Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af hje1980 » 14. mar 2014, 21:27

jonas386 skrev:
jonas386 skrev:
12mand skrev:
jonas386 skrev:Jeg kan fortælle FCK ikke vinder i aften. Jeg har oddset 4 kampe, og de første 3 er gået hjem, den sidste på kuponen er en FCK sejr i Haderslev, så den går med garanti ikke hjem. I kan takke mig senere.
jeg håber virkelig, VIRKELIG, meget på at du taber på dit odds. :)
Jeg vinder aldrig, så bare rolig.
Som FCK spiller ser det heller ikke ud til det bliver tilfældet idag :D
Så er det muligt jeg går glip af små 1500 kroner, men hvis vi vinder søndag tager jeg det gerne med
Smid lige en hund på FCM sejr på søndag... :cool:

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 14. mar 2014, 21:53

hje1980 skrev:
jonas386 skrev:
jonas386 skrev:
12mand skrev:
jonas386 skrev:Jeg kan fortælle FCK ikke vinder i aften. Jeg har oddset 4 kampe, og de første 3 er gået hjem, den sidste på kuponen er en FCK sejr i Haderslev, så den går med garanti ikke hjem. I kan takke mig senere.
jeg håber virkelig, VIRKELIG, meget på at du taber på dit odds. :)
Jeg vinder aldrig, så bare rolig.
Som FCK spiller ser det heller ikke ud til det bliver tilfældet idag :D
Så er det muligt jeg går glip af små 1500 kroner, men hvis vi vinder søndag tager jeg det gerne med
Smid lige en hund på FCM sejr på søndag... :cool:
1000 på sort!
Hader København!

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 15. mar 2014, 09:21

Med FCKs uafgjorte i går er AaB sikret 2. pladsen efter 22. spillerunde, hvor der er udbetaling af tv-penge.. Kaching.. AaB kan dog ikke nå 1. pladsen og den million ekstra som det vist giver. Derfor har vi reelt ikke noget at tabe i denne runde, hvilket gør at vi ikke kan rammes at vores forbandelse med at underpræstere når det virkelig gælder. Så sikker sejr til os.

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 15. mar 2014, 09:57

Viva i cazzi rossi skrev:Med FCKs uafgjorte i går er AaB sikret 2. pladsen efter 22. spillerunde, hvor der er udbetaling af tv-penge.. Kaching.. AaB kan dog ikke nå 1. pladsen og den million ekstra som det vist giver. Derfor har vi reelt ikke noget at tabe i denne runde, hvilket gør at vi ikke kan rammes at vores forbandelse med at underpræstere når det virkelig gælder. Så sikker sejr til os.
Jeg var allerede i gang med at udtænke en sviner til dig, da du skrev vi intet havde at tabe. Så læste jeg resten og derefter faldt jeg ned igen ;)

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 15. mar 2014, 12:35

Dalsgaard skadet igen. For fucks sake. Det er ok med PK, men havde lige håbet på en omgang med Dalle i morgen, så han kunne overløbe dem allesammen. Både offensivt og defensivt.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 15. mar 2014, 12:45

Oldager skrev:Dalsgaard skadet igen. For fucks sake. Det er ok med PK, men havde lige håbet på en omgang med Dalle i morgen, så han kunne overløbe dem allesammen. Både offensivt og defensivt.
Bittert. Har du en kilde, og evt hvor slemt det er. Dalle PK har selvfølgelig gjort det fint i Dalles fravær, men der er ikke nogen tvivl om vores offensiv har det bedre med Dalsgaard, og hans hurtighed er tiltrængt efter tabet af Lasse.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 15. mar 2014, 12:50

Oldager skrev:Dalsgaard skadet igen. For fucks sake. Det er ok med PK, men havde lige håbet på en omgang med Dalle i morgen, så han kunne overløbe dem allesammen. Både offensivt og defensivt.
Det er træls at Dalsgaard er skadet :@
Vi kommer til at mangle Dalsgaards fart offensivt og defensivt. Patrick er en habil højre back, men han bidrager slet ikke så meget offensivt som Dalsgaard gør. Defensivt får vi problemer mod Ikasts hurtigløbere. Her kunne vi sagtens ha' draget nytte af Dalsgaards hurtighed.

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... lland.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; Det mest bemærkelsesværdige ved truppen er bortset fra at Dalsgaard mangler, at Curth er udtaget!

Der er pt. 10.800 billetter "ude til kampen". Normalt skal man fratrække
ca. 1.500-2.000 for at få det reelle tilskuertal da der desværre altid er en del der udebliver.

Brugeravatar
Fergie2
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Fergie2 » 15. mar 2014, 13:07

Kom så Aalborg - kun ca. 3.000 billetter tilbage til AaB - FCM - lad os få fyldt det stadion :aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Forever AaB - AaB Forever

Pagerbo
1. div
1. div

Indlæg af Pagerbo » 15. mar 2014, 17:55

Nogen der ved hvorfor Dalsgård er gået i stykker igen ???

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 15. mar 2014, 18:05

Pagerbo skrev:Nogen der ved hvorfor Dalsgård er gået i stykker igen ???
Dalsgaard døjer med et løberknæ http://nordjyske.dk/nyheder/dalsgaard-u ... 09/43/1560" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har hørt om springerknæ, men ved ikke hvad løberknæ er og hvor alvorlig en skade det potentielt kan være.

Iflg. Nordjyske starter Spalvis i front med RJ.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 15. mar 2014, 23:30

Heldigvis har vi paddy der har set fornuftig ud :cool:, Dalsgaards skade lyder som en der er svær at blive klog på, han spillede fantastisk i efteråret og bare det at have ham på bænken vil give holdet noget. Nu må vi se hvor alvorlig skaden er, han må meget gerne være klar til april programmet.

Er spændt på startopstillingen i morgen, håber Spalvis starter inde, det er sikkert tidligt at have store forventninger til ham men synes han har set stærk ud omkring boksen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 15. mar 2014, 23:40

Gentleman Finn skrev:Heldigvis har vi paddy der har set fornuftig ud :cool:, Dalsgaards skade lyder som en der er svær at blive klog på, han spillede fantastisk i efteråret og bare det at have ham på bænken vil give holdet noget. Nu må vi se hvor alvorlig skaden er, han må meget gerne være klar til april programmet.

Er spændt på startopstillingen i morgen, håber Spalvis starter inde, det er sikkert tidligt at have store forventninger til ham men synes han har set stærk ud omkring boksen.
Med Dalsgaards skade så tror jeg at startopstillingen giver sig selv:

Larsen
Patrick - Thelander - KEP - Ahlmann
Kusk - Würtz - Risgård - Thomsen
RJ - Spalvis

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 15. mar 2014, 23:50

frederikshavneren skrev:
Gentleman Finn skrev:Heldigvis har vi paddy der har set fornuftig ud :cool:, Dalsgaards skade lyder som en der er svær at blive klog på, han spillede fantastisk i efteråret og bare det at have ham på bænken vil give holdet noget. Nu må vi se hvor alvorlig skaden er, han må meget gerne være klar til april programmet.

Med Dalsgaards skade så tror jeg at startopstillingen giver sig selv:

Larsen
Patrick - Thelander - KEP - Ahlmann
Kusk - Würtz - Risgård - Thomsen
RJ - Spalvis
Ja, det ser rigtigt ud, Søren F. blev valgt med Jönsson imod FCV, men vi mangler noget i feltet når de to spiller, vi blev med det samme farligere da Spalvis kom ind i den kamp imod en modstander der stod lavt. Noget jeg forventer fcm gør i morgen, i hvert fald indtil vi skulle komme foran, med deres midterforsvars konstellation ser de noget skrøbelige ud når/hvis de skal åbne op.

AabMaster
2. div
2. div
Geografisk sted: Aalborg c

Indlæg af AabMaster » 16. mar 2014, 00:34

Kampen i morgen ser ud til at blive udsolgt.
Der er pt. 1773 pladser på Spar Nord, 333 på 3F og 651 i buret. Det bliver spændende at se, hvor mange der faktisk møder op. Meget kommer nok an på vejret. DMI spår om let regn under hele kampen:

Billede
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 16. mar 2014, 00:45

Stensikker sejr, 3-1! Lav noget larm i morgen, drenge - sidder på Cafe Ulla Terkelsen til noget barnedåb og satser på anden halvleg fra sofaen..
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Nibe

Indlæg af MortenN » 16. mar 2014, 09:25

frederikshavneren skrev:
Pagerbo skrev:Nogen der ved hvorfor Dalsgård er gået i stykker igen ???
Dalsgaard døjer med et løberknæ http://nordjyske.dk/nyheder/dalsgaard-u ... 09/43/1560" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har hørt om springerknæ, men ved ikke hvad løberknæ er og hvor alvorlig en skade det potentielt kan være.

Iflg. Nordjyske starter Spalvis i front med RJ.
Springerknæ er under knæskallen, Løberknæ er på ydersiden af knæet, irriteret væv, det kan have mange forskellige årsager, og det kan tage lang tid at blive kvit.
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 16. mar 2014, 09:52

Hvad h* sker der med det vejr? Jeg havde forventet 23 grader og vindstille. Nu gider jeg ikke afsted. Videnskaben havde ret, der er en ny istid på vej!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 16. mar 2014, 10:15

Sikke en dag der venter. Topkamp på fortet i Vestbyen, penge på vej i den slunkne klubkasse, bedre vejr end frygtet, mange folk på stadion, der blev åbnet en motorvej til pokalfinalen i går etc...

Alligevel er jeg godt nok nervøs.

AaB plejer altid at kikse når det for alvor gælder. Efterårets hjemmekamp mod Ikast var bekymrende, her tabte vi midtbanekampen. Jeg kan godt frygte noget tilsvarende vil ske i dag. Vestjyderne overbefolker sikkert midtbanen med 5 løbestærke hurtige fysiske pragteksemplarer. Det får de forholdsvis langsomme Würtz og Risgård svært ved at dæmme op for.
I forsvaret kommer vi også til at mangle Lasse og Dalsgaards hurtighed.

Dødbolde skal vi godt nok også passe på. Dunken, Bak Gak Gak, Banggaard, Dickoh mv. er ualmindelig giftige i luftspillet. I modsætning til os har Ikast nogle super farlige dødbolde fordi de bl.a. har nogle super servere (Juelsgaard og J. Poulsen).

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 16. mar 2014, 10:21

frederikshavneren skrev:Sikke en dag der venter. Topkamp på fortet i Vestbyen, penge på vej i den slunkne klubkasse, bedre vejr end frygtet, mange folk på stadion, der blev åbnet en motorvej til pokalfinalen i går etc...

Alligevel er jeg godt nok nervøs.

AaB plejer altid at kikse når det for alvor gælder. Efterårets hjemmekamp mod Ikast var bekymrende, her tabte vi midtbanekampen. Jeg kan godt frygte noget tilsvarende vil ske i dag. Vestjyderne overbefolker sikkert midtbanen med 5 løbestærke hurtige fysiske pragteksemplarer. Det får de forholdsvis langsomme Würtz og Risgård svært ved at dæmme op for.
I forsvaret kommer vi også til at mangle Lasse og Dalsgaards hurtighed.

Dødbolde skal vi godt nok også passe på. Dunken, Bak Gak Gak, Banggaard, Dickoh mv. er ualmindelig giftige i luftspillet. I modsætning til os har Ikast nogle super farlige dødbolde fordi de bl.a. har nogle super servere (Juelsgaard og J. Poulsen).
Du har godt nok en utrolig mørk tilgang til alt... har du nogensinde et optimistisk syn på noget som helst?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 16. mar 2014, 10:31

Jeg har oddset på Midtjylland, så det skulle gerne være en sikker sejr til os i dag!
Et Hjerte - En Klub

Besvar