Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
birk
Allstar
Allstar

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af birk » 3. mar 2014, 13:24

:cool:

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 3. mar 2014, 13:27

FCM skrev:
gravballe skrev: Men har man bare lidt brikker at flytte rundt med, så ved man også at AaB ikke skylder 20m i ferie penge
Den lader vi lige stå. Så fandt vi da ud af, hvem der havde flest brikker at flytte med.
Det var ikke nok at glæde sig over sejren i går?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 3. mar 2014, 14:14

FCM skrev:
gravballe skrev: Men har man bare lidt brikker at flytte rundt med, så ved man også at AaB ikke skylder 20m i ferie penge
Den lader vi lige stå. Så fandt vi da ud af, hvem der havde flest brikker at flytte med.
Tror vi har rigeligt med at ting at bokse med, så pegen fingre tror jeg er det der betyder mindst lige nu.. Nyd nu bare jeres sejr igår.
1 2 3 Jimmy er en mur!

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 3. mar 2014, 14:48

Den skal han da smide op , kan sgu da ikke hidse nogen op . Den her tråd handler jo om at svine Midtjylland til . Næste gang er der nogen der smider noget op om deres økonomi .

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 4. mar 2014, 03:27

birk skrev:Den skal han da smide op , kan sgu da ikke hidse nogen op . Den her tråd handler jo om at svine Midtjylland til . Næste gang er der nogen der smider noget op om deres økonomi .
AaB fans kan pege fingre alt det de vil - af de af os der har taget fejl om feriepengene, af ledelsen i AaB, eller hvem de nu synes de vil pege fingre af i denne forbindelse, det er fair game.

Men FCM-Kent? Han kan tage sine små tykke fingre og pege med dem hvor HAN hører hjemme, fremfor at smide om sig med sine evindelige provokationer i debatter som ikke kommer ham ved.

Vi morer os over den lille bastard på heden i denne tråd, og de morer sig over debatsiden i en tråd i deres lille hule... og på den måde er det vel ikke så svært at holde sig hvor man hører til for de fleste af os...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 4. mar 2014, 05:53

Jesper Schmidt skrev:
birk skrev:Den skal han da smide op , kan sgu da ikke hidse nogen op . Den her tråd handler jo om at svine Midtjylland til . Næste gang er der nogen der smider noget op om deres økonomi .
AaB fans kan pege fingre alt det de vil - af de af os der har taget fejl om feriepengene, af ledelsen i AaB, eller hvem de nu synes de vil pege fingre af i denne forbindelse, det er fair game.

Men FCM-Kent? Han kan tage sine små tykke fingre og pege med dem hvor HAN hører hjemme, fremfor at smide om sig med sine evindelige provokationer i debatter som ikke kommer ham ved.

Vi morer os over den lille bastard på heden i denne tråd, og de morer sig over debatsiden i en tråd i deres lille hule... og på den måde er det vel ikke så svært at holde sig hvor man hører til for de fleste af os...
Sålænge man er med i debatten må man vel have lov at debattere på lige vilkår med alle andre, uanset tilhørsforhold. Nu lader det til at han fik ret i en tidligere betragtning hvor han blev "svinet". Så det er da helt ok at han kommer tilbage og siger "hvad sagde jeg"? Det ville alle vi andre også gøre...
Janteloven eksisterer IKKE!

white splash
Allstar
Allstar

Indlæg af white splash » 4. mar 2014, 07:30

Køllen I Møllen skrev:
Jesper Schmidt skrev:

Sålænge man er med i debatten må man vel have lov at debattere på lige vilkår med alle andre, uanset tilhørsforhold. Nu lader det til at han fik ret i en tidligere betragtning hvor han blev "svinet". Så det er da helt ok at han kommer tilbage og siger "hvad sagde jeg"? Det ville alle vi andre også gøre...
Selvfølgelig skal han pege fingre, men tror bare ikke at det er noget der bekymrer os ret meget lige nu. I forhold til hvad der ellers er gang i lige nu.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 4. mar 2014, 07:35

white splash skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Jesper Schmidt skrev:

Selvfølgelig skal han pege fingre, men tror bare ikke at det er noget der bekymrer os ret meget lige nu. I forhold til hvad der ellers er gang i lige nu.
Nej. Men så må man jo lade være med at kommentere det :)

white splash
Allstar
Allstar

Indlæg af white splash » 4. mar 2014, 09:17

Køllen I Møllen skrev:
white splash skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Jesper Schmidt skrev:

Nej. Men så må man jo lade være med at kommentere det :)
Noteret :)
1 2 3 Jimmy er en mur!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 5. mar 2014, 23:24

http://www.bold.dk/nyt/FCM-saelger-tran ... stortalent" onclick="window.open(this.href);return false;

Virker det ikke en anelse sært når man tænker på hvor de ligger og at der, såvidt jeg ved, snart udbetales TV penge igen. Alt efter hvor meget de har fået for den anpart virker det godt nok decideret bizart.
Har de overhovedet nogle spillere tilbage som de kan tjene på.

Her kan man da godt nok tale om at pisse i bukserne for at holde varmen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 6. mar 2014, 07:18

jonas386 skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-saelger-tran ... stortalent

Virker det ikke en anelse sært når man tænker på hvor de ligger og at der, såvidt jeg ved, snart udbetales TV penge igen. Alt efter hvor meget de har fået for den anpart virker det godt nok decideret bizart.

Det er ikke noget sært i det. Den slags konstruktioner laver man kun når man ikke har andre valgmuligheder.
Med venlig Hilsen
--
Robert

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 6. mar 2014, 09:14

Det gjorde AaB vel også med deres playerinvest

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 6. mar 2014, 09:15

birk skrev:Det gjorde AaB vel også med deres playerinvest
AaB's playerinvest var lidt speciel (og meget fordelagtig), men stadigvæk blev det også kun gjort af nød.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 6. mar 2014, 10:53

Pastorius skrev:

Det er ikke noget sært i det. Den slags konstruktioner laver man kun når man ikke har andre valgmuligheder.
Tror det er prisen for ikke at sælge spillere her til vinter. Til sommer kan FCM blive 3-5 profiler fattigere i et forsøg på at komme tættere på nul.

Dog virker det til et godt gamle for dem, da de har gode chance for mesterskabet

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 6. mar 2014, 15:30

Nu har jeg efterhånden vænnet mig til at tanken om, at FCM med stor sandsynlighed løber med mesterskabet. Og det er gået op for mig, at det slet ikke er så svært at acceptere. Ja, de er nogle bønder - og ja, Glen Riddersholm er helt utrolig kikset. Altså som i: HELT UTROLIG! Men de er ikke decideret usympatiske, og deres fodboldspil er om ikke sjovt at se på så i hvert til at holde ud at overvære. Meget ofte i modsætning til FCK's og ikke mindst Brøndbys.

Derudover er der også en vis fryd over, at københavnerpressen bliver sat på plads og gjort til grin. Tænk at overvurdere FCK så meget, at man på trods af seks point op i vinterpausen stadig ville gøre FCK til favoritter. Det vidner bare om en tillid til FCK, der opstår af ønsketænkning, og det er fint nok, at FCM sætter dem på plads.

Det er også fint nok, at de ikke hopper med på københavnerlegen med den underlige regel om, at når man er nummer et, skal man altså også skal udråbe sig selv som mesterskabsfavorit. Det er helt ok, at FCK vil være favoritter, men andre skal da ikke bare parere ordre, når FCK peger på dem og siger: "Sig så, at nu er I favoritter! Sig det så!!!" Det er ok med mig, at FCM fortsætter med at underspille. At Glen så er så hjælpeløst kikset, at han både vil underspille og samtidig pege fingre af AaB for også at gøre det, understreger bare hans kiksethed.Men som sagt: usympatisk er han ikke.

Jeg stopper her. Dette indlæg hører efterhånden hjemme i en "Hvorfor elske FCM"-tråd, og det vil simpelthen være for bizart.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 6. mar 2014, 15:49

Pastorius skrev:

Naturligvis, men man er 2-3 runder fra at hive et større beløb hjem på tv-pengene da man, formodentligt, ligger nummer 1 der, og jeg, med min ringe forståelse for økonomi, kan ikke lige umiddelbart se hvilke udgifter man skal af med lige nu og her. Medmindre man selvfølgelig slet ikke kan betale sine lønninger, eller andet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 6. mar 2014, 15:53

jonas386 skrev: Naturligvis, men man er 2-3 runder fra at hive et større beløb hjem på tv-pengene da man, formodentligt, ligger nummer 1 der, og jeg, med min ringe forståelse for økonomi, kan ikke lige umiddelbart se hvilke udgifter man skal af med lige nu og her. Medmindre man selvfølgelig slet ikke kan betale sine lønninger, eller andet.
Jeg tror slet ikke det kommer bag på folk der følger med i FCM, at de mangler penge - heller ikke selvom de hiver førstepladsen i TV-puljen. Mao. har de allerede kalkuleret med Gode TV-penge og alligevel har de ikke penge nok. Mon ikke den deal har været et stykke tid undervejs, og man har været sikre på at kunne gøre brug af den allerede inden transfervinduet, og det er grunden til at de har kunnet lade være med at sælge spillere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. mar 2014, 19:16

Men FCM kører jo med et regnskabsår som følger sæsonen, så i princippet kan de stadig sagtens nå at sælge spillere efter sæsonen er slut og dermed rette op på det. De må enten være i akut likviditetsmangel på heden, eller også ligger der et eller andet andet bag, tror jeg.

Kunne man forestille sig at dette er betalingen for at Jakob Poulsen er hentet hjem, ejet og betalt af investorer? Jeg ved ikke om der er sammenfald mellem de to investorgrupper eller om det er den samme gruppe som står bag.

Ejer FCM efterhånden overhovedet nogle af deres faste førsteholdsspillere? De spiller satme højt spil i Herning, og der bliver i dén grad pisset i bukserne...

seamann

Indlæg af seamann » 6. mar 2014, 19:26

Jesper Schmidt skrev:Men FCM kører jo med et regnskabsår som følger sæsonen, så i princippet kan de stadig sagtens nå at sælge spillere efter sæsonen er slut og dermed rette op på det. De må enten være i akut likviditetsmangel på heden, eller også ligger der et eller andet andet bag, tror jeg.

Kunne man forestille sig at dette er betalingen for at Jakob Poulsen er hentet hjem, ejet og betalt af investorer? Jeg ved ikke om der er sammenfald mellem de to investorgrupper eller om det er den samme gruppe som står bag.

Ejer FCM efterhånden overhovedet nogle af deres faste førsteholdsspillere? De spiller satme højt spil i Herning, og der bliver i dén grad pisset i bukserne...
Vides det hvad han er "solgt" for samt aftalens øvrige vilkår (bortset fra de 75/25%)? Hvis ikke, kan jeg ikke se hvordan man kan vurdere værdien af aftalen. Hverken på kort eller lang sigt eller i forskellige scenarier (sælges for stort beløb, sælges billigt, sælges ikke, bliver skadet og stopper med bold om 2 uger.....).

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. mar 2014, 20:43

sulakvelidze skrev:Nu har jeg efterhånden vænnet mig til at tanken om, at FCM med stor sandsynlighed løber med mesterskabet. Og det er gået op for mig, at det slet ikke er så svært at acceptere. Ja, de er nogle bønder - og ja, Glen Riddersholm er helt utrolig kikset. Altså som i: HELT UTROLIG! Men de er ikke decideret usympatiske, og deres fodboldspil er om ikke sjovt at se på så i hvert til at holde ud at overvære. Meget ofte i modsætning til FCK's og ikke mindst Brøndbys.

Derudover er der også en vis fryd over, at københavnerpressen bliver sat på plads og gjort til grin. Tænk at overvurdere FCK så meget, at man på trods af seks point op i vinterpausen stadig ville gøre FCK til favoritter. Det vidner bare om en tillid til FCK, der opstår af ønsketænkning, og det er fint nok, at FCM sætter dem på plads.

Det er også fint nok, at de ikke hopper med på københavnerlegen med den underlige regel om, at når man er nummer et, skal man altså også skal udråbe sig selv som mesterskabsfavorit. Det er helt ok, at FCK vil være favoritter, men andre skal da ikke bare parere ordre, når FCK peger på dem og siger: "Sig så, at nu er I favoritter! Sig det så!!!" Det er ok med mig, at FCM fortsætter med at underspille. At Glen så er så hjælpeløst kikset, at han både vil underspille og samtidig pege fingre af AaB for også at gøre det, understreger bare hans kiksethed.Men som sagt: usympatisk er han ikke.

Jeg stopper her. Dette indlæg hører efterhånden hjemme i en "Hvorfor elske FCM"-tråd, og det vil simpelthen være for bizart.
Jeg har det faktisk på akkurat samme måde.
Dog mangler jeg lige at overbevise mig selv om at Kristian Bak Bach Bak Bach har fortjent det. Den bliver svær.

Besvar