Dansk mester 2014
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
-
jensemand57
- Allstar

Re: Dansk mester 2014
De udlignede til 1-1, så nu bliver de mestre og vinder cl.Provst i Brovst skrev:AGF har scoret mod FCV.
er det forkert at jeg bliver erotisk opstemt af at se brøndby bolle ikast i røven?!
lynge er gud!
-
jensemand57
- Allstar

Lidt perverst måske. Men hver sin løst.12mand skrev:er det forkert at jeg bliver erotisk opstemt af at se brøndby bolle ikast i røven?!
- astonvilla
- Allstar

Ja! Og nej!12mand skrev:er det forkert at jeg bliver erotisk opstemt af at se brøndby bolle ikast i røven?!
Som sagt: Crying Game. Dilemma.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på: hvis vi havde et Monster som Makienok oppe foran ville Kusk og Thomsen jo score 30 mål per sæson.
Bienvenu Bassogog!
Så står der sgu 3-0
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHHH!!!!!!! AMBIVALENS!!!!!!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Og 3-0!
Skal vi lige få neutraliseret den målforskel???
Skal vi lige få neutraliseret den målforskel???
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ikke engang sikkert målscoreren bliver et problem.
-
jensemand57
- Allstar

Pyt med ham Simon, vi har Lucas.astonvilla skrev:Ja! Og nej!12mand skrev:er det forkert at jeg bliver erotisk opstemt af at se brøndby bolle ikast i røven?!
Som sagt: Crying Game. Dilemma.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på: hvis vi havde et Monster som Makienok oppe foran ville Kusk og Thomsen jo score 30 mål per sæson.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Engelsk kommentator: "The wheels are coming off for FC Midtjylland"

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Dét kommer FCM ikke tilbage fra. Hverken i dag eller de næste to kampe. Må være et gigantisk gok i nødden og en episk mavepuster. Tror aldrig jeg nogensinde igen bliver så glad for de pisgule avekatte
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det bliver ihvertfald tight. Men hvis Ikast skal hente 3 point på os skal de jo vinde en kamp mens vi taber. Det er 2+ til dem. Dvs de så kommer op på +6 hvis de taber 3-0 idag. Så for st det skal være realistisk at vi indhenter dem på målscoren skal Brøndby nok score mindst 2 mål mere, nok snarere 3. 6-0 og vi kan begynde at snakke seriøst om målscorenPeterS skrev:Ikke engang sikkert målscoreren bliver et problem.
Janteloven eksisterer IKKE!
satme skidt hvis vi vinder mesterskabet søndag. har først taget fri dagen efter århus kampen. 
lynge er gud!
- astonvilla
- Allstar

Vi må trods alt håbe at de har investeret i en god vandbaseret glidcreme.12mand skrev:er det forkert at jeg bliver erotisk opstemt af at se brøndby bolle ikast i røven?!
Ellers.....avavav.
Bare spørg Ibi.
Bienvenu Bassogog!
Jajajaja:-) tror a-s-c bliver kimet ned med flere der vil til Vestsjælland
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
guldkampen
Checkede lige tråden "Guldkampen" hos Ulvegraven, hvor det seneste indlæg er:
Re: Guldkampen
Indlæg af Treco » 8. maj 2014, 20:32
Farvel til det guld
Brøndby er nemlig i skrivende stund foran med 3-1, og FCK så ud som om de havde fundet formen, så de bliver rigtig svære for Ikast i næste runde.
Så det kan vise sig at 1 point er nok for os i de to sidste kampe, og at Over P dermed fik ret i at 4 point var nok.
Re: Guldkampen
Indlæg af Treco » 8. maj 2014, 20:32
Farvel til det guld
Brøndby er nemlig i skrivende stund foran med 3-1, og FCK så ud som om de havde fundet formen, så de bliver rigtig svære for Ikast i næste runde.
Så det kan vise sig at 1 point er nok for os i de to sidste kampe, og at Over P dermed fik ret i at 4 point var nok.
-
jensemand57
- Allstar

Så må du jo gribe mobilen og kalde Gaarde op sige, at det går skam ikke.12mand skrev:satme skidt hvis vi vinder mesterskabet søndag. har først taget fra dagen efter århus kampen.