Året der gik.

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Året der gik.

Indlæg af NIN » 20. maj 2014, 04:37

Efter den største sæson i klubbens historie er det vel på sin plads, at samle lidt op på 'året der gik' på debatsiden - stedet der nu og da for Ekstra Bladets Nationen til at virke som et buddhistisk tempel. Her er et lille udpluk af op -og nedturene samt sprogblomster, had og ikke mindst kærlighed på kryds og tværs. In no particular order:

Hovedet: Sæsonen har ligeledes vist, at AaB er helt afhængige af Nicklas Helenius, når det gælder offensiven. På baggrund af foråret vil jeg vurdere, at han ene mand er forskellen på Superliga og 1. division, hvorfor hans snarligt exit fra klubben er bekymrende. Sæsonen 2013/2014 bliver således den 3. sæson i træk, hvor AaB skal holde øje med, hvor langt der er til 11. pladsen, og det vil formentlig blive normen, indtil klubben begynder at skabe nogle indtægter.

Sulakvelidze: Jeg er enig. AaB kan komme i nedrykningsfare lige så hurtigt, som Horsens og Brøndby kom det. Meget afhænger af, hvor godt vi kommer fra start, og hvor godt truppen håndterer at være med i Europa. Jeg frygter næste sæson og ser AaB som en mindst lige så potentiel nedrykker, som Horsens var i denne.

KennethK: Vi klarede os sgu da gonnok.

Seaman: Nogenlunde enig - så længe vi alligevel ikke spiller barca-style. Og forsvaret i sig selv er ikke særligt godt. En keeper på det jævne, 2 gode backs i det offensive og 2 dårlige backs i det defensive + 2 midterstoppere der, hvis vi er flinke, højst er på det jævne defensivt og elendige frem ad banen.
Der vil altid gå mange mål ind mod det forsvar, omend lidt færre med 2 defensive midt.
Problemet er kun at de 2 snegle er så søvndyssende at se på.

Yankee: Nøglen til næste sæson bliver uden tvivl at tage maksimumpoints mod de to oprykkere. De er på papiret noget svagere end de 10 "overlevende" og hvis vi kan lave 14-15 point eller flere mod dem vil vi være godt på vej mod en god sæson. Vi skal blive bedre til at skabe chancer og mål mod de lidt svagere hold - især på hjemmebane, hvor vi død og pine skal have 6 point mod Viborg. Vi er gode til de drabelige og episke udekampe, som vi har vundet mange af i år. Næste år må fokus være på at plukke flere af de lavthængende frugter og tage de "nemme" point især på hjemmebane.

Jonas386: Det ligner, som altid, 99 stensikre point.

Danni: Ifølge Danske Spil's odds skulle sandsynligheden for vores slutplacering være størst på en 4.plads. Det er da meget godt. Europa næste år igen:-) Odds 30 på AaB som dansk mester.

Tyskeren (AaB skriver kontrakt med Risgård) Ja det er SÅ vigtigt.... Farvel Würtz!

Dr. Jones: Klasse! Så må Würtz glide ud af ideal opstillingen!

Hovedet: Jeg troede, bunden var nået, da jeg hørte rygterne om Thomas Dalsgaard (som jeg ikke engang kendte) som afløser for Nicklas Helenius. At tolke ud fra det seneste indlæg i denne debat skal vi måske nu ligefrem håbe, at der dog kommer en spiller - bare en eller anden spiller - som afløser for klubbens suverænt vigtigste spiller...

Køllen I Møllen: Det er en myte at Curth skulle være god til at holde fast i bolden.

Eksil: Når man starter med at melde ud at noget er bøsset har man scoret et reelt selvmål i min bog. Tilbage til skolegården med dig.

Jonas386: bare rolig det har jeg, og jeg har ikke glemt mit væddemål med et par brugere herinde. Jeg tror stadig ikke det bliver til medaljer for hverken BIF, FCK, OB eller FCN.

Yankee: Jeg synes vi skal prøve at køre en alternativ venstreback ind. Jakob Ahlmann har efter min mening været decideret dårlig i flere kampe rent defensivt, og virker ikke til at have ret meget selvtillid i sine præstationer. Han kommer alt for ofte på ydersiden af sin modspiller og tillader alt, alt for mange indlæg fra vores venstre side. Når man er nede at ligge 5-10 gange hver kamp som venstre back ved man der er noget galt. Ahlmann tager alt for mange dårlige beslutninger og bliver tydeligvis mere og mere usikker for hver gang han bliver tørret. Jeg medgiver at han bidrager med en masse energi og bredde i vores spil rent offensivt, men det er næsten halvdelen af de chancer, vi tillader, der kommer fra vores venstre side, så det må være på tide at prøve noget nyt. Især når vi står overfor et Randers-hold, der satser meget på deres dygtige kanter og de indlæg i rummet bag vores stoppere, som vi ikke har haft det særlig godt med hidtil.

Frygah: Jo lige før man håber på et HB Køge mål, så spillerne har 30 minutter ekstra til at vise de folk der er troppet op at de faktisk har lidt stolthed over at spille i trøjen.

Pastorius: Jeg har længe forsvaret Due, men det er ved at være slut. Han har ingen chance som udskiftningsspiller. Han er afhængig af at spille mange kampe, være i god form, og komme ind i en stime, og det er svært at se det ske.

le Cid Vi kunne sætter Beckham, Ronaldo, Gerrard og Carlos til at sparke vores dødbolde... De ville stadig være ufarlige :-/

BoT: Jeg vil i øvrigt helt klart mene, at vi igen skal satse på Anders K som frontangriber. Han har altså noget over sig, som jeg synes virker rigtig lovende. En pågåendhed, en fysik og en opportunisme, som SF på ingen måder kan hamle op med.

Elscorpio: Jeg er rigtig glad for at Thelander har grebet chancen og håber han kan fortrænge KEP fra en startplads. Gider ikke se på flere af KEPs dumme røde kort. Eneste han er god til er fight, vilje og sine hovedstød.

thomasjn: Hvis Olsen er på stadion må det skyldes, at han har fået installeret en af de der smarte stemmestyrede GPS'er og den har misforstået hans halv-flamske udtale af Bruxelles og valgt Brønderslev som destination, hvilket Olsen først har opdaget kort før Th. Sauers vej.

Oldager: "Hallur Hansson har karantæne, mens resten af AaB-truppen er skadesfri."
wattefak is going on? Karantæne uden spilletid?

AaB 85 95 99 08
: Endnu en kamp hvor det er svært at se, hvem man skal forvente, der skal lave kasserne for os. Det er efterhånden mange ligakampe siden vi har fået en sejr og det begynder at spidse til. Det er surt som de andre nedrykningskandidater bliver ved med at hente point. Når de tre københavnerhold i bunden kommer i gang, begynder det at se sort ud, hvis ikke snart vi får styr på vores offensiv. Forhåbentligt forhindrer vi et af københavnerholdene i at komme i gang i dag, selvom vi efterhånden er blevet gavmilde eksperter i den slags.

Mr. Larsen: Lugter langt væk af en 1-0, 0-1 eller 0-0, den kan bestemt gå begge veje.

Provst i Brovst: Nuke Antipas, please!

Maglau: Surprise er du i krise så kom en tur til Aalborg vi giver altid en hjælpende hånd til fremgang og 3 point. Så fucking forudsigeligt.

Flower: ZlbvZlægdlækblækdzjgælkdzfijHHJGJKEKDKD!!?!:kr5kr:!;
Knib mig i armen, kæft det er vildt!

Meelsen: Et stykke ren lykke pumpet direkte i blodet! AaB, du er mit heroin!

Poker-One-Kenobi: Det er markant hvordan vores modstandere og medier generelt er begyndt at omtale os som et godt spillende, måske det BEDST spillende hold i efteråret. Jeg er enig, bortset fra to kampe har vi spillet det bedste fodbold i alle kampe. Med en AK som bliver bedre for hver kamp og en forhåbentlig klar forstærkning til angrebet på vej i Rasmus Jønsson ser det voldsomt lyst ud lige nu.

Funky: Sidder lige og ser Fodbold uden Filter; det er da helt åndssvagt så tumpede og uvidende debattørerne er at høre på. Peter Bruchman er den ultimative røde klud for mig. Selvfed, verdensfjern know-it-all. Og de står alle sammen (minus Jochumsen, som ved for meget om fodbold og bræger for lidt) og taler sig høje på egne 'genialiteter'. Programmet burde jo hedde "Fodbold på Københavnsk". SNORK!

Oldager: Thomas Augostinussen er vores bedste defensive midtbanespiller efter min mening.

Køllen I Møllen: De skal bare gennemkneppes! Ligesom Århus med bolle-å skal gennemkneppes på Søndag.

jayC Vi skal nok heller ikke være bange for at Kusk ryger foreløbig, for hold fast han spiller elendigt for tiden..

andreasaab89: Thelander syntes jeg mere og mere viser at han er en vi godt kan satse på i fremtiden.

MrBangDK: Når kampen er slut kårer jeg trådens mest negative indlæg..

AalborgTrendies: Jeg har problemer med at læse dit indlæg. Min computer censurerer indlæg fra bebrillede københavnere.
Beklager.

Maglau: Klassisk Risgård indløb i feltet......dejligt han er tilbage

Poker-One-Kenobi (29-07-13): Hahahahahaha, så bliver vi sgu mestre!

9520AaB: Nu skal Kent ikke ødelægge kampen og sætte Patrick ind.

Andreasaab89: Jeg er bange for den hvide neger aka "hans henrik andreasen"

Provst i Brovst: Den bordeaux trøje er virkeligt pæn!

YesAaBcan: Lang tur hjem Gaarde. Sæt du dig bare ved siden af KN hjem og tal fremtid.

Stiffmeister: Ønsker lidt Carsten på kassen igen efter den fornemme indsats i Esbjerg, det er også godt at der er kamp om pladsen så Nicolai Larsen ikke bare sætter sig tilfreds med de evner han har.

Eksil: Lynge får 250.000 kr i pausen, spørgsmålet er om han vil ha 1000 øl eller aktiemajoriteten i AaB for pengene?

Kunji: Det kan da gå helt galt det her.

Provst i Brovst: Jeg er glad for Simon Nagel er tilbage i superligaen. Profiler som ham har vi savnet siden Kern Lyhne stoppede.

AaB: 85959908: Der er 15 point tilbage at spille om i efteråret. Får vi mindst 6 ud af dem, er der hen over vinteren grund til optimisme i forhold til at undgå nedrykning. Lad bare 3 af dem komme i morgen.

Jesper Schmidt: Man kan til gengæld hæfte sig lidt ved, at vi sammen med FCM vel er det eneste hold der har ligget nogenlunde stabilt i toppen siden i sommers.

since: OB har ingen forsvar så 7 mål er ikke urealistisk.

FlæskeFrank: Spændende hvem, som får venstrebacken. Ser hellere Due end Patrick.

Eksil: FCK stiller med et forsvar der er så langsomt at Kjetil Væhler kunne true det i dybten, så måske kunne der være en pointe i Søren Frederiksen på toppen i stedet for AJK

AaB 85 95 99 08: Jønsson skadet. Jeg vil altså uanset hans to flotte mål mod Viborg holde fast i, hvor grotesk det lejemål er.

Konsulenten: Nu gætter jeg bare. Sådan helt vildt godt nok. Men det er nok fordi, at Kent vurderer, at han hellere vil have SF i truppen end Spalvis.

Oldager: Folk vil se Spalvis fordi han scorede et flot mål mod Finland. Jeg har stor tiltro til Spalvis, og jeg kan godt lide den type spiller, som han er, men han skal udvikle sig mere, og SF er vurderet bedre lige p.t. SF er hurtigt blevet gjort til en frygtelig spiller, og jeg ser tit hånende kommentarer på debatisden, facebook osv., men nu er han altså heller ikke dårligere, og jeg tror på, at han kommer tilbage og begynder at score igen.

Jesper Schmidt: Hvis alt går vores vej i denne runde, er vi 2 point efter FCM og har 4 point ned til 3. pladsen.
Hvis alt går mod os i denne runde, ligger vi 4 point fra nedrykningsstregen.
- Hvem sagde grotesk superliga?

Hundekiks: AaB's pengeproblemer har godt nok betydet et ringe hold (selvom vi ligger nr. 2)
Der er vel næppe en eneste AaB spiller i dag, der kunne komme på bronzeholdet i 2007

Jensemand57: 10 minutter og vi er ikke bagud.

NIN den fromme: Hver eneste gang vi spiller i Parken, agerer vi som et rådyr, der stirrer ind i forlygterne på en bil.

rummanden: Danske dommere giver mig seriøst lange løg

andreasaab89: Hader de nærbilleder de kører som TV nogen gange. Bliver søsyg af det.

MrRepsak: Hopper i havnen

Hanga: Er det ikke tredje Lasse selvmål denne sæson? Kæft han er uheldig

limey: Er på randen til at få en fodbolddepression.

Frygah: Åh Dalsgaard, hvor gør du det svært ikke at råbe alverdens gloser nogle gange

Kunji: KEP. Gu’ så ringe.

Kristian: Vi dumper igen igen igen i parken. Hold kæft det er til at brække sig over at vi gang på gang falder sammen. FCK kunne stille op med b holdet og vi ville ikke kunne score.

Jensemand57: Det er da en trøst, at vi kun skal i Parken denne ene gang i sæsonen

Pastorius: Dalsgaard koster to mål i dag, det er vel rimeligt han får lidt røvfuld.

Elscorpio
: Synes det værste er vores meget pinlige stadionspeaker der skal gøre det til et helt show at opremse vores hold og også ved scoringer

9520AaB: Er vi ikke bare allesammen blevet så gamle, at vi savner dengang man kun kunne få sennep til sine røde pølser og kolde brød. Hvor den eneste stemning var en monotont klap, når Søren Larsen skulle kaste indkast, og hvor vi spillede i puma med de danske spritfabrikker som sponsor?

BoT: Slaget om Jylland!
Se den på en af landets førende tv-stationer i primetime søndag aften!
(Eller i hvert fald søndag eftermiddag. På Canal9. Som vist nok kan ses af de fleste. Eller mange i hvert fald.)

FCM: Og så kunne man diskutere om AaBs mesterskab samt ene bronze er mere værd end FCMs 2 sølv og 3 bronze i samme periode

frederikshavneren: Jeg er elendig til at forudse AaBs resultater, så når jeg nu skriver at jeg tror at de taber på lørdag, så ender det sikkert med en sejr!

astonvilla. Unge Thomsen ved åbenbart ikke at han skal holde Kaje når Kong Kent ligger smoke-screen ud for Gjæfferne.
Ungdommens mod....

Strandfelt
: Hvornår er "Rissi" begyndt at brede sig? Skal vi ikke forsøge at kvæle det hurtigst muligt?

Eksil: Frederiksen havde vel scoret et mål imod Brøndby hvis ikke deres klumpede forsvarer havde losset den i mål? Måske har vinteren været god for ham.

Mr. Larsen ahhh Crap, ikke Søren Frederiksen på banen, så fucking heller Curth !

White splash: Hørte lige i radioen, at AaB 3 gange tidligere har haft 36 point efter 20 runder. Alle gange er endt med et mesterskab...

Freddie: Der er to lyntog på vej mod toppen, Kasper Pedersen, der lige har forlænget med AaB til udgangen af 2016, og Jacob
Blåbjerg, der har kontrakt til udgangen af 2015. De to presser sig voldsomt på, og Thelander er langt den svageste i boldomgangen af alle vores 5 midterforsvarere. Jeg tror overhovedet ikke at Rasmus Thelander har nogen chance for at blive førstevalg når vi kommer frem til sommer og Lasse Nielsen fordufter.

Doukas: Så forlæng da for ind i helvede Gaarde! Det kan kun gå for langsomt! Giv ham hvad han kræver, om det så er Limfjordsportere eller Tilbudsburgere a libitum, turpas til Gøglerbåden eller Fårup Sommerland. Hvad som helst!

Køllen I Møllen: Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at "præstere over evne". Man kan præstere under evne men ikke over. Tror bare udtrykket er opfundet af kbh-medierne når de skal bortforklare jysk succes.

Brent: (18 marts 2014): AaB har for alvor meldt sig ind i kampen om mesterkqbet. Som vi spiller pt. Tror jeg på at mesterskabet kommer til 9000 i år. I denne tråd kan man diskutere mesterskabskampen og de andre mesterskabskandidaters kampe

Kasper: Jeg har svært ved ikke at tro på mindst en guldmedalje. Beklager optimismen.

12mand: ikke at det skal forsvares at der kom knytnæver gennem luften. men de aber der kravler op i capo tårnet, skal da bare pisse ned. de har ikke en skid at gøre der oppe og i samme ombæring, håber jeg da vi bruger ham den unge capo noget mere (har os set ham i randers) i stedet for røde. synes ham den unge er meget bedre til at få folk med. og så synes jeg røde har hængt lidt efter de sidste par kampe.

Gentleman Finn: Vi må lave en bus for pensionister og ligesindede

frederikshavneren: Håber at du har ret i at Spalvis endelig kommer på måltavlen. Spalvis har gjort det udmærket her i foråret, han er klart bedre end i efteråret hvor han virkede overmatchet når han fik chancen. Spalvis bliver gradvist bedre, men han er primært med for at score mål og på det parameter har han fejlet. Det er ikke fordi at han har brændt massevis af chancer, det har han ikke, men et par gevaldige afbrændere trækker ned i bedømmelsen.

Seaman: Selvom der kan være lidt selvsving i kbh, tvivler jeg på de har nået det narcissistiske niveau, at de er bekymret for at blive overhalet af sig selv.

Pastorius: Træning bliver aldrig det samme som kamp - uanset niveau.

MHJ: O.k. jeg kan forstaa paa Bach Bak, eller Bak Bach... eller hvordan det nu er, at FCM tilskuere peb efter holdet ved 0-0 efter 60 min. mod FCN. Fair nok, alt fra Herning stinker, men jeg haaber daelme ikke der vil komme det samme forventningspres fra de nordjyske tilskuere. Gaarde, traenere og spillere har indtil videre vaeret gode til ikke at floejte med paa journalisternes melodi, men jeg bliver sgu bange hver gang de mere Koebenhavnerorienterede spillere som f.eks. KEP udtaler sig om guldkampen. "En kamp ad gangen" eller hold jeres kaeft. Vi fejrer mesterskabet naar det er vundet, og ikke et sekund foer.

Jonas386: Spalviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
EDIT – FUCK

Mr.Larsen: hvor fucking latterligt det her AMATØRER !

Jonas386: Nå, det var det. Tillykke til FCK med skabet. Vi scorer ikke 2 gange mere.

Mr. Larsen: sikke en moral vi har.
mesterskabet? lol vi skal være glade med bronze !

andreasaab89: Håber at det første mål kan sætte en dominieffekt frem hos Spalvis

Doukas: Hvis du skriver "engelske uger" så meget som en gang til, så får jeg et alvorligt anfald af fnidder

Awnaw: Gad vide om det er spillertruppen, der har bestilit det lortemusik, vi hører herude

Sulakvelidze: Hvis Mourinho, Guardiola, Alex Ferguson og Jürgen Klopp fandt sammen i et konstruktivt samarbejde, ville deres samlede fodboldviden måske...MÅSKE kunne matche Kent Nielsen. AaB's træner er et unikum, et overmenneske, en sand helgen. Det må alle i verden nu indrømme.

MHJ: PK ejer højre side. Kæft han er blevet god. Dalle skal godt nok oppe sig for at tilbageerobre den plads.

Andereasaab89: han står der bare og er kold som en fryser. Han er godt nok en ægte goalgetter.

MHJ: Er der forresten en der kan fortælle om den der "jeg har lige modtaget en lobotomi" frisure som bl.a. Augo render rundt med, snart vil gå af mode?

Køllen I Møllen: Det kan da aldrig blive et tema at diskutere!? Selvfølgelig skal vi håbe at møde Farum. Det er det hold vi har bedst chance for at slå. Og så er der nogenlunde neutral bane hvis det er mod dem. Vil også meget hellere tabe til dem end FCK hvis det skal ende med det. Orker ikke at se på de tåbelige FCK-aber vinde igen igen over os i finalen.

Pastorius: Tabermentalitet er at gå op i hvem man skal møde. Vindermentalitet er at kvase dem der kommer forbi.

Halil: Jonas: Du har en fejl i fcms opstilling. Han hedder retteligt Bach Back Kawert Bak

Henriksen: Først drak vi GULD-øl Og nu kan vi godt bælle en POKAL-pilsner

Pastorius: Benspænd giver 6 point, også for spillere i andre klubber.

BoT: Er det dig Glenn??

9520AaB: Den måde vi idag insisterer at lave opspil på, gør at vi risikerer en røvfuld. Er bange for at FCMuh vil straffe os mange gange.

Magnussen: HAHAHA!!! Spalvis! Kamp valg nr. 3 min bare røv! Fuck det er underholdende fodbold!

Provst i Brovst: I de sidste 44 år har Køllen trofast siddet i parken ved hver eneste pokalfinale med AaB som deltager.... undtagen denne her! Er det tilfældigt at AaB lige vinder den her? Det tror jeg ikke, det tror jeg ikke eneste der så kampen mener.

limey: Måske den bedste halveg i AaB's historie?

Oswald: AaB har ikke tabt en udekamp i superligaen i mere end 8 år, hvis de har ført ved pausen.

MrBangDK: Iøvrigt skræmmende at høre kommentatorerne i starten "imponerende tifo af FCM's fans" - ja, hvis man elsker flad plastik!

Hinrup85: SPAAAAAAALLLLLLLLL FUUUUUCKIIIIIINGGGGG VIIIIIIIIISSSSSSS

Aabwibz: Synes alle lige skal ned på jorden igen og ikke være for optimistiske.. Hver gang der bliver for meget optimisme her inde, taber vi altid….Brøndby er stadig en svær modstander som vi også generelt har det svært mod, så mon ikke vi taber og igen halter efter FCM mens FCK tager en sikker sejr.

FlæskeFrank: Er det rigtigt, at Kent har lovet at smile, hvis vi vinder the double ???!!!

Oldager: Skal vi ikke snart til at diskutere reelle mål igen?

Jesper Schmidt: Du bør lære at bruge "citer" knappen, så undgår du selv at skulle opfinde hvad andre folk skulle have skrevet.

Larstyndskid: Jeg er virkelig irriteret over du skriver AaB-AGF, det gjorde mig så glad. Det er jo ikke AaB-AGF, men AGF-AaB som gør vi ikke kan anses som favorit. Kan du ikke ændre din overskrift så andre undgår at få samme negative oplevelse?

BoT: Helt enig. Vores chance for at vinde pokalen er gået fra at være 0% til at være 0%.

Hje1980: Ja FCM er jo ikke en decideret hade klub (udover de bare er godt træls), men tager man de historiske briller på er der jo "kun" AGF og BIF som rigtige hadeklubber... I næste gruppe ligger FCK, OB og så FCM (bare fordi de er træls).

AllanPedersen: klap klap til klubben, fordi vi igen, opfører os som kæmpe amatører,
og klap klap for vi igen skræmmer potentielle investorer væk ved konstant at vise vi ikke har styr på en skid.
Hvor er de smarte kommentarer nu henne?

MightyReds: I have a man crush. Or well, might be more than one man :-)

FlæskeFrank: KEP er vel altid i karantænefare...

Brent: Med det spil FCK og BIF viser pt og FCM's form pt tror jeg de får 7 point i de tre sidste, det betyder vi skal vinde resten. Jeg håber sønderjydske har noget at spille for i den sidste

9520AaB: Til alle, der snakker om at FCK og BIF kan hjælpe os. Det kan godt ske at jeg bryder et tabu, men FCM er altså bedre end dem. Sorry.

limey: "Een kamp af gangen" er nu endelig død og begravet. Æret være dens minde. Hvordan kommer det mon til at gå i næste sæson?

Aabwibz: Ps. hold kæft hvor var det en fryd at se satanen til Grønkjær stå bag alle supporterne og bare blive svinet til af stort set alle, for derefter hurtigt at bevæge sig væk igen!

Ron Paul: De, der frygter, at Augu starter inde på onsdag, kan beroliges med, at han fik karantæne for sin advarsel mod EFB

Provst i Brovst: DEN ER HJEMME!
Nyt pokalmesterskab, nyt Danmarksmesterskab, nyt, nyt, nyt, det skal være nyt det hele.

Maglau: Tillykke FCM. Ærgerligt at vores angriber er ak.

Funky: 1-0, og de er helt væk. Nemmere program end FCM, eller hvad?

Maglau: Hold kæft AK er overmatchet, tre gange spillet i fødderne tre gange tabte. Er han stadig i 1div tempo

Hanga: SÅ KONCENTRER JER DOG EFTER EN SCORING! Kæft det har vi gjort mange gange det der.

Hinsur: MÅL på hjørnespark! Nu kan alt ske!

Patmand: Patmand tager aldrig fejl. Den er hjemme.

Henriksen: HAN ER STOR HAN ER STÆRK HAN HEDDER KENNETH EMIL!!!!!

Kunji: Haha. VI har højere boldbesiddelse end FCN og større afleveringspræcision. På udebane. Hvad så, Tiki-Taka-Hjulmand?

Henriksen: Grotesk underholdende 1 halveg.... Tør ikke tjekke mine hylere... Der MÅ ligge den største sprællemand....

nwoko: Første gang jeg bruger gud og så virker det.. haha

Henriksen: Jeg farver p*kken gul og blå i morgen.....ligner alligevel Dan Eggen i skridtet. En lækker held og lykke-tifo...

Henrik: Din tur, Riddersholm

Sulakvelidze: Jeg vil foreslå skilsmisse. Og det kan du hilse fruen og sige, at jeg mener seriøst.

Pollack2
: Hold nu kæft hvor fedt -tjek Kents reaktion efter Kuskmålet: tilsyneladende sammenbidt, vredladen og lidt bitter. Den mand er ufattelig cool.

le Cid: Jeg tolker det meget positivt, at vi ikke har fået en status på PK. Så er han jo næppe ligefrem fodboldinvalid!

Mr. Larsen: DONT JINX IT !

Provst I Brovst: Jeg tror 100% på at AaB vinder guld, det her hold er helt exceptionelt, hvordan man kan undgå at se det efter de nuker FCM, FCK og BIF i streg på hjemmebane og fandeme også nuker FCM på udebane er mig en gåde.

Køllen i Møllen: Kilde : Nej. Men I tror på mig.

NIN den fromme: De smadrede AGF og Esbjerg? AGF der ikke har vundet eller scoret siden der var Trutti Frutti på RTL? Og Viborg der næsten er endnu dårligere. De to klubber er at finde i 1. division næste sæson. FCK giver alt for at få den tredjeplads, det er der ikke et sekunds tvivl om og det vil blive et parløb mellem dem og Brøndby til sidste runde. Brøndby på udebane er heller ikke en kamp jeg vil bytte med FCM. De får intet foræret. Esbjerg på udebane var langt fra imponerende. Esbjerg uden to af deres vigtigste spillere og FCM med manglende mod på trods viden om, at vi slog OB. Der ud over den megen snak om målscoren. Pt. er der syv måls forskel, men så vidt jeg ved, er målscoren ikke fastfrossen? Når det er sagt, så kommer den slet ikke i spil og mesterskabet er afgjort før sidste spillerunde.

Pastorius: Jeg kan huske en gymnastiktime på Sofiendalskolen, hvor en af os kom til at kalde PEA for Pylle, for det kaldte de ham jo på stadion. Det skete kun den ene gang.

limey: Den person der har hacket Brents profil er yderst fornuftig at høre på.

MrBangDK: Totalt latterligt... Et spørgsmål og så siger kosten "vi når ikke mere nu for vi skal have nogle reklamer"... Hvorfor helvede så skifte over til dem?

Provst i Brovst: Men det er en laber kost

Gravballe: Brænder alle chancer og så er man bagud så kender man AaB igen...

Maglau: Ha ha ha ha hold kæft hvor er vi ringe

thomasjn: Hvad fanden laver de sådan en flok tøsedrenge. VIL de IKKE være Danmarksmestre? Nu må de sgu lige tage sig sammen.

Funky: Ham Kasper Pedersen skal ha' købt sig nogle hurtigere støvler. Det går sgu langsomt.

Birk: KEP rundt på gulvet , han er jo med i Chippendales , helt klædt af

9520AaB: Hvis Kent sætter Søren F ind, så råber jeg af en eller anden.

Mr. Larsen: SPALVIS FORHELVEDE DIN DEJLIGE DRENG !! FUCK JER OB !!

Pollack2: Okay. Der blev OB snydt for et klokkeklart straffe for Thomsens hånd på bolden.

Patmand
: Dommeren kompencerer for tidligere fejl - fair nok siger Patmand

MrBangDK: Hååååååååndbold..... Würtz..... Hyr Wilbeck... Mere af den slags!

nijuni: Hold da op, en kamp.
Glimrende mål - brændte kæmpechancer
Optur - nedtur for at slutte med ren optur.
God moral hos drengene
Og dommerfejl på dommerfejl på dommerfejl osv. Det var godt nok ringe.
Guldbarometeret står på 63.

AllanPedersen: Altså jeg snakkede nu seriøst om hans hår...
Prøv at se de høje tindinger der mødes inde på midten og så den der tintin agtige tot i midten på panden?
Det hår skal klippes.. helt ned..

Hajen: FCM godt kørende - de har sat et stort forspring over styr, og så har de lige 'præsteret' at vinde over selveste 'GF og Viborg.....De har EfB, BIF og FCK tilbage, og det er IKKE 9 point..

astonvilla: Spalvis: Jeg vil føde dine børn.

Fabbe: KEP FUCK THE WHAT, som de unge vist siger på Facebook

Brodernumsi: Jeg forstår det ikke helt. Spyttede han PÅ nogle fans, eller spyttede han i retning af tribunen? Måske er den spytklat blevet lidt overfortolket...

Pastorius: Jeg er lige ved at tro at samtlige mulige synspunkter nu er repræsenteret i tråden. Jeg er lidt i tvivl om det ender med vi alle bliver enige.

Dr.Jones: Der skal sgu mere til at forarge mig... Holdet ligger nr.1 og er i pokalfinalen. KEP du spytter bare alt det du vil!

Flower: Nok det gladeste vi nogensinde ser ham. Kent, du er min weekendfar!

Gentleman Finn: Hahahaa!!! Jeg elsker jer alle sammen i røde pikhoveder

Worminator: Det er så en af ulemperne ved at bo i udlandet. Her er ingen FCM- eller FCK-fans at hovere overfor. Jeg må nøjes med at fortælle vidt og bredt om AaB's store triumfer (også dem der ligger længere tilbage i historien) og det gør jeg naturligvis også gerne.

Gnu: JEG KAN NÆSTEN IKKE VÆRE I MIG SELV!

Corona: Jeg græder...

Wokee: Jeg får gåsehud på min gåsehud!

12mand: jeg ved godt det ikke er populært at sige her inde.
og disco glenn er selvfølgelig stadig pisse kau, burde blive slået ihjel, og alt det der...
men fuck hvor er jeg imponeret over at han tager det så cool, at vi har snuppet mesterskabet, og faktisk anerkender det. selvm man kan synes han er pisse usympatisk, og mega kau, så siger det altså alligevel lidt om ham.

MrRepsak: Haha eneste online , god tur i parken til alle jer andre

Henriksen: SÅ kender vi AaB i Pokalfinalen....Bagud - nervøst og låst spil, og med et par spillere på grænsen til udvisning.....

limey: Vi kommer til kort overfor deres fysik. En kamp 100% på FCK's præmisser.

Hinsur: THELANDER 1-1! Og det var på hjørne, nu kan alt ske!

nwoko: Det er jo fuldstændigt sindsygt - VI OSER AF KLASSE

Awnaw: Jeg elsker debatsiden.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Re: Året der gik.

Indlæg af limey » 20. maj 2014, 08:54

Spitzenklasse! Især mine egne citater synes at gå rent ind. ;) :danmarkfan:

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 20. maj 2014, 09:45

En historisk sæson kogt ned til løsrevne citater, kraftudtryk, desperation, jubel og eufori. Fantastisk - tak fra hjertet.
Lindmark / Vendelbokartellet

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 20. maj 2014, 11:09

Klasse. Jeg er sgu da stolt over at have to bemærkninger med. :aabfan:

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 20. maj 2014, 12:09

:thumbsup:

Satme skønt at blive mindet om sit eget tåbelige sortsyn på AaB. Så kan man lære det!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 20. maj 2014, 12:20

Når man kun har én bemærkning med, må man kigge indad, og debattere bedre i 14/15.

Jeg vil ikke køre en Glenn på den hér.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 20. maj 2014, 12:35

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 20. maj 2014, 12:41

Hvad laver alle i andre i min tråd?

:-)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 20. maj 2014, 12:46

Så blev sæsonen lige ENDNU bedre! :thumbsup:
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 20. maj 2014, 12:50

Det er simpelthen klasse - jeg forestiller mig, at NIN har haft et txt dokument liggende på computeren, som løbende er opdateret med guldkorn og deslige fra debatten. :)

Hvem melder sig frivillig til at tage notater til næste sæson?

PS: 2 quotes synes jeg bestemt er godkendt for mig! :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

seamann

Indlæg af seamann » 20. maj 2014, 18:49

Fantastisk - glimrende. Og nok en god ide at diverse trådene ikke er repræsenteret....

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 20. maj 2014, 19:05

Havde jeg dog bare spillet 1000 kr, på at vi blev mestre, den 29 juli 2013...

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 20. maj 2014, 20:51

Fantastisk indlæg. Jeg både elsker og hader alle herinde, det fås ikke meget bedre.

- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 20. maj 2014, 22:14

Man ved at man bruger ALT for meget tid herinde, når man nærmest kan sætte alle citaterne ind i de rette tråde.

Jeg vil også godt lige have lov til at kippe lidt med flaget for Fabbe's brilliante indlæg omkring København og mindreværd. Hovedet på sømmet har sjældent været bedre ramt:
Fabbe skrev:Der er altid noget, man ikke kan leve op til, og på hvert gadehjørne konfronteres man med det kapløb, når man ser en hørskjorte med kartoffeltryk til 5000 kroner i et smart butiksvindue og ikke har råd til at købe den.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 20. maj 2014, 23:53

Hehe, meget sjovt indslag. Selvom jeg tilsyneladende tabte mig en palle øl, så var det ikke helt forkert, jeg havde ret i at hverken OB, FCN eller BIF tog medaljer. Indlægget opsummerer også helt perfekt hvorfor jeg elsker debatsiden, der er både plads til lange diskussioner, saglige analyser af kampe (og truppen) samt følelsesudbrud ud i de mest ekstreme afskygninger. Jeg er vild med det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af NIN » 21. maj 2014, 00:05

jonas386 skrev:Hehe, meget sjovt indslag. Selvom jeg tilsyneladende tabte mig en palle øl, så var det ikke helt forkert, jeg havde ret i at hverken OB, FCN eller BIF tog medaljer. Indlægget opsummerer også helt perfekt hvorfor jeg elsker debatsiden, der er både plads til lange diskussioner, saglige analyser af kampe (og truppen) samt følelsesudbrud ud i de mest ekstreme afskygninger. Jeg er vild med det.
Ja, men FCK fik og de var en del af væddemålet. Det var FCN til gengæld ikke ;-)

Du kan smide en kasse øl eller to ombord på en awaytur, så passer pegnene :-)

P.S. To astonvilla. To :-)

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 21. maj 2014, 00:17

NIN den fromme skrev:
jonas386 skrev:Hehe, meget sjovt indslag. Selvom jeg tilsyneladende tabte mig en palle øl, så var det ikke helt forkert, jeg havde ret i at hverken OB, FCN eller BIF tog medaljer. Indlægget opsummerer også helt perfekt hvorfor jeg elsker debatsiden, der er både plads til lange diskussioner, saglige analyser af kampe (og truppen) samt følelsesudbrud ud i de mest ekstreme afskygninger. Jeg er vild med det.
Ja, men FCK fik og de var en del af væddemålet. Det var FCN til gengæld ikke ;-)

Det har du helt ret i, det var mere til mig selv ifht mit oprindelige postulat :D
Det lyder som en aftale, jeg spørger bare efter Nin, så ved folk nok hvem jeg leder efter

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af NIN » 21. maj 2014, 00:36

jonas386 skrev:
NIN den fromme skrev:

Det har du helt ret i, det var mere til mig selv ifht mit oprindelige postulat :D
Det lyder som en aftale, jeg spørger bare efter Nin, så ved folk nok hvem jeg leder efter
Der har du ret, der ramte du næsten plet. Man kan selvfølgelig argumentere for, at have FCK kikset, ville BIF være blevet nr. 3.

Øllen til away-turen skulle nu ses som en donation til de unge mennesker der gør en fantastisk indsats for stemningen på udebane :)

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 21. maj 2014, 00:41

Øllen til away-turen skulle nu ses som en donation til de unge mennesker der gør en fantastisk indsats for stemningen på udebane

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 21. maj 2014, 01:32

jonas386 skrev:
NIN den fromme skrev:

Eller Kasper :cheers:
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Besvar