Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014
Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014
Rolig nu drenge. Der er masser af tid til at sætte sig på kampen igen. Risgård må dog gerne tage sig sammen.
-
andreasaab89
- Allstar

Hvad er du for en fornærmet skolepige ??Mr. Larsen skrev:sikke en moral vi
mesterskabet? lol vi skal være glade med bronze !
Vi har spillet klart bedst i denne kamp og skabt flest chancer og været bedst på bolden. Vores forsvar har sejlet i 2 episoder hvilket de har straffet hårdt. Men de 2 enkelte sekvenser gør os jo ikke til noget dårligere fodboldhold.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Sønderjyske er et smadret hold, de scorer 2 mål ud af ingenting, efter at vi har siddet på det hele :-).
Den første lugtede meget af offside.
Op igen
Den første lugtede meget af offside.
Op igen
Det er så nok den værste slags dommer for AaB vi har fået i dag :-(
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Du kan proppe flot spil op hvor solen ikke skinner, mål afgøre kampene og når man ikke kan forsvarer mod simple lange bolde og knokle sparker som SE, så fortjener man ikke titlen !!andreasaab89 skrev:Hvad er du for en fornærmet skolepige ??Mr. Larsen skrev:sikke en moral vi
mesterskabet? lol vi skal være glade med bronze !
Vi har spillet klart bedst i denne kamp og skabt flest chancer og været bedst på bolden. Vores forsvar har sejlet i 2 episoder hvilket de har straffet hårdt. Men de 2 enkelte sekvenser gør os jo ikke til noget dårligere fodboldhold.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
andreasaab89
- Allstar

Vi triller den også lidt for meget rundt foran målet idag istedet for at afslutte når vi er helt tæt på.
AaB er min trosretning
-
andreasaab89
- Allstar

vi har haft mulighed for at lave 5 mål allerede.
AaB er min trosretning
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Skender har det med at spille meget "store" kampe.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
Jamen for pokker...
Hvordan kan der stå 2-1 med den fordeling af chancer?
Hvordan kan der stå 2-1 med den fordeling af chancer?
- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
Rykker vi ned?jonas386 skrev:Nå, det var det. Tillykke til FCK med skabet. Vi scorer ikke 2 gange mere.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Idéen med vores hjørnespark er....hvad?
Jeg får altid den ondeste meh følelse når vi får en dødbold. Der kommer sjældent noget godt ud af det.
-
jensemand57
- Allstar

Det ender med rødt til Sønderjyske.
Vi bliver nummer 4 med det spilCorona skrev:Rykker vi ned?jonas386 skrev:Nå, det var det. Tillykke til FCK med skabet. Vi scorer ikke 2 gange mere.
Jeg forstår det ikke. Vi er 7 mand i deres felt, og i stedet for bare at losse den ind, så skal den spilles på tværs af feltet 23 gange inden der kommer en afslutning.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
jensemand57
- Allstar

Enig. Flere afslutninger. Vi er klasser bedre end Sønderjyske.jonas386 skrev:Vi bliver nummer 4 med det spilCorona skrev:Rykker vi ned?jonas386 skrev:Nå, det var det. Tillykke til FCK med skabet. Vi scorer ikke 2 gange mere.
Jeg forstår det ikke. Vi er 7 mand i deres felt, og i stedet for bare at losse den ind, så skal den spilles på tværs af feltet 23 gange inden der kommer en afslutning.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Kunne forstå hvis det var spillet mod FCV du hentyder til, men vi gør det godt offensivt idag og kommer frem til et hav af chancer!jonas386 skrev:Vi bliver nummer 4 med det spilCorona skrev:Rykker vi ned?jonas386 skrev:Nå, det var det. Tillykke til FCK med skabet. Vi scorer ikke 2 gange mere.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Selv hvis vi ikke skulle få et point med hjem derfra, så vil jeg nok alligevel passe på med at tolke ret meget ud fra en fodboldkamp som denne her. Vi har jo siddet på dem hele første halvleg, og skulle have ført med et mål eller to. Men at Sønderjyske skulle score 2 mål ud af absolut ingenting, og også noget der ligner en offside på det første mål, det sker altså ind i mellem i fodbold.
Håber bare at Anders Poulsen ikke giver Sønderjyske lov til at skade vores spillere, de laver jo ikke andet end at begå hårde frispark, og han dømmer dem knap nok. Jönsson blev jo også snydt for et gigantisk frispark på kanten af feltet i starten, men oppe i den anden ende der blev der dømt et endnu mindre frispark.
Håber bare at Anders Poulsen ikke giver Sønderjyske lov til at skade vores spillere, de laver jo ikke andet end at begå hårde frispark, og han dømmer dem knap nok. Jönsson blev jo også snydt for et gigantisk frispark på kanten af feltet i starten, men oppe i den anden ende der blev der dømt et endnu mindre frispark.
For første kamp i lange tider har vi et blackout og så dømmer folk os totalt ude!!! er forventninger for høje mon tro
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Okay, de to sønderjyske mål er ikke specielt fede. Men slap lige af drenge. I sær mål nr 2 er jo bare rigtig flot af den gamle nar til Beckmann.
Drengene skal nok tage den her!
Drengene skal nok tage den her!
-
andreasaab89
- Allstar

Stop nu det grædekor.
Vi har jo ikke spillet dårligt
Vi har spillet en ret god kamp og skabt rigtig mange chancer. Vi har smidt lidt for mange bolde væk og ikke været stærke nok defensivt.
Men der er altså intet der tyder på at man skal mane fanden på vægen i forhold til resten af sæsonen efter det jeg har set nu.
Der står jo nærmest 10-3 til os i farlige chancer. Nogle gange er effektiviteten bare imod en i begge ender.
Sønderjyske målmænd er altid gode mod os. Nathan Coe stod altid 3 gode kampe pr. sæson, alle sammen var når de mødte AaB
Vi har jo ikke spillet dårligt
Vi har spillet en ret god kamp og skabt rigtig mange chancer. Vi har smidt lidt for mange bolde væk og ikke været stærke nok defensivt.
Men der er altså intet der tyder på at man skal mane fanden på vægen i forhold til resten af sæsonen efter det jeg har set nu.
Der står jo nærmest 10-3 til os i farlige chancer. Nogle gange er effektiviteten bare imod en i begge ender.
Sønderjyske målmænd er altid gode mod os. Nathan Coe stod altid 3 gode kampe pr. sæson, alle sammen var når de mødte AaB
AaB er min trosretning