Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
-
BoomZ0R
- Allstar

henrik skrev:Hele pointen med superstats barometeret er at du selv ændrer procenterne til det du mener er rigtigt.
De anførte procenter er lavet ud fra et styrkeforhold der siger
10: AaB FCK FCM
9: BIF EfB FCN
8: OB RAN
7: AGF VFF SDR FCV
Hvordan ved du det?
Det er ikk kritik, jeg er bare nysgerrig :-)
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Zee skrev:henrik skrev:Hele pointen med superstats barometeret er at du selv ændrer procenterne til det du mener er rigtigt.
De anførte procenter er lavet ud fra et styrkeforhold der siger
10: AaB FCK FCM
9: BIF EfB FCN
8: OB RAN
7: AGF VFF SDR FCV
Hvordan ved du det?
Det er ikk kritik, jeg er bare nysgerrig :-)
Mon ikke han driver siden (eller er med til det).
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
henrik
- Junior

Korrekt, Pastorius
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
henrik skrev:Korrekt, Pastorius
Fremragende side, forøvrigt, hvis man er bare en lille smule talnørd.
En enkelt hurtig observation. På under et år (20/5-11 til 21/4-12) faldt gennemsnitsalderen på AaB's startopstilling med 5 år og 170 dage.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
AMadsen
- Superliga

- Geografisk sted: Støvring, Nordjylland
Er der nogle der har statistik over viborg kampen? Er lidt interesseret i hvor mange succefulde afleveringer, vi havde igennem kampen?
Guld? igen, igen...!
-
Klaus
- Allstar

- Geografisk sted: Struer
Dejlig sejr i dag.... Har I prøvet at lave testen i Ekstra Bladet, hvor man taster resten af resultaterne ind i sæsonen.... Jeg må med skam i sindet sige, at hos mig får vi sølv og taber til FCM på målscoren. Jeg har os til at vinde begge hjemmekampe, tabe til FCN og få et point i Vestsjælland. FCM har jeg til at spille uafgjort mod Esbjerg og Brøndby, mens de vinder over FCK, SønderjyskE og Vestsjælland på hjemmebane.
Hvor bliver det spændende :-)
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 269970.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
-
NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
-
Kontakt:
Klaus skrev:Dejlig sejr i dag.... Har I prøvet at lave testen i Ekstra Bladet, hvor man taster resten af resultaterne ind i sæsonen.... Jeg må med skam i sindet sige, at hos mig får vi sølv og taber til FCM på målscoren. Jeg har os til at vinde begge hjemmekampe, tabe til FCN og få et point i Vestsjælland. FCM har jeg til at spille uafgjort mod Esbjerg og Brøndby, mens de vinder over FCK, SønderjyskE og Vestsjælland på hjemmebane.
Hvor bliver det spændende :-)
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 269970.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Din optimsime fejler da hvert fald ingenting på Ikast vegne må man konstatere. Uafgjort både mod Esbjerg og BIF ude? To af forårets bedste hold. Plus to klubber som kæmper om Europa og medaljer? Der ud over gør de rent bord mod mestrene hjemme og sætter ikke et eneste point til mod de to klart vanskeligste "nedrykker" hold? Jeg kan slet ikke se hvad der skulle stille Ikast så stærkt i slutprogrammet. Vi er tilbage, vi er tilbage lyder det. De har slået de to ubesdtridte ringeste hold i ligaen. GF som er helt væk og Viborg der spiller både uden angreb og forsvar for tiden. Der før tabte de 2-0 hjemme til OB. Lad os nu se, hvordan de klare den mod Esbjerg, det bliver en hel anden modstander. Den kampe vil fortælle en hel del.
AaB 63
FCM 58
FCK 57
BIF 56
.......
AGF 30
Viborg 28
AaB-Esbjerg
X FCN-AaB
2 FCV-AaB
X AaB-AGF
1 = 8
Esbjerg-FCM
1 FCM-FCV
1 BIF-FCM
1 FCM-FCK
X SønderjyskE-FCM
2 = 7 point
Selv om Ikast skulle overraske og hive uafgjort på Vestegnen og slå FCK, er vi stadig danskemestre.
-
jonas386
- Allstar

Min stilling bliver åbenbart
AaB 62
BIF 57
FCM 56
FCK 54
EfB 49
Randers 46
FCN 43
OB 37
FCV 35
SønderjyskE 35
VFF 34
AGF 29
Det ville ikke gøre mig det store hvis det blev slutstlligen, omend FCM gerne måtte tage 2. pladsen foran BIF.
-
Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
AaB - 64
fcm - 59
fck - 57
brømbø - 52
Esbjerg - 47
Farvel Haderslev og Viborg.
Mine profetier opfyldes.
Stærkt!
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 27. apr 2014, 09:57
Nu er der virkelig pres på primært FCM, det bliver spændende at se om de kan stå for det. Det vil være så lækkert hvis vi kan øge vores forspring til dem. Chancen for at Ikast taber terræn i Esbjerg i morgen aften er bestemt til stede.
FCK er favoritter i Farum, men de møder er sultent hjemmehold som nok skal give dem kamp til stregen.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

frederikshavneren skrev:Nu er der virkelig pres på primært FCM, det bliver spændende at se om de kan stå for det. Det vil være så lækkert hvis vi kan øge vores forspring til dem. Chancen for at Ikast taber terræn i Esbjerg i morgen aften er bestemt til stede.
FCK er favoritter i Farum, men de møder er sultent hjemmehold som nok skal give dem kamp til stregen.
Uafgjort til FCK sender dem vel reelt ud af guldkampen.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Køllen I Møllen skrev:frederikshavneren skrev:Nu er der virkelig pres på primært FCM, det bliver spændende at se om de kan stå for det. Det vil være så lækkert hvis vi kan øge vores forspring til dem. Chancen for at Ikast taber terræn i Esbjerg i morgen aften er bestemt til stede.
Uafgjort til FCK sender dem vel reelt ud af guldkampen.
AaB sendte dem ud af guldkampen. Siden den kamp har det været mellem FCM og AaB.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Det er noget bla bla med den guldkamp og om man er inde eller ude. Man er inde i guldkampen lige så længe, man har chance for det. Den dag FCK haler tre point ind på AaB, fordi vi taber, mens b 1903 vinder, så er b 1903 kun tre point væk.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Fabbe skrev:Det er noget bla bla med den guldkamp og om man er inde eller ude. Man er inde i guldkampen lige så længe, man har chance for det. Den dag FCK haler tre point ind på AaB, fordi vi taber, mens b 1903 vinder, så er b 1903 kun tre point væk.
Vi er lige nu 9 point foran FCK. Hvis de må nøjes med uafgjort idag er vi 8 foran dem med 12 point tilbage at spille om. Intet er afgjort men de bør sgu ikke kunne hente 8 point på 4 runder. Uafgjort til FCK idag og sølvet er hjemme!
Janteloven eksisterer IKKE!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 27. apr 2014, 19:32
Fint at Slagelse klarede uafgjort i Brøndby. Pointtabet til Brøndby betyder at vi nu har 9 point ned til Pestegnen på 4. pladsen. Resultatet betyder reelt at vi minimum er sikre på medaljer. Brøndby kan ikke hente vores forspring.
FCK er meget heldige med ikke at være bagud i Farum.
-
Klaus
- Allstar

- Geografisk sted: Struer
Dagens resultater magede det vel således, at vi nu er et point fra at være matematisk sikre på medaljer. Uanset om vi får guld, sølv eller i allerværste tilfælde bronze, er det fandme en flot sæson holdet har lavet. Esbjerg er pressede på 5.pladsen nu og vil give den fuld pedal både mod FCM og mod os. For fanden, måske overværer vi historieskrivningen. Det her hold kan være i gang med den bedste sæson for AaB nogensinde. Hvor er det vildt, og også en lille smule uvirkeligt.
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Køllen I Møllen skrev:Fabbe skrev:Det er noget bla bla med den guldkamp og om man er inde eller ude. Man er inde i guldkampen lige så længe, man har chance for det. Den dag FCK haler tre point ind på AaB, fordi vi taber, mens b 1903 vinder, så er b 1903 kun tre point væk.
Vi er lige nu 9 point foran FCK. Hvis de må nøjes med uafgjort idag er vi 8 foran dem med 12 point tilbage at spille om. Intet er afgjort men de bør sgu ikke kunne hente 8 point på 4 runder. Uafgjort til FCK idag og sølvet er hjemme!
Ja, NU er vi ni point foran, men det var ingen som helst umulighed før weekenden, at gabet ville være mindsket til tre point, og så var plasticfusionen altså ikke ude af guldkampen med uafgjort mod Esbjerg. Det vover jeg næsten at sige er sket nu. Et pointgab får større marginalbetydning desto tættere på slutningen, vi er. Guld til plastic er ikke matematisk umuligt nu, men det er langt ude i teorien.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis vi vinder the double i år, så er Gaardes debutsæson godkendt. Næste år må det så være kravet om the triple - DM, pokal og CL. Ellers må vi finde en ny mand på posten, som fortsat kan udvikle holdet.
- FlæskeFrank
-
Salle17
- Allstar

FlæskeFrank skrev:Hvis vi vinder the double i år, så er Gaardes debutsæson godkendt. Næste år må det så være kravet om the triple - DM, pokal og CL. Ellers må vi finde en ny mand på posten, som fortsat kan udvikle holdet.
Det virker også meget realistisk, mens vi er igang, skal vi så ikke også købe Messi. Jeg har hørt at han har problemer i Barca.

-
Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
-
Kontakt:
Tyren inde på Vesterbro skal have 4 guldryttere(Kuhn, PEA, Gaarde og Kent) på sin ryg hvis vi gør det helt fantastiske i år og vinder the double