Jeg håber da bestemt at man afviser et bud på 8 mio. kr på Nikolaj. Vi er ved at få styr på økonomien og vi skal ikke fortsætte med at sælge vores unge talenter for peanuts.Patmand skrev:Så snart der ligger bud på 8-10 mio. og spilleren samtidigt er interesseret i et skifte, så vil AaB til hver en tid acceptere budet. Tror aldrig AaB har afslået bud i den størrelsesorden og økonomien er jo pt. slet ikke til at spille primadonna.hje1980 skrev:Så er det godt vi ikke er tvunget ud i salg, og kan sige nej tak til deres tilbud...Reyad skrev:Silber, nej tak. Jeg kan ikke se, hvad han skal tilføre vores hold. Han var min yndlingsspiller, da han tonsede op og ned af højrekanten med 5-tallet på ryggen. Men den spiller findes ikke længere.
Jeg håber, hverken for mig eller FCK, at Lasse ender i FCK. I min optik er han for dårlig med bolden til at spille i FCK.
I øvrigt tror jeg godt vi kan frygte, at Kasper Hjulmand ser mod AaB-spillerne, hvis han får et budget at lege med i Mainz. Jeg kunne sagtens se Kusk, Ahlmann eller Thomsen passe ind i Hjulmands koncept.
Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
AaB - the Nordic gateway to Europe
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Ja, Lasse må spille for los og løb hold som AaB. Hos FCKs elegantier passer han ikke ind, med deres hurtige kombinationer, flydende spil og possesion. Lasse kunne aldrig spille for sådan et hold.Reyad skrev: Jeg håber, hverken for mig eller FCK, at Lasse ender i FCK. I min optik er han for dårlig med bolden til at spille i FCK.
Nej Lasse skal til et fysisk hold som det AaB han kommer fra, et hold der spiller duelspil, mand mod mand, fokus på dødbolde og fysik - hvor det ikke går for hurtigt eller for frækt.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Du har jo ret. Han kan ikke måle sig med følsomme teknikere som KEP og Thelander.Provst i Brovst skrev:Ja, Lasse må spille for los og løb hold som AaB. Hos FCKs elegantier passer han ikke ind, med deres hurtige kombinationer, flydende spil og possesion. Lasse kunne aldrig spille for sådan et hold.Reyad skrev: Jeg håber, hverken for mig eller FCK, at Lasse ender i FCK. I min optik er han for dårlig med bolden til at spille i FCK.
Nej Lasse skal til et fysisk hold som det AaB han kommer fra, et hold der spiller duelspil, mand mod mand, fokus på dødbolde og fysik - hvor det ikke går for hurtigt eller for frækt.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Nu er der ikke en anti-transferønsketråd, så jeg ligger den her, off-topic:
http://tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/a ... -til-mainz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg er så pisse hunde angst for at Hjulmand går på ondt rov hos os.
Kusk, Thomsen, Ahlman, Spalvis, Thelander, Larsen osv osv...
Han kan jo købe alle vores "stjerner" for hvad én bundesliga stjerne koster (og det endda en stjerne fra miderste hylde).
Gys. Hjulmand: Hold dig langt væk!
http://tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/a ... -til-mainz" onclick="window.open(this.href);return false;
Han kan jo købe alle vores "stjerner" for hvad én bundesliga stjerne koster (og det endda en stjerne fra miderste hylde).
Bienvenu Bassogog!
- astonvilla
- Allstar

Hvor skal truppen styrkes?
Dette er hvad vi har:
GK: Nicolai Larsen + CC
Forsvar: PK, Ahlmann, Dalsgaard, Thelander, KEP, Kasper Pedersen
Midt: Würtz, Augo, Risgård, Wichmann, Gili, Kusk, Thomsen
Forwards: AK, Søren F., Spalvis
Derudover har vi Bruhn, Rye, Blåbjerg og Ahlmann den yngre som vi reelt ikke kender niveauet på, samt Rolf Toft som øjensynligt ikke har dét der skal til.
Vi skal have styrket os på angrebspladserne. Samt en back-up til backen.
Kan vi holde sammen på denne trup, ville det være smukt med en Helenius samt en back af høj kvalitet - men som kan tåle at sidde på bænken i en sæsons tid, vel vidende at vi sikkert ikke kan holde på Ahlmann så lang tid endnu.
Kunne vi så få drysset en Lukas Andersen over holdet på et lejemål for sæsonen, ja så vil det være mums.
Jeg ville egentlig også gerne have Jönsson - men hans lyske af glas gør at vi må sige pænt nej tak. Desværre. Dygtig spiller og god personlighed.
Dette er hvad vi har:
Derudover har vi Bruhn, Rye, Blåbjerg og Ahlmann den yngre som vi reelt ikke kender niveauet på, samt Rolf Toft som øjensynligt ikke har dét der skal til.
Kan vi holde sammen på denne trup, ville det være smukt med en Helenius samt en back af høj kvalitet - men som kan tåle at sidde på bænken i en sæsons tid, vel vidende at vi sikkert ikke kan holde på Ahlmann så lang tid endnu.
Kunne vi så få drysset en Lukas Andersen over holdet på et lejemål for sæsonen, ja så vil det være mums.
Jeg ville egentlig også gerne have Jönsson - men hans lyske af glas gør at vi må sige pænt nej tak. Desværre. Dygtig spiller og god personlighed.
Bienvenu Bassogog!
Hvis det er buddet på Thomsen er jeg sikker på svaret fra Gaarde er; "hop i havnen"... han er LANGT LANGT mere værd.Patmand skrev:Så snart der ligger bud på 8-10 mio. og spilleren samtidigt er interesseret i et skifte, så vil AaB til hver en tid acceptere budet. Tror aldrig AaB har afslået bud i den størrelsesorden og økonomien er jo pt. slet ikke til at spille primadonna.hje1980 skrev:Så er det godt vi ikke er tvunget ud i salg, og kan sige nej tak til deres tilbud...Reyad skrev:Silber, nej tak. Jeg kan ikke se, hvad han skal tilføre vores hold. Han var min yndlingsspiller, da han tonsede op og ned af højrekanten med 5-tallet på ryggen. Men den spiller findes ikke længere.
Jeg håber, hverken for mig eller FCK, at Lasse ender i FCK. I min optik er han for dårlig med bolden til at spille i FCK.
I øvrigt tror jeg godt vi kan frygte, at Kasper Hjulmand ser mod AaB-spillerne, hvis han får et budget at lege med i Mainz. Jeg kunne sagtens se Kusk, Ahlmann eller Thomsen passe ind i Hjulmands koncept.
Er det buddet på Ahlmann, tror jeg man starter en forhandling... Med tanke på de økonomiske indsprøjtninger der kommer i efteråret så er der ved at penge i kisten igen. Nu skal de bruges rigtigt, således vi HAR mulighed for at spille højt spil med vores spillere.
At vi ved hvad de er værd... og prisen bliver derefter...
Hvorfor i alverden skulle AaB ville ønske at sælge så mange på engang...? Tror du selv Gaarde vil det?astonvilla skrev:Nu er der ikke en anti-transferønsketråd, så jeg ligger den her, off-topic:
Jeg vil mere ovenud tilfreds hvis vi beholder truppen og tilføjer noget kreativitet i angrebet/offentsiv midtbane. det kan en af følgende: Lukas A, Helenius eller Jönsson så har vi hvad der skal til.astonvilla skrev:Hvor skal truppen styrkes?
Dette er hvad vi har:
Kan vi få Ene ind som reservespiller gør det heller ikke noget, men jeg mener ikke han kan slå nogle af de nuværende midtbanespillere af bedømt udfra hans skadeshistorik og deraf manglende spilletid. En Ene i topform vil kunne spille en god kant og rykke Kust ind på den offensive hængende, eller Ene i den position.
Vores absolut svageste punkt er angrebet, Spalvis er et stort talent men jeg synes stadig han mangler meget i sin boldomgang som helt sikkert kommer. Det samme med AK som jeg dog tror bliver noget bedre i næste sæson når han får endnu mere erfaring og tilvænning til tempoet og det fysiske spil.
Frederiksen jamen der holder jeg fast i at han er den dårligste spiller nogensinde i den tid AaB har betalt spillere for at spille fodbold.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Det tror jeg faktisk ikke en gang vi vil forhandle om - en ung spiller på et "the double" hold der lige er udtaget til landsholdet, på den plads alle klubber står og mangler kvalitetsspillere på som venstreback.hje1980 skrev:Hvis det er buddet på Thomsen er jeg sikker på svaret fra Gaarde er; "hop i havnen"... han er LANGT LANGT mere værd.Patmand skrev:Så snart der ligger bud på 8-10 mio. og spilleren samtidigt er interesseret i et skifte, så vil AaB til hver en tid acceptere budet. Tror aldrig AaB har afslået bud i den størrelsesorden og økonomien er jo pt. slet ikke til at spille primadonna.hje1980 skrev:Så er det godt vi ikke er tvunget ud i salg, og kan sige nej tak til deres tilbud...Reyad skrev:Silber, nej tak. Jeg kan ikke se, hvad han skal tilføre vores hold. Han var min yndlingsspiller, da han tonsede op og ned af højrekanten med 5-tallet på ryggen. Men den spiller findes ikke længere.
Er det buddet på Ahlmann, tror jeg man starter en forhandling... Med tanke på de økonomiske indsprøjtninger der kommer i efteråret så er der ved at penge i kisten igen. Nu skal de bruges rigtigt, således vi HAR mulighed for at spille højt spil med vores spillere.
At vi ved hvad de er værd... og prisen bliver derefter...
Det kommer selvfølgelig an på om du mener indleder forhandling - som i " vi forventer prisen rammer de 15 mio".
AaB - BIF 13/4 2014
- astonvilla
- Allstar

hje1980: Jeg er naturligvis klar over at vi ikke sælger hele møllen på én gang. Men såfremt han kommer herop på besøg med en fed tegnedreng og snupper bare 2 profiler fra os, kan det sku gøre ondt på os.
Maglau: Enig i at Søren F. er piv-ringe. Hans boldomgang minder om noget på serieniveau og han får da ej heller forlænget sin kontrakt som udløber om hvad - et års tid?
Men ligefrem den ringeste i AaB siden lønnet fodbold blev indført, er nok en tilsnigelse. Jeg husker i hvert fald nogle grumme tilfælde back in the day.
Maglau: Enig i at Søren F. er piv-ringe. Hans boldomgang minder om noget på serieniveau og han får da ej heller forlænget sin kontrakt som udløber om hvad - et års tid?
Men ligefrem den ringeste i AaB siden lønnet fodbold blev indført, er nok en tilsnigelse. Jeg husker i hvert fald nogle grumme tilfælde back in the day.
Bienvenu Bassogog!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Men jeg synes det tydeligt hvorfor FCK købte ham dengang, med en ekstra 5 - 10 kg muskler på er han jo prototypen på en FCK spiller.astonvilla skrev:Maglau: Enig i at Søren F. er piv-ringe. Hans boldomgang minder om noget på serieniveau og han får da ej heller forlænget sin kontrakt som udløber om hvad - et års tid?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Drømmescenariet:astonvilla skrev:Hvor skal truppen styrkes?
Dette er hvad vi har:
.
Målmænd: Nicolai og CC
Forsvar: Dalle, PK, KEP, Thelander, Kasper P, Blåbjerg, Ahlmann- Indkøb: Jacob Barrett Laursen tilbage fra OB/Juve
Midtbane: Kusk, Thomsen, Gili, Bruhn, Rye, Viktor Ahlmann, Würtz, Augo, Risgård - Indkøb: Enevoldsen
Angreb: Spalvis, AK, Frederiksen - Indkøb: Helenius
Ud: Curth, Due, Toft, Wichman
Martin P - ægte Aalborg
Hvis han henter 2 profiler, så bliver det en stor check der skal laves... totalt snakker vi måske omkring 20 mio...astonvilla skrev:hje1980: Jeg er naturligvis klar over at vi ikke sælger hele møllen på én gang. Men såfremt han kommer herop på besøg med en fed tegnedreng og snupper bare 2 profiler fra os, kan det sku gøre ondt på os.
Så tror jeg også godt du kan regne med der bliver hentet ind udefra som erstatning.
Omkring tilgang... så ja.
Jacob Barret
Ene
Helenius
Så er der dækket ind hele vejen rundt... men nok mere end vi tør håbe på. Men drømme koster ikke noget...
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Det er hævet over en hver tvivl, og jeg var IKKE beruset, vi tog kun afsked med Curth og Due igår. Det betyder at Jönsson er forpligtiget til at blive. Det er fuldstændig ligegyldigt hvad Wolfsburg siger, for vi har ikke sagt farvel. Det ved enhver at det er juridisk bindende på linie med feriepenge etc.
Tror vi har en god sag:-)
Tror vi har en god sag:-)
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
http://nordjyske.dk/nyheder/allan-gaard ... 8/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Gaarde går først på ferie om et par uger. Jeg er sikker på at Enevoldsen bliver præsenteret inden!!
Gaarde går først på ferie om et par uger. Jeg er sikker på at Enevoldsen bliver præsenteret inden!!
Og hvad bygger du det på - mavefornemmelse eller kilder (rygter)?Tyskeren skrev:http://nordjyske.dk/nyheder/allan-gaard ... 8/112/1513
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Jeg skrev for noget tid siden, at Ene har fået et bud fra AaB og det er vist ikke blevet mindre interessant efter den sidste uges tid. Han savner DK og sin kæreste - så jeg er sikker på at han kommer til AaB.le Cid skrev:Og hvad bygger du det på - mavefornemmelse eller kilder (rygter)?Tyskeren skrev:http://nordjyske.dk/nyheder/allan-gaard ... 8/112/1513
Jeg har også hørt at han er blevet tilbudt en kontrakt, og han rigtig gerne vil tilbage.. Ligeledes har jeg fået fortalt at Mechelen har givet grønt lys for et skifteTyskeren skrev:Jeg skrev for noget tid siden, at Ene har fået et bud fra AaB og det er vist ikke blevet mindre interessant efter den sidste uges tid. Han savner DK og sin kæreste - så jeg er sikker på at han kommer til AaB.le Cid skrev:Og hvad bygger du det på - mavefornemmelse eller kilder (rygter)?Tyskeren skrev:http://nordjyske.dk/nyheder/allan-gaard ... 8/112/1513
Kan da kun håbe, at det jeg har hørt er rigtig - min kilde havde ret i sommers omkring Jønsson og AK kom til klubben
"kilde og kilde - en kollega der har en kammerat der arbejder for et agent firma i KBH, som lækker lidt småoplysninger om alle klubber i DK"
AaB - nu, i morgen & altid! 
jayC skrev:Jeg har også hørt at han er blevet tilbudt en kontrakt, og han rigtig gerne vil tilbage.. Ligeledes har jeg fået fortalt at Mechelen har givet grønt lys for et skifteTyskeren skrev:Jeg skrev for noget tid siden, at Ene har fået et bud fra AaB og det er vist ikke blevet mindre interessant efter den sidste uges tid. Han savner DK og sin kæreste - så jeg er sikker på at han kommer til AaB.le Cid skrev:Og hvad bygger du det på - mavefornemmelse eller kilder (rygter)?Tyskeren skrev:http://nordjyske.dk/nyheder/allan-gaard ... 8/112/1513
Kan da kun håbe, at det jeg har hørt er rigtig - min kilde havde ret i sommers omkring Jønsson og AK kom til klubben
"kilde og kilde - en kollega der har en kammerat der arbejder for et agent firma i KBH, som lækker lidt småoplysninger om alle klubber i DK"
Jamen så har vi jo hørt det samme.. Mon ikke den er god nok så
Jeg håber det er en præstations kontrakt han får, for han er godt nok meget skadet.
- astonvilla
- Allstar

Meget kort - men ikke så meget at tage fejl af.
http://www.nordjyske.dk/nyheder/allan-g ... 8/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg liker lige den melding med en gigantisk Curth!
Love Gaarde
http://www.nordjyske.dk/nyheder/allan-g ... 8/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg liker lige den melding med en gigantisk Curth!
Love Gaarde
Bienvenu Bassogog!