Fat nu at lade være med at bruge udtrykket "neger". Hvorfor virke nedsættende overfor andre mennesker og vise din ignorante personlighed i en post herinde.Gnu skrev:Vi ligger faretruende lavt på negerindexet, så vi må og skal hurtigst muligt have hentet en angrebsneger ind. Det er kun Augu, der trækker en smule i den rigtige retning, og han er endda kun tidligere angriber.
Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det er nedsættende at kalde andre ignorante blot fordi de ikke deler dine holdninger om forbudte ord.Forza skrev:Fat nu at lade være med at bruge udtrykket "neger". Hvorfor virke nedsættende overfor andre mennesker og vise din ignorante personlighed i en post herinde.Gnu skrev:Vi ligger faretruende lavt på negerindexet, så vi må og skal hurtigst muligt have hentet en angrebsneger ind. Det er kun Augu, der trækker en smule i den rigtige retning, og han er endda kun tidligere angriber.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det ser sort ud med det negerindex.Gnu skrev:Vi ligger faretruende lavt på negerindexet, så vi må og skal hurtigst muligt have hentet en angrebsneger ind. Det er kun Augu, der trækker en smule i den rigtige retning, og han er endda kun tidligere angriber.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Neger.Forza skrev:Fat nu at lade være med at bruge udtrykket "neger". Hvorfor virke nedsættende overfor andre mennesker og vise din ignorante personlighed i en post herinde.Gnu skrev:Vi ligger faretruende lavt på negerindexet, så vi må og skal hurtigst muligt have hentet en angrebsneger ind. Det er kun Augu, der trækker en smule i den rigtige retning, og han er endda kun tidligere angriber.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Pak nu din lille ignorante trailertrash personlighed væk. Hvis du ikke kan tale ordentligt til andre mennesker så klap i, din lille taber.Gnu skrev:Neger.Forza skrev:Fat nu at lade være med at bruge udtrykket "neger". Hvorfor virke nedsættende overfor andre mennesker og vise din ignorante personlighed i en post herinde.Gnu skrev:Vi ligger faretruende lavt på negerindexet, så vi må og skal hurtigst muligt have hentet en angrebsneger ind. Det er kun Augu, der trækker en smule i den rigtige retning, og han er endda kun tidligere angriber.
Mine holdninger (og dine) er sådan set ligegyldige. Det er åbenlyst at det er ikke er alle mørke mennesker der er lige glade for denne formulering, så hvorfor ikke bare undlade at bruge den? kan ikke se hvad det skulle gøre. Og det skal lige siges jeg selv er hvid.Provst i Brovst skrev:Det er nedsættende at kalde andre ignorante blot fordi de ikke deler dine holdninger om forbudte ord.Forza skrev:Fat nu at lade være med at bruge udtrykket "neger". Hvorfor virke nedsættende overfor andre mennesker og vise din ignorante personlighed i en post herinde.Gnu skrev:Vi ligger faretruende lavt på negerindexet, så vi må og skal hurtigst muligt have hentet en angrebsneger ind. Det er kun Augu, der trækker en smule i den rigtige retning, og han er endda kun tidligere angriber.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Forsvarsspilleren Eddi Gomes fra HB Køge som har været nævnt herinde som en spændende spiller skifter til Esbjerg
http://www.bold.dk/nyt/Esbjerg-koeber-Eddi-Gomes" onclick="window.open(this.href);return false;
De fleste fik nok øje på Gomes´i pokalkampen mod HB Køge, men nu er han ikke længere aktuel. Når det er sagt så er det nok heller ikke forsvarsspillere som er prioriteten i det kommende transfervindue. Erstatninger for Kusk (hvis han bliver solgt) og Jönsson er langt mere tiltrængt.
http://www.bold.dk/nyt/Esbjerg-koeber-Eddi-Gomes" onclick="window.open(this.href);return false;
De fleste fik nok øje på Gomes´i pokalkampen mod HB Køge, men nu er han ikke længere aktuel. Når det er sagt så er det nok heller ikke forsvarsspillere som er prioriteten i det kommende transfervindue. Erstatninger for Kusk (hvis han bliver solgt) og Jönsson er langt mere tiltrængt.
Så stop dog? Det er nemlig skideligegyldigt, hvad Provsten mener, og hvad du mener i denne sammenhæng. Så længe at DU ikke bliver stødt af bemærkningen så stik piben ind, og lad Juntaen vurdere, om der skal skrides ind. Du kan eventuelt anmelde indlægget.Forza skrev:Mine holdninger (og dine) er sådan set ligegyldige. Det er åbenlyst at det er ikke er alle mørke mennesker der er lige glade for denne formulering, så hvorfor ikke bare undlade at bruge den? kan ikke se hvad det skulle gøre. Og det skal lige siges jeg selv er hvid.Provst i Brovst skrev:Det er nedsættende at kalde andre ignorante blot fordi de ikke deler dine holdninger om forbudte ord.Forza skrev:Fat nu at lade være med at bruge udtrykket "neger". Hvorfor virke nedsættende overfor andre mennesker og vise din ignorante personlighed i en post herinde.Gnu skrev:Vi ligger faretruende lavt på negerindexet, så vi må og skal hurtigst muligt have hentet en angrebsneger ind. Det er kun Augu, der trækker en smule i den rigtige retning, og han er endda kun tidligere angriber.
Og lad nu være med at blive stødt på andres vegne. Det er endnu dummere. Vi har haft neger-debatten 1258 gange, og den kommer ikke videre herinde.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg bliver stødt, da jeg ikke føler at mørke mennesker skal føle sig uvelkomne herinde på grund af igorante små tabere.Kunji skrev:Så stop dog? Det er nemlig skideligegyldigt, hvad Provsten mener, og hvad du mener i denne sammenhæng. Så længe at DU ikke bliver stødt af bemærkningen så stik piben ind, og lad Juntaen vurdere, om der skal skrides ind. Du kan eventuelt anmelde indlægget.Forza skrev:Mine holdninger (og dine) er sådan set ligegyldige. Det er åbenlyst at det er ikke er alle mørke mennesker der er lige glade for denne formulering, så hvorfor ikke bare undlade at bruge den? kan ikke se hvad det skulle gøre. Og det skal lige siges jeg selv er hvid.Provst i Brovst skrev:Det er nedsættende at kalde andre ignorante blot fordi de ikke deler dine holdninger om forbudte ord.Forza skrev:Fat nu at lade være med at bruge udtrykket "neger". Hvorfor virke nedsættende overfor andre mennesker og vise din ignorante personlighed i en post herinde.Gnu skrev:Vi ligger faretruende lavt på negerindexet, så vi må og skal hurtigst muligt have hentet en angrebsneger ind. Det er kun Augu, der trækker en smule i den rigtige retning, og han er endda kun tidligere angriber.
Og lad nu være med at blive stødt på andres vegne. Det er endnu dummere. Vi har haft neger-debatten 1258 gange, og den kommer ikke videre herinde.
Vi har nemlig haft debatten før og den pågældende bruger fatter åbenbart stadig intet.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Jeg synes betegnelsen "mørke mennesker" er nedladende.Forza skrev:Mine holdninger (og dine) er sådan set ligegyldige. Det er åbenlyst at det er ikke er alle mørke mennesker der er lige glade for denne formulering, så hvorfor ikke bare undlade at bruge den? kan ikke se hvad det skulle gøre. Og det skal lige siges jeg selv er hvid.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Debatjuntaen
- Administrator

STOP!!!
Vi har gang på gang frabedt os denne diskussion, og nu skal vi åbenbart til det igen.
Ét eneste ord mere i debatten om farvede spillere, og det giver øjeblikkelig karantæne! Vi vender det, der er skrevet i Debatadmin teamet og vender tilbage til de implicerede.
/Debatjuntaen
Vi har gang på gang frabedt os denne diskussion, og nu skal vi åbenbart til det igen.
Ét eneste ord mere i debatten om farvede spillere, og det giver øjeblikkelig karantæne! Vi vender det, der er skrevet i Debatadmin teamet og vender tilbage til de implicerede.
/Debatjuntaen
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det var oplagt, at man skelede til FCNs meget store trup. Den skal vel med ny træner trimmes.
Kantspillerne Oliver Tychosen, Bassel Jradi og Andreas Laudrup(ikke for at starte en ny Laudruptråd). Men det er selvfølgelig betænkelig, at de på et middelmådigt FCN ikke har mere end reservestatus.
Kantspillerne Oliver Tychosen, Bassel Jradi og Andreas Laudrup(ikke for at starte en ny Laudruptråd). Men det er selvfølgelig betænkelig, at de på et middelmådigt FCN ikke har mere end reservestatus.
- FlæskeFrank
Forza skrev: Pak nu din lille ignorante trailertrash personlighed væk. Hvis du ikke kan tale ordentligt til andre mennesker så klap i, din lille taber.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
He he.Kenneth K skrev:Forza skrev: Pak nu din lille ignorante trailertrash personlighed væk. Hvis du ikke kan tale ordentligt til andre mennesker så klap i, din lille taber.
Trailer trash er da om noget en nedladende og racistisk bemærkning, så hvis der skal 'uddeles karantæner' - så er Forza forhåbentlig nummer et på listen.
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Jeg kan se, at du jo går forrest med det gode eksempel på, hvordan man taler pænt og ordentligt til hinanden.Forza skrev:Pak nu din lille ignorante trailertrash personlighed væk. Hvis du ikke kan tale ordentligt til andre mennesker så klap i, din lille taber.Gnu skrev:Neger.Forza skrev:Fat nu at lade være med at bruge udtrykket "neger". Hvorfor virke nedsættende overfor andre mennesker og vise din ignorante personlighed i en post herinde.Gnu skrev:Vi ligger faretruende lavt på negerindexet, så vi må og skal hurtigst muligt have hentet en angrebsneger ind. Det er kun Augu, der trækker en smule i den rigtige retning, og han er endda kun tidligere angriber.
Sten, glashus, osv.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
Enig... der bør været der kan bruges.. især en Bassel Jradi kunne være spændende...FlæskeFrank skrev:Det var oplagt, at man skelede til FCNs meget store trup. Den skal vel med ny træner trimmes.
Det samme evt. i FCK der måske skal have et par spillere væk ovenpå deres middelmådige sæson. Dog i en lidt bedre kvalitet end Søren Frederiksen
Jeg savner en random brasilianer!!
Jeg var helt vildt med Kayke og håbede på det sidste på hans store gennembrud. Hans hælmål mod SIF var for nice!
Uden intention om at åbne op for debatten om etnisk herkomst, tror jeg stadig på, at det er godt med mangfoldighed i en trup. Der bor 200 mille i Brasil, og landet er et overflod af talenter, hvis bare man ved hvor man skal lede.
Jeg elsker deres tekniske, løsslupne og impulsive tilgang til fodbolden og netop på AaBs nuværende også meget tekniske hold, ville en "inspirerende boldkunstner" passe godt ind. Kusk er jo eksempelvis på mange måder lidt en "disciplineret brasilianer" i sin spillestil.
Jeg er sikker på, at spillere i de brasilianske stats-divisioner kan hentes for elev-løn og byde ind med ligeså meget som et talent fra Hjørring kan. Det er klart, at der kan være nogle vanskelige kulturelle aspekter, men for mange unge brasilianere er den store drøm at komme til Europa og spille fodbold, så mon ikke de klarer skærene hjulpet af Kuhn og Augos venlige skulderklap i ny og næ?
I en international fodboldverden er jeg ikke sikker på, at det nødvendigvis er et plus (om end heller ikke et minus), at man kan nøjes med at tale sit modersmål i kamp og til træning.
Afslutningsvis bliver de brasilianske spillere også tit publikumdarlings - eller måske er det bare mine egne positive fordomme, som spiller ind her?
Jeg var helt vildt med Kayke og håbede på det sidste på hans store gennembrud. Hans hælmål mod SIF var for nice!
Uden intention om at åbne op for debatten om etnisk herkomst, tror jeg stadig på, at det er godt med mangfoldighed i en trup. Der bor 200 mille i Brasil, og landet er et overflod af talenter, hvis bare man ved hvor man skal lede.
Jeg elsker deres tekniske, løsslupne og impulsive tilgang til fodbolden og netop på AaBs nuværende også meget tekniske hold, ville en "inspirerende boldkunstner" passe godt ind. Kusk er jo eksempelvis på mange måder lidt en "disciplineret brasilianer" i sin spillestil.
Jeg er sikker på, at spillere i de brasilianske stats-divisioner kan hentes for elev-løn og byde ind med ligeså meget som et talent fra Hjørring kan. Det er klart, at der kan være nogle vanskelige kulturelle aspekter, men for mange unge brasilianere er den store drøm at komme til Europa og spille fodbold, så mon ikke de klarer skærene hjulpet af Kuhn og Augos venlige skulderklap i ny og næ?
I en international fodboldverden er jeg ikke sikker på, at det nødvendigvis er et plus (om end heller ikke et minus), at man kan nøjes med at tale sit modersmål i kamp og til træning.
Afslutningsvis bliver de brasilianske spillere også tit publikumdarlings - eller måske er det bare mine egne positive fordomme, som spiller ind her?
Problemet med den tanke er bare at en million fodboldklubber sidder med samme holdning som dig og 99% af disse klubber har flere penge end AaB. Derfor er det svært for AaB at gå ind på det marked på nuværende tidspunkt. Den eneste måde man evt. kan opdage nye talenter er ved at tage nogle stykker ind som endnu ikke har bevist noget i Brasilien. Denne taktik har man tidligere forsøgt i AaB uden den store succes, så jeg synes for alt i verdenen vi skal holde os væk fra dette (i hvert fald indtil økonomien ser væsentligt anderledes ud).dyhrmaN skrev:Jeg savner en random brasilianer!!
Nu er det dybt provokerende at du selv skriver ordet igen lige efter jeg har forklaret dig at det støder folk og derfor beder dig om at lade være med at bruge det. Gider ikke bruge mere tid på dig. Videre i teksten.Gnu skrev:Jeg kan se, at du jo går forrest med det gode eksempel på, hvordan man taler pænt og ordentligt til hinanden.Forza skrev:Pak nu din lille ignorante trailertrash personlighed væk. Hvis du ikke kan tale ordentligt til andre mennesker så klap i, din lille taber.Gnu skrev:Neger.Forza skrev:Fat nu at lade være med at bruge udtrykket "neger". Hvorfor virke nedsættende overfor andre mennesker og vise din ignorante personlighed i en post herinde.Gnu skrev:Vi ligger faretruende lavt på negerindexet, så vi må og skal hurtigst muligt have hentet en angrebsneger ind. Det er kun Augu, der trækker en smule i den rigtige retning, og han er endda kun tidligere angriber.
Sten, glashus, osv.