Remark skrev:Hvorfor ikke forsøge med Bruhn igen, hvis Risgaard er skadet?
Manden har helt tydeligt et stort talent, der blot kræver kampe på højeste niveau for at blive forløst. Jeg mener på ingen måde, at han kunne lastes for nederlaget mod EfB, og der er brug for at bringe nye kræfter ind til dette vanvittige kampprogram med 4 sæsondefinerende kampe på 10 dage!
Det er tydeligt, at Wichmann ikke længere regnes for en del af AaBs fremtid. Det samme gælder Toft. Due og Curth leverer, men er snart fortid. Bruhn skal have chancen for at blive den næste i rækken af talenter, der får chancen. Så må det briste eller bære.
Jeg forstår udmærket hvor du vil hen - men mit syn på sagen er bare, at man skal passe på ikke at knække de unge spillere ved at hensynsløst kyle dem ind i start-elf.
Bruhn faldt i den grad igennem i lørdags og han var især på glatis når det kom til gen-pres og defensive aktioner. Smider vi ham ind i startopstillingen for anden gang i træk og dumper han så igen i samme udtalte grad, så kan det give alvorlige ar til drengen.
Han er sikkert et kæmpe talent (jeg har bare ikke set det endnu - men han gør det jo efter sigende godt for reserverne), men jeg ser gerne han bliver sluset ind med 20 min her og der.
Men det løser bare ikke gåden om, hvem der skal erstatte Risgård.
Skal vi holde fast i Pastorius' udmærkede argument om at holde Thomsen på kanten - så skal vi se på en direkte erstatning. Og der har vi vel kun Wichmann og Curth til rådighed når man ser på truppen. Ellers skal vi lave noget andet fuldstændig vildt og smide PK derop (spillede en kanon kamp på centralt midt i Aarhus) og så lade en anden vikariere nede på backen?
Damn, den er svær at se en god løsning på, synes jeg....