Jeg har også ualmindeligt svært ved at se Thelander hive sin smartphone op under kampen og se, hvad folk skriver på debatsiden.. Calif var også langsom og dårlig med bolden, derfor var han da stadig en fornuftig forsvarsspiller. Det ændre ikke på, at Kasper P. vil passe bedre ind i måden AaB spiller fodbold på.jernskjorten skrev:Jeg har ualmindeligt svært ved at se støtten i at kalde nogen for en boldmongol.alithebeast skrev:Fordi man mener en spiller ikke er god nok behøver det da ikke betyde, at man ikke støtter dem.
Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014
Hader København!
Tak Randers.
Tak!!

Tak!!
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Men nu pynter du jo også på det. Du skriver, at det skal være tilladt at mene, at nogen ikke er gode nok. Det er jeg helt enig i. Jeg mener bare, at det er noget svineri at kalde vores spillere for idioter, boldmongoler osv.frederikshavneren skrev:Ang. debatten om tonen her på sitet, så lever debatsiden af forskellige meninger og holdninger. Debatten vil være røvsyg hvis alle mere eller mindre er enige. Jeg kan slet ik se noget galt i f.eks. at skrive, at Thelander ikke er god nok. Så længe kritikken går på det fodbold mæssige så er det fuldt berettiget, men hvis kritikken går over i at svine spillerens personlighed så er det at gå over stregen.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nå, men anyway....
SPALVIS!!!

SPALVIS!!!

"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Spalviiisssssssssssssssssssss

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- alithebeast
- Allstar

Hvis man nu engang er en boldmongol, så pynter det gevaldigt, hvis man erkender det og ikke prøver at spille som Maradona. Hvis man ikke gør, så er man bare idiot.jernskjorten skrev:Men nu pynter du jo også på det. Du skriver, at det skal være tilladt at mene, at nogen ikke er gode nok. Det er jeg helt enig i. Jeg mener bare, at det er noget svineri at kalde vores spillere for idioter, boldmongoler osv.frederikshavneren skrev:Ang. debatten om tonen her på sitet, så lever debatsiden af forskellige meninger og holdninger. Debatten vil være røvsyg hvis alle mere eller mindre er enige. Jeg kan slet ik se noget galt i f.eks. at skrive, at Thelander ikke er god nok. Så længe kritikken går på det fodbold mæssige så er det fuldt berettiget, men hvis kritikken går over i at svine spillerens personlighed så er det at gå over stregen.
Hader København!
Hvis man skal tage ja-hatten på, så er det selvfølgelig værd at bemærke at vi spiller langt bedre end FCK og FCM for tiden. Selvom vi tabte point spillede vi jo ikke skidt ligesom FCK eller FCM gjorde det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Vi skal ikke synge noget guldet skal hjem til 9000 :-) vi skal synge "vi er nordjyder, og tar en kamp ad gangen"
må være en melodi til dette:-)
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
må være en melodi til dette:-)
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Af de 3 kandidater er vi alligevel dem der, med afstand, spillede den bedste kamp. Og desuden, Spalvis. Bare Spalvis.
Tak for den!sulakvelidze skrev:Det var dog en plage at kæmpe sig igennem reaktionerne på siderne her. Bare for at irritere hopper jeg i den anden grøft og tager ja-hatten på med de positive konklusioner fra i dag:
Vi spillede godt og skabte chancer nok. Det havde været værre at tabe 0-1 og at få udstillet, at Vestsjælland-taktikken er opskriften for alle hold.
Lukas Spalvis scorede to mål. Det kan løfte ham for resten af foråret.
Vi slipper for en uge med snak om, at AaB aldrig har lyst til at være favoritter. Det bør gøre det nemmere at holde fokus mod FCK.
Dalsgaard og Anders K meldes på vej tilbage. Og vi slap for karanæner, så truppen ser ud til at være lidt bredere næste gang.
Forsvaret fik set, hvad de skal arbejde med. Og de har en pokalkamp til at tage skridt rigtig retning og spille kampen i Haderslev ud af systemet.
Vi halede ind på FCM. 2-3 er bedre end 0-1, så hvis de to hold ender lige og med samme målforskel, kan det blive guld værd, at vi ikke tabte med 0-1.
Vi kom et skridt nærmere den teoretiske mulighed for i sidste runde at skulle vælge mellem ønsket om guld til FCM eller Brøndby. Kommer man levende igennem et så ulækkert dilemma, er ingen udfordring i livet for stor.
Af alle hold er SønderjyskE nok dem, vi helst må tabe til, når det nu skulle være. De møder FCM i sidste runde og må meget gerne være inde i billedet til at overleve den dag.
Hvis Brøndby slår OB, er de med i guldkampen. Det giver garanti for kvalmende jubel i københavnerpressen med mulighed for at rense kroppen med hyppig opkast.
Flere FCM-fans skjulte ansigtet i hænderne, da Nordsjælland scorede i går. Det har ikke noget med dagens kamp at gøre, men det var så skønt et syn, at det hører med på alle lister over noget positivt.
Randers møder FCM på søndag og ligner et hold, der kan gøre noget der. Hvis det sker, kan "Guldet skal hjem til 9000" for alvor blive sunget på stadion senere søndag.
Men for pokker, hvor må OB gerne baske de blå-gule.
Jeg havde ikke mulighed for at se kampen i dag. Kan ud fra højdepunkterne tolke mig til, at vores midterforsvar fortsat har deres vanskeligheder. Men fortsatte offensiven på et imponerende niveau? Og hvor god var Spalvis egentlig?
- jernskjorten
- Allstar

Det er såmænd ikke for Thelanders skyld, at jeg mener, at det er noget svineri. Thelander ligner i øvrigt en fyr, der godt kan forsvare sig selv.alithebeast skrev:Jeg har også ualmindeligt svært ved at se Thelander hive sin smartphone op under kampen og se, hvad folk skriver på debatsiden.. Calif var også langsom og dårlig med bolden, derfor var han da stadig en fornuftig forsvarsspiller. Det ændre ikke på, at Kasper P. vil passe bedre ind i måden AaB spiller fodbold på.jernskjorten skrev:Jeg har ualmindeligt svært ved at se støtten i at kalde nogen for en boldmongol.alithebeast skrev:Fordi man mener en spiller ikke er god nok behøver det da ikke betyde, at man ikke støtter dem.
Måske er det mig, der er ved at blive gammeldags, men "boldmongol" og "idiot" synes jeg er nedladende ord, og jeg vil sgu være ked af, hvis AaB-fans generelt taler om deres spillere på den måde. Det håber jeg ikke er en del af kulturen blandt AaB-fans.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Ved ik om kommentaren er møntet på mig, men jeg har aldrig kaldt Thelander eller andre for "boldmongol", idiot el. lign.alithebeast skrev:Hvis man nu engang er en boldmongol, så pynter det gevaldigt, hvis man erkender det og ikke prøver at spille som Maradona. Hvis man ikke gør, så er man bare idiot.jernskjorten skrev:Men nu pynter du jo også på det. Du skriver, at det skal være tilladt at mene, at nogen ikke er gode nok. Det er jeg helt enig i. Jeg mener bare, at det er noget svineri at kalde vores spillere for idioter, boldmongoler osv.frederikshavneren skrev:Ang. debatten om tonen her på sitet, så lever debatsiden af forskellige meninger og holdninger. Debatten vil være røvsyg hvis alle mere eller mindre er enige. Jeg kan slet ik se noget galt i f.eks. at skrive, at Thelander ikke er god nok. Så længe kritikken går på det fodbold mæssige så er det fuldt berettiget, men hvis kritikken går over i at svine spillerens personlighed så er det at gå over stregen.
Brøndby ser godt nok shaky ud defensivt. OB kunne sagtens ha' scoret 3 mål i kampens første 10 minutter.
Han var Spalvis-god!!! :-)Sauer skrev:Og hvor god var Spalvis egentlig?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- jernskjorten
- Allstar

Lidt ros fra Tommy Bechmann på Twætter:
"3 meget vigtige point ikke de mest fortjente men stadigt vigtige!
AaB er det bedste hold vi har mødt og tror de bliver mestre!"
jinx...
jinx...
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Spalvis jubel i målet i vores ende. Hele turen værd.
Jeg er stadig optimist, på trods af manglende kynisme i dagens kamp.
Jeg er stadig optimist, på trods af manglende kynisme i dagens kamp.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Werge slår til igen. "OB har ikke scoret på hjørnespark i denne sæson. De har trods alt haft ca. 100, det må være ny rekord".
Vi er vel oppe på 120-130 hjørnespark uden mål.
-
MightyReds
- 1. div

Unjinxjernskjorten skrev:Lidt ros fra Tommy Bechmann på Twætter:
jinx...
- alithebeast
- Allstar

Thelander er også i en fantastisk position til at forsvare sig selv. Han kan jo bare smide om sig med gode passninger, være forudseende i sit spil og ikke sætte holdet under pres gang på gang.jernskjorten skrev:Det er såmænd ikke for Thelanders skyld, at jeg mener, at det er noget svineri. Thelander ligner i øvrigt en fyr, der godt kan forsvare sig selv.alithebeast skrev:Jeg har også ualmindeligt svært ved at se Thelander hive sin smartphone op under kampen og se, hvad folk skriver på debatsiden.. Calif var også langsom og dårlig med bolden, derfor var han da stadig en fornuftig forsvarsspiller. Det ændre ikke på, at Kasper P. vil passe bedre ind i måden AaB spiller fodbold på.jernskjorten skrev:Jeg har ualmindeligt svært ved at se støtten i at kalde nogen for en boldmongol.alithebeast skrev:Fordi man mener en spiller ikke er god nok behøver det da ikke betyde, at man ikke støtter dem.
Måske er det mig, der er ved at blive gammeldags, men "boldmongol" og "idiot" synes jeg er nedladende ord, og jeg vil sgu være ked af, hvis AaB-fans generelt taler om deres spillere på den måde. Det håber jeg ikke er en del af kulturen blandt AaB-fans.
Jeppe Curt er jo også skarp som en antik ske, men det er ikke forbudt at påpege, når han spiller kampafgørende ringe. Havde Thelander vundet alle de dueller han var i, så var kampen endt 0-2 istedet for 3-2.
Hader København!
-
jensemand57
- Allstar

Hvad er nu det. Ser du kampen med Brøndby. Hermed bidrager man jo til deres seertal. Jeg ser den ikke, jeg nægter, at se kampe med Brøndby.frederikshavneren skrev:Werge slår til igen. "OB har ikke scoret på hjørnespark i denne sæson. De har trods alt haft ca. 100, det må være ny rekord".