Denne side er kanon til vise, at vores tiskuertal er ganske gode; http://www.superstats.dk/tilskuere/?vis ... 012%2F2013" onclick="window.open(this.href);return false; I sidste sæson hvor vi blev nr 5 havde vi det 5. højeste tiskuergennemsnit på hjemmebane. AaB er i den sæson kun overgået af klubber, der er har hjemme i størrer byer end Aalborg. Hver at bemærke er det også, at vi i ifølge statistikken havde landets højeste snit i 91/92. I 98/99 havde vi et højere snit end Brøndby og det i en periode, hvor man må sige, de var temmelig godt kørende i lighed med os. Samme sæson havde vi et næsten dobbelt så højt snit som AGF. Vi har i superligaens historie kun været udenfor top seks et par gange, senest i 08/09.Køllen I Møllen skrev:Skuffende i forhold til hvad? Til FC Barcelona? Til de hold i superligaen vi kan sammenligne os med størrelsesmæssigt?12mand skrev:så du synes ikk det er skuffende der ikke kommer flere tilskuere, når man tager spillet, vejret, og at der er mange nordjyske knægte på banen, i betragtning?!Køllen I Møllen skrev:Det er en forkvaklet gang vrøvl.12mand skrev:der er for koldt, den bliver vist i tv, der er familie fødselsdag, det er for dyrt, der er ikke nok egne spillere, der er for mange udlændinge på holdet, pølserne er kolde, øllene er varme, øllene er for kolde, man kan kun få den billige ketchup, jeg gider ikke stå op i 90 min, jeg gider ikke sidde ned i 90 min, det er kun mod vestsjælland, det er mod vestsjælland - de er psykopater, konen siger jeg ikke må, jeg har ingen at tage afsted med, det er dårligt fodbold, jeg vil hellere på udebane, der er for langt at køre, jeg kommer først når det virkelig gælder, jeg har ondt i tissekonen, jeg holder med brøndby, der er aldrig stemning på stadion, der er for mange der kun kommer for at drikke øl, der er for mange der bare vil drikke øl og slås, der er for mange der bare vil drikke øl slås og fyre pyro af.
nordjyder har mange undskyldninger for ikke at komme på stadion.
Hvad er det for en mærkelig trend der er igang om at nordjyder "svigter"?
AaBs tilskuertal har, stort set, været stabilt de sidste 30 år. Og AaB har lige nøjagtigt det tilskuersnit en by af Aalborgs størrelse skal have.
Hvis I har ondt i kransen over at AaB ikke har 15.000 i snit er det fordi i lever i en drømmeverden. Velkommen ud i virkeligheden. Få ja-hatten på og stop med at sprede dårlig stemning omkring AaBs tilskuere.
Jeg vil gerne have flere på stadion hver gang men det er utopi at tro at vi nogensinde får et snit på 15.000. Vi har de tilskuere vi skal have, hverken mere eller mindre.
Hvis man tager en by som København, som jo er temmelig mange gange større end Aalborg, så ku' de jo også sagtens have mere end de nuværende to klubber med højere snit end AaB.
Som jeg ser det er der masser af nordjydere, der valfarter til fodbold. I hvert fald ligeså mange, som man kan forvente.