I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
-
Rams
- Allstar

- Geografisk sted: Brønshøj
MHJ skrev:Soren skrev:Klaus skrev:Jeg er enig med Kristian. Kusk er en fantastisk spiller, og selv på dårlige dage kan han være kampafgørende. Men hans bundniveau er ikke imponerende, og han kan stadigvæk udvikle sig i AaB, hvis han vel og mærke har lyst til det. Jeg kan godt forstå, hvis han vil ud og tjene kassen nu. Han kunne være smuttet på en fri for et år siden, men forlængede alligevel. Nu er vi så sikret et pænt millionbeløb for ham. Selvom han givetvis er mere værd, har han udvist en fin loyalitet overfor vores klub. Skulle han forsvinde kunne vi måske forsøge at få Lucas Andersen tilbage. Han har ikke fået det ud af tiden i Ajax som hans talent berettiger til. Måske har han ligesom Spalvis brug for trygge rammer som man kan få på Hornevej. Sådan et skifte vil sikkert kun være realistisk, hvis Ajax er helt sikre på, at de ikke vil bruge ham.
Ellers kunne jeg godt se en spiller som Kevin Mensah i AaB. Han har også et kæmpetalent, som aldrig er blevet helt forløst. Jeg tror, han kan blive en stor profil i superligaen på det rigtige hold... Så skulle Viborg rykke ned ligger den lige til højrebenet.
Vi må regne med, at Kuske r fortid i AaB efter sommerferien, uanset om han objektivt set ville have gavn af at blive i AaB en sæson mere.
Hvilke realistiske erstatninger kunne man tænke sig. Hvis vi skal have en spiller, der kan gå ind i banen som Kusk gør.
- Martin Vingård vil kunne spille pladsen og hvis FCN vil give plads til en yngre spiller vil de måske lade ham gå
- Casper Sloth har potentialet. Men har han attituden og vil han til udlandet nu (selv om han formentlig ikke er klar) Er han iøvrigt ikke også højrebenet?
- Thomas Enevoldsen. Han er formentlig for meget skadet, og så er han vel også en venstrekant, der går ind i banen
- Thychosen i FCN. Ser spændende ud og er han ikke lidt samme type som Kusk
Andre bud?
Af dem du naevner tror jeg kun Ene er realistisk. FCN har stadig brug for Vingaards rutine, i endnu hoejere grad nu hvor Stokholm gaar paa pension. Casper Slot vil helt sikkert til udlandet, og jeg tvivler paa AaB er sexet nok for ham. Den hedder i stedet Broendby eller FCK. Som nuveaerende landsholdsspiller kraever han nok ogsaa en ordenlig omgang penge, saa urealistisk i mine oejne. Og Thychosen som allerede er slaaet i gennem for FCN, men som har vaeret uheldig med skader. Saa hverken han, eller FCN er klar til en transfer. Af FCN'erne, tror jeg vores stoerste haab er Basil Jradi, som vi har vaeret ude efter tidligere. Han er slet ikke slaaet igennem i FCN, og passer tilsyneladende ikke ind i Hjulmand's system. Mit indtryk af ham er at han minder meget om Kusk som type, saa ham kunne jeg godt forestille mig.
Derudover:
Vores egen Andreas Bruhn. Det passer i hvert fald ikke til vores strategi at hente en direkte erstatning paa samme niveau, med mindere det er et stjerneskud som Lucas. Saa at tage en af vores egne ligger lige til hoejrebenet.
Og jeg bliver mere og mere fan af Mensah, som ogsaa virker som en fornuftig gut naar han aabner munden. Og Viborg vil naeppe kunne forlange det store hvis de rykker ned (han har kun 1 aar tilbage af sin kontrakt).
Hvis SE rykker ned kunne man maaske hive Daniel Christensen hjem paa en kort og billig kontrakt. Saa har man samtidig en gardering paa venstre back.
Hvis Lyngby kikser oprykningen, saa virker Bror Blume paa papiret (har ikke set ham spille) som en ung midtbanespiller med maal i stoevlerne (hvad siger du Rams?)
Ellers er jeg stor fan af at hente et par uslebede diamanter fra de store ligaers reservehold, eller sydamerika.
Hvis vi kan beholde Thomsen og det kun er Kusk der ryger, så tror jeg ikke der sker en skid ift kantforstærkning. Det lugter langt væk af at Bruhn skal bruges på pladsen og vi rykker vel også lille Ahlmann op. Ellers ville Jradi være oplagt, hvis altså han kan lokkes væk fra mors halalgryde.
Gaarde har nu sorteret ud i truppen. Nu skal vi have forlænget med Spalvis og så keg som nævnt et andet sted gerne at vi udnytter Horsens deroute og henter Marxen. Den smule vi måtte have tilbage i kassen kunne passende bruges på at finde en angriber, og har Helenius hjemve må Gaarde da gerne skrive med ham
In verbis simus faciles
-
Soren
- 1. div

Soren skrev:Klaus skrev:Jeg er enig med Kristian. Kusk er en fantastisk spiller, og selv på dårlige dage kan han være kampafgørende. Men hans bundniveau er ikke imponerende, og han kan stadigvæk udvikle sig i AaB, hvis han vel og mærke har lyst til det. Jeg kan godt forstå, hvis han vil ud og tjene kassen nu. Han kunne være smuttet på en fri for et år siden, men forlængede alligevel. Nu er vi så sikret et pænt millionbeløb for ham. Selvom han givetvis er mere værd, har han udvist en fin loyalitet overfor vores klub. Skulle han forsvinde kunne vi måske forsøge at få Lucas Andersen tilbage. Han har ikke fået det ud af tiden i Ajax som hans talent berettiger til. Måske har han ligesom Spalvis brug for trygge rammer som man kan få på Hornevej. Sådan et skifte vil sikkert kun være realistisk, hvis Ajax er helt sikre på, at de ikke vil bruge ham.
Ellers kunne jeg godt se en spiller som Kevin Mensah i AaB. Han har også et kæmpetalent, som aldrig er blevet helt forløst. Jeg tror, han kan blive en stor profil i superligaen på det rigtige hold... Så skulle Viborg rykke ned ligger den lige til højrebenet.
Vi må regne med, at Kuske r fortid i AaB efter sommerferien, uanset om han objektivt set ville have gavn af at blive i AaB en sæson mere.
Hvilke realistiske erstatninger kunne man tænke sig. Hvis vi skal have en spiller, der kan gå ind i banen som Kusk gør.
- Martin Vingård vil kunne spille pladsen og hvis FCN vil give plads til en yngre spiller vil de måske lade ham gå
- Casper Sloth har potentialet. Men har han attituden og vil han til udlandet nu (selv om han formentlig ikke er klar) Er han iøvrigt ikke også højrebenet?
- Thomas Enevoldsen. Han er formentlig for meget skadet, og så er han vel også en venstrekant, der går ind i banen
Andre bud?
Danny Olsen, selfølgelig. Må være meget interesseret i at komme væk fra GF.
-
Eksil
- Allstar

Soren skrev:Soren skrev:Klaus skrev:Jeg er enig med Kristian. Kusk er en fantastisk spiller, og selv på dårlige dage kan han være kampafgørende. Men hans bundniveau er ikke imponerende, og han kan stadigvæk udvikle sig i AaB, hvis han vel og mærke har lyst til det. Jeg kan godt forstå, hvis han vil ud og tjene kassen nu. Han kunne være smuttet på en fri for et år siden, men forlængede alligevel. Nu er vi så sikret et pænt millionbeløb for ham. Selvom han givetvis er mere værd, har han udvist en fin loyalitet overfor vores klub. Skulle han forsvinde kunne vi måske forsøge at få Lucas Andersen tilbage. Han har ikke fået det ud af tiden i Ajax som hans talent berettiger til. Måske har han ligesom Spalvis brug for trygge rammer som man kan få på Hornevej. Sådan et skifte vil sikkert kun være realistisk, hvis Ajax er helt sikre på, at de ikke vil bruge ham.
Andre bud?
Danny Olsen, selfølgelig. Må være meget interesseret i at komme væk fra GF.
Klart. Han bekræftede efter kampen at han har en klausul der gør han ikke skal spille 1.div
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Eksil skrev:
Klart. Han bekræftede efter kampen at han har en klausul der gør han ikke skal spille 1.div
"Det har jeg ingen kommentar til", var vist hvad han sagde, hvis det er det her interview du tænker på.
http://onside.dk/superligaen/tv-danny-o ... agf-skifte
Så er det nok lige meget nok at kalde det en bekræftelse.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Kevin Mensah har noget fysik, speed og teknik jeg er forelsket i, så hvis Viborg FF ellers har en Gentleman-aftale med ham om at han kan smutte videre til en ok pris, så siger jeg GO FOR IT Gaarde! Han passer så perfekt ind på vores hold og jeg er sikker på at hans potentiale ikke er indfriet endnu.
Casper Sloth er en anden interessant bejler, han er også teknisk begavet og passer fint til vores system, han har åbenlyst lidt under situationen her i foråret. Men hvis nogen kan huske at FCM lagde fucking 7 millioner for en skadet Jacob Poulsen sidste gang efter de var rykket ned, der krævede en operation, så har jeg ikke store forhåbninger til at de vil sælge for et par mio + en særdeles fin videresalgsklausul, som nok er det mest realistiske vi vil tilbyde. Så Casper Sloth, du skal spille i Tingbjerg og Hjørring næste sæson.
Er en af disse to ikke tilgængelige indenfor de rammer vi har sat, så skal vi begynde at kigge udenlands.
Dette indlæg burde velsagtens ikke være i vores allesammens Kasper Kusk tråd, men det var her debatten var. I den perfekte verden fortsatte Kasper Kusk og forlængede aftalen med os, uden klausuler, men med en Gentleman-aftale om at vi nok skal lytte til bud, så vi får flere penge.
-
Forza
- Allstar

Gentleman Finn skrev:Kevin Mensah har noget fysik, speed og teknik jeg er forelsket i, så hvis Viborg FF ellers har en Gentleman-aftale med ham om at han kan smutte videre til en ok pris, så siger jeg GO FOR IT Gaarde! Han passer så perfekt ind på vores hold og jeg er sikker på at hans potentiale ikke er indfriet endnu.
Casper Sloth er en anden interessant bejler, han er også teknisk begavet og passer fint til vores system, han har åbenlyst lidt under situationen her i foråret. Men hvis nogen kan huske at FCM lagde fucking 7 millioner for en skadet Jacob Poulsen sidste gang efter de var rykket ned, der krævede en operation, så har jeg ikke store forhåbninger til at de vil sælge for et par mio + en særdeles fin videresalgsklausul, som nok er det mest realistiske vi vil tilbyde. Så Casper Sloth, du skal spille i Tingbjerg og Hjørring næste sæson.
Er en af disse to ikke tilgængelige indenfor de rammer vi har sat, så skal vi begynde at kigge udenlands.
Dette indlæg burde velsagtens ikke være i vores allesammens Kasper Kusk tråd, men det var her debatten var. I den perfekte verden fortsatte Kasper Kusk og forlængede aftalen med os, uden klausuler, men med en Gentleman-aftale om at vi nok skal lytte til bud, så vi får flere penge.
OBS: denne er også smidt op i transferønsker:
http://nordjyske.dk/nyheder/kusk-regner ... d/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Kusk regner med at blive.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Få nu lokket Kusk til at skrive under til 2016 UDEN frikøbsklausul. PLEASE!!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
For satan Kusk, du tager bare et halvt år ad gange indtil vi har vundet ALT!!!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
Rextherunt
- Landshold

- Geografisk sted: Østjylland
Ja det ku være fedt med Kusk 1 år mere... måske kunne det være en mulighed at låne Lucas Andersen i et år også... giftig konstallation. Jeg tænker at han er lidt træt af Ajax og med CHL i udsigt kunne det være en god mulighed for ham til at vise at han er klar til førsteholdet og gi ham lidt erfaring. Hvis vi ellers skal ha nye spillere ind mener jeg bestemt at vi skal kigge på unge talenter som de fleste herinde også virker til at være enige i.
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!
-
Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
-
Kontakt:
-
Klaus
- Allstar

- Geografisk sted: Struer
Det vil fandme være stort, hvis Kusk bliver :-)
-
Forza
- Allstar

Fantomas skrev:
Kunne fandeme være fedt. Til gengæld har han vel kontraktudløb næste sommer?
men han er så vigtig for vores offensiv at det ville være fantastisk hvis han tog et år mere for os.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
hje1980
- Allstar

- Geografisk sted: 9230
Forza skrev:Fantomas skrev:
Kunne fandeme være fedt. Til gengæld har han vel kontraktudløb næste sommer?
men han er så vigtig for vores offensiv at det ville være fantastisk hvis han tog et år mere for os.
Han er mere værd for AaB i den sæson mere og gå transferfri, end vi mister den kvalitet for 4,5 mio...
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Vi sælger ham til vinter efter endnu et succesrigt CL-togt.
- FlæskeFrank
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
De kunne jo også tale om en forlængelse...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
dmadk
- Drenge

Han er Kusks agent men han ved ikke om der er forhandlinger med AaB...