Det har du ret i, men vi har flere gange oplevet AaB smide en Bronze/Sølv medalje da det selv kunne afgøre det.doukas skrev:Der tager du heldigvis meget fejl. Jeg mindes ikke nogensinde at AaB har været med fremme så langt henne på sæsonen for så at kollapse og misse en guldmedalje. Det eneste vi kommer i nærheden af, var i 1999/2000 hvor vi lå 3'er efter 28 spillerunde med 2 point op til Herfølgegravballe skrev:ost og skinke? jeg tør ikke tro på noget endnu, jeg har været AaB fan i så mange år at fra bitter erfaring ved jeg det er bedst ikke at tro for meget på noget, for AaB har før faldt sammen, når der er ting på spil. Mesterskabet i 2008 var en undtagelse.. Men man kan da altid drømme om en pokal triumf og et dm mesterskab, så vil dette jo være det bedste år nogen sinde for AaB! og det kunne da være fedt at vinde det hele!Provst i Brovst skrev:Kan alle grædekonerne og rejekællingerne der jamrede over AaB snarlige kollaps og kommende tredjeplads ikke gå ud i køkkenet og lave en sandwich til mig?
Antijinx: FCM snupper skabet og Jylland bliver en selvstændig med republik med Glenn som præsident.
Kamptråd OB - AaB, lørdag d. 26. april 2014
Re: Kamptråd OB - AaB, lørdag d. 26. april 2014
-
danielnoll
- Superliga

@Hanga: Super fint. Tak for det. Det skriver jeg bag øret.
@Holm: Der er ikke som sådan mulighed for at fjerne kommentatorsporet. Vi har før fået kopier af kampe uden kommentatorlyd (de to kampe mod FCM her i foråret), men hvorvidt det rent faktisk kommer med afhænger langt hen ad vejen af producerne hos den TV-station, der sender kampen. De optager kampene direkte på USB-stik ude i produktionsvognen og udleverer disse til klubberne efter kampen. Desuden er det mit klare indtryk, at AaB gerne vil have kommentatorsporet med.
@Køllen: Gode spørgsmål. Det kan jeg nok desværre ikke gøre dig klog på, men jeg skal gerne forhøre mig hos de relevante personer og melde tilbage. Det er temmelig interessant, men hvis klubberne kunne lægge hele kampe ud, så kan jeg næsten ikke forestille mig andet end, at de ville gøre det allerede. Det kunne være storartet.
@Holm: Der er ikke som sådan mulighed for at fjerne kommentatorsporet. Vi har før fået kopier af kampe uden kommentatorlyd (de to kampe mod FCM her i foråret), men hvorvidt det rent faktisk kommer med afhænger langt hen ad vejen af producerne hos den TV-station, der sender kampen. De optager kampene direkte på USB-stik ude i produktionsvognen og udleverer disse til klubberne efter kampen. Desuden er det mit klare indtryk, at AaB gerne vil have kommentatorsporet med.
@Køllen: Gode spørgsmål. Det kan jeg nok desværre ikke gøre dig klog på, men jeg skal gerne forhøre mig hos de relevante personer og melde tilbage. Det er temmelig interessant, men hvis klubberne kunne lægge hele kampe ud, så kan jeg næsten ikke forestille mig andet end, at de ville gøre det allerede. Det kunne være storartet.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det ville da være yderst interessant. Tror rigtig mange ville synes det var en endnu mere fantastisk service at kunne se hele kampen efter den er spilletdanielnoll skrev:
Janteloven eksisterer IKKE!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Er der optræk til igangsættelsen af u17 og u19 highlights??
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Dine sammendrag er klasse Daniel.
Til sammenligning var jeg så uheldig for lidt siden, at jeg ikke fik zappet væk fra 3+ da jeg lige skulle se om FCN holdt hjem. Onsides sammendrag har kun fokus på, at OB blev snydt og ikke de fejlkendelser der gik den anden vej. Tak for objektive og fyldige sammendrag.
Til sammenligning var jeg så uheldig for lidt siden, at jeg ikke fik zappet væk fra 3+ da jeg lige skulle se om FCN holdt hjem. Onsides sammendrag har kun fokus på, at OB blev snydt og ikke de fejlkendelser der gik den anden vej. Tak for objektive og fyldige sammendrag.
For det første, er det klasse med gode lange sammendrag, der viser hele billedet af kampen. Keep up the good work. Jeg er ved at dø, nu jeg har set Onside's sammenklip her til aften, det er ulideligt kun at se de to 'straffe' til OB de har med i deres 1 minuts klip, udover målene. Dine sammendrag giver et meget bedre overblik over kampen og jeg synes det er et fantastisk alternativ til den smule man kan finde på nettet.danielnoll skrev:@Hanga: Super fint. Tak for det. Det skriver jeg bag øret.
Hvad angår kommentatorsporet, ser jeg gerne at det bliver der. Vil hellere have muligheden for at høre det, og så trykke "mute" de par gange det er Frimann og Werge der kommenterer mod københavnerne.
Hvis det skulle vise sig muligt at smide hele kampen online, kunne det være rigtig fedt. Man kunne overveje at lave noget AaB-TV, hvor der er adgang til alle kampene og arkiv, samt måske med sammendrag fra U17/U19 og reserveligaen. Lidt interviews i ny og næ. Evt. i samarbejde med kanalsport. Hvis man betalte 2-300 kr. om året (15-25 kr./md.) for at have adgang til dette, så kunne det måske lidt mere end køre rundt og samtidig skabe et større engagement fra os fans.
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
Mere Troels Bech guld:
"Det var en underholdende kamp, og jeg er sikker på, at begge hold er enig i, at dommeren burde have set den".
Når han bliver fyret i OB endnu en gang håber jeg han finder vej til et studie.
"Det var en underholdende kamp, og jeg er sikker på, at begge hold er enig i, at dommeren burde have set den".
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg er ret sikker på at det er Ricardos citat han har "stjålet".Eksil skrev:Mere Troels Bech guld:
Janteloven eksisterer IKKE!
I alt fairness bør det siges, at Troels Bech sagde at det var et lånt citat fra Ricardo.Køllen I Møllen skrev:Jeg er ret sikker på at det er Ricardos citat han har "stjålet".Eksil skrev:Mere Troels Bech guld:
Life is good..... AaB is better!
Guld, måske, men manden er reelt set ikke i nærheden af det format, som Kent Nielsen besidder.Eksil skrev:Mere Troels Bech guld:
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Har de, der tog til Odense og indtog udebaneafsnittet fået ros? Jeg vil i hvert fald gerne lige rose dem.
Jeg havde inviteret min far med til kamp, og vi sad på wupti.com-tribunen. Derfra kunne vi høre suveræn vokal opbakning til drengene hele kampen igennem, og det meste af tiden blev OB's supportere klart overdøvet. Stærkt!
Jeg havde desværre ikke mit kamera med og fik ikke taget billeder andet end et par dårlige af slagsen med mobilen på vej ud efter kampen. Men fed opbakning, tak for den. Den satte jeg også pris på.

Jeg havde inviteret min far med til kamp, og vi sad på wupti.com-tribunen. Derfra kunne vi høre suveræn vokal opbakning til drengene hele kampen igennem, og det meste af tiden blev OB's supportere klart overdøvet. Stærkt!
Jeg havde desværre ikke mit kamera med og fik ikke taget billeder andet end et par dårlige af slagsen med mobilen på vej ud efter kampen. Men fed opbakning, tak for den. Den satte jeg også pris på.

Nogen der har lagt mærke til AK's attitude ved Spalvis scoring til 2-2? Hvorfor jubler han ikke som de andre eller er det mig der ser spøgelser?
Spøgelser. Han jubler med ved 1-0 og knytter også næverne og bevæger sig ud mod Spalvis ved 2-2 - men bliver udskiftet umiddelbart efter, så måske er han bare helt flad, han har jo lige været skadet. Måske han heller ikke har så travlt med at løbe ud og hovere ved OB's fans, han har trods alt spillet der 5 år. Hvis du ser 1-0 fejringen, så kan det ikke være andet end spøgelser.slammer skrev:Nogen der har lagt mærke til AK's attitude ved Spalvis scoring til 2-2? Hvorfor jubler han ikke som de andre eller er det mig der ser spøgelser?
Aalborg BK 1885!
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Syntes generelt, at der bliver jublet mindre ved Spalvis´scoringer, men om man skal ligge andet i det end at han er ret ny, tror jeg ikke.slammer skrev:Nogen der har lagt mærke til AK's attitude ved Spalvis scoring til 2-2? Hvorfor jubler han ikke som de andre eller er det mig der ser spøgelser?
Spalvis' jubelscener er de fedeste siden David Nielsen. Det går lige i trussen på mig at han stiller sig op og laver dét vi herovre kalder Todi-armene eller tysser på modstanderens curva efter en af hans i forvejen flabede kasser.
Dog er det et klart minus at han er gået bort fra den rendyrkede Kent Nielsen-fritz han sportede tidligere på sæsonen.
Dog er det et klart minus at han er gået bort fra den rendyrkede Kent Nielsen-fritz han sportede tidligere på sæsonen.
Men det er jo fuldstændig absurd... Uanset hvor ny eller gammel han er, så tæller målet da lige så meget.Viva i cazzi rossi skrev:Syntes generelt, at der bliver jublet mindre ved Spalvis´scoringer, men om man skal ligge andet i det end at han er ret ny, tror jeg ikke.slammer skrev:Nogen der har lagt mærke til AK's attitude ved Spalvis scoring til 2-2? Hvorfor jubler han ikke som de andre eller er det mig der ser spøgelser?
Thomsen siger også et eller andet til ham med det der ligner en meget bestemt mine. Jeg håber ikke at vores litauiske ven, som virker utroligt ydmyg, er blevet en de kyser for at holde ham nede. Og hvis det er tilfældet så håber jeg virkelig at det er noget Langagergaard er opmærksom på.
Igen, håber at jeg ser spøgelser.
fantastisk kamp der kan gå hen og vise sig at blive meget afgørende. Håber fiskerne hjælper os i dag!
Iøvrigt utroligt at en dommer kan præstere så elendigt. Begge hold blev jo vold snydt.
Iøvrigt utroligt at en dommer kan præstere så elendigt. Begge hold blev jo vold snydt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
Det bedste er næsten, at når andre scorer så er Spalvis som regel altid den første der jubler/løber over til målscoreren.Yankee skrev:Spalvis' jubelscener er de fedeste siden David Nielsen. Det går lige i trussen på mig at han stiller sig op og laver dét vi herovre kalder Todi-armene eller tysser på modstanderens curva efter en af hans i forvejen flabede kasser.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Hvis man ser sammendraget inde på aabsport, så kan man se at Thomsen først afbryder en håndbevægelse fra Spalvis, før han peger på ham. Han får sikkert lige en lille opsang af Thomsen, men dette har vel intet at gøre med jublen. Det er desuden bare noget jeg har bemærket omkring det med jublen og det kan være mig, der ser forkert. Jeg må indrømme, at jeg er ligeglad så længe de performer skal det ikke gøres til noget det ikke er eller aldrig har været. Det kunne også tænkes at Spalvis grundet sit ophold i Tyskland, hvor han i interviews har sagt at der intet sammenhold var, har taget en del af dette med sig. Han virker jo sympatisk, men kan måske være tilbageholdende overfor sine medspillere. Det ved vi jo reelt set intet om, så det er bare spekulationer.slammer skrev:Men det er jo fuldstændig absurd... Uanset hvor ny eller gammel han er, så tæller målet da lige så meget.Viva i cazzi rossi skrev:Syntes generelt, at der bliver jublet mindre ved Spalvis´scoringer, men om man skal ligge andet i det end at han er ret ny, tror jeg ikke.slammer skrev:Nogen der har lagt mærke til AK's attitude ved Spalvis scoring til 2-2? Hvorfor jubler han ikke som de andre eller er det mig der ser spøgelser?
Thomsen siger også et eller andet til ham med det der ligner en meget bestemt mine. Jeg håber ikke at vores litauiske ven, som virker utroligt ydmyg, er blevet en de kyser for at holde ham nede. Og hvis det er tilfældet så håber jeg virkelig at det er noget Langagergaard er opmærksom på.
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Mon ikke Thomsen prøver at forhindre Spalvis i at tysse på tilskuerne eller lignende. Strengt set kunne han sikkert få en advarsel for det, hvilket ville være dumt eftersom vi ikke kan risikere karantæne til vores bomber fra Litauen.slammer skrev:Men det er jo fuldstændig absurd... Uanset hvor ny eller gammel han er, så tæller målet da lige så meget.Viva i cazzi rossi skrev:Syntes generelt, at der bliver jublet mindre ved Spalvis´scoringer, men om man skal ligge andet i det end at han er ret ny, tror jeg ikke.slammer skrev:Nogen der har lagt mærke til AK's attitude ved Spalvis scoring til 2-2? Hvorfor jubler han ikke som de andre eller er det mig der ser spøgelser?
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.