Anders Due

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jesperlarsen
Ynglinge
Ynglinge

Anders Due

Indlæg af jesperlarsen » 30. apr 2014, 15:54

Anders Due er ude af klubben efter sommer. Det syntes jeg er ret ærgerligt. Efter han lavede assist til Risgaards mål. Han gjorde også et flot arbejde på venstre bback forleden. Jeg kan godt se at han ikke skal være starter, men jeg syntes nu nok AaB kunne forlænge hans kontrakt et år da han er god som backup.

Nogle der ved hvem der så bliver kørt i stilling. Eller hvorfor han skal væk eller ved noget i det hele taget.

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Re: Anders Due

Indlæg af hje1980 » 30. apr 2014, 15:59

jesperlarsen skrev:Anders Due er ude af klubben efter sommer. Det syntes jeg er ret ærgerligt. Efter han lavede assist til Risgaards mål. Han gjorde også et flot arbejde på venstre bback forleden. Jeg kan godt se at han ikke skal være starter, men jeg syntes nu nok AaB kunne forlænge hans kontrakt et år da han er god som backup.

Nogle der ved hvem der så bliver kørt i stilling. Eller hvorfor han skal væk eller ved noget i det hele taget.
Nu er det jo ikke noget AaB bare bestemmer at han ikke forlænger kontrakten... men begge parter er blevet enige om det.

Brugeravatar
Fuglsang
Junior
Junior
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Fuglsang » 30. apr 2014, 16:16

Hvem skal afløse på venstre back næste sæson?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 30. apr 2014, 17:36

Fuglsang skrev:Hvem skal afløse på venstre back næste sæson?
Blåbjerg og PK.

Tak for alt til Duen. Der har været nedture og udfald i præstationerne, men der har også været mange gode præstationer gennem tiderne, især i de første par år. Tror de fleste vil huske Due for frisparksperlen mod Villarreal. Går ud fra at man har vurderet at Bruhn/Gilli kan tage over som indskifter på kanten. Havde gerne lige set ham ½ år mere i trøjen, men det er også fair nok det bliver nu, på trods af flere fine præstationer på det seneste.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 30. apr 2014, 17:58

Det kunne være spændende at få indsigt i, om Gaarde har tilbudt Due en ny kontrakt og han har takket nej, eller om Gaarde har sagt til Due, at du ikke får forlænget kontrakten.

Personligt så jeg gerne Due fik en ny 1 årig aftale, da vi ikke bare får brug for en bred trup næste sæson, men også nogen rutineret spillere. Det er sgu vigtigt det ikke kun er unge spillere vi har på bænken, men også noget rutine som kender gamet og ved hvad der kræves. Due har vist både mod OB og FCM, at han stadig kan levere en solid indsats.

Fly
Lilleput
Lilleput

Indlæg af Fly » 30. apr 2014, 18:51

Forståeligt nok. Due har ikke kunne finde tidligere tiders høje niveau. Jeg vil altid huske ham for hjemmekampen mod Deportivo.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 30. apr 2014, 18:56

Mon ikke Gilli er tiltænkt Dues plads efter sommerpausen?

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 1. maj 2014, 10:04

Elscorpio skrev:Mon ikke Gilli er tiltænkt Dues plads efter sommerpausen?
Tror jeg er meget tænkeligt... så har han også fået 1 år til at vende sig til at være i klubben, og bør være klar til at blive testet af om han er god nok til ligaen (tror jeg han er)
Han har hvert fald en MEGET vigtig spids kompetance han kan bruge i starten. Hans speed...

Besvar