Oh I remember......those where the sports-entertainment days
Det får smilet frem tråden
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Re: Det får smilet frem tråden
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Honky Tonk Man og isærdeleshed “Mouth of the South” Jimmy Hart hadede jeg intenst og jeg mener INTENST.
Macho Man og The Hart Foundation hadede jeg også men samtidigt respekterende.

P0rn fra tiden før internet

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Enig!Provst i Brovst skrev:Honky Tonk Man og isærdeleshed “Mouth of the South” Jimmy Hart hadede jeg intenst og jeg mener INTENST.
Samtidig var der ikke noget mere lækkert end Demolition!
Axe and Smash. De styrede.
Bienvenu Bassogog!
- Henriksen
- Allstar

AX og Smash (og senere Crush....nu afdøde Brian Adams), og ja, de var klasse. Det var intriger på højt plan da de som heels til Survivor Series 1988 blev forrådt af Mr.Fuji, der samtidig overtog The Powers of Pain (Warlord og Barbarian) og gjorde dem til de nye heels, mens Demolition startede et face-turn der varede indtil 1990 efter Wrestlemania VI.
De kunne virkelig skrive wrestling-soap dengang og aktørerne kunne overføre det til arenaerne og foran kameraerne.
Godt billede af legendariske Miss Elisabeth (desværre også bortgået)
De kunne virkelig skrive wrestling-soap dengang og aktørerne kunne overføre det til arenaerne og foran kameraerne.
Godt billede af legendariske Miss Elisabeth (desværre også bortgået)
Man ved man er gammel, når de wrestlere I snakker om, er nogle der først kom frem, flere år efter jeg mistede interessen for det.
Jeg glemmer aldrig Wrestlemania III hvor den fake skotte Rowdy Roddy Piper mirakuløst overvandt Adonis og efterfølgende klippede hans hår af. Eller da Hogan forgæves forsøgte at "body-slamme" André the Giant men alligevel kom tilbage og gav ham et leg-drop så han overvandt kæmpen. Selvom jeg godt vidste at det var skuespil, ville jeg så gerne tro på det, at det nærmest blev ægte slagsmål når jeg så det.
Jeg glemmer aldrig Wrestlemania III hvor den fake skotte Rowdy Roddy Piper mirakuløst overvandt Adonis og efterfølgende klippede hans hår af. Eller da Hogan forgæves forsøgte at "body-slamme" André the Giant men alligevel kom tilbage og gav ham et leg-drop så han overvandt kæmpen. Selvom jeg godt vidste at det var skuespil, ville jeg så gerne tro på det, at det nærmest blev ægte slagsmål når jeg så det.
- Henriksen
- Allstar

Nu ved jeg ikke hvornår du mistede interessen, men Wrestlemania III foregik kun lidt over halvandet år før Survivor Series 1988, og Demolition som vi omtaler debuterede i januar 1987 et par måneder før WMIII (ganske vist med Randy Colley som Smash, men han blev dog en måned senere i februar 1987 erstattet af Barry Darsow som er den mest kendte Smash). Powers of Pain debuterede samme år i NWA.limey skrev:Man ved man er gammel, når de wrestlere I snakker om, er nogle der først kom frem, flere år efter jeg mistede interessen for det.
Hmm, umiddelbart efter vil jeg tro. Jeg genkender slet ikke disse navne. Men Wrestlemania III var vist også det ultimative peak, ikke bare i min barne-bevidsthed men også for WWF.Henriksen skrev:Nu ved jeg ikke hvornår du mistede interessen, men Wrestlemania III foregik kun lidt over halvandet år før Survivor Series 1988, og Demolition som vi omtaler debuterede i januar 1987 et par måneder før WMIII (ganske vist med Randy Colley som Smash, men han blev dog en måned senere i februar 1987 erstattet af Barry Darsow som er den mest kendte Smash). Powers of Pain debuterede samme år i NWA.limey skrev:Man ved man er gammel, når de wrestlere I snakker om, er nogle der først kom frem, flere år efter jeg mistede interessen for det.
- Provst i Brovst
- Allstar

Åbnede ild mod bil i stille boligkvarter: 21-årig dræbt af skud - hvorfor er det hele så ufedt i jylland? (part III)Provst i Brovst skrev:Der er vældig gang i den i KBH med pistoler, knive og andet guf - hvorfor er det hele så ufedt i jylland?
Heldigvis er både knive og pistoler jo strengt forbudt...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Dafuq? Smilet frem?Provst i Brovst skrev:Åbnede ild mod bil i stille boligkvarter: 21-årig dræbt af skud - hvorfor er det hele så ufedt i jylland? (part III)Provst i Brovst skrev:Der er vældig gang i den i KBH med pistoler, knive og andet guf - hvorfor er det hele så ufedt i jylland?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Howard does´nt even know...Henriksen skrev:
Get me anybody out here to wrestle..
I love it, I love it (nej ikke Ole H.)
Dette er et af de største øjeblikke i sports entertainment i mit sind. Uovertruffent simpelthen. Fantastisk.
Jeg var stor fan af Warrior iø og jeg købte en dvd på et tidspunkt hvor alle fortalte om hvor stor en klovn han egentlig var (RIP han døde jo her i ugen).
prøv at se hvordan Honky må fedte rundt der til sidst så han ligger klar til Big Splash - i perfekt position. haha. legendarisk.
Jeg toppede i hvert fald den gang. Jeg elskede det lort.
Edit1: Jeg har siddet og set gamle WWF klips hele aftenen for at få tankerne væk fra det forfærdelige i morgen på Communale.
Edit2: Det er gået op for mig at det eneste jeg og min hedengangne fader, som var en stille og hård mand, havde til fælles, var vild kærlighed til WWF
Undskyldundskyld Edit3: Jeg husker at sidde og se denne her live på en 14 tommer i Birmingham. http://www.youtube.com/watch?v=bLNKm-mHI0M" onclick="window.open(this.href);return false; Det var stort. Og viser igen hvor dårlig en wrestler warrior var.
Nej, undskyld igen: http://www.youtube.com/watch?v=YZP5r8tXswc" onclick="window.open(this.href);return false;
Bienvenu Bassogog!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Målmandstræner skadet i euforisk jubel
http://mobil.bold.dk/#/nyt/Maalmandstra ... risk-jubel" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mobil.bold.dk/#/nyt/Maalmandstra ... risk-jubel" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Provst i Brovst skrev:Åbnede ild mod bil i stille boligkvarter: 21-årig dræbt af skud - hvorfor er det hele så ufedt i jylland? (part III)Provst i Brovst skrev:Der er vældig gang i den i KBH med pistoler, knive og andet guf - hvorfor er det hele så ufedt i jylland?
Charmerende.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Indkast.dk foreslår i deres optakt til AaB-RFC en alternativ dækning:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=116473 skrev:Kampen spilles søndag d. 20/4 klokken 17.00 og kan følges på Jens Maae. Kampens dommer er TV3Sport1.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Fra den gang Køllen var ung og kørte i negrefri busser! Smukt syn.
Kan i forlængelse af billedet ovenfor anbefale disse facebook-sider, hvis man er til et kig i Aalborgs billedlige historiebog:
Aalborg i gamle fotos og postkort 1945-1970: http://www.facebook.com/groups/99212962165/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aalborg før 1945 - 1: http://www.facebook.com/groups/82178544102/" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er blandt meget andet dette billede fra stadion i 60'erne, som jeg ikke vil poste direkte, da billedet er temmelig stort.
Aalborg i gamle fotos og postkort 1945-1970: http://www.facebook.com/groups/99212962165/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aalborg før 1945 - 1: http://www.facebook.com/groups/82178544102/" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er blandt meget andet dette billede fra stadion i 60'erne, som jeg ikke vil poste direkte, da billedet er temmelig stort.
- Provst i Brovst
- Allstar

Skud affyret i fangeflugt fra retten i KBH --- Hvorfor er det så ufedt i jylland?Provst i Brovst skrev:Åbnede ild mod bil i stille boligkvarter: 21-årig dræbt af skud - hvorfor er det hele så ufedt i jylland? (part III)Provst i Brovst skrev:Der er vældig gang i den i KBH med pistoler, knive og andet guf - hvorfor er det hele så ufedt i jylland?
http://www.bt.dk/krimi/dramatisk-fangef ... ud-affyret" onclick="window.open(this.href);return false;
- Steve-Dave
- Landshold

Der er alt for fedt i jylland.Provst i Brovst skrev:Skud affyret i fangeflugt fra retten i KBH --- Hvorfor er det så ufedt i jylland?Provst i Brovst skrev:Åbnede ild mod bil i stille boligkvarter: 21-årig dræbt af skud - hvorfor er det hele så ufedt i jylland? (part III)Provst i Brovst skrev:Der er vældig gang i den i KBH med pistoler, knive og andet guf - hvorfor er det hele så ufedt i jylland?
http://www.bt.dk/krimi/dramatisk-fangef ... ud-affyret" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nordjyske.dk/nyheder/3000-li ... e/112/1513
- Provst i Brovst
- Allstar

STEROIDS, NANCY GRACE, WARRIOR and more on the issueastonvilla skrev:Howard does´nt even know...Henriksen skrev:
Get me anybody out here to wrestle..
I love it, I love it (nej ikke Ole H.)
Dette er et af de største øjeblikke i sports entertainment i mit sind. Uovertruffent simpelthen. Fantastisk.
Jeg var stor fan af Warrior iø og jeg købte en dvd på et tidspunkt hvor alle fortalte om hvor stor en klovn han egentlig var (RIP han døde jo her i ugen).
prøv at se hvordan Honky må fedte rundt der til sidst så han ligger klar til Big Splash - i perfekt position. haha. legendarisk.
Jeg toppede i hvert fald den gang. Jeg elskede det lort.
Edit1: Jeg har siddet og set gamle WWF klips hele aftenen for at få tankerne væk fra det forfærdelige i morgen på Communale.
Edit2: Det er gået op for mig at det eneste jeg og min hedengangne fader, som var en stille og hård mand, havde til fælles, var vild kærlighed til WWF
Undskyldundskyld Edit3: Jeg husker at sidde og se denne her live på en 14 tommer i Birmingham. http://www.youtube.com/watch?v=bLNKm-mHI0M" onclick="window.open(this.href);return false; Det var stort. Og viser igen hvor dårlig en wrestler warrior var.
Nej, undskyld igen: http://www.youtube.com/watch?v=YZP5r8tXswc" onclick="window.open(this.href);return false;