Men hvis AaB som virksomhed mener 100% de har en god sag, skal de selvfølgelig arbejde efter dette. Og IKKE bare betale ved kasse 1.doukas skrev:Dejligt med referat! Men hold da op hvor er det efterhånden frustrerende at man ikke snart kan få lidt vished i den feriepengesag. Det er sgu ligesom at være på standby hele tiden og umuliggør også initiativet på den lange bane ift. rejsning af kapitalfrederikshavneren skrev:Er netop kommet hjem fra pre season arrangementet. Gaarde blev selvfølgelig spurgt til feriepengesagen, både af ordstyreren og i paneldebatten (spørgsmål fra publikum). Desværre gled Gaarde af på spørgsmålet og virkede lidt irriteret over igen, at blive konfronteret med det.9000AaB skrev:Er det evt. muligt at få lavet et referat af iaften i forhold til spørgsmålene der bliver stillet til Gaarde af fansene?
Evt. på vesttribunen, AaB fanside eller lignende?
Gad faktisk godt høre hvad der nogenlunde bliver svaret på evt. spørgsmål nu da jeg ikke nåde at tilmelde mig.
Han sagde dog at han ikke kunne svare pga. børsreglerne og, at der er gået jura i sagen. Til sidst sagde han at der nok først er en afklaring til sommer, sådan tolkede jeg ham.
Ellers et fint pre season arrangement. Augu og KEP gentog succesen med at præsentere spillertruppen. Også spændende at høre Kent nørde lidt rundt vedrørende sæsonforberedelserne. Især interessant at høre lidt om hvordan de har trænet i at imødegå vores akilleshæl (modstanderhold der praktiserer et meget aggressivt presspil).
Det eneste negative ved arrangementet var paneldebatten. Det var dælme en tynd omgang med 4-5 spørgsmål i alt. Om det skyldes et slattent publikum eller tidspres ved jeg ikke.
Siden man vælger at gøre det til en jura-sag, må man have forhørt sig ved nogle eksperter der giver dem en klar melding om at AaB har en sag.
Men ja... ville da være godt at få den afsluttet. Tror jeg alle gerne vil, men dette kræver jo at de bliver enige... om det så kræver en retssag i AaB's tilfælde.
Lader ikke til at AaB vil acceptere at bare fordi Brøndby havde MEGET rod i deres kontrakter, at disse 3 prøvesag skulle danne præcedens for hvordan AaB's forhold er.
Er jo egentlig heller ikke fair, med mindre det er 100% de samme ting AaB har gjort galt... med 100% ens ordlyd i kontrakterne. Og det tror jeg ikke er tilfældet...