Ja, legender fødes hurtigt visse steder.FCM 6097 skrev:Ja selv om vi i FCM kun lånte Curt i et halvt år, så skal der også lyde en stor tak fra mig og ikke mindst sønnike på 14år der nok aldrig glemmer den aften hvor vi stod på Viborg stadion, og han lynede to gange og reddede vores kamp og sikrede os sejren.
Farvel og tak, Jeppe Curth
Re: Farvel og tak, Jeppe Curth
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
FCM 6097
Åh ja Jonas godt gået! du har fået en ganske almindelig halvgammel (51år) fodboldfan til og smågrine igen. Det er dig der bruger ordet legende og ikke mig, og det fortæller nok mere om dig end om mig. Det er også en af grundene til at jeg er omkring jeres forum i ny og næ for at få et billigt grin over at folk (AaB fans) kan være så snævert synet på alt, og alle andre klubber og fans. At jeres retorik og meninger så grænser til det utilstedelige en gang imellem er så en anden sag.jonas386 skrev:Ja, legender fødes hurtigt visse steder.FCM 6097 skrev:Ja selv om vi i FCM kun lånte Curt i et halvt år, så skal der også lyde en stor tak fra mig og ikke mindst sønnike på 14år der nok aldrig glemmer den aften hvor vi stod på Viborg stadion, og han lynede to gange og reddede vores kamp og sikrede os sejren.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Du er velkommen til at holde dig væk.FCM 6097 skrev:Åh ja Jonas godt gået! du har fået en ganske almindelig halvgammel (51år) fodboldfan til og smågrine igen. Det er dig der bruger ordet legende og ikke mig, og det fortæller nok mere om dig end om mig. Det er også en af grundene til at jeg er omkring jeres forum i ny og næ for at få et billigt grin over at folk (AaB fans) kan være så snævert synet på alt, og alle andre klubber og fans. At jeres retorik og meninger så grænser til det utilstedelige en gang imellem er så en anden sag.jonas386 skrev:Ja, legender fødes hurtigt visse steder.FCM 6097 skrev:Ja selv om vi i FCM kun lånte Curt i et halvt år, så skal der også lyde en stor tak fra mig og ikke mindst sønnike på 14år der nok aldrig glemmer den aften hvor vi stod på Viborg stadion, og han lynede to gange og reddede vores kamp og sikrede os sejren.
Dit første indlæg var helt fint, nr 2 er småligt, pinligt og bondsk.
Janteloven eksisterer IKKE!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Begge indlæg er trolling. Første indlæg er "ha ha Curth gav FCM en sejr i Viborg". FCM har sagt farvel til Curth, FCM indlæg i denne tråd er trolling.Køllen I Møllen skrev:Du er velkommen til at holde dig væk.FCM 6097 skrev:Åh ja Jonas godt gået! du har fået en ganske almindelig halvgammel (51år) fodboldfan til og smågrine igen. Det er dig der bruger ordet legende og ikke mig, og det fortæller nok mere om dig end om mig. Det er også en af grundene til at jeg er omkring jeres forum i ny og næ for at få et billigt grin over at folk (AaB fans) kan være så snævert synet på alt, og alle andre klubber og fans. At jeres retorik og meninger så grænser til det utilstedelige en gang imellem er så en anden sag.jonas386 skrev:Ja, legender fødes hurtigt visse steder.FCM 6097 skrev:Ja selv om vi i FCM kun lånte Curt i et halvt år, så skal der også lyde en stor tak fra mig og ikke mindst sønnike på 14år der nok aldrig glemmer den aften hvor vi stod på Viborg stadion, og han lynede to gange og reddede vores kamp og sikrede os sejren.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Såså. Det var nu ikke ment som et angreb på dig. Blot at det var lidt sjovt at Curth ses som en legende, ifølge FCM. Intet andet.
Nu nævner han jo ikk noget om at Curth er en legende i fcm, blot at det var fedt for dem at han scorede to gange. Kom nu videre!!
Duncan scorede også nogen vigtige mål, men hvis han nogensinde blev kaldt en legende i AaB, så ville jeg da begynde at skyde tilfældige mennesker med en automatriffel!
Duncan scorede også nogen vigtige mål, men hvis han nogensinde blev kaldt en legende i AaB, så ville jeg da begynde at skyde tilfældige mennesker med en automatriffel!
http://www.bold.dk/nyt/FCM-boss-Curth-u ... jort-i-FCM" onclick="window.open(this.href);return false;Zee skrev:Nu nævner han jo ikk noget om at Curth er en legende i fcm, blot at det var fedt for dem at han scorede to gange. Kom nu videre!!
Det var nu mere Steinleins udtalelse
- Steve-Dave
- Landshold

Du lyder sq da ellers som en rar person, kan du have en god dag.Zee skrev:Duncan scorede også nogen vigtige mål, men hvis han nogensinde blev kaldt en legende i AaB, så ville jeg da begynde at skyde tilfældige mennesker med en automatriffel!
Re: Sv: Farvel og tak, Jeppe Curth
Jeg elsker dig! :-DSteve-Dave skrev:Du lyder sq da ellers som en rar person, kan du have en god dag.Zee skrev:Duncan scorede også nogen vigtige mål, men hvis han nogensinde blev kaldt en legende i AaB, så ville jeg da begynde at skyde tilfældige mennesker med en automatriffel!
-
FCM 6097
Der er du forkert på den provst. Det var oprigtig for at takke Curt for hans indsats i FCM og ikke for at grine af at han skaffede FCM 2 point mere og dermed satte jer 2 point bagud den aften. Nej Nej jeg kan hverken provokeres eller hidses op som mange andre. Jeg meldte mig ind i jeres forum da i havde noget debat om at få tilskuere på stadion, men fik så ikke lige givet mit bidrag til debatten alligevel. Jeg synes bla. også at det er fint når Jonas eller andre af jer er på besøg på graven i ny og næ. Og det jeg mente helt konkret med at retorikken ( både fra FCM og AaB el. andre) kunne feks. være at engang for nogen tid siden (måske et par år) hvor i skulle møde os i Herning, var der en af jer der havde sat et stort billede af en atomsprængning på, og skrevet noget om at sådan skulle det gå i Herning. Ja ved godt at man bare er en der er for nærtagende, men jeg er såmænd mand nok til og være den første til og ønske jer tillykke med guldet hvis ikke FCM får det. Så beklager provst der så du forkert på mig som person.Provst i Brovst skrev:Begge indlæg er trolling. Første indlæg er "ha ha Curth gav FCM en sejr i Viborg". FCM har sagt farvel til Curth, FCM indlæg i denne tråd er trolling.Køllen I Møllen skrev:Du er velkommen til at holde dig væk.FCM 6097 skrev:Åh ja Jonas godt gået! du har fået en ganske almindelig halvgammel (51år) fodboldfan til og smågrine igen. Det er dig der bruger ordet legende og ikke mig, og det fortæller nok mere om dig end om mig. Det er også en af grundene til at jeg er omkring jeres forum i ny og næ for at få et billigt grin over at folk (AaB fans) kan være så snævert synet på alt, og alle andre klubber og fans. At jeres retorik og meninger så grænser til det utilstedelige en gang imellem er så en anden sag.jonas386 skrev:Ja, legender fødes hurtigt visse steder.FCM 6097 skrev:Ja selv om vi i FCM kun lånte Curt i et halvt år, så skal der også lyde en stor tak fra mig og ikke mindst sønnike på 14år der nok aldrig glemmer den aften hvor vi stod på Viborg stadion, og han lynede to gange og reddede vores kamp og sikrede os sejren.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

FCM 6097 skrev:Der er du forkert på den provst. Det var oprigtig for at takke Curt for hans indsats i FCM og ikke for at grine af at han skaffede FCM 2 point mere og dermed satte jer 2 point bagud den aften. Nej Nej jeg kan hverken provokeres eller hidses op som mange andre. Jeg meldte mig ind i jeres forum da i havde noget debat om at få tilskuere på stadion, men fik så ikke lige givet mit bidrag til debatten alligevel. Jeg synes bla. også at det er fint når Jonas eller andre af jer er på besøg på graven i ny og næ. Og det jeg mente helt konkret med at retorikken ( både fra FCM og AaB el. andre) kunne feks. være at engang for nogen tid siden (måske et par år) hvor i skulle møde os i Herning, var der en af jer der havde sat et stort billede af en atomsprængning på, og skrevet noget om at sådan skulle det gå i Herning. Ja ved godt at man bare er en der er for nærtagende, men jeg er såmænd mand nok til og være den første til og ønske jer tillykke med guldet hvis ikke FCM får det. Så beklager provst der så du forkert på mig som person.Provst i Brovst skrev:Begge indlæg er trolling. Første indlæg er "ha ha Curth gav FCM en sejr i Viborg". FCM har sagt farvel til Curth, FCM indlæg i denne tråd er trolling.Køllen I Møllen skrev:Du er velkommen til at holde dig væk.FCM 6097 skrev:Åh ja Jonas godt gået! du har fået en ganske almindelig halvgammel (51år) fodboldfan til og smågrine igen. Det er dig der bruger ordet legende og ikke mig, og det fortæller nok mere om dig end om mig. Det er også en af grundene til at jeg er omkring jeres forum i ny og næ for at få et billigt grin over at folk (AaB fans) kan være så snævert synet på alt, og alle andre klubber og fans. At jeres retorik og meninger så grænser til det utilstedelige en gang imellem er så en anden sag.jonas386 skrev:Ja, legender fødes hurtigt visse steder.FCM 6097 skrev:Ja selv om vi i FCM kun lånte Curt i et halvt år, så skal der også lyde en stor tak fra mig og ikke mindst sønnike på 14år der nok aldrig glemmer den aften hvor vi stod på Viborg stadion, og han lynede to gange og reddede vores kamp og sikrede os sejren.

Men hvorfor dog overhovedet oprette et indlæg på et fremmed forum hvor man takker Curth for noget han har gjort for en anden klub? Det kan du da gøre på ulvegraven.FCM 6097 skrev: [...] Det var oprigtig for at takke Curt for hans indsats i FCM og ikke for at grine af at han skaffede FCM 2 point mere og dermed satte jer 2 point bagud den aften. Nej Nej jeg kan hverken provokeres eller hidses op som mange andre. Jeg meldte mig ind i jeres forum da i havde noget debat om at få tilskuere på stadion, men fik så ikke lige givet mit bidrag til debatten alligevel. Jeg synes bla. også at det er fint når Jonas eller andre af jer er på besøg på graven i ny og næ. Og det jeg mente helt konkret med at retorikken ( både fra FCM og AaB el. andre) kunne feks. være at engang for nogen tid siden (måske et par år) hvor i skulle møde os i Herning, var der en af jer der havde sat et stort billede af en atomsprængning på, og skrevet noget om at sådan skulle det gå i Herning. Ja ved godt at man bare er en der er for nærtagende, men jeg er såmænd mand nok til og være den første til og ønske jer tillykke med guldet hvis ikke FCM får det. [...]
- Provst i Brovst
- Allstar

Fordi det er trolling.limey skrev:Men hvorfor dog overhovedet oprette et indlæg på et fremmed forum hvor man takker Curth for noget han har gjort for en anden klub?FCM 6097 skrev: [...] Det var oprigtig for at takke Curt for hans indsats i FCM og ikke for at grine af at han skaffede FCM 2 point mere og dermed satte jer 2 point bagud den aften. Nej Nej jeg kan hverken provokeres eller hidses op som mange andre. Jeg meldte mig ind i jeres forum da i havde noget debat om at få tilskuere på stadion, men fik så ikke lige givet mit bidrag til debatten alligevel. Jeg synes bla. også at det er fint når Jonas eller andre af jer er på besøg på graven i ny og næ. Og det jeg mente helt konkret med at retorikken ( både fra FCM og AaB el. andre) kunne feks. være at engang for nogen tid siden (måske et par år) hvor i skulle møde os i Herning, var der en af jer der havde sat et stort billede af en atomsprængning på, og skrevet noget om at sådan skulle det gå i Herning. Ja ved godt at man bare er en der er for nærtagende, men jeg er såmænd mand nok til og være den første til og ønske jer tillykke med guldet hvis ikke FCM får det. [...]
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
-
FCM 6097
Nej nu kan jeg godt blive lidt stædig her i min afslutning, fans af fodboldklubber kan altså godt have sympati med andre spillere end lige netop "deres egne" så sluttelig, det er oprigtig ment med takken til Curt, synes som mange af jer også at han er en sympatisk fyr, og det med at lave en tråd på graven er måske også noget man kunne gøre, men det var jo altså kun et halvt år han spillede i FCM, så at rette takken der hvor han jo næsten har spillet hele sin karriere, ja det er vel på sin plads. Lidt øv at man som gæst bare pr. definition have skyld for at det er "trolling" eller hvad nu man får skyld for.Provst i Brovst skrev:Fordi det er trolling.limey skrev:Men hvorfor dog overhovedet oprette et indlæg på et fremmed forum hvor man takker Curth for noget han har gjort for en anden klub?FCM 6097 skrev: [...] Det var oprigtig for at takke Curt for hans indsats i FCM og ikke for at grine af at han skaffede FCM 2 point mere og dermed satte jer 2 point bagud den aften. Nej Nej jeg kan hverken provokeres eller hidses op som mange andre. Jeg meldte mig ind i jeres forum da i havde noget debat om at få tilskuere på stadion, men fik så ikke lige givet mit bidrag til debatten alligevel. Jeg synes bla. også at det er fint når Jonas eller andre af jer er på besøg på graven i ny og næ. Og det jeg mente helt konkret med at retorikken ( både fra FCM og AaB el. andre) kunne feks. være at engang for nogen tid siden (måske et par år) hvor i skulle møde os i Herning, var der en af jer der havde sat et stort billede af en atomsprængning på, og skrevet noget om at sådan skulle det gå i Herning. Ja ved godt at man bare er en der er for nærtagende, men jeg er såmænd mand nok til og være den første til og ønske jer tillykke med guldet hvis ikke FCM får det. [...]
FCM 6097 skrev: Lidt øv at man som gæst bare pr. definition have skyld for at det er "trolling" eller hvad nu man får skyld for.
limey skrev: Gæstedebattører er bestemt velkomne, men de der bliver mest respekteret, er dem som bidrager med uddybende forklaringer, udrydder misforståelser og generelt kommer med andre vinkler - selvfølgelig i en god, velskrevet og saglig tone.
Denne tråd skal tilbage på sporet!
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... -kamp.aspx
Lækkert og fortjent at AaB sørger for en ordenlig afsked med disse to store spillere. Begges storhedstid ligger nogle år tilbage og de har med rette og urette fået jævnlig kritik i de sidste par sæsoner. Det kan dog på ingen måde misfarve alle de gode minder de har været med til at give os som AaB fans, og de fortjener en helteafsked.
På trods af enkelte mislyde fra Curth, og den skøre udlejning, så har de også begge på forbilledlig vis illustreret, hvordan man som tidligere profil træder et skridt tilbage for ungdommen, og så er der for holdet når når der er brug for dem.
Afgrundsdyb respekt og evig taknemmelighed herfra til Mr. Thumbs Up og Mr. Serious - Ligaens mest alvorlige spiller. De vil for altid være en del af AaB legenden.
Off T.: Kan trådens titel ikke udvides til også at rumme Due?
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... -kamp.aspx
Lækkert og fortjent at AaB sørger for en ordenlig afsked med disse to store spillere. Begges storhedstid ligger nogle år tilbage og de har med rette og urette fået jævnlig kritik i de sidste par sæsoner. Det kan dog på ingen måde misfarve alle de gode minder de har været med til at give os som AaB fans, og de fortjener en helteafsked.
På trods af enkelte mislyde fra Curth, og den skøre udlejning, så har de også begge på forbilledlig vis illustreret, hvordan man som tidligere profil træder et skridt tilbage for ungdommen, og så er der for holdet når når der er brug for dem.
Afgrundsdyb respekt og evig taknemmelighed herfra til Mr. Thumbs Up og Mr. Serious - Ligaens mest alvorlige spiller. De vil for altid være en del af AaB legenden.
Off T.: Kan trådens titel ikke udvides til også at rumme Due?
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
-
thequest
- 2. div

- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
Due bør også hyldes. Husker bedst de 2 mål mod Deportivo, som jeg sad og så på en laptop i Østrig.
-
Onkel Franz
- Superliga

Tak for alle de gode minder, Jeppe.
Du har gjort det aldeles fremragende. Også i de perioder hvor det ikke har kørt for dig på banen, har du håndteret flot (ingen brok i medierne).
Netop det, din fightervilje og dit gode humør gør dig til et forbillede for unge spillere.
Tak for tro tjeneste og de dejlige mål :-)
Du har gjort det aldeles fremragende. Også i de perioder hvor det ikke har kørt for dig på banen, har du håndteret flot (ingen brok i medierne).
Netop det, din fightervilje og dit gode humør gør dig til et forbillede for unge spillere.
Tak for tro tjeneste og de dejlige mål :-)
Jomfru Ane gade: AaB's største aktiv i jagten på svenske profiler.
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Curth har "lige" smidt denne hilsen sammen:
http://www.curth.dk/?p=652" onclick="window.open(this.href);return false;
Der findes nok ikke en nogen større AaB-personlighed opvokset uden for regionens grænser
http://www.curth.dk/?p=652" onclick="window.open(this.href);return false;
Der findes nok ikke en nogen større AaB-personlighed opvokset uden for regionens grænser
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
- Provst i Brovst
- Allstar