Kamptråd OB - AaB, lørdag d. 26. april 2014
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Re: Kamptråd OB - AaB, lørdag d. 26. april 2014
Vi er to niveauer mindst over OB i dag - og alligevel sidder man og tænker, at det ikke helt er gået op for Drengene endnu...
Ja, der burde have stået 3-4 mod 0 i vores favør og kampen skulle have været lukket nu...
Håber virkelig det bare er mig der belært af årtiers AaB-erfaringer er mere nervøs end godt er.
Kommer OB ind i den kamp her så er det udelukkende vores egen skyld, for på egen hånd er fynboerne ikke noget værd idag
Ja, der burde have stået 3-4 mod 0 i vores favør og kampen skulle have været lukket nu...
Håber virkelig det bare er mig der belært af årtiers AaB-erfaringer er mere nervøs end godt er.
Kommer OB ind i den kamp her så er det udelukkende vores egen skyld, for på egen hånd er fynboerne ikke noget værd idag
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
vi har sateme alt for mange unødvendige boldtab, ligesom imod Randers.
Lidt mere sikkerhed, vi er trods alt foran tak !
Lidt mere sikkerhed, vi er trods alt foran tak !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Ja for fanden, vi spiller os fint frem til feltet. Ind i feltet og få dem til at dumme sig derinde.
- Mipodanmark
- 2. div

Defensiv suser Patrick rundt derinde som en hund i et spil kegler, de sjusker alt for meget!!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Pause og fortjent foran 1-0.
Vi skal være bedre til at udnytte vores chancer også være mere påpasselig med at få afsluttet vores angreb, for det er på de dumme boldtab på OB´s halvdel som gir OB chancer.
Den her kamp kan stadig gå begge veje, lad os få et hurtigt AaB mål og få lidt ro på nerverne !
Vi skal være bedre til at udnytte vores chancer også være mere påpasselig med at få afsluttet vores angreb, for det er på de dumme boldtab på OB´s halvdel som gir OB chancer.
Den her kamp kan stadig gå begge veje, lad os få et hurtigt AaB mål og få lidt ro på nerverne !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
OB's defensiv er godtnok ringe. Vi bør selvfølgelig føre med et par stykker, men jeg er fortrøstningsfuld. Godt gennemspil, ringe afslutninger.
- Larstyndskid
- 1. div

Venligst send en ansøgning når Kent bliver landstræner. Jeg kunne ikke ha sagt det bedre. Bliver sindsssygt spændende i 2. halvleg, jeg tør næsten ikke se det. Den kamp er ubeskriveligt vigtig.Mr. Larsen skrev:Pause og fortjent foran 1-0.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Det var ikke meget "underholdning" VIASAT ville gi os i pausen 1 spørgsmål til Graulund også endnu en reklameblok i hovedet af folk som ingen ser på alligevel 
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Mon ikke den går hjem med tre point, jeg har større tiltro til at AaB får rettet vores defensive problemer end OB for rettet deres eller indstillet sigtekornet. AaB vinder med 1-0 eller 2-1.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Kusken er tilbage. Fremragende 1-halvleg.
Vi kunne sagtens have ført med mindst 1 mere, men bortset fra de boldtab og medfølgende kontramodspil, som vores spillested nødvendigvis må medføre, har vi styr på.
Var det ikke lige fordi det var 29.runde, var jeg helt tryg. Lad os håbe spillerne lukker den hurtigt for os alle sammen herinde
Vi kunne sagtens have ført med mindst 1 mere, men bortset fra de boldtab og medfølgende kontramodspil, som vores spillested nødvendigvis må medføre, har vi styr på.
Var det ikke lige fordi det var 29.runde, var jeg helt tryg. Lad os håbe spillerne lukker den hurtigt for os alle sammen herinde
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Totalt latterligt... Et spørgsmål og så siger kosten "vi når ikke mere nu for vi skal have nogle reklamer"... Hvorfor helvede så skifte over til dem?Mr. Larsen skrev:Det var ikke meget "underholdning" VIASAT ville gi os i pausen 1 spørgsmål til Graulund også endnu en reklameblok i hovedet af folk som ingen ser på alligevel
Ska' vi hak'?
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Men det er en laber kost.MrBangDK skrev:Totalt latterligt... Et spørgsmål og så siger kosten "vi når ikke mere nu for vi skal have nogle reklamer"... Hvorfor helvede så skifte over til dem?Mr. Larsen skrev:Det var ikke meget "underholdning" VIASAT ville gi os i pausen 1 spørgsmål til Graulund også endnu en reklameblok i hovedet af folk som ingen ser på alligevel
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Ja men Thomsen er helt væk med dårlige berøringer og mistimmede indgreb, han skal i gangRemark skrev:Kusken er tilbage. Fremragende 1-halvleg.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
1-1 fuldstændig som frygtet 
Og dogProvst i Brovst skrev:Det totale kolaps... for OB.
Nu skal den altså holdes. Med den her indsats er 1-1 ok
AaB - BIF 13/4 2014
Glem det....Maglau skrev:Nu skal den altså holdes. Med den her indsats er 1-1 ok
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
suk randers kampen om og om igen, vi forærer farlige kontraer chancer væk 
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Pis pis pis.
Hold kæft hvor vi smider hele lortet væk.
Tillykke til FCM, vi spiller simpelthen så naivt idag.
Hold kæft hvor vi smider hele lortet væk.
Tillykke til FCM, vi spiller simpelthen så naivt idag.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Forfanden..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.