Det pisser mig af tråden
-
Huckleberry
- Ynglinge

Re: Det pisser mig af tråden
Hmm. Så burde Høeg også gå hen og sige at der var straffe og Diarra at han skulle have rødt? Ellers giver det ikke megen mening
Sendt fra min HUAWEI U9508 med Tapatalk
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
WTF?!?!doukas skrev:Det må være Hekler/Steinlein der har hacket hans profil. Det kan man jo ikke skrive i ramme alvor!Køllen I Møllen skrev:En sportsjournalist på Berlingske (BT) skriver på sin Twitter :
https://mobile.twitter.com/LarsBartoli/ ... 1951011840" onclick="window.open(this.href);return false;
Bienvenu Bassogog!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det har jeg tilladt mig at skrive til hamHuckleberry skrev:Hmm. Så burde Høeg også gå hen og sige at der var straffe og Diarra at han skulle have rødt? Ellers giver det ikke megen mening
Janteloven eksisterer IKKE!
At Slagelse åbenbart ikke gider være en nedern modstander overfor vores direkte konkurrenter.
+ gårsdagens lorte indsats mod fiskerne
Fodboldmæssigt en decideret møg weekend.
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Den KAN være slut efter næste rundethomasjn skrev:At Slagelse åbenbart ikke gider være en nedern modstander overfor vores direkte konkurrenter.
Derudover pisser FCM altid mig af......
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
At fodboldguderne belønner Glenn Riddersholms ufattelige piveri i mandagens interview efter kampen med skader til Risgaard og Jønsson.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Folk der bruger dobbeltnegation for ikke at tabe ansigt ved indrømmelser, eller for bare generelt at undgå at stå ved hvad man mener.
F.eks.
"jeg er ikke uenig" (nej, du er enig!)
"Det er ikke ufortjent" (nej, det var fortjent!)
"Du tager ikke fejl" (nej, du har ret!)
Fuck jer (og jeg selv når jeg kommer til det).
F.eks.
"jeg er ikke uenig" (nej, du er enig!)
"Det er ikke ufortjent" (nej, det var fortjent!)
"Du tager ikke fejl" (nej, du har ret!)
Fuck jer (og jeg selv når jeg kommer til det).
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
At folk går fuldstændigt amok over en f****** valg-tegnefilmsvideo!
Helt ærligt - slap nu af... Folk fatter sku' da godt, at det intet har med kvindesyn, vold, oralsex eller meget meget andet at gøre. Jeeesus, tag nu lige og kom lidt ned fra de politisk korrekte klapheste.
Helt ærligt - slap nu af... Folk fatter sku' da godt, at det intet har med kvindesyn, vold, oralsex eller meget meget andet at gøre. Jeeesus, tag nu lige og kom lidt ned fra de politisk korrekte klapheste.
Folk har og vil altid have et behov for at finde noget, som de mener de kan blive forargede over, og så rent faktisk lade som om. Også selvom de i virkeligheden er skide ligeglade!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Bare en påmindelse om at I aldrig ALDRIG skal købe Carlsberg (Tuborg er også Carlsberg).
Carlsberg - - Bonderøve.
Carlsberg medsponsorede eller købte tid til den her reklame i reklamepauserne til Onside og anden fodbold. Good times.
Carlsberg - - Bonderøve.
Carlsberg medsponsorede eller købte tid til den her reklame i reklamepauserne til Onside og anden fodbold. Good times.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
At hader FCM-tråden er forvandlet til en tråd om Facebook. Så had dog!!!!
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Er det ikke fordi FCM fans er blevet væk og vi bevarer ikke fokus?sulakvelidze skrev:At hader FCM-tråden er forvandlet til en tråd om Facebook. Så had dog!!!!
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Over 7 milliarder kroner brugt på transfers siden 2002...
Hader København!
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
De pisser også mig af netop nu....alithebeast skrev:Over 7 milliarder kroner brugt på transfers siden 2002...
Lindmark / Vendelbokartellet
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Manglen på AaB nyt.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Mine øjne bløder

MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Hverdagsbilleder på Facebook, hvor folk tilsynesladende skal lege mega overskudsagtige, og så nominere 5 andre.
"Hverdagsbillede 2/5, hvor vi lige blablablablabla. Og så nominerer jeg fantastisk smukke, søde, dejlige, lækkermås, fræksak <indsæt random veninde> til at deltage i legen"
Brænd op i helvede med det pis. Og som en ven på Facebook konstaterede: Er ALLE billeder der bliver lagt på Facebook ikke hverdagsbilleder?
"Hverdagsbillede 2/5, hvor vi lige blablablablabla. Og så nominerer jeg fantastisk smukke, søde, dejlige, lækkermås, fræksak <indsæt random veninde> til at deltage i legen"
Brænd op i helvede med det pis. Og som en ven på Facebook konstaterede: Er ALLE billeder der bliver lagt på Facebook ikke hverdagsbilleder?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
En franskmand der åbenbart ikke kan køre Audi !!!!!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
Det er jo bare endnu en i en rækken af det der nomineringshelvede... Gå nu væk!Frygah skrev:Hverdagsbilleder på Facebook, hvor folk tilsynesladende skal lege mega overskudsagtige, og så nominere 5 andre.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14