Kamptråd: AGF - AaB, lørdag d. 8. marts 2014
-
andreasaab89
- Allstar

Re: Kamptråd: AGF - AaB, lørdag d. 8. marts 2014
4-1 RIS RIS RIS
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
SMUKT!!!! 
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Han scorer når han viiiiiiil!
Nu kunne jeg godt tænke mig, at Spalvis prikke en enkelt ind i anden halvleg!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
AGFs forsvar er da godt nok helt væk 
han har sat to op, så mon ikke han er tilfreds nok?le Cid skrev:Nu kunne jeg godt tænke mig, at Spalvis prikke en enkelt ind i anden halvleg!
AGF-træner: "Det bliver et helt andet AGF-hold I får at se i dag"
Korrekt, denne gang er de endnu ringere.
Korrekt, denne gang er de endnu ringere.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg er rigtig godt tilfreds!Eksil skrev:han har sat to op, så mon ikke han er tilfreds nok?le Cid skrev:Nu kunne jeg godt tænke mig, at Spalvis prikke en enkelt ind i anden halvleg!
Jeg tænker bare, at det vil være rigtig godt for ham at få hul på bylden.
AGF gør da hvad de kan for at ødelægge slaget om Jylland. Først vil de ingenting overhovedet fremad banen i Aalborg. Nu vil de ingenting overhovedet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Spalvis virker ikke som typen der stiller sig tilfreds. Han vil f.eks. også deltage i presspillet over hele banen. Fed attitude han også har. Baltisk publikumsfavorit.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Fantastisk, hvor er det fedt. Nu holder vi lige dampen oppe og laver et par mål til så vi ikke risikerer de får færden.
Vores største fjende er os selv lige nu for AGF viser intet. Tror dog vores hold er modnet til ikke at gå ned i kadance.
Plusser til Jønsson for hans rolle i opspillet, Spalvis for indsats og Kusk for skarpheden samt Thomsen for hans løb. Det er fantastisk.
Vores største fjende er os selv lige nu for AGF viser intet. Tror dog vores hold er modnet til ikke at gå ned i kadance.
Plusser til Jønsson for hans rolle i opspillet, Spalvis for indsats og Kusk for skarpheden samt Thomsen for hans løb. Det er fantastisk.
Hvad angår udskiftninger må det være vigtigt at spare nogle.
Nikolaj Thomsen var meldt tvivlsom før kampen ligesom Jønsson normalt ikke spiller fuldtid. Det må være de to oplagte til første udskiftninger, Due - Frederiksen ?
Nikolaj Thomsen var meldt tvivlsom før kampen ligesom Jønsson normalt ikke spiller fuldtid. Det må være de to oplagte til første udskiftninger, Due - Frederiksen ?
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
-
andreasaab89
- Allstar

http://www.bt.dk/superligaen/AaB-skriver-med-litauer" onclick="window.open(this.href);return false;Oldager skrev:Spalvis virker ikke som typen der stiller sig tilfreds. Han vil f.eks. også deltage i presspillet over hele banen. Fed attitude han også har. Baltisk publikumsfavorit.
Fik han en 2 årig i starten af 2013 dvs. den udløber enten til februar 2015 eller sommer 2015.
I så fald. Giv ham en kontrakt der ender sommeren 2018.
Orker ikke hvis han får et mega gennembrud og vi så må sælge ham til lommepenge fordi han kun har 6-12 måneder til kontraktudløb på det tidspunkt han slår igennem.
Det værste der kan ske er at han falder igennem og vi skal betale løn til ham i nogle år, men herregud, han får nok ikke mere end en bankelev.
AaB er min trosretning
Lad os lige få 5-1 eller sørge for at bibeholde 4-1 i nogen tid før vi decideret sparer nogen. Due og Frederiksen er ikke just aktiver i vores offensive spil.634 skrev:Hvad angår udskiftninger må det være vigtigt at spare nogle.
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Har ikke styr på bænken, men foretrækker nu at give Bruhn nogle kampminutter i stedet for de to.634 skrev:Hvad angår udskiftninger må det være vigtigt at spare nogle.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
De er også sjove i Viborg: https://twitter.com/ViborgFod/status/442342128094830592" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Selvfølgelig skal kampen styres yderligere til cruise control, men dernæstthomasjn skrev:Lad os lige få 5-1 eller sørge for at bibeholde 4-1 i nogen tid før vi decideret sparer nogen. Due og Frederiksen er ikke just aktiver i vores offensive spil.634 skrev:Hvad angår udskiftninger må det være vigtigt at spare nogle.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
-
Milfix
- 2. div

- Favoritspiller: Puyol
Synd vi ikke har nogle af de helt unge drenge med på bænken i dag. Kunne godt se K. Pedersen få lidt spilletid efter hans fornuftige kamp i forrige weekend. Men mon ikke det bliver på de offensive pladser der udskiftes for at spare på Thomsen, Jønsson og Kusk
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
-
andreasaab89
- Allstar

Rødt kort !!! Skulle der have været.
AaB er min trosretning
-
Milfix
- 2. div

- Favoritspiller: Puyol
Helt enig! Så gerne en Spalvis kasse her i 2. halvleg. Ville være fedt at få ham igang
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica