Dansk mester 2014

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
gravballe
Allstar
Allstar

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af gravballe » 4. maj 2014, 17:46

MrBangDK skrev:
gravballe skrev:Det var så den første plads, tak AaB for at have pisset den væk.
Der et 70 minutter igen. FCV er ikke færdige endnu... Er du altid så bitter?
Nej det er jeg ikke, men nu når AaB har haft alle muligheder for at udbygge deres forspring, men i den grad har pisset det væk, er det svært at være andet. Jeg kan ikke glæde mig over, man i den gode position man er i, vælger at tabe det hele på gulvet. At AaB skulle få flere point end fcm i de resterende kampe, tvivler jeg meget på, når man ser hvordan AaB har spillet det sidste gode stykke tid. Hvornår spillede AaB sidst sådan rigtigt godt?...

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 4. maj 2014, 17:48

gravballe skrev:
MrBangDK skrev:
gravballe skrev:Det var så den første plads, tak AaB for at have pisset den væk.
Nej det er jeg ikke, men nu når AaB har haft alle muligheder for at udbygge deres forspring, men i den grad har pisset det væk, er det svært at være andet. Jeg kan ikke glæde mig over, man i den gode position man er i, vælger at tabe det hele på gulvet. At AaB skulle få flere point end fcm i de resterende kampe, tvivler jeg meget på, når man ser hvordan AaB har spillet det sidste gode stykke tid. Hvornår spillede AaB sidst sådan rigtigt godt?...
Jamen det var da også noget, holdet valgte helt bevidst.
Hader København!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 4. maj 2014, 17:49

gravballe skrev:
MrBangDK skrev:
Af interesse, hvor godt skal man spille for at du kan se lyst paa tingene? Vi spillede "det bedste nogensinde i ligaen" i en periode paa en god haandful kampe, saa hvis det er hvad du forventer for du ikke bliver skuffet, saa gaar du nogle rigtigt traelse aar i moede.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

fish
Superliga
Superliga

Re: Sv: Dansk mester 2014

Indlæg af fish » 4. maj 2014, 17:50

Det er ok at være træt af igår men den der kommentar er bare langt ude.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 4. maj 2014, 17:51

gravballe skrev:
MrBangDK skrev:
De gjorde hvad de skulle i Viborg og mod OB var de da klart det bedste hold 1 halvleg og 25 min af anden. De seneste hjemmekampe har været pænt nervøse for spillerne. Kan ikke se hvad andre årsager der ligger til grund for det. Tror på at vi tager 7 point mere.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 4. maj 2014, 17:57

Mine fustrationer skal ses i lyset af dette bliver endnu en af de typiske lige ved og næsten for AaB.. Beklager min fustration, konen gider ikke høre på mig mere, så må det komme ud her. Man var jo lige begyndt at tro og håbe på guld....

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 4. maj 2014, 17:59

gravballe skrev:Mine fustrationer skal ses i lyset af dette bliver endnu en af de typiske lige ved og næsten for AaB.. Beklager min fustration, konen gider ikke høre på mig mere, så må det komme ud her. Man var jo lige begyndt at tro og håbe på guld....
Skriv dem ned på papir så og håb på guld stadig. Håber jeg godt nok ikke du ikke håber på mere.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 4. maj 2014, 18:00

gravballe skrev:Mine fustrationer skal ses i lyset af dette bliver endnu en af de typiske lige ved og næsten for AaB.. Beklager min fustration, konen gider ikke høre på mig mere, så må det komme ud her. Man var jo lige begyndt at tro og håbe på guld....
Vi kaemper om det fjerde mesterskab, hvad mener du med lige ved og naesten? Ingen udeover FCK og Broendby har klaret sig saa godt som os i superligaens historie. Igen, du skal have lov til at vaere skuffet, men din begrundelse er helt i skoven.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 4. maj 2014, 18:01

MHJ skrev:
Vi kaemper om det tredje mesterskab, hvad mener du med lige ved og naesten? Ingen udeover FCK og Broendby har klaret sig saa godt som os i superligaens historie. Igen, du skal have lov til at vaere skuffet, men din begrundelse er helt i skoven.
Det er faktisk mesterskab nummer fire. :)
Hader København!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 4. maj 2014, 18:03

alithebeast skrev:
MHJ skrev:
Vi kaemper om det tredje mesterskab, hvad mener du med lige ved og naesten? Ingen udeover FCK og Broendby har klaret sig saa godt som os i superligaens historie. Igen, du skal have lov til at vaere skuffet, men din begrundelse er helt i skoven.
Det er faktisk mesterskab nummer fire. :)
rettet (fuck jeg er hurtig majn)
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Salle17
Allstar
Allstar

Indlæg af Salle17 » 4. maj 2014, 18:31

Pis, men man må bare tage hatten af for FCM!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 4. maj 2014, 18:32

Ja de har ramt stimen

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 4. maj 2014, 18:33

De er sateme skarpe imod de små hold, lad os håbe de dummer sig imod FCK og BIF så vi kan få chancen til at tage 1 pladsen tilbage igen.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 4. maj 2014, 18:40

AaB skal Godt nok finde noget andet spil frem hvis de skal få flere point end fcm. Dårlig weekend godnat.

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 4. maj 2014, 18:42

gravballe skrev:AaB skal Godt nok finde noget andet spil frem hvis de skal få flere point end fcm. Dårlig weekend godnat.
Det er sgu da for tidligt at gå i seng :cool:

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 4. maj 2014, 18:46

Ham Bangsgaard er han ude mod BIF efter han har fået ost ?

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 4. maj 2014, 18:51

Spanky skrev:Ham Bangsgaard er han ude mod BIF efter han har fået ost ?
kun hvis han får 4 point i straf, kommentatorerne mente han var i karantæne imod BIF.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 4. maj 2014, 18:53

jensemand57 skrev:
gravballe skrev:AaB skal Godt nok finde noget andet spil frem hvis de skal få flere point end fcm. Dårlig weekend godnat.
Det er sgu da for tidligt at gå i seng :cool:
Lad nu bare manden gå i seng! Så slipper vi!!
Ska' vi hak'?

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 4. maj 2014, 19:00

Frygtelig weekend. FCM er nu favoritter til titlen, bedre målscore og pt. mindst en klasse over AaB, det må vi bare erkende. Tillige betyder resultatet, at FCV ikke er sikret mod nedrykning, når vi skal spille mod dem, samtidig med, at FCMs kamp mod FCK i samme runde kan være mere eller mindre betydningsløs for FCK. De har med andre ord nu en motorvej direkte mod mesterskabet.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 4. maj 2014, 19:02

Jeg er sgu også frustreret.... Hjernen siger, at vi skal være stolt af vores hold, som ret beset har opnået mere end vi kunne drømme om. Men hjertet bløder, fordi vi har spillet så dårligt i nu to hjemmekampe i træk. Jeg ved godt, at det er sådan noget man må regne med. Men det gør det sgu ikke mindre ærgerligt. Jeg forstår ikke, at man bebrejder Wurtz. Han er sgu da den, der i går holder sammen på det, så vi ikke falder fuldstændigt sammen... De andre bevæger sig ikke og derfor er Wurtz den eneste spilstation, fordi han altid byder sig til. Man kan vel dårligt bebrejde Due, at han bliver plantet på en venstre back, han ret beset ikke kan spille. Man kan muligvis bebrejde vores angribere. Spalvis brænder noget, der minder om en 100% chance. Bruhn, der med bare en lille smule koldblodighed havde udnyttet sin 100%, eller hvad med AK, der får en perfekt bold 7 meter fra mål og flugter den 5 meter over.

Men allermest frustreret bliver man på en spiller som Kusk. Kusk er en fantastisk spiller og han kan så meget. Selv på sine dårlige dage er han ofte kampafgørende, det var han også tæt på i går. Men når det ikke kører for holdet bliver man sgu deprimeret over hans manglende disciplin. Alt det man elsker ham for fremadrettet bliver ændret til frustration, når han slår op i banen, når det ikke kører for ham. Han virker ligeglad og uengageret. Han løber ikke med hjem, men går lidt rundt for sig selv og glor ned i græsset. Det er sgu til at blive helt deprimeret over. Og alligevel siger hjernen, at han er en spiller med så stort et talent, at vi skal være glade for at have oplevet ham. Men hjertet bliver frustreret, og vil have ham til at kæmpe, til at slås for holdet, og sandheden er at sådan en spiller bliver Kusk aldrig. Han laver gerne et par dumme alibifrispark, og får måske endda et gult kort... Men fighter bliver han aldrig, og det er også i orden siger hjernen, men når det ikke kører, bliver det tungt at se på.

Er der noget værre end at se sit hold tabe vigtige kampe, og spillerne virker ligeglade og uengagerede???? Og det er den "trælse" følelse i kroppen, der gør, at man mister troen. Vi ved jo alle sammen, at de ikke taber med vilje, men vi savner måske at se lidt mere vilje til at vinde på banen.

Besvar