Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj
Re: Kamptråd: FCV - AaB, d. 11. maj
Man kan vel ikke være så heldig at FCV hører Viborg-FCN stillingen i pausen og slapper af i 2.halvleg? Virker til at være vores bedste chance i dag pt.
Life is good..... AaB is better!
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Der har været optræk til et par store FCV chancer. Dennis Sørensen heldigvis for os langsommere end en skildpadde. FCV har været bedst i første halveg, og der skal ske noget i anden halveg.
Hair is not a right: it´s a privilege!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Lad mig saa byde dig velkommen som aktiv brugerburgerkalif skrev:Hej debatside. Jeg er ny bruger herinde, omend jeg har fulgt med 'på sidelinjen' i årevis :-)
Spillet fungerer ikke helt, men vi får jo heller ikke lov til det. FCV levner os absolut INGEN plads i rummet foran feltet. Dog er dog fornuftige aktioner i venstresiden, så mon ikke et eventuelt føringsmål vil komme derfra? Ellers bliver det nok et lidt tilfældigt mål efter en dødbold. Jeg er stadig fortrøstningsfuld og synes ikke det ser helt så forfærdeligt ud.
Noget helt andet...
...saa kan jeg se at baade Roemer og Igboun har faaet advarsel mod FCK, saa hvis de er 6 point vaerd, er de ude mod SE naeste uge.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er jo det der kendetegner fcv, de har aldrig nogen chancer men scorer altid på dødbolde.Provst i Brovst skrev:Der er ingen FCV chancer overhovedet. Nul, nix, zero chancer. NL har ikke haft en eneste redning.Pagerbo skrev:Men sikkert. Der er ingen chancer til FCV og det er godt. Vi har dog nogle chancer.[/quoteProvst i Brovst skrev:Pagerbo skrev:Synes godt nok de spiller meget dårligt.
Synes det ser noget usikkert ud, vi må håbe de kommer ud til 2. halvleg lidt bedre end første.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Det er et totalt No go at droppe vores backs offensive løb vi har haft en spillestil hele sæsonen hvor de er enormt vigtige. Hvis de stiller sig hjem vil vi overlade alt initiativ fcv med indlæg etc.Mr. Larsen skrev:Tildels enig, jeg er nu sikker på viljen er der men vi er pisse nervøse og det spiller de også på i Slagelse især ved at offentliggøre at FCM kom foran, også er Ove P en rigtig snu træner og vi har ofte problemer med ham.damp skrev:Jeg vil til enhver tid sælge denne kamp for 1 point.
Det er en total katastrofe, den måde vi spiller på.
Ingen vilje i genpresset, og ingen skarphed i afleveringerne.
Tror vi må sætte vores lid til FCK, for dette bliver ikke ved med at gå godt....
Men enig med det ene point kan vi få det så er jeg også tilfreds, synes vi skal holde vores backs lidt mere tilbage ingen grund til at jagte hovedløst for det mål når de står så kompakt og vi sagtens kan bruge det ene point uanset udfaldet i Herning.
Vi skal spille endnu mere offensivt uden frygt hvis det her skal lykkes
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
At spille på selv at sejre, og acceptere risikoen, eller spille på, at man har defensiv kvalitet til at holde 0-0, og så håbe på, at FCK scorer igen....hmmm.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Jeg håber for guds skyld i verden, at jeg tager fejl, men jeg synes vores kamp lugter af en 1-0 i de døende minutter.

Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
Problemet nu er vel også, at Sønderjyske allerede kan redde sig i denne runde, så de har intet på spil i deres sidste kamp mod fcm
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Wiziwig er ligesaa ubrugelig som alle de andre
.
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
-
RufusTheDog
Underligt, de to jeg har sendt virker fint her.Worminator skrev:Wiziwig er ligesaa ubrugelig som alle de andre.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Med rundens resultater er FCV jo også definitivt reddet.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Jeg er ike imponeret af vores angribere
AaB - BIF 13/4 2014
Har svært ved at se hvor målet skal komme fra, hvis vi skal score.
Måske vil skal have mere boldfaste typer på banen, som curth eller Due.
Lige nu er Kusk total anonym, og mister bolden hver gang...
Måske vil skal have mere boldfaste typer på banen, som curth eller Due.
Lige nu er Kusk total anonym, og mister bolden hver gang...
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt
FCK foran 2-1 JATAK
-
andreasaab89
- Allstar

hold nu 35 min og vi er mestre.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
2-1 FCK : CORNER
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
FCK på 2-1 
Fed reaktion fra AaB Supporterne i slagelse
Fed reaktion fra AaB Supporterne i slagelse
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
CORNER DU MAA KNEPPE MIN KAERESTE!!!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
FANTASTISKE TOYOTA!!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index