Som tidligere anført, skal tyren skrottes og i dennes sted opføres en 6 meter høj statue af Kent Nielsen. I shorts!Elscorpio skrev:Tyren inde på Vesterbro skal have 4 guldryttere(Kuhn, PEA, Gaarde og Kent) på sin ryg hvis vi gør det helt fantastiske i år og vinder the double
Dansk mester 2014
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Re: Dansk mester 2014
Bienvenu Bassogog!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Kent er en tyr.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg synes man kan fornemme to ting på det seneste døgns tids indlæg herinde:
1. Vejret er strålende.
2. Det går nogenlunde for AaB

Og KOM SÅ ESBJERG FOR EN I HELVEDE!
1. Vejret er strålende.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
For pokker Bakenga. Nøj det var en kæmpe afbrænder. Lige kamp, men tydeligt at Esbjerg mangler Jakob Ankersen og Magnus Lekven. Efb har kun hentet 2 point i de 8 suppe kampe de har spillet uden LekvenJesper Schmidt skrev:Jeg synes man kan fornemme to ting på det seneste døgns tids indlæg herinde:
1. Vejret er strålende.
-
jensemand57
- Allstar

0-0 i Esbjerg. Tjaaa tjim tjååå ved ikke, men bedre end sejr til FCM
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Vi er 1 runde tættere på afslutningen. Vi tog 2 point på FCM og 3 point på FCK. Det kan man ikke tillade sig at brokke sig over. Men ja frygter også den satans måldifference...jensemand57 skrev:0-0 i Esbjerg. Tjaaa tjim tjååå ved ikke, men bedre end sejr til FCM
1 2 3 Jimmy er en mur!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Man kan ikke rigtig være utilfreds med at EFB kun får det ene point, det er mere end godkendt når man tænker på Esbjerg manglede sine 2 vigtigste spillere
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ja, det er en bet for os at Ikast fik de to storsejre i påsken. Det kan meget vel ende med at vi skal fremad stepperne mod AGF i sidste kamp for at redde guldet hjem på målscoren. Og det er jeg overhovedet ikke i humør til. Hjertestop kan meget vel være udgangen.white splash skrev:Vi er 1 runde tættere på afslutningen. Vi tog 2 point på FCM og 3 point på FCK. Det kan man ikke tillade sig at brokke sig over. Men ja frygter også den satans måldifference...jensemand57 skrev:0-0 i Esbjerg. Tjaaa tjim tjååå ved ikke, men bedre end sejr til FCM
Janteloven eksisterer IKKE!
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Glenn taber sutten fuldstændig nu, hvor er det godt !
-
white splash
- Allstar

Ja, hvad sker der lige for ham der?! Det er sgu lidt søgt at give Würtz skylden hvis ikke FCM vinder guld..Spanky skrev:Glenn taber sutten fuldstændig nu, hvor er det godt !
1 2 3 Jimmy er en mur!
Nu gik jeg selvfølgelig væk, men hvad sagde han?white splash skrev:Ja, hvad sker der lige for ham der?! Det er sgu lidt søgt at give Würtz skylden hvis ikke FCM vinder guld..Spanky skrev:Glenn taber sutten fuldstændig nu, hvor er det godt !
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
white splash
- Allstar

Han sagde at han var ked af at Würtz bragte spillet i miskredit, at han håbede at han vil få rødt kort på efterbevilling og derved lang karantæne, at han glædede sig til at dommende udligner sig for så ser det lyst ud for dem i de sidste kampe... (dvs. at han åbenbart ikke har noget imod at hans egne spillere laver en"Würtz" bare det går FCM's vej....)jonas386 skrev:Nu gik jeg selvfølgelig væk, men hvad sagde han?white splash skrev:Ja, hvad sker der lige for ham der?! Det er sgu lidt søgt at give Würtz skylden hvis ikke FCM vinder guld..Spanky skrev:Glenn taber sutten fuldstændig nu, hvor er det godt !
1 2 3 Jimmy er en mur!
Haha, det undrer mig slet ikke. Det var sikkert ikke et problem for ham at Izunna ikke røg ud. Men ok, hans mørke spillere er selvfølgelig også forfulgt af dommerne og sådan. Det fryder mig hvis vi kan tage skabet foran ham, og se ham tude for åben skærm omkring hvor unfair det er.white splash skrev:Han sagde at han var ked af at Würtz bragte spillet i miskredit, at han håbede at han vil få rødt kort på efterbevilling og derved lang karantæne, at han glædede sig til at dommende udligner sig for så ser det lyst ud for dem i de sidste kampe... (dvs. at han åbenbart ikke har noget imod at hans egne spillere laver en"Würtz" bare det går FCM's vej....)jonas386 skrev:Nu gik jeg selvfølgelig væk, men hvad sagde han?white splash skrev:Ja, hvad sker der lige for ham der?! Det er sgu lidt søgt at give Würtz skylden hvis ikke FCM vinder guld..Spanky skrev:Glenn taber sutten fuldstændig nu, hvor er det godt !
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Kan følge op med: "Det er jo ikke en refleks det der - det er med fuldt overlæg, uden tvivl. Jeg håber der er nogen der har format nok til at give ham et rødt kort efterfølgende, så vil han nemlig være ude i 3 kampe med hans karantæne regnskab"white splash skrev:Han sagde at han var ked af at Würtz bragte spillet i miskredit, at han håbede at han vil få rødt kort på efterbevilling og derved lang karantæne, at han glædede sig til at dommende udligner sig for så ser det lyst ud for dem i de sidste kampe... (dvs. at han åbenbart ikke har noget imod at hans egne spillere laver en"Würtz" bare det går FCM's vej....)jonas386 skrev:Nu gik jeg selvfølgelig væk, men hvad sagde han?white splash skrev:Ja, hvad sker der lige for ham der?! Det er sgu lidt søgt at give Würtz skylden hvis ikke FCM vinder guld..Spanky skrev:Glenn taber sutten fuldstændig nu, hvor er det godt !
Kunne simpelthen ikke holde latteren tilbage
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Køllen I Møllen skrev:Ja, det er en bet for os at Ikast fik de to storsejre i påsken. Det kan meget vel ende med at vi skal fremad stepperne mod AGF i sidste kamp for at redde guldet hjem på målscoren. Og det er jeg overhovedet ikke i humør til. Hjertestop kan meget vel være udgangen.white splash skrev:Vi er 1 runde tættere på afslutningen. Vi tog 2 point på FCM og 3 point på FCK. Det kan man ikke tillade sig at brokke sig over. Men ja frygter også den satans måldifference...jensemand57 skrev:0-0 i Esbjerg. Tjaaa tjim tjååå ved ikke, men bedre end sejr til FCM
Hvornår er det sidst sket at et DM blev vundet på målscore? Det slår mig umiddelbart som et meget usandsynligt senarie.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Provst i Brovst
- Allstar

HVEM HAR LINK???Spanky skrev:Kan følge op med: "Det er jo ikke en refleks det der - det er med fuldt overlæg, uden tvivl. Jeg håber der er nogen der har format nok til at give ham et rødt kort efterfølgende, så vil han nemlig være ude i 3 kampe med hans karantæne regnskab"white splash skrev:Han sagde at han var ked af at Würtz bragte spillet i miskredit, at han håbede at han vil få rødt kort på efterbevilling og derved lang karantæne, at han glædede sig til at dommende udligner sig for så ser det lyst ud for dem i de sidste kampe... (dvs. at han åbenbart ikke har noget imod at hans egne spillere laver en"Würtz" bare det går FCM's vej....)jonas386 skrev:Nu gik jeg selvfølgelig væk, men hvad sagde han?white splash skrev:Ja, hvad sker der lige for ham der?! Det er sgu lidt søgt at give Würtz skylden hvis ikke FCM vinder guld..Spanky skrev:Glenn taber sutten fuldstændig nu, hvor er det godt !
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Ja, jeg vil også gerne se. Det lyder for godt til at være sandt.Provst i Brovst skrev:HVEM HAR LINK???Spanky skrev:Kan følge op med: "Det er jo ikke en refleks det der - det er med fuldt overlæg, uden tvivl. Jeg håber der er nogen der har format nok til at give ham et rødt kort efterfølgende, så vil han nemlig være ude i 3 kampe med hans karantæne regnskab"white splash skrev:Han sagde at han var ked af at Würtz bragte spillet i miskredit, at han håbede at han vil få rødt kort på efterbevilling og derved lang karantæne, at han glædede sig til at dommende udligner sig for så ser det lyst ud for dem i de sidste kampe... (dvs. at han åbenbart ikke har noget imod at hans egne spillere laver en"Würtz" bare det går FCM's vej....)jonas386 skrev:Nu gik jeg selvfølgelig væk, men hvad sagde han?white splash skrev:Ja, hvad sker der lige for ham der?! Det er sgu lidt søgt at give Würtz skylden hvis ikke FCM vinder guld..Spanky skrev:Glenn taber sutten fuldstændig nu, hvor er det godt !
- Køllen I Møllen
- Allstar

Provst i Brovst skrev:Køllen I Møllen skrev:Ja, det er en bet for os at Ikast fik de to storsejre i påsken. Det kan meget vel ende med at vi skal fremad stepperne mod AGF i sidste kamp for at redde guldet hjem på målscoren. Og det er jeg overhovedet ikke i humør til. Hjertestop kan meget vel være udgangen.white splash skrev:Vi er 1 runde tættere på afslutningen. Vi tog 2 point på FCM og 3 point på FCK. Det kan man ikke tillade sig at brokke sig over. Men ja frygter også den satans måldifference...jensemand57 skrev:0-0 i Esbjerg. Tjaaa tjim tjååå ved ikke, men bedre end sejr til FCM
Hvornår er det sidst sket at et DM blev vundet på målscore? Det slår mig umiddelbart som et meget usandsynligt senarie.
2001/2002. Men det har jo ikke noget med sandsynligheden for at det sker i pr at gøre. Hvis FCM henter 3 point på os så er det altså målscoren der afgør det.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Mon han så også synes Duncan skulle have haft karantæne efter han scorede med hånden i 5. runde? Så havde han ikke været med i Aalborg i den efterfølgende 1-1 kamp. Og han havde ikke kunnet score FCM's eneste mål i næste rundes uafgjorte. Dvs det har direkte indflydelse på mesterskabskampen at han scorede med hånden og ikke blev straffet!!! Snyd. Tyveri.Spanky skrev:Kan følge op med: "Det er jo ikke en refleks det der - det er med fuldt overlæg, uden tvivl. Jeg håber der er nogen der har format nok til at give ham et rødt kort efterfølgende, så vil han nemlig være ude i 3 kampe med hans karantæne regnskab"white splash skrev:Han sagde at han var ked af at Würtz bragte spillet i miskredit, at han håbede at han vil få rødt kort på efterbevilling og derved lang karantæne, at han glædede sig til at dommende udligner sig for så ser det lyst ud for dem i de sidste kampe... (dvs. at han åbenbart ikke har noget imod at hans egne spillere laver en"Würtz" bare det går FCM's vej....)jonas386 skrev:Nu gik jeg selvfølgelig væk, men hvad sagde han?white splash skrev:Ja, hvad sker der lige for ham der?! Det er sgu lidt søgt at give Würtz skylden hvis ikke FCM vinder guld..Spanky skrev:Glenn taber sutten fuldstændig nu, hvor er det godt !
- Provst i Brovst
- Allstar

Captain Obvious, er det dig?Køllen I Møllen skrev:Provst i Brovst skrev:Køllen I Møllen skrev:Ja, det er en bet for os at Ikast fik de to storsejre i påsken. Det kan meget vel ende med at vi skal fremad stepperne mod AGF i sidste kamp for at redde guldet hjem på målscoren. Og det er jeg overhovedet ikke i humør til. Hjertestop kan meget vel være udgangen.white splash skrev:Vi er 1 runde tættere på afslutningen. Vi tog 2 point på FCM og 3 point på FCK. Det kan man ikke tillade sig at brokke sig over. Men ja frygter også den satans måldifference...jensemand57 skrev:0-0 i Esbjerg. Tjaaa tjim tjååå ved ikke, men bedre end sejr til FCM
2001/2002. Men det har jo ikke noget med sandsynligheden for at det sker i pr at gøre. Hvis FCM henter 3 point på os så er det altså målscoren der afgør det.