skal sådan een ikke have en røvfuld hashtags #sldk #AaB #bif #fcm #fckPastorius skrev:Flower skrev: Noget man må have lov at følge med i?Kan du ikke smide noget info?
Det får smilet frem tråden
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: Det får smilet frem tråden
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Og smid sq da gravgaard den kæmpe idiot på!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
http://www.bt.dk/fodbold/fantastisk-vid ... eners-meda" onclick="window.open(this.href);return false;
Skal nok ikke lige ses mens konen eller ungerne er i nærheden, såfremt du vil bevare lidt respekt.....
Skal nok ikke lige ses mens konen eller ungerne er i nærheden, såfremt du vil bevare lidt respekt.....
Bienvenu Bassogog!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
astonvilla skrev:http://www.bt.dk/fodbold/fantastisk-vid ... eners-meda
Det bliver dog nok en smule akavet når han glemmer hvor han stjal ham fra. De ligner jo alle sammen hinanden de grønne.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Køllen I Møllen
- Allstar

https://mobile.twitter.com/DanHammer06/ ... 5018031105" onclick="window.open(this.href);return false;
Janteloven eksisterer IKKE!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Om ikke andet så er ærligt svar, bitter, men ærligtKøllen I Møllen skrev:https://mobile.twitter.com/DanHammer06/ ... 5018031105
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
At læse kommentartråden til artiklen:
http://mobil.bold.dk/#/nyt/AaB-pryglede ... kalfinalen" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er vildt så mange af de andre holds fans der roser og tillykkeønsker.
Fedt fedt fedt
http://mobil.bold.dk/#/nyt/AaB-pryglede ... kalfinalen" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er vildt så mange af de andre holds fans der roser og tillykkeønsker.
Fedt fedt fedt
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Kasper Risgård:
"Jeg skal aldrig væk herfra. Det her er min klub, som jeg har savnet så meget at være tilbage i. De skal slæbe mig ud herfra."
"Jeg skal aldrig væk herfra. Det her er min klub, som jeg har savnet så meget at være tilbage i. De skal slæbe mig ud herfra."
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
Rasmus thelander orange MoTM kort i FIFA14 fut.
Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk
Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk
o.O
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hehe, det er hårdt at spille oldnorsk 4-4-2, når man møder det mest nytænkende hold i hele landet.Foeniks på sidelinien.dk skrev:Sidste irritationsmoment, der om muligt mere end noget andet fik mit pis i kog: 3+ Kommentatorerne... Hva' er det for en omgang fælles-onani og fuldstændig ubrugelig forherligelse af AaB hver gang de spiller bolden mere end 5 meter frem ad bane? (Ej, hvor det er fantastisk, se hvordan de bryder FC's kæder og bare gør hvad der passer dem. De har vinder-attitude. De har spillet så godt hele sæsonen, og her kan vi virkelig se hvor dygtige de er.) Altså... jeg er ikke ude efter objektivitet hos en kommentator, men distance og refleksivitet til hvad der foregår ville sgu klæde dem. Som om de spiller samba-bold og genopfinder fodboldens hellige gral når Risgård spiller en flad bold op i banen. Come on.
Hader København!
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
At se Kent Nielsen synge med på "vi er mestrene" ved pokaloverrækkelsen.
Men i det taget: AaB. Man bliver jo bare totalt glad i låget, hver gang man tænker på den klub. Og det fede er, at sådan bliver det ved hele sommeren.
Men i det taget: AaB. Man bliver jo bare totalt glad i låget, hver gang man tænker på den klub. Og det fede er, at sådan bliver det ved hele sommeren.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Jeg er BESAT af den pokalfinale. Det er større end seriemesterskabet i år, og det er det største siden 1995! Det er forløsning for SÅ mange og lange drømme. Vi indtog København med en hær, og vi slog det DBU-finansierede plastickastel i deres egen garage.
Og mesterskabet? Herregud. Det var fuldkommen out of this world i 1995, hvor vi aldrig havde troet, at det skulle ske for vores 110 år gamle klub. Det var tilsvarende fuldstændig magisk og uvirkeligt, da et proppet stadion (25.000?) sendte Brøndby hjem med 4-1. Men efterhånden har vi vænnet os til, at vi kan vinde flødekanden, når vi virkelig gider.
Men pokalen, derimod. Så mange år, så mange skuffelser siden.
Mit smil vil simpelthen ikke falde ned igen.

Og mesterskabet? Herregud. Det var fuldkommen out of this world i 1995, hvor vi aldrig havde troet, at det skulle ske for vores 110 år gamle klub. Det var tilsvarende fuldstændig magisk og uvirkeligt, da et proppet stadion (25.000?) sendte Brøndby hjem med 4-1. Men efterhånden har vi vænnet os til, at vi kan vinde flødekanden, når vi virkelig gider.
Men pokalen, derimod. Så mange år, så mange skuffelser siden.
Mit smil vil simpelthen ikke falde ned igen.

Ceterum censeo Hafnium esse delendam
- astonvilla
- Allstar

Sæsonkort 14/15 ligger klart og fornyet til en ny sæson med dejlige oplevelser.
Bienvenu Bassogog!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Og endnu en klassiker fra Ove C. som jeg egentlig godt kan lide, men som ikke altid præsterer under pres fra (dårlige) journalister:Provst i Brovst skrev:
- astonvilla
- Allstar

I øvrigt meget sjovt, mht den mail fra Allan Gaarde med "tak for støtten" der er kommet ud - jeg tænker på det billede af ham der står og glor ind på et prop-fyldt Aalborg Stadion ovre fra hjørnet og ser pænt desparat ud. Udmærket reklame-stunt (jeg kan iø se det også er kommet på hjemmesiden).astonvilla skrev:Sæsonkort 14/15 ligger klart og fornyet til en ny sæson med dejlige oplevelser.
Det vår da smilet frem.
Bienvenu Bassogog!
- Provst i Brovst
- Allstar

Skandaløs journalist, jeg håber ikke han stadig arbejder for Onside, selvom jeg gerne ville se Kent Nielsen lange ham en på kyssetøjet.limey skrev:
Og endnu en klassiker fra Ove C. som jeg egentlig godt kan lide, men som ikke altid præsterer under pres fra (dårlige) journalister:
Så vidt jeg kan se er det da ham der rapporterede fra Herning, under vores kamp imod FCV, i anden sidste runde, så han er i allerhøjeste grad fortsat ansat...Provst i Brovst skrev:Skandaløs journalist, jeg håber ikke han stadig arbejder for Onside, selvom jeg gerne ville se Kent Nielsen lange ham en på kyssetøjet.limey skrev:
Og endnu en klassiker fra Ove C. som jeg egentlig godt kan lide, men som ikke altid præsterer under pres fra (dårlige) journalister:
Det er samme journalist, som tidligere har fået et par på hovedet udenfor Brøndby Stadion, under et interview. Så han kender ligesom rutinen.