Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
Citat Glenn :"vi har en filosofi i fc midtjylland der hedder, vil vil være bedst til mennesker" *puke*
AaB - the Nordic gateway to Europe
Brent skrev:Citat Glenn :"vi har en filosofi i fc midtjylland der hedder, vil vil være bedst til mennesker" *puke*
komplet hulu bulu vås, der vel stammer fra B.S Christiansens tid hos mårhundene. Samme intetsigende management-ordbæ, som man f.eks. også fandt hos Bjarne Riis cykelhold.
Gad vide hvor mange AaB spillere der kommer i den sorte bog efter den her sæson?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Heh, om det er en joke skal jeg ikke kunne sige, men ligenu braller "Giv en hånd til Afrika" ud af hoejtalerne paa fiskekutter arena
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
seamann
Er jeg den eneste, der syntes at alle disse indlæg om hvor stupide og indavlede de er i Midtjylland Forlængst har forladt det sjove og efterhånden peger mere på os selv end på dem?
At de har et underforum på engelsk er jo mere storslået end deres 5x mester inden 2014 projekt
de har jo haft så meget europæisk succes...
Ved nærmer eftertanke kan det jo være et forum for familierne til halvdelen af deres talenter af egen avl...
Ved nærmer eftertanke kan det jo være et forum for familierne til halvdelen af deres talenter af egen avl...
Kom så de RØ'E!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Duncan den bedste angriber i Superligaen.
Petter Andersson en af de bedste nogensinde i Superligaen
Akeem Agbetu det største talent siden Laudrup
Det er noget af nogle kapaciteter de er beriget med på heden
Edit: det var Baba Collins der var det største talent siden Michael Laudrup
Petter Andersson en af de bedste nogensinde i Superligaen
Akeem Agbetu det største talent siden Laudrup
Det er noget af nogle kapaciteter de er beriget med på heden
Edit: det var Baba Collins der var det største talent siden Michael Laudrup
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
At disco-glenn regner med at disciplinærudvalget giver Pølsen 3 spilledages karantæne for hans håndboldredning. I det hele taget at den ånds amøbe har indgivet en klage. Format søges på heden, det er sgu en del af gamet. Især når man tænker hele kampen igennem.
Jeg har genlæst hvad jeg har skrevet uden mine rød/hvide briller.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Har den kæmpe-nar indgivet en klage?Flower skrev:At disco-glenn regner med at disciplinærudvalget giver Pølsen 3 spilledages karantæne for hans håndboldredning. I det hele taget at den ånds amøbe har indgivet en klage. Format søges på heden, det er sgu en del af gamet. Især når man tænker hele kampen igennem.
Janteloven eksisterer IKKE!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Der burde ikke være en jordisk chance for at give Würtz karantæne. Dommerne så jo bolden ramme Würtz og dømte derfor hjørne. Derfor har han vurderet og set situationen, og det kan man ikke gå ind og rette bagefter
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Hvis Glenn rent faktisk har udtalt det omkring karantæne til Wurtz og hvis han tilmed har indgivet en klage, så er han satme godt nok en desperat mand :-P
- Flower
- Allstar

Køllen I Møllen skrev:Har den kæmpe-nar indgivet en klage?
Det snakkede han om i studiet efter kampen. Jeg er gået på jagt efter et citat, det må pressen da kunne lave en historie ud af, selvom vi blot er Jyder.Zee skrev:Hvis Glenn rent faktisk har udtalt det omkring karantæne til Wurtz og hvis han tilmed har indgivet en klage, så er han satme godt nok en desperat mand :-P
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Hvis bare Glenn havde samme tiltro til FCM som mange AaBere har herinde, så ville han ikke nedsmelte for åben skærm.Zee skrev:Hvis Glenn rent faktisk har udtalt det omkring karantæne til Wurtz og hvis han tilmed har indgivet en klage, så er han satme godt nok en desperat mand :-P
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Han nævner ikke med et ord, at han har indgivet en klage.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Tror heller ikke han har indgivet en klage, det var kun ren klynkeri.NIN den fromme skrev:Han nævner ikke med et ord, at han har indgivet en klage.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Tv3sport havde snakket med DBU og det er ikke noget der bliver taget op.
Derudover synes jeg, som sædvanligt, at der mangler perspektiv i tv3. I dag udlægges den manglende afgørelse nærmest som grunden til vi kan blive mestre.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Derudover synes jeg, som sædvanligt, at der mangler perspektiv i tv3. I dag udlægges den manglende afgørelse nærmest som grunden til vi kan blive mestre.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Til gengæld gør han det godt. At Wurzt skal have en straf for at bringe spillet i miskredit på efterbevilling, er jo helt hen i vejret. Det kunne jo ske efter hver eneste runde så. Men alt i alt, lugter det mere og mere af desperation i det midtjyske.white splash skrev:Tror heller ikke han har indgivet en klage, det var kun ren klynkeri.NIN den fromme skrev:Han nævner ikke med et ord, at han har indgivet en klage.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Så kan de passende give Duncan en hel sæson for at score 2-3 gange med hånden, eller hvad han nu er oppe på..NIN den fromme skrev:Til gengæld gør han det godt. At Wurzt skal have en straf for at bringe spillet i miskredit på efterbevilling, er jo helt hen i vejret. Det kunne jo ske efter hver eneste runde så. Men alt i alt, lugter det mere og mere af desperation i det midtjyske.white splash skrev:Tror heller ikke han har indgivet en klage, det var kun ren klynkeri.NIN den fromme skrev:Han nævner ikke med et ord, at han har indgivet en klage.
Hader København!
- Flower
- Allstar

Det var dog kun med et halv øre jeg hørte det, men min kammerat sagde at der var indgivet klage, som jeg valgte at stole på.white splash skrev:Tror heller ikke han har indgivet en klage, det var kun ren klynkeri.NIN den fromme skrev:Han nævner ikke med et ord, at han har indgivet en klage.
Jeg undskylder hvis i fik kaffen galt i halsen