Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af Søgaard » 28. mar 2014, 07:52

Som frygtet i optakten, et aggresivt Horsens hold på 110 pct der får lov til at spille hårdt som altid og AaB uden et par profiler på 80-90 pct. Alligevel henter vi en 3-1'er takket være 3 skarpe angreb, Nicolai Larsen med flere flotte indgreb og et ineffektiv Horsens-hold. Det er en komfortabel føring og et drømmeresultat før returen - men arbejdet skal gøres færdigt, 3 kasser til Horsens i returen er ikke urealistisk, ud fra spillet i går.

Det er vildt hvor sikker Wurtz er blevet på bolden - og omvendt hvor usikker Augo er. Wurtz kommer virkelig ind og skaber ro, ved godt han er frisk og Augo er uden megen kamptræning. Men forskellen var markant. Og så synes jeg kampen viser hvordan Kusk stadig mangler lidt, når modstanderen virkelig går hårdt til ham. Kan han udvikle det, bliver han ekstremt farlig. For til trods, laver han mange gode aktioner gennem kampen.
Aalborg BK 1885!

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 28. mar 2014, 08:00

Søgaard skrev:Som frygtet i optakten, et aggresivt Horsens hold på 110 pct der får lov til at spille hårdt som altid og AaB uden et par profiler på 80-90 pct. Alligevel henter vi en 3-1'er takket være 3 skarpe angreb, Nicolai Larsen med flere flotte indgreb og et ineffektiv Horsens-hold. Det er en komfortabel føring og et drømmeresultat før returen - men arbejdet skal gøres færdigt, 3 kasser til Horsens i returen er ikke urealistisk, ud fra spillet i går.

Det er vildt hvor sikker Wurtz er blevet på bolden - og omvendt hvor usikker Augo er. Wurtz kommer virkelig ind og skaber ro, ved godt han er frisk og Augo er uden megen kamptræning. Men forskellen var markant. Og så synes jeg kampen viser hvordan Kusk stadig mangler lidt, når modstanderen virkelig går hårdt til ham. Kan han udvikle det, bliver han ekstremt farlig. For til trods, laver han mange gode aktioner gennem kampen.
Kan ikke se der er en kinamands chance for at Horsens laver 3 mål i Aalborg. Ja de kom frem til nogle muligheder og var vel ret beset det bedste hold igår, men 3 mål i Aalborg ser jeg som ekstremt urealistisk.
1 2 3 Jimmy er en mur!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 28. mar 2014, 08:18

Søgaard skrev:Som frygtet i optakten, et aggresivt Horsens hold på 110 pct der får lov til at spille hårdt som altid og AaB uden et par profiler på 80-90 pct. Alligevel henter vi en 3-1'er takket være 3 skarpe angreb, Nicolai Larsen med flere flotte indgreb og et ineffektiv Horsens-hold. Det er en komfortabel føring og et drømmeresultat før returen - men arbejdet skal gøres færdigt, 3 kasser til Horsens i returen er ikke urealistisk, ud fra spillet i går.

Genialt at vi satte Horsens på plads allerede i den første kamp. Vi er kvalificeret til pokalfinalen! Selv om vi sparer en del spillere så venter der en walk over i returkampen. Horsens har naturligvis opgivet at komme i pokalfinalen efter gårsdagens resultat. Jeg vil gætte på at de stort set stiller med reserverne i Aalborg. Med Silkeborgs overraskende sejr i Hobro er Horsens enormt presset i oprykningskapløbet.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 28. mar 2014, 08:43

Det er ikke verdens ottende vidunder, at Horsens kommer foran 1-0 i Aalborg mod et reservespækket og tilmed arrogant indstillet AaB-hold, og så ved jeg nu ikke, hvor sikker i sadlen jeg vil føle mig.

Kampen i Aalborg skal altså også spilles, og forhåbentlig går spillerne på banen med en lidt anden indstilling end den, der lægges op til herinde. 3-1 er et glimrende udgangspunkt, men det er ikke helt done deal endnu.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 28. mar 2014, 08:52

Hovedet skrev:Det er ikke verdens ottende vidunder, at Horsens kommer foran 1-0 i Aalborg mod et reservespækket og tilmed arrogant indstillet AaB-hold, og så ved jeg nu ikke, hvor sikker i sadlen jeg vil føle mig.

Kampen i Aalborg skal altså også spilles, og forhåbentlig går spillerne på banen med en lidt anden indstilling end den, der lægges op til herinde. 3-1 er et glimrende udgangspunkt, men det er ikke helt done deal endnu.
Horsens har naturligvis opgivet at komme i pokalfinalen. De kan umuligt vinde med tre overskydende mål i Aalborg. Johnny Mølby resignerede også efter nederlaget. Deres fokus er nu 100% på 1. division. Vi sparer spillere i returkampen, men det gør Horsens med stor sandsynlighed sandelig osse.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 28. mar 2014, 09:04

martinaalborg skrev:det er Kl. 19:00

Torsdag den 15.maj....

- puha! skam jer DBU!

Hermed link:
http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... leterminer

Synes også det er et ringe tidspunkt for (nord-)jyder, men der er vist ikke andre mulige terminer der ikke kolliderer med ligakampe eller FIFAs latterlige diktater.

Edit: kamptidspunktet (mener også at det var kl. 19) fremgik tidligere af dette link, men er åbenbart blevet fjernet. Jeg har lige skrevet til turneringskoordinatoren fra Dansk Brømbø Union og spurgt om et bekræftet tidspunkt.

EDIT2: Hurtigt svar fra 2605 Brøndby:

"Spilletidspunktet er endnu ikke fastlagt!

Med venlig hilsen
*NN*
DBU Turneringer"
Lindmark / Vendelbokartellet

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 28. mar 2014, 09:28

Til returopgøret har vi vel fået AK Jacobsen klar igen. Rasmus Jönsson bliver vel sparet, men så kan Spalvis eller AK spille den ene angriber og Curth/SF/Toft den anden.

Nikolaj Thomsen afløses så af Due.

Kasper Pedersen får genvalg.

Den sejr betyder, at vi kan komme helskindet igennem programmet.

Iøvrigt kan Nicolai Larsen ikke få ros nok for den dobbeltredning sidst i kampen. Det viser bare hans betydning for holdet.
- FlæskeFrank

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 28. mar 2014, 09:31

frederikshavneren skrev:
Hovedet skrev:Det er ikke verdens ottende vidunder, at Horsens kommer foran 1-0 i Aalborg mod et reservespækket og tilmed arrogant indstillet AaB-hold, og så ved jeg nu ikke, hvor sikker i sadlen jeg vil føle mig.

Horsens har naturligvis opgivet at komme i pokalfinalen. De kan umuligt vinde med tre overskydende mål i Aalborg. Johnny Mølby resignerede også efter nederlaget. Deres fokus er nu 100% på 1. division. Vi sparer spillere i returkampen, men det gør Horsens med stor sandsynlighed sandelig osse.
Jeg er enig i, at AaB efter al sandsynlighed er videre. Lige for en god ordens skyld må vi hellere undgå at ende som Karlsruhe i 1996, der efter 3-1 ude over Brøndby tabte den efterfølgende "walk over" hjemme med 0-5 ... :aabfan:

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 28. mar 2014, 09:52

Jeg er faktisk lidt bekymret. Allerede i Sønderjyske-kampen så man antydninger af det, og i går var det helt slemt: Vi er tilsyneladende begyndt at spille med en utrolige arrogance: Er ikke aggressive på bolden. Spiller hasarderede pasninger. Oversatser over hele banen. Det er som om, vi pludselig tror, vi kan spille os ud af alting som Barcelona. At den hype, som rigtig mange kommentatorer og mediefolk er i gang med, har sat sig lidt i hovederne på spillerne, så de tror sig usårlige.

Det kan gå hen og blive rigtig farligt - især mod andre hold, der som Sønderjyske og Horsens spiller kynisk, hårdt, koncentreret og direkte og efterhånden har så meget respekt for dette "for tiden klart mest velspillende danske hold", som mange synes, vi er.

I går bliver vi reddet af, at vi for tiden råder over spillere med exceptionelle top-kvaliteter i form af Nicolai, Kusk, Thomsen og Spalvis, mens det virkelig blev udstillet, at Augu, Kasper P, Due og Curth trækker niveauet ned, når de får chancen fra start.

Heldigvis bør fck være en modstander, vi bestemt IKKE undervurderer og tror, vi bare kan nedspille med vores fantastiske pasningsspil. For de vil uden tvivl komme med ligeså meget fight og energi, som vores seneste to modstandere. Og så skal vi altså være oppe i et helt andet gear både fysisk, aggressionsmæssigt og mentalt.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 28. mar 2014, 10:15

BoT skrev:Jeg er faktisk lidt bekymret. Allerede i Sønderjyske-kampen så man antydninger af det, og i går var det helt slemt: Vi er tilsyneladende begyndt at spille med en utrolige arrogance: Er ikke aggressive på bolden. Spiller hasarderede pasninger. Oversatser over hele banen. Det er som om, vi pludselig tror, vi kan spille os ud af alting som Barcelona. At den hype, som rigtig mange kommentatorer og mediefolk er i gang med, har sat sig lidt i hovederne på spillerne, så de tror sig usårlige.

Det kan gå hen og blive rigtig farligt - især mod andre hold, der som Sønderjyske og Horsens spiller kynisk, hårdt, koncentreret og direkte og efterhånden har så meget respekt for dette "for tiden klart mest velspillende danske hold", som mange synes, vi er.

I går bliver vi reddet af, at vi for tiden råder over spillere med exceptionelle top-kvaliteter i form af Nicolai, Kusk, Thomsen og Spalvis, mens det virkelig blev udstillet, at Augu, Kasper P, Due og Curth trækker niveauet ned, når de får chancen fra start.

Heldigvis bør fck være en modstander, vi bestemt IKKE undervurderer og tror, vi bare kan nedspille med vores fantastiske pasningsspil. For de vil uden tvivl komme med ligeså meget fight og energi, som vores seneste to modstandere. Og så skal vi altså være oppe i et helt andet gear både fysisk, aggressionsmæssigt og mentalt.
God pointe mht. at hoppe med paa hypen. Vi har overhovedet ikke spillet godt over hele banen, som eks. Barca og FCN (uden samenligning i oevrigt). Vi er gode paa omstillinger, og naar det lykkes ser det skide laekkert ud. Vi spiller Norsk, paa jorden. Mht. boldbesiddelse er vi faktisk ret gennemsnittelige (naar man ser bort fra mod SE, FCV og Viborg), og vi er ikke et hold der er i stand til at dominere modstanderne over hele banen.

Naar det saa er sagt, er jeg uenig i at den med de hazarderede afleveringer. Det er i hvert fald helt centralt for vores kontraspil, at vi toer lave den slags. Problemet er saa, at naar det fucker up, saa mangler vi Dalle og Lasse til at loebe modstanderens kontra op. Maaske burde Kent og Co. se paa om det kunne vaere muligt at kombinere vores hurtige angrebsspil med en lavere staaende forsvarskaede og lidt flere "long balls" (Hej Ricardo), saa vi kan kompensere for vores manglende fart.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 28. mar 2014, 10:54

MHJ skrev:Vi er gode paa omstillinger, og naar det lykkes ser det skide laekkert ud. Vi spiller Norsk, paa jorden. Mht. boldbesiddelse er vi faktisk ret gennemsnittelige (naar man ser bort fra mod SE, FCV og Viborg), og vi er ikke et hold der er i stand til at dominere modstanderne over hele banen.

Naar det saa er sagt, er jeg uenig i at den med de hazarderede afleveringer. Det er i hvert fald helt centralt for vores kontraspil, at vi toer lave den slags. Problemet er saa, at naar det fucker up, saa mangler vi Dalle og Lasse til at loebe modstanderens kontra op. Maaske burde Kent og Co. se paa om det kunne vaere muligt at kombinere vores hurtige angrebsspil med en lavere staaende forsvarskaede og lidt flere "long balls" (Hej Ricardo), saa vi kan kompensere for vores manglende fart.
Spiller norsk. Skal vi ikke lige aflive den ? Så spiller alle alle hold i ligaen norsk. Det havde betydning i 1990'erne. I dag betyder det bare, at det er det forkerte hold, som vinder, og de effektive på omstillinger.

Vi spiller med to angribere - det er ikke norsk.

Når man spiller bolden rundt i eget forsvar, så kommer man til at se dum ud, hvis man mister den. Danny Califf så ikke altid lige smart ud, men vi vandt altså kampene 5-3. De tre mål imod gjorde ikke Danny Califf til en dårlig forsvarsspiller. Puyol og co. ser heller ikke altid lige fantastisk ud hos Barcelona.

Min pointe er, at vi parkerer ikke bussen foran målet eller "TV2-citat: AaB spiller med to forsvarskæder mod fantastiske Brøndby". Vi spiller frem ad banen og det eneste man kan klandre os for er vores effektivitet.

Det var netop det smukke ved 2008-mesterskabet masser af mål og så gjorde det ikke noget, at de andre lavede et par stykker. Sådan et mesterskab vil jeg gerne have igen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 28. mar 2014, 11:03

FlæskeFrank skrev:
MHJ skrev:Vi er gode paa omstillinger, og naar det lykkes ser det skide laekkert ud. Vi spiller Norsk, paa jorden. Mht. boldbesiddelse er vi faktisk ret gennemsnittelige (naar man ser bort fra mod SE, FCV og Viborg), og vi er ikke et hold der er i stand til at dominere modstanderne over hele banen.

Spiller norsk. Skal vi ikke lige aflive den ? Så spiller alle alle hold i ligaen norsk. Det havde betydning i 1990'erne. I dag betyder det bare, at det er det forkerte hold, som vinder, og de effektive på omstillinger.

Vi spiller med to angribere - det er ikke norsk.
At sige vi spiller norsk var nu bare et forsoeg paa at vaere nuttet. Jeg mente bare at vi spiller direkte, at de fleste maal kommer paa omstillinger, samt at vi ikke er det possesion hold som Kent og diverse tv-folk paadutter os. I de kampe hvor vi har bolden, aner vi ikke hvad vi skal med den. Der er intet galt med at spille direkte paa omstillinger.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 28. mar 2014, 11:11

FlæskeFrank skrev: ...
Vi spiller frem ad banen og det eneste man kan klandre os for er vores effektivitet.

Det var netop det smukke ved 2008-mesterskabet masser af mål og så gjorde det ikke noget, at de andre lavede et par stykker. Sådan et mesterskab vil jeg gerne have igen.
Og det er lige netop sådan et Mesterskab vi vinder, når/hvis det lykkes. Plus endnu en tabt Pokalfinale, naturligvis :'(
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar

Indlæg af BoT » 28. mar 2014, 11:22

MHJ skrev:God pointe mht. at hoppe med paa hypen. Vi har overhovedet ikke spillet godt over hele banen, som eks. Barca og FCN (uden samenligning i oevrigt). Vi er gode paa omstillinger, og naar det lykkes ser det skide laekkert ud. Vi spiller Norsk, paa jorden. Mht. boldbesiddelse er vi faktisk ret gennemsnittelige (naar man ser bort fra mod SE, FCV og Viborg), og vi er ikke et hold der er i stand til at dominere modstanderne over hele banen.

I forhold til de hasarderede afleveringer tænker jeg ikke på forsøgene på at spille farlige bolde i dybden på den sidste 3.del af banen, men mere på vores til tider sjuskede opspil, som vi så både i går og i søndags. Pasninger fra forsvarskæden frem til midtbanen. Forsøg på 1-2 afleveringer centralt på banen. Afleveringsspil, der ville se smart og effektivt ud, hvis det blev udført perfekt, men som ofte ender i boldtab og farlige situationer, fordi vi tager for nonchelant på det mid modstandere, der presser os stenhårdt.

Til tider må man altså gå på kompromis med at spille sig ud af alting. Især, når vi som i går ikke har bedre pasningsspillere med, og hvor især Augu bliver udstillet lidt i sine mangler i det hurtige, korte pasningsspil. Det kommer selvfølgelig til at hjælpe med Würtz centralt i stedet for, men vores to backer smider også for mange simple afleveringer væk.

Brugeravatar
AnyFellow
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af AnyFellow » 28. mar 2014, 12:00

BoT skrev:
MHJ skrev:God pointe mht. at hoppe med paa hypen. Vi har overhovedet ikke spillet godt over hele banen, som eks. Barca og FCN (uden samenligning i oevrigt). Vi er gode paa omstillinger, og naar det lykkes ser det skide laekkert ud. Vi spiller Norsk, paa jorden. Mht. boldbesiddelse er vi faktisk ret gennemsnittelige (naar man ser bort fra mod SE, FCV og Viborg), og vi er ikke et hold der er i stand til at dominere modstanderne over hele banen.

I forhold til de hasarderede afleveringer tænker jeg ikke på forsøgene på at spille farlige bolde i dybden på den sidste 3.del af banen, men mere på vores til tider sjuskede opspil, som vi så både i går og i søndags. Pasninger fra forsvarskæden frem til midtbanen. Forsøg på 1-2 afleveringer centralt på banen. Afleveringsspil, der ville se smart og effektivt ud, hvis det blev udført perfekt, men som ofte ender i boldtab og farlige situationer, fordi vi tager for nonchelant på det mid modstandere, der presser os stenhårdt.

Til tider må man altså gå på kompromis med at spille sig ud af alting. Især, når vi som i går ikke har bedre pasningsspillere med, og hvor især Augu bliver udstillet lidt i sine mangler i det hurtige, korte pasningsspil. Det kommer selvfølgelig til at hjælpe med Würtz centralt i stedet for, men vores to backer smider også for mange simple afleveringer væk.
Det er da netop de "hasarderede" afleveringer der er basis for vores spil.

Jeg er enig i at vi i situationer kan have brug for at spille anderledes, men så bevæger vi os også ned fra det niveau vi er på og bliver ganske ordinære.

Som jeg ser AaBs spiler det netop baseret på hurtig pasningsfodbold fra egen zone, f.eks. en aflevering til Risgård, der med en mand i ryggen vender hurtig rundt og kan slippe bolden videre (fremadrettet) til Thomsen eller Kusk. Når så afleveringen til Risgård bliver upræcis er det klart vi bliver fanget forkert, men det er netop den risiko vi må spille med hvis vi vil spille som vi gør nu.

Begynder vi at spille de sikre afleveringer må vi nok regne med at kampene bliver væsentlig anderledes og at vi vil se AaB præstere dårligere. Vi har netop ikke et skur i feltet vi kan leve af at fodre med bolde, men må satse på at komme hurtig frem af banen, inden modstanderen er på plads.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar

Indlæg af BoT » 28. mar 2014, 13:03

Selvfølgelig skal vi stadig forsøge at spille det spil, vi har haft succes med. Min bekymring går bare på, at jeg synes vi er begyndt at spille det på en lidt for nonchelant måde, som kan ramme os hårdt i ryggen. Hvis vi ikke er 100% oppe på tæerne, men står og sover lidt og afventer, at afleveringen kommer, går det sgu galt. Og det er de tendenser, jeg er begyndt at ane.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 28. mar 2014, 15:10

BoT skrev:Selvfølgelig skal vi stadig forsøge at spille det spil, vi har haft succes med. Min bekymring går bare på, at jeg synes vi er begyndt at spille det på en lidt for nonchelant måde, som kan ramme os hårdt i ryggen. Hvis vi ikke er 100% oppe på tæerne, men står og sover lidt og afventer, at afleveringen kommer, går det sgu galt. Og det er de tendenser, jeg er begyndt at ane.
Jeg er enig i at der var den slags tendenser i Horsens kampen, der manglede egentlig først og fremmest indstilling synes jeg. Vores spil fungerer simpelthen ikke når der ikke hele tiden er løb omkring boldholderen. Desuden synes jeg vi var ekstremt ramt af at Würtz ikke var med, og det var godt læst af Horsens at de konsekvent lod Augo være manden med plads på midten, og dækkede Risgaard tæt op... og så ER Kusk altså bare noget mere dominerende på kanten, hvor han har lettere ved at finde rum til at styre vores spil fra.

Jeg synes nu det er fuldt forståeligt at der kom et dyk i koncentrationen i går, for reelt set var det den en kamp vi kunne "tåle" at tabe, og fra på søndag går det løs med tre ekstremt vigtige kampe i ligaen, som alle kan se bliver afgørende for om vi i det resterende forår kommer til at kæmpe med om guldet, eller kommer til at kæmpe for en mulighed for at få medaljer. Jeg kan godt forstå hvis det også i spillernes hoveder fylder meget at der er så vigtig en kamp på søndag.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 28. mar 2014, 17:09

Hermed link:
http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... leterminer

Synes også det er et ringe tidspunkt for (nord-)jyder, men der er vist ikke andre mulige terminer der ikke kolliderer med ligakampe eller FIFAs latterlige diktater.

Edit: kamptidspunktet (mener også at det var kl. 19) fremgik tidligere af dette link, men er åbenbart blevet fjernet. Jeg har lige skrevet til turneringskoordinatoren fra Dansk Brømbø Union og spurgt om et bekræftet tidspunkt.

EDIT2: Hurtigt svar fra 2605 Brøndby:
"Spilletidspunktet er endnu ikke fastlagt!

Med venlig hilsen

*NN*

DBU Turneringer"
[/quote]

Måske DBU afventer returkampene før de fastsætter pokalfinalens spilletidspunkt. Jeg tvivler på det, men måske DBU udskyder kickoff til kl. 20 el. 20.45 for at tilgodese nordjyderne.
Hvis kampen skal afvikles kl. 19 på en hverdag kommer det til, at koste mange nordjyske tilskuere. Med mindre man tager fri/afspadserer kan man vel kun nå til Parken ved kickoff kl. 19 hvis, det er muligt at tage med et fly fra Aalborg.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlæg af Debatjuntaen » 28. mar 2014, 19:19

Diskussionen om sangvalg på tribune, stemning, etc. kan fortsættes i følgende tråd:

http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=5&t=15634" onclick="window.open(this.href);return false;

Den skal ikke tages i denne tråd! Vi overflytter relevante indlæg nu og sletter resten!

God weekend

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 31. mar 2014, 14:38

Hvis vi og FCK skulle være så heldige og gode at gå videre sammen, så skal vi møde et FCK-hold uden Jørgensen og Toutouh. Det kunne betyde en mindre chance for faktisk at vinde i Parken!!!!!!!
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Besvar