Tråden her burde i det hele taget slet ikke eksistere, eftersom der allerede eksisterer en lang tråd om feriepengesagen og økonomiske problemer. Men eftersom den ikke udbygges, må debatten jo tages her, hvor dagsordenen er kapret på forhånd med "kæmpeunderskud igen ..." Derfor vil jeg lige pointere, at det også er tilladt at udtrykke behersket optimisme i denne tråd.Jesper Schmidt skrev:Kom nu Allan, 6 mere så rammer du tusind! Go for it, vi elsker det!AllanPedersen skrev:Tråden her, handler om de 17 millioner i feriepenge sagen
læs titlen
og det er præcis det jeg snakker om, Hvis du gerne vil diskutere at alt er grønt og vi snart får 50millioner
er du velkommen, du laver bare en tråd.
Jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare stoppede efter dit allerførste indlæg, for du har ikke kommet med en skid nyt siden. Du råber og skriger, og din argumentation består udelukkende i at gentage hvad du allerede har sagt 994 gange før, uanset emnet er det den samme svada du fyrer af... altså udover i de perioder hvor det går skidegodt i AaB og du ikke har noget at råbe over, for så er du helt og aldeles usynlig.
Lige nu er et af dine største problemer at mange forholder sig til et rygte om at der er en kapitaltilførsel på 50 mio. på vej, jeg har ikke læst nogen forholde sig til det som værende en skinbarlig sandhed, men ikke desdomindre pisker det åbenbart dit blodtryk op. Personligt tror jeg da bestemt der er noget om snakken, for der er sjældent røg uden ild og det er svært at forestille sig det bare er et tal en journalist slynger ud, men før der dukker en pressemeddelelse op med det, kan jeg ikke forestille mig NOGEN er sikre på det kommer til at ske.
Men du har ikke rigtigt svaret på hvad du vil have der skal ske, hvis rygterne taler sandt, og at et bestyrelsesmedlem i AaB står bag en kapitaltilførsel på 50 mio. som alt andet lige vil pege på en helt anden fremtid end hvad vi har set de seneste par år... Skal hele lortet (ledelsen) så stadig bare kyles ud? Vil du fyre hele ledelsen, udover lige dem der skyder penge i AaB, og politianmelde dem fordi de er nogle satans svindlere - hvad er det du vil?
Udover at råbe og skrige så det gør helt ondt i ørene...
Der er jo netop ikke tale om, at en eller anden lallende sinke har sat et rygte i omløb om 50 millioner kroner. Det er sikkert, at der pågår forhandlinger om en kapitaltilførsel, og der er nævnt et konkret beløb i en artikel i en landsdækkende avis. Det kommer selvfølgelig ikke ud af det blå. Det er ligeledes sikkert, at økonomien i AaB, hvis man alene kigger på den daglige drift, er bedre end nogensinde. Det er også sikkert, at AaB pt. udviser særdeles lovende tendenser sportsligt på trods af den håbløse økonomi siden 2010.
Med andre ord er feriepengesagen efterhånden det sidste skud i bøssen, når det drejer sig om at affyre bandbuller mod AaB og ledelsen. Den kan endegyldigt koste klubben livet, derom ingen tvivl, men fjernes den, står klubben bedre økonomisk, end den har gjort siden introduktionen på fondsbørsen i 1996. Netop Brøndby har bevist, at man kan gå fra bums til millionær med et pennestrøg. At klubben så stadig agerer bums - nu bare nyrig - er så en anden sag, og jeg er slet ikke i tvivl om, at et revitaliseret AaB vil fremstå langt sundere end det nuværende Brøndby, der jo slet ikke har taget hånd om de ting, der i det hele taget bragte den til afgrundens rand. Det har AaB.
Det er vel efterhånden uinteressant at finde på nye skældsord om Per Søndergaard. Jeg er enig i, at Lynge Jakobsens eftermæle har fået en alvorlig plet med feriepengesagen, men det kan ikke skjule, at manden i så mange andre sammenhænge har været en fremragende repræsentant for AaB.