Kamptråd: FCN - AaB, 7. maj kl. 20.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FCN - AaB, 7. maj kl. 20.00

Indlæg af Buzz Killington » 8. maj 2014, 13:13

http://fodbold.aabsport.dk/kampe/kampar ... chid=55158

Saa er der highlights paa AaBsport.dk.

Desuden lyder det som om Per Frimann fik en vaad plet paa indersiden af sine bukser ved vores tredje maal (ca. 7.36 min). Aaaaaah.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 8. maj 2014, 14:01

MHJ skrev:http://fodbold.aabsport.dk/kampe/kampar ... chid=55158

Desuden lyder det som om Per Frimann fik en vaad plet paa indersiden af sine bukser ved vores tredje maal (ca. 7.26 min). Aaaaaah.
Var det ikke ved mål nummer 2, da AK klapper den ind med venstre?
Hader København!

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 8. maj 2014, 14:08

alithebeast skrev:

Desuden lyder det som om Per Frimann fik en vaad plet paa indersiden af sine bukser ved vores tredje maal (ca. 7.26 min). Aaaaaah.
Jo og nummer 4 - et af dem kalder han ren verdensklasse.
Lidt vildt så begejstret eksperterne og de andre trænere er blevet for vores spil.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 8. maj 2014, 14:10

Maglau skrev:
alithebeast skrev:

Jo og nummer 4 - et af dem kalder han ren verdensklasse.
Lidt vildt så begejstret eksperterne og de andre trænere er blevet for vores spil.
Har rettet mit indlæg da jeg skrev forkert tidspunkt. Det var ved 7.36 jeg mente, altså den lyd Friman laver efter KEP's hovedstød går ind. Og nu hvor joken er blevet forklaret, er den naturligvis meget sjovere!
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

henrik
Junior
Junior

Indlæg af henrik » 8. maj 2014, 15:02

Det 4. mål er bare så overlegent lagt ind. De fleste vil klappe til den, Kusk får det til at ligne en træningsøvelse.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 8. maj 2014, 15:19

Billede
Kent Nielsen har netop modtaget nyheden, at jorden går under om 36 timer i værste Roland Emmerich stil.

Billede
31 timer senere. Kent Nielsen har netop modtaget nyheden, at det lykkedes en gruppe videnskabsmænd at redde jorden, og vi alle overlever.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 8. maj 2014, 16:23

Kent oser bare af format. Det kan godt være, han ikke går klædt som Smukke Erik, og det kan godt være, han taler mere ligeud af landevejen, men der er den samme kerne af overlegne format. Jeg husker tilbage på de glade dage, hvor man kunne høre Halftime, hvor de ofte ringede til Kent i forbindelse med kampe mod Horsens, da han var træner dernede. Han var ALTID enormt udadvendt, saglig og venlig at høre på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. maj 2014, 17:09

Funky skrev:Kent oser bare af format. Det kan godt være, han ikke går klædt som Smukke Erik, og det kan godt være, han taler mere ligeud af landevejen, men der er den samme kerne af overlegne format. Jeg husker tilbage på de glade dage, hvor man kunne høre Halftime, hvor de ofte ringede til Kent i forbindelse med kampe mod Horsens, da han var træner dernede. Han var ALTID enormt udadvendt, saglig og venlig at høre på.
Det var meget tydeligt dengang hvor meget Kent bare LEVER fodbold, mange gange kørte fodboldsnakken fra Kent løs under hele musikstykket, før vi overhovedet gik på live... han elskede det. Så snart der var den mindste rimelige grund til at tage ham igennem, havde drengene hans nummer skrevet på blokken dengang, og det er fuldt forståeligt.

Du har ret i at han oser langt væk af format, og alene udfra det personlige format han har, var det for mig dengang logisk at han ville passe perfekt til AaB. Havde Brøndby ikke lokket Kent da Hamrén stoppede, var han stensikkert også endt heroppe tidligere - Lynge havde ham øverst på blokken allerede dengang, før det så i sidste ende endte med Pehrsson.

Narildsen
2. div
2. div
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Narildsen » 8. maj 2014, 17:22

Kent er også den eneste Brøndby træner der har stillet op til interview med FCK tv. Han er en mand af høj klasse.

I øvrigt er det lækkert at tjekke assist+mål listen http://www.superstats.dk/maal/plus-assist" onclick="window.open(this.href);return false;

SimonJ
1. div
1. div

Indlæg af SimonJ » 8. maj 2014, 18:00

En med et link til VFF-FCK?

SimonJ
1. div
1. div

Indlæg af SimonJ » 8. maj 2014, 18:11

SimonJ skrev:En med et link til VFF-FCK?
Bare i pb. Keder i norweigans flyver

Soren
1. div
1. div

Indlæg af Soren » 8. maj 2014, 19:07

Funky skrev:Kent oser bare af format. Det kan godt være, han ikke går klædt som Smukke Erik, og det kan godt være, han taler mere ligeud af landevejen, men der er den samme kerne af overlegne format. Jeg husker tilbage på de glade dage, hvor man kunne høre Halftime, hvor de ofte ringede til Kent i forbindelse med kampe mod Horsens, da han var træner dernede. Han var ALTID enormt udadvendt, saglig og venlig at høre på.

De glade Halftime dage.... Hvor jeg dog savner det program! Hvad skete der, brændte folkene bag det ud?

Ron Paul
2. div
2. div

Indlæg af Ron Paul » 8. maj 2014, 20:01

Er der nogen, som er inde i reglerne omkring points ved gule kort, der tør give et bud på, om Cornelius' hånd på bolden og dertilfølgende advarsel giver 6 points og dermed karantæne i næste runde mod FCM?

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 8. maj 2014, 20:42

http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... stemmelser" onclick="window.open(this.href);return false;

Mellemste kategori - altså bør den ikke give 6 point (som vist er det højeste). Det bør dog ikke være et minus at undvære ham, for han har satanedme været pivringe.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 8. maj 2014, 21:06

Mogens skrev:http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... stemmelser

Mellemste kategori - altså bør den ikke give 6 point (som vist er det højeste). Det bør dog ikke være et minus at undvære ham, for han har satanedme været pivringe.
Men selv en blind høne kan score et mål en gang i mellem [Se - Lange, Jesper]

andreasaab89
Allstar
Allstar

Indlæg af andreasaab89 » 8. maj 2014, 21:18

Narildsen skrev:Kent er også den eneste Brøndby træner der har stillet op til interview med FCK tv. Han er en mand af høj klasse.

I øvrigt er det lækkert at tjekke assist+mål listen http://www.superstats.dk/maal/plus-assist" onclick="window.open(this.href);return false;
Læg iøvrigt mærke til at Spalvis sammen Makienok og Nikolaj Jørgensen er de 3 med den laveste "mål pr. minut" de ligger på 100-109 med Spalvis som enten scorer eller laver assist hver 109. minut.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Besvar