EnigFunky skrev:AaB spiller for langsomt og upræcist. Det kan sgu sagtens ende i en VFF-kontra og 1-0. Jeg er ikke imponeret.
Viborg - AaB den 16. april 2014
-
jensemand57
- Allstar

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014
Enig. Ville hellere vinde en kamp med ingen uretfærdige kampafgørende domme.Krage skrev:Ej jeg vil sgu også gerne have nogle fair domme. Havde det været AaB havde jeg da virkelig været oppe i det røde felt. Er sgu lidt synd for Viborg.Aabwibz skrev:Jeg er nu ret ligeglad om vi vinder en fair kamp eller ej, 3 point er 3 point.Hinsur skrev:Altså jeg vil da for fanden også rigtig gerne vinde, men det skal da også være fair kamp.
Forudsat naturligvis at AaB vinder - efter udvisningen er de gået ned i tempo
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det virkede ikke rimeligt, nu skal AaB passe på der ikke kommer kompensations domme.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Jeg holder fuldstændig med i hvad du skriver.Krage skrev:Ej jeg vil sgu også gerne have nogle fair domme. Havde det været AaB havde jeg da virkelig været oppe i det røde felt. Er sgu lidt synd for Viborg.Aabwibz skrev:Jeg er nu ret ligeglad om vi vinder en fair kamp eller ej, 3 point er 3 point.Hinsur skrev:Altså jeg vil da for fanden også rigtig gerne vinde, men det skal da også være fair kamp.
Jeg kan forresten huske en kamp hvor spalvis fik nogle meget hårdere slag i nakken og han vidst endte med et gul kort ?
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Ja et gult kort, til Spalvis... men den var nu god nok.Hinsur skrev:Jeg holder fuldstændig med i hvad du skriver.Krage skrev:Ej jeg vil sgu også gerne have nogle fair domme. Havde det været AaB havde jeg da virkelig været oppe i det røde felt. Er sgu lidt synd for Viborg.Aabwibz skrev:Jeg er nu ret ligeglad om vi vinder en fair kamp eller ej, 3 point er 3 point.Hinsur skrev:Altså jeg vil da for fanden også rigtig gerne vinde, men det skal da også være fair kamp.
Jeg kan forresten huske en kamp hvor spalvis fik nogle meget hårdere slag i nakken og han vidst endte med et gul kort ?
Klaphatten Agesen slap til gengæld for både gult og rødt.
Hair is not a right: it´s a privilege!
Der skal fandeme trænes afslutninger Thomsen!!!!!!!
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
AaB skal vinde den her!! Viborg er virkeligt ufarlige og laver alt alt for mange fejl. De kan slet ikke holde på bolden og kommer ikke frem til noget.
AaB skal straffe det!
AaB skal straffe det!
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Lugter af 0-0 desværre.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Tror dit stream er lidt efter mit, der er skydetelt pt.9520AaB skrev:Lugter af 0-0 desværre.
På ingen måde - hvis AaB trykker sådan her, så scorer de før eller siden9520AaB skrev:Lugter af 0-0 desværre.
Lav nu de indlæg ved jorden i stedet, vi har så mange i feltet og så få der kan heade!! Ned ved jorden, så skal vi nok ramme en Aaber på et tidspunkt!!! Intet kommer vi frem til med de indlæg.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Vi skal bare putte en enkelt ind, så tror jeg Viborg falder sammen. Lad os håbe på et mål tidligt i anden halveg.
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Goddammit jeg håber i får ret. Sidder på Læsø(ferie) og råber og skriger:-)dyhrmaN skrev:På ingen måde - hvis AaB trykker sådan her, så scorer de før eller siden9520AaB skrev:Lugter af 0-0 desværre.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
jensemand57
- Allstar

Der skal lidt mere speed hos AaB. Men det er selvfølgelig ikke nemt, når Viborg står så kompakt, som de gør.
AK ser desværre noget rusten ud. Sparker godt til en bold, javel, men løber forkert i forhold til de pasninger, han får. Thomsen skylder en afslutning inden for rammen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
jensemand57
- Allstar

Enig. Jeg gad godt se Curth inde i den her kamp.Funky skrev:AK ser desværre noget rusten ud. Sparker godt til en bold, javel, men løber forkert i forhold til de pasninger, han får. Thomsen skylder en afslutning inden for rammen.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Er Spalvis med mod Viborg?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
-
jensemand57
- Allstar

JaProvst i Brovst skrev:Er Spalvis med mod Viborg?
Vi spiller bolden fint rundt men er ikke rigtigt farlige. Jeg savner allerede Jönsson big time.
'
Thelander ligner, at han har en af sine dårlige dage hvor Dalgaard pludselig udnytter en dum fejl - jeg er slet ikke sikker på det her endnu. Lad os nu please bare få et hurtigt mål, så tror jeg de er knækket.
'
Thelander ligner, at han har en af sine dårlige dage hvor Dalgaard pludselig udnytter en dum fejl - jeg er slet ikke sikker på det her endnu. Lad os nu please bare få et hurtigt mål, så tror jeg de er knækket.
Spalvis og AK er godt nok pakket fuldstændig ind, og formår hverken at afslutte eller indgå i spillet i dag. De er farligst, når de får tvunget Rask og ham den anden midterforsvarer til at skulle cleare med fødderne...
Et kvarters tid mere til AK, og så ellers ind med Curth. Han formår trods alt altid at komme til chancer, og så må de andre være klar på riposten.
Et kvarters tid mere til AK, og så ellers ind med Curth. Han formår trods alt altid at komme til chancer, og så må de andre være klar på riposten.