Vigtigt!white splash skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx
Jönsson, Kusk og Thelander er alle udtaget!!!
FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17
Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17
- Winnie/BR
- 2. div

- Favoritspiller: KEP
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Har læst 1050, men har dog ikke en kilde på det.MrBangDK skrev:Hvor mange er der egentligt plads til på udebaneafsnittet?Bech skrev:Vi bliver mange. Rigtig mange.Køllen I Møllen skrev:Jeg vil bare anbefale alle at købe billetter til de andre tribuner hvis man ikke kan få til ude-afsnittet. Nordjylland indtager Herning!.
1 bus fra ASC København.
3 gratistbusser fra ASC, takket være Louis Nielsen.
3 busser fra Vesttribunen/Auxilia.
Plus det løse i biler etc.
Det bliver uden tvivl sæsonens tur.
Vangens Fineste...
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg mangler sgu lidt Info om deres tilstand. Kan de alle spille en halvleg eller en hel kamp osv?white splash skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx
Ville være cool hvis man bare lige kunne slå op på en af de landsdækkende aviser og læse om dette i deres store optakt til årets store guldkamp imorgen. Men jeg tvivler på at de har så meget som et eneste ord om kampen.
Mon ikke Thelander og Kusk starter inde? Mere tvivlsomt mht Jönsson, måske er han med som joker? Jeg tror han starter inde og bliver pillet ud forholdsvist tidligt (halvlegen?) men det er bare en mavefornemmelse.
Janteloven eksisterer IKKE!
Self udtaler de ikke hvor længe de kan spille op til sådan en kamp
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Er helt enig i din mavefornemmelse. Det virker som en kamp hvor vi får brug for Jönsson fra start og i så lang tid han kan holde til det. Så må vi ofre en udskiftning der og sætte Curth ind til et sent målKøllen I Møllen skrev:Jeg mangler sgu lidt Info om deres tilstand. Kan de alle spille en halvleg eller en hel kamp osv?white splash skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx
Ville være cool hvis man bare lige kunne slå op på en af de landsdækkende aviser og læse om dette i deres store optakt til årets store guldkamp imorgen. Men jeg tvivler på at de har så meget som et eneste ord om kampen.
Mon ikke Thelander og Kusk starter inde? Mere tvivlsomt mht Jönsson, måske er han med som joker? Jeg tror han starter inde og bliver pillet ud forholdsvist tidligt (halvlegen?) men det er bare en mavefornemmelse.
Life is good..... AaB is better!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nej, det var mere gætterierne fra medierne jeg savnede. AaB skal ikke informere om noget.Kristian skrev:Self udtaler de ikke hvor længe de kan spille op til sådan en kamp
Det er den manglende mediedækning op til guldkampen som pisser mig af.
Nåe
Jamen ja det er pisse irriterende man skal søge så langt ud for at finde nyheder. Nej det handler mere om BIF og deres skandale bestyrelse. Til at brække sig over.
Jamen ja det er pisse irriterende man skal søge så langt ud for at finde nyheder. Nej det handler mere om BIF og deres skandale bestyrelse. Til at brække sig over.
Slap nu af, det er kun ugens 3. vigtigste kamp ifølge TV, og markedet har altid ret.Køllen I Møllen skrev:Det er den manglende mediedækning op til guldkampen som pisser mig af.Kristian skrev:Self udtaler de ikke hvor længe de kan spille op til sådan en kamp
Folk vil bare hellere se NordtyskE Sparkeklub blive slagtet i parken.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
That' s the spirit: http://www.bold.dk/nyt/Benhaard-Theland ... iller-bare" onclick="window.open(this.href);return false;Eksil skrev:Slap nu af, det er kun ugens 3. vigtigste kamp ifølge TV, og markedet har altid ret.Køllen I Møllen skrev:Det er den manglende mediedækning op til guldkampen som pisser mig af.Kristian skrev:Self udtaler de ikke hvor længe de kan spille op til sådan en kamp
TV 3 Sport1 går amok i morgen. Tænk sig at de allerede starter optakten kl. 16... Det må være en fejl, det kan da ikke passe at der skal være så lang optakt!
Jeg kan sku' godt lide ham Thelander!
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Mon ikke bare de bruger tiden på at snakke om Brøndby's nye bestyrelse, samt kommende FCK emner?frederikshavneren skrev:That' s the spirit: http://www.bold.dk/nyt/Benhaard-Theland ... iller-bare" onclick="window.open(this.href);return false;Eksil skrev:Slap nu af, det er kun ugens 3. vigtigste kamp ifølge TV, og markedet har altid ret.Køllen I Møllen skrev:Det er den manglende mediedækning op til guldkampen som pisser mig af.Kristian skrev:Self udtaler de ikke hvor længe de kan spille op til sådan en kamp
TV 3 Sport1 går amok i morgen. Tænk sig at de allerede starter optakten kl. 16... Det må være en fejl, det kan da ikke passe at der skal være så lang optakt!
1 2 3 Jimmy er en mur!
STOP STOP STOP STOPSAND skrev:BILLET TIL SALG
Har købt en billet til braget på lørdag, men er desværre blevet forhindret i at komme.
Er der en, der er interesseret i at købe en print-selv-billet?
Billetten er til "buret" og koster 95 kroner.
Send en mail til michaelsanda@yahoo.com, hvis du er interesseret.
Siden 13.30 er der mere end 10, der har skevet, og den er altså afsat.
God kamp til alle - nu palser vi altså ulven
-
frederikshavneren
- Allstar

Når jeg nu skriver at jeg tror at vi taber så har jeg gjort mit, da mine forudsigelser (resultatmæssigt) næsten altid viser sig at være forkerte

-
jensemand57
- Allstar

Duncan meldt klar for FCM.
mon bønderne har købt billet til vores afsnit, for at lave ballade, eller fordi de håber de kan sælge dem til overpris uden for stadion??
hvis det sidste er tilfældet, håber jeg da kalkunerne konfiskerer billetterne, og sælger dem til vores fans der måtte søge efter billet.
hvis det sidste er tilfældet, håber jeg da kalkunerne konfiskerer billetterne, og sælger dem til vores fans der måtte søge efter billet.
lynge er gud!
-
frederikshavneren
- Allstar

Uanset om Dunken starter inde eller ej, så har FCM tilsvarende hovedstøds stærke typer som kan erstatte ham. Tim Janssen og ham den langbenede angriber er også meget stærke i luftspillet.jensemand57 skrev:Duncan meldt klar for FCM.
Det bliver vigtigt at begrænse antallet af indlæg/dødbolde da det er FCMs primære styrke. Centralt ser de også gode ud med Jakob Poulsen og Petter Andersson, men spørgsmålet er om de er helt oppe i niveau igen efter manglende spilletid/skader.
Jeg er slet ikke bekymret med hovedspillet mod duncan. Thelander viste mod FCK at han kunne holde Cornelius nede
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Kristian skrev:Jeg er slet ikke bekymret med hovedspillet mod duncan. Thelander viste mod FCK at han kunne holde Cornelius nede
Jeg er også mere bekymret over Duncans evner til at være på det rigtige sted, og til at rykke sig fri af vores midterforsvarere. Satans også han er blevet klar.
-
frederikshavneren
- Allstar

Dunken er snu og han er god til at placere sig rigtigt i feltet. Han søger også ofte over til en af backerne, der ikke har en chance i luftspillet når der kommer et indlæg.Jesper Schmidt skrev:Kristian skrev:Jeg er slet ikke bekymret med hovedspillet mod duncan. Thelander viste mod FCK at han kunne holde Cornelius nede
Jeg er også mere bekymret over Duncans evner til at være på det rigtige sted, og til at rykke sig fri af vores midterforsvarere. Satans også han er blevet klar.
F.eks. søgte Zohore bevidst over til Ahlmann i forårspremieren i Brøndby, hvilket resulterede i Brøndbys føringsmål.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg frygter for ham det 5 meter høje skur de kan sætte ind til sidst og smide longballs efter. Ham har Due og Patrick sgu ikke noget at gøre overfor. Så skal KEP og Thelander være over ham.