Kamptråd: AaB - EfB, lørdag d. 3. maj kl. 17.00
Re: Kamptråd: AaB - EfB, lørdag d. 3. maj kl. 17.00
Puuuuuuhaaaaaahh nej nej nej
3 kæmpechancer misbrugt. Det har vi simpelthen ikke råd til!!!
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
andreasaab89
- Allstar

jeg tror den er mega svær den spalvis får der. Man kan slet ikke forestille sig så hurtigt han skal reagere.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Ja er du vanvittig mand. Vi kommer dog nærmere og nærmere men det gør fiskerne også...Mr. Larsen skrev:gal mand en afbrænder
Der burde vidst snart falde et kort til feriedrengen. Han virker overtændt.
-
andreasaab89
- Allstar

Jönsson er kommet længere ned i banen hvilket hjælper os godt
herudover er de 2 ankersen brødre helt elendige. De skyder på mål på alle halve chancer og rammer intet. kan slet ikke forstå de bliver hypet så meget.
herudover er de 2 ankersen brødre helt elendige. De skyder på mål på alle halve chancer og rammer intet. kan slet ikke forstå de bliver hypet så meget.
AaB er min trosretning
-
MightyReds
- 1. div

Hvad sker der for Graulund den mongol.
Kommenterer om at en rigtig angriber havde scoret på Spalvis chance, hvorefter han roser ham for alle de gode mål han har lavet.
Øh, er han en rigtig angriber eller ej......? Kan man købe en tv pakke stadion lyd, men uden de tosser der kommenterer kampene?
Kommenterer om at en rigtig angriber havde scoret på Spalvis chance, hvorefter han roser ham for alle de gode mål han har lavet.
Øh, er han en rigtig angriber eller ej......? Kan man købe en tv pakke stadion lyd, men uden de tosser der kommenterer kampene?
Han tog faktisk Spalvis i forsvar. Og nej, det tror jeg ikke.MightyReds skrev:Hvad sker der for Graulund den mongol.
Nej...jeg nægter. En 6-årig polioramt astmabesværet knejt ville kunne sætte mere fart i bolden. Dur ikke...ny mand på banen.jonas386 skrev:Hold nu kæft. Selvfølgelig skal man ikke hives ud fordi man brænder en større chance. Så ville vi hurtigt få brugt vores udskiftninger hver kamp.Patmand skrev:Fy for satan en afbrænder af Jönne. Han skal flåes ud når han ikke kan mere. Nu må Kent fandme træde i karakter.
Vi taber den her...
Gå hjemPatmand skrev:Nej...jeg nægter. En 6-årig polioramt astmabesværet knejt ville kunne sætte mere fart i bolden. Dur ikke...ny mand på banen.jonas386 skrev:Hold nu kæft. Selvfølgelig skal man ikke hives ud fordi man brænder en større chance. Så ville vi hurtigt få brugt vores udskiftninger hver kamp.Patmand skrev:Fy for satan en afbrænder af Jönne. Han skal flåes ud når han ikke kan mere. Nu må Kent fandme træde i karakter.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Ignorer Trolden (Patmand)
Han dukkede op her på siden under OB kampen. Han er formentlig en lille OB mand som har ondt i røven over vi pulede dem sidste weekend
Han dukkede op her på siden under OB kampen. Han er formentlig en lille OB mand som har ondt i røven over vi pulede dem sidste weekend
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
AaB kan slet ikke ramme hinanden. Man begynder at frygte det ender galt. Forhobeligt kan der blive rettet op på det i pausen.
-
andreasaab89
- Allstar

Kent skal nok snakke med store ord i halvlegen.
AaB er min trosretning
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Esbjerg sad paa det meste, og vores spil fungerer ikke. Dog ser venstresiden ud til at vaere kommet i gang, efter en meget sloej start. Kom saa guys!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Skidt start. Vi skal være bedre til at holde på bolden og Kusk! Kom nu, for fanden....
Nu bliver det svært
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Pis, men velfortjent at EFB kommer foran 
Så det spændende at se om vi får en trods reaktion ligesom i Odense.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Mipodanmark
- 2. div

Vi er jo slet ikke med i denne halvleg
Kæmpefejl af Nikolaj - der ku den kamp være slut. Vi sejler i forsvaret...Mr. Larsen skrev:Pis, men velfortjent at EFB kommer foran