Jo tak - men han skal i givet fald købes fri, og mon vi kan være med, hvis eksempelvis OB eller Gjæf finder tegnedrengen frem?Køllen I Møllen skrev:Jeg vil have Dalgaard til AaB :
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 256449.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Hvis han har bare lidt ambitioner og ikke kun tænker i $$$$, så burde vi sagtens kunne være med.le Cid skrev:Jo tak - men han skal i givet fald købes fri, og mon vi kan være med, hvis eksempelvis OB eller Gjæf finder tegnedrengen frem?Køllen I Møllen skrev:Jeg vil have Dalgaard til AaB :
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 256449.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
1 2 3 Jimmy er en mur!
Kan man egentlig skifte til AGF uden at floppe? Ifht. Dalgaard i AaB ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg synes. Jeg er ikke i tvivl om hans kvaliteter, men mere om han som person og spillertype vil fungere på vores hold.le Cid skrev:Jo tak - men han skal i givet fald købes fri, og mon vi kan være med, hvis eksempelvis OB eller Gjæf finder tegnedrengen frem?Køllen I Møllen skrev:Jeg vil have Dalgaard til AaB :
Nu smuttede jeg fra fjernsynet efter vores 1-0 mål mod Horsens, men indtil da synes jeg egentlig ham Marxen virkede ganske okay på fløjen? Her tænker jeg mere på hvis en Kusk sælges, Due forsvinder og Gilli ikke er klar endnu. Vi har jo haft fornuftig succes med at hente danske spillere til, og han virker til at have nogle gode færdigheder, hvilket Horsens reducering også viste.
Nu er der selvfølgelig forskel på Horsens og AaB, men han må vel stadig være forholdsvis billig, og kunne være fornuftig til at styrke bredden, specielt når han ifølge wiki også kan spille offensiv back.
Nu er der selvfølgelig forskel på Horsens og AaB, men han må vel stadig være forholdsvis billig, og kunne være fornuftig til at styrke bredden, specielt når han ifølge wiki også kan spille offensiv back.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
De par gange jeg har set ham (mod os i pokalen, og så et par gange for Vejle way back), virker han ikke som en spiller til vores system. Ikke god nok i småspillet, bl.a. kendetegnet ved at der ofte kommer en smule luft under afleveringerne. Desuden har han samme alder som Ahlmann (23), så jeg ville foretrække at vi i stedet henter en lidt billigere spiller til pladsen, hvis der ikke allerede er en i ungdomsrækkerne.Frygah skrev:Nu smuttede jeg fra fjernsynet efter vores 1-0 mål mod Horsens, men indtil da synes jeg egentlig ham Marxen virkede ganske okay på fløjen? Her tænker jeg mere på hvis en Kusk sælges, Due forsvinder og Gilli ikke er klar endnu. Vi har jo haft fornuftig succes med at hente danske spillere til, og han virker til at have nogle gode færdigheder, hvilket Horsens reducering også viste.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu bringer jeg ham lige i spil igen og ikke kun fordi han scorede igen mod os.FlæskeFrank skrev:Kan Andre Bjerregaard fra Horsens være en mulighed. Ikke bare fordi han scorede i aftes, men også fordi han er lidt et energibundt som Nikolaj Thomsen.
Kan vist spille både venstre og højre kant og fremme. Det forudsætter måske, at de ikke rykker op.
Han kan ifølge transfermarkt spille både venstre og højre kant samt angriber.
Hvis ikke de rykker op, bør han være interessant.
- FlæskeFrank
I så fald Kusk smutter til sommer, så kan det være vi har muligheden for at hente Lucas Andersen hjem:
http://www.bold.dk/nyt/Lucas-A-Ajax-foe ... eller-exit

En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
http://m.bt.dk/fodbold/lucas-andersen-s ... eg-skrider" onclick="window.open(this.href);return false;duncan88 skrev:I så fald Kusk smutter til sommer, så kan det være vi har muligheden for at hente Lucas Andersen hjem:
Det vil være fantastisk hvis vi kan hente Lucas, men der er nogle betingelser som gør det svært. Først og fremmest er der selvfølgelig det økonomiske. Det kræver enten at Lucas bliver udlejet eller på det nærmeste fritstillet. Han vil nok heller ikke gå til bank elev løn.
Heldigvis har han stærke følelser for AaB for der er ingen tvivl om, at andre og økonomisk langt stærkere danske klubber også har ham på blokken.
Derudover lyder det også til at han vil give det en sidste chance i Ajax, men der er selvfølgelig en ny situation til sommer hvis Ajax mere eller mindre har afskrevet ham. Ajax' træner Frank de Boer roser ofte Lucas, men faktum er at han ikke anvender ham. Hvis Frank de Boer til sommer skifter til Tottenham kan det være en ny chance for Lucas.
- Buzz Killington
- Allstar

Er det ikke mere eller mindre (uofficielt) bekræftet at det bliver Marin Jol der afløser Sherwood? Derudover, er det satme et ordenligt sats at håbe på at en ny træner tror på ham, kontra fuldstændig ignorerer ham. Det var De Boer der hentede ham til klubben, så han må om nogen vide hvad han vil ha'.frederikshavneren skrev:http://m.bt.dk/fodbold/lucas-andersen-s ... eg-skrider" onclick="window.open(this.href);return false;duncan88 skrev:I så fald Kusk smutter til sommer, så kan det være vi har muligheden for at hente Lucas Andersen hjem:
Det vil være fantastisk hvis vi kan hente Lucas, men der er nogle betingelser som gør det svært. Først og fremmest er der selvfølgelig det økonomiske. Det kræver enten at Lucas bliver udlejet eller på det nærmeste fritstillet. Han vil nok heller ikke gå til bank elev løn.
Heldigvis har han stærke følelser for AaB for der er ingen tvivl om, at andre og økonomisk langt stærkere danske klubber også har ham på blokken.
Derudover lyder det også til at han vil give det en sidste chance i Ajax, men der er selvfølgelig en ny situation til sommer hvis Ajax mere eller mindre har afskrevet ham. Ajax' træner Frank de Boer roser ofte Lucas, men faktum er at han ikke anvender ham. Hvis Frank de Boer til sommer skifter til Tottenham kan det være en ny chance for Lucas.
Derudover tror jeg egentlig at Lucas er så fornuftig at han er klar over, at det med pengene helt sikkert kommer igen efter at have henrykt de aalborgensiske fans et par sæsoner. Og de ekstra gryn han får som ungdomsspiller i Ajax står næppe måls med tanken om - som et hav af andre Ajax spillere - at ende i forglemmelse efter en kort opblomstring på førsteholdet.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Skulle vi ende med at komme ud og spille europæisk, kunne det være dejligt at se nogle "gamle" AaB drenge komme hjem. Det kunne være Ene, Silber, Lasse Nielsen (hvis Nijmegen rykker ned), Lucas (hvis Ajax ikke har planer med ham) og Helenius.
Ene og Silber kunne nok rejse sig igen i den rød/hvide trøje. Silber kan gardere mange pladser.
bare en 3 - 4 stykker af dem ville være fint for at styrke bredden
Ene og Silber kunne nok rejse sig igen i den rød/hvide trøje. Silber kan gardere mange pladser.
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Hvorfor skulle vi dog fylde truppen med spillere som, af den ene eller den grund, ikke har været i stand til at levere varen gennem flere år??degn skrev:Skulle vi ende med at komme ud og spille europæisk, kunne det være dejligt at se nogle "gamle" AaB drenge komme hjem. Det kunne være Ene, Silber, Lasse Nielsen (hvis Nijmegen rykker ned), Lucas (hvis Ajax ikke har planer med ham) og Helenius.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Ene har vel gjort det ok - ikke stabilt, men med jævne mellemrum. Silber er formentlig over the hill, men jeg tror et eller andet sted, at han kunne kickstartes igen i den rød/hvide trøje, og han kan bruges på mange pladser (en gammel Patrick:-)). Lasse kan vel næppe siges, ikke at have præsteret i flere år? Lucas gad jeg satme godt have tilbage (det tror jeg også, at du godt gad?). Helenius har ganske rigtigt intet leveret i England, men har dog fået bedre træning, og ham ville jeg heller ikke sige nej til, hvis det var muligt.Elvis lever skrev:Hvorfor skulle vi dog fylde truppen med spillere som, af den ene eller den grund, ikke har været i stand til at levere varen gennem flere år??degn skrev:Skulle vi ende med at komme ud og spille europæisk, kunne det være dejligt at se nogle "gamle" AaB drenge komme hjem. Det kunne være Ene, Silber, Lasse Nielsen (hvis Nijmegen rykker ned), Lucas (hvis Ajax ikke har planer med ham) og Helenius.
Summa summarum: Hvis vi som forventet mister et par af de store profiler, så kunne jeg godt tænke mig, om erstatningerne blev nogle af de nævnte spillere. Vi ved, at de elsker AaB og jeg tror også let, at de ville kunne falde ind i rytmen igen.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Af de kontraktfrie spillere i ligaen kunne jeg godt tænke mig at høre folks mening om følgende spillere:
Thomas K., fck. Hvis han skulle komme ind i overvejelserne, så er det som en erstatning for Augo (såfremt han ryger), hvor han så må finde sig i at skulle kæmpe med Risi og Wurtz (det bliver ikke sjovt for ham) om pladserne centralt. Han er ikke guds gave til fodbolden, men jeg ser ham lidt som værende samme type som Augo, dog med bedre boldomgang.
Laudrup, fcn. Langt fra Kusks niveau, men gratis og mon ikke han kunne blomstre med fast spilletid?
Vadocz, ob. Totalt skud i tågen, men jeg mener, at det jeg har set fra ham har været ganske ok. Det kniber med spilletiden i ob, men jeg synes nu også, at de har et ganske pænt arsenal lige nøjagtig af midtbanespillere.
Mensah, viborg. Igen lidt et skud, specielt da jeg ikke rigtig kan huske, hvem der er hvem af de to. Jeg mener dog ofte, at det er fra Mensah-kanten (måske broderen), der kommer noget spændende og uventet. Måske er det for svingende, men igen - lidt et skud.
Jeg ved, at ovenstående spillere ikke umiddelbart vil give rejsning hos særlig mange af de fodbold-kyndige AaB-supportere, men ovennævnte spillere er da også valgt ud fra mit noget usikre forhold til ligaen og spillere, som jeg kun ser sporadisk udover AaB´s kampe.
Inden i begynder med tilsviningerne, så hav lige in mente, at vores økonomi er MEGET skidt, og at vi nok som sædvanligt skal håbe lidt på, at vi finder de vise sten ved et tilfælde. Ovenstående spillere er mig bekendt GRATIS til sommer, og jeg ser på spillere på de pladser, hvor vi kan forvente, der sker en udskiftning.
Thomas K., fck. Hvis han skulle komme ind i overvejelserne, så er det som en erstatning for Augo (såfremt han ryger), hvor han så må finde sig i at skulle kæmpe med Risi og Wurtz (det bliver ikke sjovt for ham) om pladserne centralt. Han er ikke guds gave til fodbolden, men jeg ser ham lidt som værende samme type som Augo, dog med bedre boldomgang.
Laudrup, fcn. Langt fra Kusks niveau, men gratis og mon ikke han kunne blomstre med fast spilletid?
Vadocz, ob. Totalt skud i tågen, men jeg mener, at det jeg har set fra ham har været ganske ok. Det kniber med spilletiden i ob, men jeg synes nu også, at de har et ganske pænt arsenal lige nøjagtig af midtbanespillere.
Mensah, viborg. Igen lidt et skud, specielt da jeg ikke rigtig kan huske, hvem der er hvem af de to. Jeg mener dog ofte, at det er fra Mensah-kanten (måske broderen), der kommer noget spændende og uventet. Måske er det for svingende, men igen - lidt et skud.
Jeg ved, at ovenstående spillere ikke umiddelbart vil give rejsning hos særlig mange af de fodbold-kyndige AaB-supportere, men ovennævnte spillere er da også valgt ud fra mit noget usikre forhold til ligaen og spillere, som jeg kun ser sporadisk udover AaB´s kampe.
Inden i begynder med tilsviningerne, så hav lige in mente, at vores økonomi er MEGET skidt, og at vi nok som sædvanligt skal håbe lidt på, at vi finder de vise sten ved et tilfælde. Ovenstående spillere er mig bekendt GRATIS til sommer, og jeg ser på spillere på de pladser, hvor vi kan forvente, der sker en udskiftning.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Thomas Kristensen tror jeg ikke gider til en klub hvor han kommer på bænken. Han ender nok i FCM som erstatning for Stokholm. Ydermere er han sikkert også rimeligt dyr, han blev hentet til FCK på et tidspunkt hvor han var rigtigt stærkt spillende.Mogens skrev:Af de kontraktfrie spillere i ligaen kunne jeg godt tænke mig at høre folks mening om følgende spillere:
Laudrup er meget skadet, mens Mensah, hvis det er Kevin, dog kunne være interessant nok. Han har jo tidligere været udskreget til det helt store, og havde vist en del bejlere i England, frit fra hukommelsen mener jeg at både Arsenal og Newcastle skulle have været meget begejstrede. Hvad der så er gået galt ved jeg ikke, men han kunne helt sikkert være interessant. Han er endda stadig kun 21, så han kan jo stadig nå at indfri en del af potentialet.
Vadocz ved jeg ikke så meget om.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

Ja, Kevin Mensah virker til at være en ret spændende 10'er-wing type, som Kusk og Thomsen. Tror helt bestemt han kunne være interessant på et hold som vores, der kan spille på hans forcer, også selvom han skulle nøjes med bænken. Og hvis Viborg rykker ned, vil han nok være enig i at det er bedst for hans udvikling at finde en anden klub i suppen. Spørgsmålet er så bare om han er værre eller bedre end dem vi allerede har. Og hvis vi er så vanvittigt heldige, at få lokket Lucas tilbage, er der ikke plads til ham.jonas386 skrev:Thomas Kristensen tror jeg ikke gider til en klub hvor han kommer på bænken. Han ender nok i FCM som erstatning for Stokholm. Ydermere er han sikkert også rimeligt dyr, han blev hentet til FCK på et tidspunkt hvor han var rigtigt stærkt spillende.Mogens skrev:Af de kontraktfrie spillere i ligaen kunne jeg godt tænke mig at høre folks mening om følgende spillere:
Laudrup er meget skadet, mens Mensah, hvis det er Kevin, dog kunne være interessant nok. Han har jo tidligere været udskreget til det helt store, og havde vist en del bejlere i England, frit fra hukommelsen mener jeg at både Arsenal og Newcastle skulle have været meget begejstrede. Hvad der så er gået galt ved jeg ikke, men han kunne helt sikkert være interessant. Han er endda stadig kun 21, så han kan jo stadig nå at indfri en del af potentialet.
Vadocz ved jeg ikke så meget om.
Kan dog se at Kevin Mensah har udløb sommeren 2015, så umiddelbart er han jo ikke gratis.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Risgårds genkomst har været en succes, men jeg forstår nu ikke hvorfor så mange gerne ser en mindre invasion af ex. AaBere tilbage i klubben.degn skrev:Skulle vi ende med at komme ud og spille europæisk, kunne det være dejligt at se nogle "gamle" AaB drenge komme hjem. Det kunne være Ene, Silber, Lasse Nielsen (hvis Nijmegen rykker ned), Lucas (hvis Ajax ikke har planer med ham) og Helenius.
Det vil være en drøm at få Helenius og Lucas tilbage, men resten ønsker jeg bestemt ikke tilbage.
Ene er/var en god spiller, men han døjer voldsomt med skader. Spørgsmålet er om han nogensinde igen finder tilbage til top niveauet. Silber er over the hill. Så vidt jeg ved er han helt ude i kulden i Young Boys. Han har lavet en "Peter Møller" (bliver for pengenes skyld, spilletid underordnet).
Lasse trængte tydeligvis til luftforandring. Tror ikke at det vil være lykken at få ham tilbage.
Der skal frisk blod til udefra. Som de forrige debattører synes jeg ligeledes, at Kevin Mensah er en spændende spiller. Mensah var udråbt som en stjerne i svøb i ungdomsårene, hvilket han har haft svært ved at håndtere. I Viborg har han til tider været helt ude i kulden, men det virker nu til at han gradvist er ved at få forløser potentialet.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

http://en.wikipedia.org/wiki/Gratas_Sirg" onclick="window.open(this.href);return false;ėdas
Kender ham heller ikke, men det kunne da være fedt for Spalvis med en landsmand, hvis han blev scoutet og vurderet til at kunne være en potentiel gevinst.
Jeg er klar over at vi allerede har Simkus, men er han ikke noget yngre?
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Så vidt jeg kunne læse ud af kommentarerer på artikler ang. vores Spalvis er Gratas Sirgedas røget af Stuttgarts U21 hold. Hans spillestil ser ud til at passe ind, så er det med niveauet holder og om Stuttgart vil sende ham afsted gratis.Lucas Kuskenius skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Gratas_Sirgėdas
Kender ham heller ikke, men det kunne da være fedt for Spalvis med en landsmand, hvis han blev scoutet og vurderet til at kunne være en potentiel gevinst.
Jeg er klar over at vi allerede har Simkus, men er han ikke noget yngre?
https://www.youtube.com/user/Gratas17/videos" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Når Kusk ryger, så ville jeg meget gerne se Lasse Vibe i Aalborg.
Niveau mæssigt er de meget lige mener jeg, med de IFK kampe jeg har set.
Dog er han en af de helt store profiler på holdet, så vi vil skulle slippe lidt, men med udsigt til Europa ser jeg det ikke som umuligt.
Niveau mæssigt er de meget lige mener jeg, med de IFK kampe jeg har set.
Dog er han en af de helt store profiler på holdet, så vi vil skulle slippe lidt, men med udsigt til Europa ser jeg det ikke som umuligt.
Et Hjerte - En Klub