Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 16. mar 2014, 10:35
MrBangDK skrev:frederikshavneren skrev:Sikke en dag der venter. Topkamp på fortet i Vestbyen, penge på vej i den slunkne klubkasse, bedre vejr end frygtet, mange folk på stadion, der blev åbnet en motorvej til pokalfinalen i går etc...
Alligevel er jeg godt nok nervøs.
AaB plejer altid at kikse når det for alvor gælder. Efterårets hjemmekamp mod Ikast var bekymrende, her tabte vi midtbanekampen. Jeg kan godt frygte noget tilsvarende vil ske i dag. Vestjyderne overbefolker sikkert midtbanen med 5 løbestærke hurtige fysiske pragteksemplarer. Det får de forholdsvis langsomme Würtz og Risgård svært ved at dæmme op for.
I forsvaret kommer vi også til at mangle Lasse og Dalsgaards hurtighed.
Dødbolde skal vi godt nok også passe på. Dunken, Bak Gak Gak, Banggaard, Dickoh mv. er ualmindelig giftige i luftspillet. I modsætning til os har Ikast nogle super farlige dødbolde fordi de bl.a. har nogle super servere (Juelsgaard og J. Poulsen).
Du har godt nok en utrolig mørk tilgang til alt... har du nogensinde et optimistisk syn på noget som helst?
Ja jeg er nervøs for dagens kamp. Jeg frygter at vi taber, men det er sikkert et godt tegn da jeg plejer at tage fejl af AaBs resultater. Det kan godt virke som om at jeg ser lidt pessimistisk på AaB, men det skyldes også forudsætningerne. Der var næppe nogen der før sæsonstart havde set denne kamp som en topkamp. Jeg havde ihvertfald ikke ( jeg regnede med en 7.-9. plads i denne sæson).
Det er ikke kun sort alt sammen. Hvis du læser mit indlæg så vil du også se, at jeg er helt sikker på, at vi kommer i pokalfinalen. Horsens skal være en walk over.
-
BoomZ0R
- Allstar

Nu så jeg ikk kampen i går, men et Horsens hold der slår Vejle 5-0,skal man nok have en lille portion respekt for.
-
jonas386
- Allstar

Mon ikke vi alle har det som frederikshavneren, altså er nervøse for dagens kamp. Der står potentielt rigtig meget på spil. En sejr er ikke bare 3 point værd, men altså også noget af et boost i selvtilliden inden vi møder FCK og BIF, og det tror jeg altså ikke man skal undervurdere.
-
frederikshavneren
- Allstar

af frederikshavneren » 16. mar 2014, 10:49
Zee skrev:Nu så jeg ikk kampen i går, men et Horsens hold der slår Vejle 5-0,skal man nok have en lille portion respekt for.
Selvfølgelig skal vi have respekt for Horsens, men vi har en gylden mulighed for at komme i pokalfinalen. 1. divisionsholdet Horsens skal vi kunne slå samlet over 2 kampe. Alt andet end en samlet sejr vil være en gedigen fiasko. Når jeg ser Horsens' line up mod Vejle så ville der vel max. være plads til et par af deres spillere/profiler på vores bænk.
-
jonas386
- Allstar

Iøvrigt, jeg købte den pakke med kampene mod FCM, FCK og BIF, men kan ikke finde biletten i mailen, nogen der kan hjælpe.
-
MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
jonas386 skrev:Iøvrigt, jeg købte den pakke med kampene mod FCM, FCK og BIF, men kan ikke finde biletten i mailen, nogen der kan hjælpe.
Jeg var lige inde og tjekke på den billetpakke (gave til brormand).. Man skulle eftersigende modtage en pdf hvor der er tre billetkoder, som man så skal bruge til at "købe" billetterne på aabsports webshop!
tak i øvrigt

Ska' vi hak'?
-
jonas386
- Allstar

Arh, så ikke der var en PDF i første omgang, tak.
Og ingen problem, vi må jo hjælpe hinanden hvor vi kan

-
Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
-
Kontakt:
Gider ikke være sortseer, men vil hellere se mulighederne for AaB.
FC Traktortræk har 2 mand væk i forsvaret ifølge den her:
http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-AaB-1" onclick="window.open(this.href);return false;
2 af deres vigtigste spillere i forsvaret Sviatchenko og P. Andersson har henholdsvis en skade og en karantænedag.
-
andreasaab89
- Allstar

Elscorpio skrev:Gider ikke være sortseer, men vil hellere se mulighederne for AaB.
http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-AaB-1" onclick="window.open(this.href);return false;
2
af deres vigtigste spillere i forsvaret Sviatchenko og P. Andersson har henholdsvis en skade og en karantænedag.
Hvornår er Petter Andersson blevet forsvarsspiller ??
GLæder mig til at komme på stadion som et lille barn glæder sig til juleaften

AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
FCM
- Landshold

Elscorpio skrev:Gider ikke være sortseer, men vil hellere se mulighederne for AaB.
2 af deres vigtigste spillere i forsvaret Sviatchenko og P. Andersson har henholdsvis en skade og en karantænedag.
Jeg ved ikke hvor P. Anderssson spiller for FC Traktortræk, men FC Midtjyllands Petter Andersson spiller midtbane. Så det er kun en, vi mangler i forsvaret. Vi mangler så til gengæld Petter på midten.
-
jonas386
- Allstar

Har en billet i overskud, nogen der er interesserede. Isåfald kan man bare skrive, først til mølle. Det er ståpladser iøvrigt.
-
andreasaab89
- Allstar

Status på billetter:
Weber tribunen: 0 pladser
A. ENggard: 13 pladser
3F: 236
3F "buret": 602
Spar Nord: 1552
Går dog ud fra at de fleste af FCMs fans først køber billetter på dagen når de ankommer til Aalborg så mon ikke der tæt på at kunne fylde buret.
Alt andet ville være pinligt fra deres side med den position de er i pt.
mht. Spar N skal der også nok komme noget salg på selve dagen.
Der skal dog nok være nogle sponsorer og sæsonkortholdere som bliver væk.
Jeg har dog god forventning om 5 cifret antal.
AaB er min trosretning
-
Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
-
Kontakt:
andreasaab89 skrev:Elscorpio skrev:Gider ikke være sortseer, men vil hellere se mulighederne for AaB.
2
af deres vigtigste spillere i forsvaret Sviatchenko og P. Andersson har henholdsvis en skade og en karantænedag.

Beklager jeg huskede forkert. Men mon vi ikke stadig skulle komme til muligheder, forhåbentlig er Midtbønderne ikke lige så defensiv som Slagelse.
-
andreasaab89
- Allstar

Elscorpio skrev:andreasaab89 skrev:Elscorpio skrev:Gider ikke være sortseer, men vil hellere se mulighederne for AaB.
2

Beklager jeg huskede forkert. Men mon vi ikke stadig skulle komme til muligheder, forhåbentlig er Midtbønderne ikke lige så defensiv som Slagelse.
Det ved jeg ikke om du skal være så sikker på. Glen ved at vi er stærke på omstillinger. Pakker midtjyderne sig ned og kører en 0-0 hjem i denne kamp vil de med 11 kampe tilbage have 5 point ned til os samt 8 point til FCK og måske BIF hvor de så har hjemmekampe mod de andre tophold tilbage. Det vil være et godt udgangspunkt for dem. Samtidig vil de selvom de pakker sig lidt ned stadig få en masse muligheder i kampen på dødbolde....
nå, men min pointe er, tror ikke vi skal forvente et voldsomt offensivt FCM hold idag.
AaB er min trosretning
-
andreasaab89
- Allstar

posting.php?mode=reply&f=1&t=15612" onclick="window.open(this.href);return false;
Bookmakerne har da os som forholdsvis komfortabel favorit idag.
Har smidt 250 kr. på 2 tallet så jeg i det mindste har lidt at trøste mig med hvis ikke vi får 3 point på denne vidunderlige dag.
AaB er min trosretning
-
Freddie
- Allstar

Men hvis du husker rigtig godt efter, tabte vi samlet til Randers for nogle år siden, da de spillede i 1. division. Det bliver ikke nogen walk over. Frem med pessimismen.
frederikshavneren skrev:Zee skrev:Nu så jeg ikk kampen i går, men et Horsens hold der slår Vejle 5-0,skal man nok have en lille portion respekt for.
Selvfølgelig skal vi have respekt for Horsens, men vi har en gylden mulighed for at komme i pokalfinalen. 1. divisionsholdet Horsens skal vi kunne slå samlet over 2 kampe. Alt andet end en samlet sejr vil være en gedigen fiasko. Når jeg ser Horsens' line up mod Vejle så ville der vel max. være plads til et par af deres spillere/profiler på vores bænk.
-
Gentleman Finn
- Allstar

Nicklas fra twitter
Nicklas Helenius skrev:God kamp til de gamle drenge i dag, smadre de bonderøve, så ser det godt ud!!!
-
frederikshavneren
- Allstar

af frederikshavneren » 16. mar 2014, 15:40
Bekræftet startopstilling:
Larsen
Patrick - Thelander - KEP - Ahlmann
Kusk - Würtz - Risgård - Thomsen
RJ - Spalvis

-
Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
af Erasmus Montanus » 16. mar 2014, 15:43
Er sgu lidt bekymret for de få biletter der er tilbage. Mine kammerater regner med at købe billetter derinde kl. 15:30, og billetterne rives da væk, så det kunne da godt ende med lille mig helt alene i verden. Hold da op. Man kan da finde en måde at klage over alt på.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
Nogle der ved om kampen bliver genudsendt? Er fanget på arbejde med en døgnvagt, og Canal9 er ikke noget som findes her på arbejdspladsen.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock