Brøndby
Re: Brøndby
Ekstrabladet er selvfølgelig med når "Brøndby får ny ledelse"...
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 259440.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 259440.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
-
seamann
Who cares. Hold dig væk fra Ekstrabladet - du bliver beskidt bare af at gå ind på forsiden.OlleBruun skrev:Ekstrabladet er selvfølgelig med når "Brøndby får ny ledelse"...
Det var nu præcis også derfor jeg postede det, men skulle måske have understreget at det blot var for at slå fast, at EB ikke har andet at bruge deres tid på.seamann skrev:Who cares. Hold dig væk fra Ekstrabladet - du bliver beskidt bare af at gå ind på forsiden.OlleBruun skrev:Ekstrabladet er selvfølgelig med når "Brøndby får ny ledelse"...
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Kan Brøndby ikke bare snart rykke ned?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 261871.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
De har åbenbart set samme koncept som det vi kører med heroppe
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 261871.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
De har åbenbart set samme koncept som det vi kører med heroppe
-
jensemand57
- Allstar

Hvis der en klub her i det nordjyske, som vælger at være en del af dette projekt, skal klubben i den grad have lov at mærke, at dette gør man bare ikke.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det er usmageligt hvis de hugger lokale nordjyske talenter, så kommer man bare til at hade den gule fare fra Pestegnen endnu merejensemand57 skrev:Hvis der en klub her i det nordjyske, som vælger at være en del af dette projekt, skal klubben i den grad have lov at mærke, at dette gør man bare ikke.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Rent geografisk er Nordjylland nok ikke skide interessant for Brøndby, da man vel ikke kommer længere væk fra København i DK. Der skulle også helst være mere bang for the buck i at jagte talenter et andet sted end i en region hvor den lokale fodboldklub allerede står utroligt stærkt. Ikke at jeg dermed forstår at Kolding er med i det samarbejde da man må gå ud fra Vejle, Haderslev, Esbjerg, FCM, Horsens og vel også ÅGF, vil kæmpe med om de lokale talenter. Men måske det var oplagt pga. det interkøbenhavnske håndboldsamarbejde de har gang i med "KIF Kolding København" (argh).Elscorpio skrev:Det er usmageligt hvis de hugger lokale nordjyske talenter, så kommer man bare til at hade den gule fare fra Pestegnen endnu merejensemand57 skrev:Hvis der en klub her i det nordjyske, som vælger at være en del af dette projekt, skal klubben i den grad have lov at mærke, at dette gør man bare ikke.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvordan er det helt præcis de vil gøre det? Jeg spørger fordi jeg vitterligt ikke ved hvordan den slags foregår.
Men lad os nu sige at talent x kommer fra et snotby uden for Kolding, og kommer så på det hersens fancy Master Classes i storbyen Kolding. Hvad er det der forhindrer ham i bare at skifte til FCM eller OB, når han er færdig der? Hvilken aldersgruppe er der tale om?
Men lad os nu sige at talent x kommer fra et snotby uden for Kolding, og kommer så på det hersens fancy Master Classes i storbyen Kolding. Hvad er det der forhindrer ham i bare at skifte til FCM eller OB, når han er færdig der? Hvilken aldersgruppe er der tale om?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Buzz Killington
- Allstar

Der er intet formelt til hinder for at en spiller skifter klub før han er 16. Men det sker alligevel sjældent at en spiller skifter fra et eliteungdomsmiljø til et andet, velsagtens pga. geografiske forhold, eller fordi spilleren er tryg ved træningsmiljø, medspillere og trænere. Desuden er det kutyme, sådan lidt uofficielt, at give spillerne lommepenge, hvorved bl.a. FCM (klassens promiskuøse tøjte) fik lokket et par spillere væk fra vores jagtmarker. Bl.a. skiftede Ronnie Schwartz, Jakob Ahlmann, og Nordstrøm brødrene (så vidt jeg husker) alle til FCM for senere at komme hjem igen.Frygah skrev:Hvordan er det helt præcis de vil gøre det? Jeg spørger fordi jeg vitterligt ikke ved hvordan den slags foregår.
Men hvordan Brøndby's projekt monkeyclass reelt set vil se ud, aner ingen vist noget om endnu.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg tænker bare, det er alligevel noget af et skidt at rykke til Betonhelvedet i Brøndby fra Kolding som 15-16 årig, hvis man alligevel kan vælge Herning, Esbjerg eller OB, hvoraf de 2 første i hvert fald også har haft succes med at få unge spillere til at slå igennem.MHJ skrev:Der er intet formelt til hinder for at en spiller skifter klub før han er 16. Men det sker alligevel sjældent at en spiller skifter fra et eliteungdomsmiljø til et andet, velsagtens pga. geografiske forhold, eller fordi spilleren er tryg ved træningsmiljø, medspillere og trænere. Desuden er det kutyme, sådan lidt uofficielt, at give spillerne lommepenge, hvorved bl.a. FCM (klassens promiskuøse tøjte) fik lokket et par spillere væk fra vores jagtmarker. Bl.a. skiftede Ronnie Schwartz, Jakob Ahlmann, og Nordstrøm brødrene (så vidt jeg husker) alle til FCM for senere at komme hjem igen.Frygah skrev:Hvordan er det helt præcis de vil gøre det? Jeg spørger fordi jeg vitterligt ikke ved hvordan den slags foregår.
Men hvordan Brøndby's projekt monkeyclass reelt set vil se ud, aner ingen vist noget om endnu.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Buzz Killington
- Allstar

Det fatter jeg heller ikke. Men alligevel lykkedes det FCM at hente store talenter ovre fra Øen, og historisk set må det siges at være en endnu større udfordring at lokke "Københavnere" til Jylland, end den anden vej. Bl.a. Mads Albæk, og Mads Hvilsom (som var et kæmpe talent dengang) blev kapret derovre. Jeg tror også Brøndby har valgt netop Kolding pga. det er den geografisk tætteste større fodboldby i Jylland (2½ time i bil jf. google maps). Så planen er nok engang imellem at sende en busfuld jyder på weekendtur til Brøndby, for på den måde at hjernevaske/integrere dem til at trække i den uringule uniform.Frygah skrev:Jeg tænker bare, det er alligevel noget af et skidt at rykke til Betonhelvedet i Brøndby fra Kolding som 15-16 årig, hvis man alligevel kan vælge Herning, Esbjerg eller OB, hvoraf de 2 første i hvert fald også har haft succes med at få unge spillere til at slå igennem.MHJ skrev:Der er intet formelt til hinder for at en spiller skifter klub før han er 16. Men det sker alligevel sjældent at en spiller skifter fra et eliteungdomsmiljø til et andet, velsagtens pga. geografiske forhold, eller fordi spilleren er tryg ved træningsmiljø, medspillere og trænere. Desuden er det kutyme, sådan lidt uofficielt, at give spillerne lommepenge, hvorved bl.a. FCM (klassens promiskuøse tøjte) fik lokket et par spillere væk fra vores jagtmarker. Bl.a. skiftede Ronnie Schwartz, Jakob Ahlmann, og Nordstrøm brødrene (så vidt jeg husker) alle til FCM for senere at komme hjem igen.Frygah skrev:Hvordan er det helt præcis de vil gøre det? Jeg spørger fordi jeg vitterligt ikke ved hvordan den slags foregår.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Køllen I Møllen
- Allstar

Gode gamle Brøndby. Deres abe-fans har endnu engang brudt reglerne men høster stor ros fra det nye nye Brøndbys ledelse. Der tages ikke afstand fra deres afstumpede opførsel men istedet rettes fokus mod indberetningssystemet. Flot.
http://mobil.bold.dk/#/nyt/BIF-soeger-d ... dberetning" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mobil.bold.dk/#/nyt/BIF-soeger-d ... dberetning" onclick="window.open(this.href);return false;
Janteloven eksisterer IKKE!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ingen tvivl om at Brøndbys ledelses er en stor del af problemet. Men det værste eksempel var alligevel dengang de gule aber brændte Parken af, og de to retardos Mike Jensen og Thomas Rasmussen gik ud og roste deres fans.....Køllen I Møllen skrev:Gode gamle Brøndby. Deres abe-fans har endnu engang brudt reglerne men høster stor ros fra det nye nye Brøndbys ledelse. Der tages ikke afstand fra deres afstumpede opførsel men istedet rettes fokus mod indberetningssystemet. Flot.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det gamle Brøndby = Det nye Brøndby = Det nye nye Brøndby.Brodernumsi skrev:Ingen tvivl om at Brøndbys ledelses er en stor del af problemet. Men det værste eksempel var alligevel dengang de gule aber brændte Parken af, og de to retardos Mike Jensen og Thomas Rasmussen gik ud og roste deres fans.....Køllen I Møllen skrev:Gode gamle Brøndby. Deres abe-fans har endnu engang brudt reglerne men høster stor ros fra det nye nye Brøndbys ledelse. Der tages ikke afstand fra deres afstumpede opførsel men istedet rettes fokus mod indberetningssystemet. Flot.
Janteloven eksisterer IKKE!
- Super Hansen
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
Der røg lidt af min Respekt for Ulrik Wilbek :-(
http://brondby.com/mobil/nyhed/2014/04/ ... roendby-if" onclick="window.open(this.href);return false;
http://brondby.com/mobil/nyhed/2014/04/ ... roendby-if" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu skriver jeg sjældent herinde, MEN respekt for Ulrik Wilbek?!Super Hansen skrev:Der røg lidt af min Respekt for Ulrik Wilbek :-(
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Haha! Jeg sad med samme tanke. Det er noget med kvindehåndbold er det ikke?Emerek skrev:Nu skriver jeg sjældent herinde, MEN respekt for Ulrik Wilbek?!Super Hansen skrev:Der røg lidt af min Respekt for Ulrik Wilbek :-(
-
jensemand57
- Allstar

Skadedyrerne har i følge bold.dk kig på Vendsyssel som samarbejdsklub i Nordjylland. En klub, som har et samarbejde med AaB. Skulle det ske, at man i Hjørring vælger disse parasitter, er der ikke andet for, at den klub i det nordlige skal lægges for et gevaldigt had.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Lad dem. Om 2-5 år er Brøndby i de samme problemer som for 14 måneder siden.jensemand57 skrev:Skadedyrerne har i følge bold.dk kig på Vendsyssel som samarbejdsklub i Nordjylland. En klub, som har et samarbejde med AaB. Skulle det ske, at man i Hjørring vælger disse parasitter, er der ikke andet for, at den klub i det nordlige skal lægges for et gevaldigt had.
Hader København!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Ta det nu med ro, jeg har sgu svært ved at se fordelen i at ha samarbejdsklubber så langt væk fra Brøndby. Vi (AaB) vil stadig holde øje med de største talenter i Hjørring området, og mon ikke spillerne stadig heller vil fortrække at træne med i AaB frem for i en tidlig alder at skulle rykke væk fra familie, venner og de trygge omgivelser.jensemand57 skrev:Skadedyrerne har i følge bold.dk kig på Vendsyssel som samarbejdsklub i Nordjylland. En klub, som har et samarbejde med AaB. Skulle det ske, at man i Hjørring vælger disse parasitter, er der ikke andet for, at den klub i det nordlige skal lægges for et gevaldigt had.
De senere års succes med unge spiller tror jeg vil være et kæmpe boost til at tiltrække talentfulde spiller til klubben.
Skulle VFF vælge at samarbejde med BIF stavnsbinder jo ikke spillerne til at vælge klubben på Vestegen.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren