Lukas Spalvis
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: Lukas Spalvis
Jeg kan kun tilslutte mig koret. FORLÆNG Spalvis' kontrakt. Det kan kun gå for langsomt, det er med at få det gjort hurtigt da han har kontraktudløb 31. juni 2015. Heldigvis tyder det på at Spalvis er glad for klubben og gerne vil forlænge jvf. hans udtalelser efter gårsdagens kamp.
I efterårssæsonen kritiserede jeg Spalvis for at være tung, langsom, dårlig afslutter og for dårlige førsteberøringer. Der er godt nok sket en kæmpe udvikling siden. Han er slet ikke til at genkende og han udvikler sig hastigt. Selvfølgelig er der stadigvæk plads til forbedring, men han har klart et meget stort potentiale som gradvist er ved at blive forløst.
I efterårssæsonen kritiserede jeg Spalvis for at være tung, langsom, dårlig afslutter og for dårlige førsteberøringer. Der er godt nok sket en kæmpe udvikling siden. Han er slet ikke til at genkende og han udvikler sig hastigt. Selvfølgelig er der stadigvæk plads til forbedring, men han har klart et meget stort potentiale som gradvist er ved at blive forløst.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Og dejligt at Gaarde er i dialog med Spalvis, og for den sags skyld også Nicolai Larsen, om en ny kontrakt
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/aa ... -og-larsen" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/aa ... -og-larsen" onclick="window.open(this.href);return false;
-
frederikshavneren
- Allstar

Spalvis' agents syn på en kontrakt forlængelse:
http://m.bt.dk/fodbold/AaBs-stjernefroe ... rlaengelse" onclick="window.open(this.href);return false;
Lidt svært at tolke da der nok er en god gang spin fra agentens side af.
http://m.bt.dk/fodbold/AaBs-stjernefroe ... rlaengelse" onclick="window.open(this.href);return false;
Lidt svært at tolke da der nok er en god gang spin fra agentens side af.
-
Milfix
- 2. div

- Favoritspiller: Puyol
- Geografisk sted: Aalborg
Forlæng! Og det kan kun gå for langsomt
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
Forlæng med uendeligt mange år!
Lad ham nu lige bevise noget i de store kampe først. 
Re: Sv: Lukas Spalvis
Haha ja, fcm, FCK og Bif er små kampe :-Plimey skrev:Lad ham nu lige bevise noget i de store kampe først.
Kan godt være jeg skrev dette for 2 måneder siden - men havde stadig ikke regnet med, at hans udvikling gik så hurtig !nwoko skrev:Forlængelsen er forhåbentligt lige om hjørnet..!?
Han kunne sagtens udvikle sig til goalgetter, så giv manden en 4-5 års forlængelse. (Hvis han vil gå med til det)
Så kan vi for engangs skyld, tjene nogle reel penge på et salg!
Kom så Gaarde
"Fantastisk. At et hold som AaB vinder the double og endda med seværdig fodbold, synes jeg vi skal klappe i hænderne over. Det er god fodbold, de har spillet, lød det fra Olsen"
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Og hvis du ikke er HELT overbevist, så ser du bare interviewet her:alithebeast skrev:94 minutter pr. mål. Det er godt nok klasse!
http://sporten.tv2.dk/2014-04-13-AaBs-d ... ele-holdet" onclick="window.open(this.href);return false;
Manden er jo kølig som en hel pallefuld kung-fu is!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Ser gerne at de får forhandlet den aftale hurtigst muligt, og så at Gaarde får indlogeret ham i en lejlighed frem for Hotel Phoenix snarest.
http://www.bold.dk/nyt/Spalvis-agent-Ik ... rlaengelse" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bold.dk/nyt/Spalvis-agent-Ik ... rlaengelse" onclick="window.open(this.href);return false;
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
Mon ikke det er en anden måde at sige, at nu spiller vi sæsonen færdig og så får snakket færdig til den tid... mon ikke alle er indstillet på det samme...Lucas Kuskenius skrev:Ser gerne at de får forhandlet den aftale hurtigst muligt, og så at Gaarde får indlogeret ham i en lejlighed frem for Hotel Phoenix snarest.
Både klub og spiller lyder det til at gerne vil fortsætte samarbejdet.
Og han siger det jo selv: "- Jeg vil blive her. Så jeg er ret sikker på, at de vil finde en løsning, siger Spalvis."
-
frederikshavneren
- Allstar

Det lyder heldigvis til at Spalvis gerne vil blive. Det er mere Spalvis' agent jeg er nervøs ved. Det lyder til at han er i gang med spin og derudover vil presse citronen. Håber virkelig at det lykkes at forlænge kontrakten, men jeg kan godt frygte for et nyt "Kusk scenarie", da vi er ved at være i en dårlig forhandlingssituation og dermed risikerer, at skulle acceptere en lav frikøbsklausul.hje1980 skrev:Mon ikke det er en anden måde at sige, at nu spiller vi sæsonen færdig og så får snakket færdig til den tid... mon ikke alle er indstillet på det samme...Lucas Kuskenius skrev:Ser gerne at de får forhandlet den aftale hurtigst muligt, og så at Gaarde får indlogeret ham i en lejlighed frem for Hotel Phoenix snarest.
Både klub og spiller lyder det til at gerne vil fortsætte samarbejdet.
Og han siger det jo selv: "- Jeg vil blive her. Så jeg er ret sikker på, at de vil finde en løsning, siger Spalvis."
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Som han spiller pt. så er han alligevel væk efter sommerens transfervindue. Så hvorfor skrive ny kontrakt med ham:-)
Med den alder, den præstation og et sommervindue, så vil nogle allerede betale 15 mio for ham. Hvis han bare fortsætter lidt under forårets niveau resten af kampene, så vil et eller andet hold allerede smide 20 mio for ham.
Jeg tror dog, at Spalvis gerne vil udvikle sig yderligere og derfor forlænger, særligt med europæiske kampe forude.
Men prismæssigt så skal der nok komme ordentlige bud på ham.
Og nej det er ikke storhedsvanviddet, som taler. Han fylder godt og bliver ikke puffet væk, har en god teknik, målnæse og først lige smidt bleen. Der er videresalgspotentiale i ham.
Med den alder, den præstation og et sommervindue, så vil nogle allerede betale 15 mio for ham. Hvis han bare fortsætter lidt under forårets niveau resten af kampene, så vil et eller andet hold allerede smide 20 mio for ham.
Jeg tror dog, at Spalvis gerne vil udvikle sig yderligere og derfor forlænger, særligt med europæiske kampe forude.
Og nej det er ikke storhedsvanviddet, som taler. Han fylder godt og bliver ikke puffet væk, har en god teknik, målnæse og først lige smidt bleen. Der er videresalgspotentiale i ham.
- FlæskeFrank
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Men det er vel ganske naivt at tro at der er klubber der vil betale 15 mio for en spiller som kun har et år tilbage af sin kontrakt. Vigtigheden af en forlængelse er ikke til at tage fejl af. Hvis vi sikrer ham i 3-4 fremadrettet så står vi stærkt i transferforhandlingerne som vil komme.FlæskeFrank skrev:Som han spiller pt. så er han alligevel væk efter sommerens transfervindue. Så hvorfor skrive ny kontrakt med ham:-)
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Det ville være uudholdeligt, hvis Spalvis forhandler en kontrakt hjem, med en frikøbsklausul på 5-8 mio. kr., fordi ledelsen igen har været langsomme i tanke og handling.
AaB må efterhånden have optjent nok goodwill, der gør, at talenter tør forlænge kontrakten, uden en latterlig frikøbsklausul skal inkluderes. AaB lytter jo altid til alle tilbud. AaB har aldrig stået i vejen for spillere, der har været opsat på et udenlandseventyr. Spalvis og agent bør betale tilbage for tilliden, så AaB kan presse citronen mest muligt, hvis det skulle komme til et salg.
Jeg er ikke i tvivl om, at Spalvis forlænger. De bruger vel bare andre klubbers interesse i Spalvis til at forhandle en masse lønkroner hjem. Jeg tror først vi ser en forlængelse når sæsonen er slut.
AaB må efterhånden have optjent nok goodwill, der gør, at talenter tør forlænge kontrakten, uden en latterlig frikøbsklausul skal inkluderes. AaB lytter jo altid til alle tilbud. AaB har aldrig stået i vejen for spillere, der har været opsat på et udenlandseventyr. Spalvis og agent bør betale tilbage for tilliden, så AaB kan presse citronen mest muligt, hvis det skulle komme til et salg.
Jeg er ikke i tvivl om, at Spalvis forlænger. De bruger vel bare andre klubbers interesse i Spalvis til at forhandle en masse lønkroner hjem. Jeg tror først vi ser en forlængelse når sæsonen er slut.
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det tror jeg faktisk ikke. Jeg ser en spiller, som angrebsmæssig virker "ondere" end Helenius og sådanne angribere handles. AaB vil faktisk kunne sige, at de sidste år solgte en angriber til PL-klub.Lucas Kuskenius skrev:Men det er vel ganske naivt at tro at der er klubber der vil betale 15 mio for en spiller som kun har et år tilbage af sin kontrakt.
Derudover ville en kontraktforlængelse være en god ide, men mener stadig, at man skal overveje om salg ikke er en bedre ide. Det er jo ikke kun AaB, som har en interesse i, at han spiller europæisk for os. Det har Spalvis har jo også.
- FlæskeFrank
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Selvfølgelig skal kontrakten forlænges, og selvfølgelig skal et salg overvejes, hvis pengene er gode nok. Det handler om, at AaB skal have den bedste forhandlingsposition som muligt. AaB står selvfølgelig meget stærkere i en evt. transferforhandling hvis Spalvis har 3-4 år tilbage af kontrakten, frem for den nuværende kontrakt der udløber sommeren 2015, som oven i købet nærmest er en lærlingekontrakt hvad angår lønkroner.FlæskeFrank skrev:Det tror jeg faktisk ikke. Jeg ser en spiller, som angrebsmæssig virker "ondere" end Helenius og sådanne angribere handles. AaB vil faktisk kunne sige, at de sidste år solgte en angriber til PL-klub.Lucas Kuskenius skrev:Men det er vel ganske naivt at tro at der er klubber der vil betale 15 mio for en spiller som kun har et år tilbage af sin kontrakt.
Derudover ville en kontraktforlængelse være en god ide, men mener stadig, at man skal overveje om salg ikke er en bedre ide. Det er jo ikke kun AaB, som har en interesse i, at han spiller europæisk for os. Det har Spalvis har jo også.
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
frederikshavneren
- Allstar

Jeg frygter også det scenarie som du opstiller. Hvis vi havde samme økonomi som FCK kunne vi straks smide 3-4 af de lange til Spalvis up front og 3 doble månedslønnnen mod, at han forlænger med 3-4 år og vel at mærke uden en frikøbsklausul. Desværre har vi slet ikke de samme økonomiske muligheder og, det kommer sikkert til at koste.Trickster skrev:Det ville være uudholdeligt, hvis Spalvis forhandler en kontrakt hjem, med en frikøbsklausul på 5-8 mio. kr., fordi ledelsen igen har været langsomme i tanke og handling.
Jeg tror og håber at vi får forlænget med Spalvis, men i nuværende situation hvor der snart kun er ét år til kontraktudløb så er det Spalvis og agenten der sidder med trumferne i kontraktforhandlingerne. Tror at vi kommer til at se det samme scenarie gentage sig, som vi så med Kusk. Altså at kontraktforhandlingerne trækker ud og, at Spalvis´ agent fører sig frem i medierne for at lægge maksimalt pres på AaB. Det ender sikkert med en ca. 2 årig kontraktforlængelse med en ganske lav frikøbsklausul indført i kontrakten