Jeg vil til gengæld gerne have en ny klon af Nomvethe
Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
Det er nok ikke lige det brasilianske marked, hvor Gaarde har det største netværk. Det er efterhånden også et marked, hvor samtlige storklubber har støvsuget alt hvad der rører sig af rå talent, og derfor er priserne på de brasilianske talenter også steget flere hundrede procent over de senere år. Hvis der endelig skal handles i Sydamerika, så er det lande som Colombia og Chile der skal undersøges nærmere. Det er nok ikke specielt realistisk med tanke klubbens økonomiske situation, og AaBs scouting netværk i Sydamerika er nærmest ikke-eksisterende, i hvert fald af hvad jeg ved af.
Hair is not a right: it´s a privilege!
Trickster skrev:Det er nok ikke lige det brasilianske marked, hvor Gaarde har det største netværk. Det er efterhånden også et marked, hvor samtlige storklubber har støvsuget alt hvad der rører sig af rå talent, og derfor er priserne på de brasilianske talenter også steget flere hundrede procent over de senere år. Hvis der endelig skal handles i Sydamerika, så er det lande som Colombia og Chile der skal undersøges nærmere. Det er nok ikke specielt realistisk med tanke klubbens økonomiske situation, og AaBs scouting netværk i Sydamerika er nærmest ikke-eksisterende, i hvert fald af hvad jeg ved af.
ENIG
Tror dog vi gør det klogt i primært af at scoute de divisioner under os for talenter samt det skandinaviske marked så længe økonomien er som den er i klubben.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Jeg ved da at Figo har forbindelser i Mexico. Det var også derfor vi fik prøvespillere op derfra.
Edit: Er også ret sikker på, at der var en fra ungdomsafdelingen, som arbejdede i Tigres UANL i Mexico.
Edit: Er også ret sikker på, at der var en fra ungdomsafdelingen, som arbejdede i Tigres UANL i Mexico.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Trickster skrev: Jeg vil til gengæld gerne have en ny klon af Nomvethe
Juntaen vil kun tillade debat om spillere uden farve.Debatjuntaen skrev: Ét eneste ord mere i debatten om farvede spillere, og det giver øjeblikkelig karantæne!
Jeg vil gerne have en ny Fredrik Winsnes. Bare for at få tørret røv i Bach Bak Back.
Hader København!
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Men du kan vel forhåbentlig godt se det hykleriske i, at du kræver ordentlighed, mens du selv smider om dig med skældsord?Forza skrev:Nu er det dybt provokerende at du selv skriver ordet igen lige efter jeg har forklaret dig at det støder folk og derfor beder dig om at lade være med at bruge det. Gider ikke bruge mere tid på dig. Videre i teksten.Gnu skrev:Jeg kan se, at du jo går forrest med det gode eksempel på, hvordan man taler pænt og ordentligt til hinanden.Forza skrev:Pak nu din lille ignorante trailertrash personlighed væk. Hvis du ikke kan tale ordentligt til andre mennesker så klap i, din lille taber.Gnu skrev:Neger.Forza skrev:Fat nu at lade være med at bruge udtrykket "neger". Hvorfor virke nedsættende overfor andre mennesker og vise din ignorante personlighed i en post herinde.Gnu skrev:Vi ligger faretruende lavt på negerindexet, så vi må og skal hurtigst muligt have hentet en angrebsneger ind. Det er kun Augu, der trækker en smule i den rigtige retning, og han er endda kun tidligere angriber.
Sten, glashus, osv.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
[/quote]
Men du kan vel forhåbentlig godt se det hykleriske i, at du kræver ordentlighed, mens du selv smider om dig med skældsord?[/quote]
Niks. Er du provokerende overfor mig, ser jeg ingen grund til at være ordentlig overfor dig.
Nu er du sat på blokeret, så samtalen slutter her. Tilbage til fodbold.
Topic: Det helt store problem med dette vindue er at vi ikke aner hvordan truppen ser ud når det lukker. Vores hold kan være fuldstændig rippet men omvendt kan vi også slippe "let" således at vi stadig har nogle kreative spillere tilbage i truppen.
Jeg ser dog meget gerne Helenius tilbage i AaB hvis det på nogen måde er rentabelt og kan finansieres. Hans kreative skills samt målscoringsevner vil uden tvivl være ekstremt godt for AaB og jeg tror også han ville fungere fint med Spalvis.
Men du kan vel forhåbentlig godt se det hykleriske i, at du kræver ordentlighed, mens du selv smider om dig med skældsord?[/quote]
Niks. Er du provokerende overfor mig, ser jeg ingen grund til at være ordentlig overfor dig.
Nu er du sat på blokeret, så samtalen slutter her. Tilbage til fodbold.
Topic: Det helt store problem med dette vindue er at vi ikke aner hvordan truppen ser ud når det lukker. Vores hold kan være fuldstændig rippet men omvendt kan vi også slippe "let" således at vi stadig har nogle kreative spillere tilbage i truppen.
Jeg ser dog meget gerne Helenius tilbage i AaB hvis det på nogen måde er rentabelt og kan finansieres. Hans kreative skills samt målscoringsevner vil uden tvivl være ekstremt godt for AaB og jeg tror også han ville fungere fint med Spalvis.
http://www.bold.dk/nyt/HIK-talent-tilfr ... vetraening" onclick="window.open(this.href);return false;
Thrane virker tilfreds. Det er altså ikke helt skidt at han taler så positivt om AaB. Det kan unægteligt hjælpe mht at få unge divisions talenter til at give AaB et skud.
Thrane virker tilfreds. Det er altså ikke helt skidt at han taler så positivt om AaB. Det kan unægteligt hjælpe mht at få unge divisions talenter til at give AaB et skud.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Hvor har jeg nogensinde sagt at det er kedeligt at følge Spalvis, samt at vi ikke behøver rutinerede spillere?FlæskeFrank skrev:Ja det er rigtig kedelig med Spalvis. Ligesom Greven ikke var så spændende som at følge Wichmanns udvikling.Lucas Kuskenius skrev:Dertil kommer at jeg til enhver en tid vil foretrække en ung dansk spiller der slår igennem, fremfor at vi henter udlændinge. Succeshistorier i stil med Dalle, AK, Thelander, osv. er fantastiske at følge.
Selvfølgelig er det sjovere med succeshistorier, men der skal altså andet end mælketænder til de rigtig sjove kampe.
KEP, Würtz og Risgård er 29, 30 og 31 år. De er altså nødvendige for en god placering både på grund af spil, men også alder/modenhed.
Jeg mener, at vi mangler udlændinge på vores hold. Savner dog ikke flere brasilianere eller færingere.
Mit ønske er blot at vi i de kommende vinduer tænker klogt og venter ungt, dansk talent. Vores ældre grundstamme kan sagtens spille 2-3 sæsoner endnu, hvorfor der vil være massere af tid til at køre fuldgode erstatninger i stilling. Ang. de ældre bærende kræfter(Würtz, Ris, Augu) så ser jeg hellere at disse, også i fremtiden, har været en af klubben som yngre, fremfor at de skal være udlændinge som købes pga. denne sæsons(måske) succes.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
Jeg er helt enig i det fornuftige i at tilknytte spillere, som kan blive hængende i mange år, men kan vi ikke lige blive enige om, at dene sæson er en succes, ligegyldig hvordan den ender?Lucas Kuskenius skrev:Mit ønske er blot at vi i de kommende vinduer tænker klogt og venter ungt, dansk talent. Vores ældre grundstamme kan sagtens spille 2-3 sæsoner endnu, hvorfor der vil være massere af tid til at køre fuldgode erstatninger i stilling. Ang. de ældre bærende kræfter(Würtz, Ris, Augu) så ser jeg hellere at disse, også i fremtiden, har været en af klubben som yngre, fremfor at de skal være udlændinge som købes pga. denne sæsons(måske) succes.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Helt sikkert. Min pointe er blot at der netop vil være penge at bruge på udlændinge, hvis vi vinder ligaen og kvalificerer os til CL.le Cid skrev:Jeg er helt enig i det fornuftige i at tilknytte spillere, som kan blive hængende i mange år, men kan vi ikke lige blive enige om, at dene sæson er en succes, ligegyldig hvordan den ender?Lucas Kuskenius skrev:Mit ønske er blot at vi i de kommende vinduer tænker klogt og venter ungt, dansk talent. Vores ældre grundstamme kan sagtens spille 2-3 sæsoner endnu, hvorfor der vil være massere af tid til at køre fuldgode erstatninger i stilling. Ang. de ældre bærende kræfter(Würtz, Ris, Augu) så ser jeg hellere at disse, også i fremtiden, har været en af klubben som yngre, fremfor at de skal være udlændinge som købes pga. denne sæsons(måske) succes.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
- Silvermoon
- 1. div

- Geografisk sted: Terndrup
min klare holdning er at holdet, skal være klar fra første trænings dag efter sommer pausen, så der ikke kommer en eller anden lykkerider i sidste øjeblik hvorfor ikke prøve at have holdet klar fra starten af for engangs skyld, man ved jo godt, hvor man gerne vil forstærke sig.
mine ønsker må være :
1 : en angriber
2 : en kantspiler hvis kusk bliver solgt
3 : en back op til venstre bak, ved ikke om der er en ungdoms spillere som rykker op og kan spille på denne plads
Nu hvor due og Curth er fortid skal der vel lidt nyt blod ind på holdet
så mangler vi lige at forlænge med Spalvis. samt at vi komme i CL så bliver sommeren hvis ikke bedre :-) man har vel lov at håbe
mine ønsker må være :
3 : en back op til venstre bak, ved ikke om der er en ungdoms spillere som rykker op og kan spille på denne plads
så mangler vi lige at forlænge med Spalvis. samt at vi komme i CL så bliver sommeren hvis ikke bedre :-) man har vel lov at håbe
Jeg har hørt i denne uge at Kasper Kusk har indgået en forhåndsaftale med Heerenveen i Holland.. Er der nogle som har hørt nogen lignende ? Såfremt det stemmer, håber jeg godt nok de har en erstatning i kikkerten!
Hvem kunne i se som fuldgod erstatning for Kusk?
AaB - nu, i morgen & altid! 
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Gytkjær.jayC skrev:Jeg har hørt i denne uge at Kasper Kusk har indgået en forhåndsaftale med Heerenveen i Holland.. Er der nogle som har hørt nogen lignende ? Såfremt det stemmer, håber jeg godt nok de har en erstatning i kikkerten!
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Bruhn?Brodernumsi skrev:Gytkjær.jayC skrev:Jeg har hørt i denne uge at Kasper Kusk har indgået en forhåndsaftale med Heerenveen i Holland.. Er der nogle som har hørt nogen lignende ? Såfremt det stemmer, håber jeg godt nok de har en erstatning i kikkerten!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Eftersom han først har kontraktudløb 30-06-2015 burde det vel ikke kunne lade sig gøre?
Det kan sagtens lade sig gøre når han har en frikøbsklausul. Har dog intet hørt om dette rygte.Kreddy skrev:Eftersom han først har kontraktudløb 30-06-2015 burde det vel ikke kunne lade sig gøre?
Klausul eller ej, så må han ikke indgå en aftale, før de to klubber er blevet enige om en handel. Så hvis Kusk har lavet en forhåndsaftale med Herenveen, må AaB nødvendigvis også have lavet en aftale med dem, og skal så dermed informere Børsen om dette, da et sådant salg er af væsentlig betydning for forretningen. Så det er vist et meget tvivlsomt rygte...!Forza skrev:Det kan sagtens lade sig gøre når han har en frikøbsklausul. Har dog intet hørt om dette rygte.Kreddy skrev:Eftersom han først har kontraktudløb 30-06-2015 burde det vel ikke kunne lade sig gøre?
Du bliver skuffet.... det har vi ikke økonomi til, før vi er sikre på noget der hedder gruppespil (om det så er i CL eller EL)...Silvermoon skrev:min klare holdning er at holdet, skal være klar fra første trænings dag efter sommer pausen, så der ikke kommer en eller anden lykkerider i sidste øjeblik hvorfor ikke prøve at have holdet klar fra starten af for engangs skyld, man ved jo godt, hvor man gerne vil forstærke sig.
mine ønsker må være :
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Til 1) Er det en erstatning for Jönsson du forventer eller en for Curth. Der er forskel på stamspillere og reservespillere, selv ved angribere. Personligt ville jeg godt nøjes med Jonathan Nielsen fra Hvidovre, som vi havde inde sidst.Silvermoon skrev:mine ønsker må være :
Til 2) Du kræver at holdet skal være klar fra sæsonstart(det ved vi alle, hvor galt det kan gå, hvis man ikke er). Men kantspilleren skal altså kun ind, hvis Kusk bliver solgt. Her vil du altså vente med at købe til den anden er solgt. Så er det svært at være klar til sæsonstart. Ligesom du ikke kan forvente, at den nye spiller står samtidig med at den går ud af døren - men det bør ikke tage en måned at finde den nye mand, men det kan altså rask væk tage 2 uger selvom Kusk-handelen glider let. Enkelte spillere har jo også bud fra andre klubber.
Til 3) Det har vi sukket efter længe. "Problemet" er vel, at Ahlmann stort set spiller hele tiden(29 kampe sidste sæson og 26 indtil videre denne sæson).
- FlæskeFrank
Jeg hørte i går, at Enevoldsen er på vej tilbage til AaB. Gaarde har kontaktet hans agent med et udspil, og dette er han vist meget varm på. Har det fra en god kammerat til Ene