Kamptråd: AGF - AaB, lørdag d. 8. marts 2014
-
jensemand57
- Allstar

Re: Kamptråd: AGF - AaB, lørdag d. 8. marts 2014
De er sgu da så nuttet og søde i Århus. 
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg synes at erindre at vi engang tabte 6-1 dernede? I starten af 90'erne?sulakvelidze skrev:Lidt statistik:
Sejren var den første i syv superligakampe mod AGF. Dermed forhindrede AaB, at AGF tangerede AaB's rekordstime på syv indbyrdes opgør uden nederlag. Den blev sat i perioden 2005-2008.
Sejren var den største af udeholdet i de 68 indbyrdes opgør mellem klubberne fra jyllands to største byer i Superligaens historie. Og den var den største i det hele taget tiden siden 1980, da AGF vandt 5-2 i Aalborg. Dengang rykkede taberne ud.
Sejren var AaB's største over AGF i Aarhus siden 5-1 i 1973. Den sejr er også den største udesejr nogensinde i kampene mellem de to klubber, der i danmarksturneringen mødtes første gang i 1930. Et enkelt AaB-mål mere i dag havde altså været rekord for 84 års jyllandsslag.
Janteloven eksisterer IKKE!
Mange tak :-)jspr skrev:http://onside.dk/superligaen/tv-agf-AaB ... fra-kampen" onclick="window.open(this.href);return false;Hovedet skrev:Er der nogen højdepunkter et eller andet sted :-)
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Det gjorde vi i 1991 og 1996. Men det var jo så hjemmesejre til AGF. Jeg kiggede på de største udesejre i de indbyrdes opgør. Det mangler dog At blive præciseret i en sætning, kan jeg se. Opdaterer lige....Køllen I Møllen skrev:Jeg synes at erindre at vi engang tabte 6-1 dernede? I starten af 90'erne?sulakvelidze skrev:Lidt statistik:
Sejren var den første i syv superligakampe mod AGF. Dermed forhindrede AaB, at AGF tangerede AaB's rekordstime på syv indbyrdes opgør uden nederlag. Den blev sat i perioden 2005-2008.
Sejren var den største af udeholdet i de 68 indbyrdes opgør mellem klubberne fra jyllands to største byer i Superligaens historie. Og den var den største i det hele taget tiden siden 1980, da AGF vandt 5-2 i Aalborg. Dengang rykkede taberne ud.
Sejren var AaB's største over AGF i Aarhus siden 5-1 i 1973. Den sejr er også den største udesejr nogensinde i kampene mellem de to klubber, der i danmarksturneringen mødtes første gang i 1930. Et enkelt AaB-mål mere i dag havde altså været rekord for 84 års jyllandsslag.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Med dagens præstation kan man jo godt være en anelse bitter over vi ikke fik puttet en enkelt pind ind mod FCV. Vanvittigt fed tur i Aarhus, god stemning, og ros til Aarhus politi for at lade alting foregå i god ro og orden. Har lige set højdepunkterne, stærk præstation over hele linjen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Rasmus Jönsson spillede en hel kamp. Det troede jeg ikke kom til at ske. Dejligt.
- FlæskeFrank
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Kampen bliver også vist igen på TV3 sport 1 fra midnat.Hovedet skrev:Mange tak :-)jspr skrev:http://onside.dk/superligaen/tv-agf-AaB ... fra-kampen" onclick="window.open(this.href);return false;Hovedet skrev:Er der nogen højdepunkter et eller andet sted :-)
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Fin kamp.. Spalvis begynder at vise nogle ting, en skam ham ikke lige får smidt en i kassen.. Forhåbeligt kommer det snart, så han kan fået taget lidt af presset af sig.
Lad os så se om vi magter noget, mange gange vil AaB efter sådan en god kamp, spille dårligt og tabe imod fcm, jeg håber vi begynder at se nogle andre tegn, at vi tør! Men jeg frygter det ender som så mange gange før, lige ved og næsten.
Lad os så se om vi magter noget, mange gange vil AaB efter sådan en god kamp, spille dårligt og tabe imod fcm, jeg håber vi begynder at se nogle andre tegn, at vi tør! Men jeg frygter det ender som så mange gange før, lige ved og næsten.
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Uha. Ja det var i '91, at mere end halvdelen af stamspillerne var ude med skader. Ib Simonsen svarede i et interview efter kampen: "Øh, hva' gør vi, hvad ka' vi gøre?"sulakvelidze skrev:Det gjorde vi i 1991 og 1996. Men det var jo så hjemmesejre til AGF. Jeg kiggede på de største udesejre i de indbyrdes opgør. Det mangler dog At blive præciseret i en sætning, kan jeg se. Opdaterer lige....Køllen I Møllen skrev:Jeg synes at erindre at vi engang tabte 6-1 dernede? I starten af 90'erne?sulakvelidze skrev:Lidt statistik:
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
vi er nødt til at få dispensation fra DBU til at møde AGF 33 gange i næste sæson ( med mindre gymnasterne vælger at rykke ned), især sålænge der er fanpenge fra oddset til de indbyrdes opgør - det var så 30000 kr i kassen på 10 dage -ikke dårligt.
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg er ret sikker på at det interview var efter 0-2 i Lyngby hvor TV2 (Ankerdahl) jordede os for at spille defensivt.Fabbe skrev:Uha. Ja det var i '91, at mere end halvdelen af stamspillerne var ude med skader. Ib Simonsen svarede i et interview efter kampen: "Øh, hva' gør vi, hvad ka' vi gøre?"sulakvelidze skrev:Det gjorde vi i 1991 og 1996. Men det var jo så hjemmesejre til AGF. Jeg kiggede på de største udesejre i de indbyrdes opgør. Det mangler dog At blive præciseret i en sætning, kan jeg se. Opdaterer lige....Køllen I Møllen skrev:Jeg synes at erindre at vi engang tabte 6-1 dernede? I starten af 90'erne?sulakvelidze skrev:Lidt statistik:
Janteloven eksisterer IKKE!
Det var efter kampen mod Brøndby, hvor Faxe legede lama på Aalborg Stadion.
https://www.youtube.com/watch?v=o7R6VzLYzc4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.superstats.dk/hold/sason?id= ... m&aar=1991" onclick="window.open(this.href);return false;
I øvrigt ved jeg ikke helt, hvad jeg skal synes om Mathiesen indslaget til sidst i videoen. Måske det bare er mig der er for ung til hans humor.
https://www.youtube.com/watch?v=o7R6VzLYzc4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.superstats.dk/hold/sason?id= ... m&aar=1991" onclick="window.open(this.href);return false;
I øvrigt ved jeg ikke helt, hvad jeg skal synes om Mathiesen indslaget til sidst i videoen. Måske det bare er mig der er for ung til hans humor.
Den var grim i 96 hvor vi var forsvarende mestre. Jeg mener, at det var der, at Boye lavede et komisk selvmål med en tilbage-aflevering som endte som et lob over keeperen.sulakvelidze skrev:Det gjorde vi i 1991 og 1996. Men det var jo så hjemmesejre til AGF. Jeg kiggede på de største udesejre i de indbyrdes opgør. Det mangler dog At blive præciseret i en sætning, kan jeg se. Opdaterer lige....Køllen I Møllen skrev:Jeg synes at erindre at vi engang tabte 6-1 dernede? I starten af 90'erne?sulakvelidze skrev:Lidt statistik:
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Til dem der skulle være interesserede, har jeg lige set at vores sidste runde i sæsonen foregår mod AGF hjemme 
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Så lad os gøre som i 95', tæve dem 4-0 og hjemføre guldet.Anubit skrev:Til dem der skulle være interesserede, har jeg lige set at vores sidste runde i sæsonen foregår mod AGF hjemme
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
forlæng nu med ham russeren, gdammit.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Spalvis? Ja, det kan da kun gå for langsomt.Provst i Brovst skrev:forlæng nu med ham russeren, gdammit.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
nogen der har kampen til at ligge, og som kan smide den op??
lynge er gud!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Enig, han bliver vildere end Putin selv!Provst i Brovst skrev:forlæng nu med ham russeren, gdammit.
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Nogen steder hvor man også kan se det fra udlandet? Kæmpede en desperat og desværre forgæves kamp for at finde et godt live stream.jspr skrev:http://onside.dk/superligaen/tv-agf-AaB ... fra-kampen" onclick="window.open(this.href);return false;Hovedet skrev:Er der nogen højdepunkter et eller andet sted :-)
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.