Nicklas Helenius

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Helenius

Indlæg af Provst i Brovst » 4. jun 2014, 18:57

Laudrup skrev:Noget tyder på at Helenius satser på at presse Villa til at udleje eller sælge ham til AaB

http://www.bold.dk/nyt/Helenius-afviser ... ller-Villa" onclick="window.open(this.href);return false;
Kom hjem til 9000, dit dejlige lange rær.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 4. jun 2014, 19:06

Feeeed udmelding af Nicklas. Kom så hjem med dig!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 4. jun 2014, 19:16

Laudrup skrev:Noget tyder på at Helenius satser på at presse Villa til at udleje eller sælge ham til AaB

http://www.bold.dk/nyt/Helenius-afviser ... ller-Villa" onclick="window.open(this.href);return false;
Tror du har helt ret i at det er strategien. Naar nu Villa har vaeret saa "smarte" at udmelde at han ingen fremtid har i klubben, kan Helenius jo ligesaa godt udnytte dette, og tvinge Villa til at forhandle med hans ynglingsklub ved at afvise alle andre.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

slammer
2. div
2. div
Geografisk sted: Malmø

Indlæg af slammer » 4. jun 2014, 20:32

Hvor er det bare vanvittigt fedt. Det spiller jo alle kort over på Gaardes hænder

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 4. jun 2014, 21:55

slammer skrev:Hvor er det bare vanvittigt fedt. Det spiller jo alle kort over på Gaardes hænder
Ja det kan man jo mene, men så håber jeg at Helenius bliver i Villa og fylder kontoen godt op. AaB har vist stor økonomisk ansvarlighed i de seneste år, det hænger ikke sammen med at hente Helenius hjem. Hvis BT har ret tjener Helenius omtrent 6 af de store om året i Villa, hvis han insisterer på at opretholde en pæn million hyre har AaB ikke råd til ham http://m.bt.dk/superligaen/helenius-ska ... em-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Tvivler på at Enggaard, Cubic mv. vil spytte mange penge i at aflønne
Helenius.
Derudover skal der også betales transfer for Helenius, med mindre Villa stort set forærer ham væk.

Sidst men ikke mindst er Helenius ude af kampform. Vi taler om en spiller der næsten ikke har spillet bold i ét år!

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Corona » 4. jun 2014, 22:07

Hvor er det lækkert lavet, Helenius. Hvor vil jeg gerne se den dreng i AaB trøjen igen.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 4. jun 2014, 22:08

frederikshavneren skrev:
slammer skrev:Hvor er det bare vanvittigt fedt. Det spiller jo alle kort over på Gaardes hænder
Ja det kan man jo mene, men så håber jeg at Helenius bliver i Villa og fylder kontoen godt op. AaB har vist stor økonomisk ansvarlighed i de seneste år, det hænger ikke sammen med at hente Helenius hjem. Hvis BT har ret tjener Helenius omtrent 6 af de store om året i Villa, hvis han insisterer på at opretholde en pæn million hyre har AaB ikke råd til ham http://m.bt.dk/superligaen/helenius-ska ... em-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Helenius.
Derudover skal der også betales transfer for Helenius, med mindre Villa stort set forærer ham væk.

Sidst men ikke mindst er Helenius ude af kampform. Vi taler om en spiller der næsten ikke har spillet bold i ét år!
Villa maa [ikke] have mere end 17 ikke-homegrown spillere [registrerede i truppen til naeste saeson] og de er meget taette paa det tal pt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Aston_Vill ... team_squad

Dvs. at hvis de beholder Helenius, uden intentionen om at benytte ham, saa fylder han bare i truppen, og umuliggoer evt. at de koeber en ny ikke-homegrown (hvilket de med 99% sandsyndlighed har intentioner om). De kan dog vaelge ikke at registrere ham, hvilket betyder at han de har en spiller loebende rundt de naeste aar, de slet ikke kan bruge. Her virker det meget mere fornuftigt at enten leje ham ud, eller at give ham vaek og evt. betale noget af hans loen i en periode for paa denne maade at minimere tab. Vi kan f.eks. antage at de giver ham til os, mens de betaler ca. halvdelen af han loen, mens vi selv giver en bette mille. Det burde vaere nok for Helenius, naar han samtidig faar trygge rammer, samt Ch.L bold.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 4. jun 2014, 22:36

Man kan jo kun elske den dreng.
Kom hjem til 9000.

1. prioritet, Gaarde. Tjept.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 4. jun 2014, 22:46

MHJ skrev:
frederikshavneren skrev:
Helenius.

Villa maa [ikke] have mere end 17 ikke-homegrown spillere [registrerede i truppen til naeste saeson] og de er meget taette paa det tal pt.

Dvs. at hvis de beholder Helenius, uden intentionen om at benytte ham, saa fylder han bare i truppen, og umuliggoer evt. at de koeber en ny ikke-homegrown (hvilket de med 99% sandsyndlighed har intentioner om). De kan dog vaelge ikke at registrere ham, hvilket betyder at han de har en spiller loebende rundt de naeste aar, de slet ikke kan bruge. Her virker det meget mere fornuftigt at enten leje ham ud, eller at give ham vaek og evt. betale noget af hans loen i en periode for paa denne maade at minimere tab. Vi kan f.eks. antage at de giver ham til os, mens de betaler ca. halvdelen af han loen, mens vi selv giver en bette mille. Det burde vaere nok for Helenius, naar han samtidig faar trygge rammer, samt Ch.L bold.
Der har været forlydender i pressen at Jönsson kostede 600 000,- for det år han var her, jeg kan ikke se nogen grund til at Nicklas Helenius skulle koste mere hvis det bare er leje.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 4. jun 2014, 22:52

Provst i Brovst skrev:
MHJ skrev:
frederikshavneren skrev:
Helenius.

Der har været forlydender i pressen at Jönsson kostede 600 000,- for det år han var her, jeg kan ikke se nogen grund til at Nicklas Helenius skulle koste mere hvis det bare er leje.
Jeg snakkede om et koeb her. Omend jeg har en elendig evne til at formulere mig klart her til aften.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 5. jun 2014, 00:22

Helenius set i Statoil Hasseris her til aften. Den gravide kæreste er jo DCs søster! Den knejt der kommer ud af det må jo være fremtidens stjerne!
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 5. jun 2014, 00:27

Oldager skrev:Helenius set i Statoil Hasseris her til aften. Den gravide kæreste er jo DCs søster! Den knejt der kommer ud af det må jo være fremtidens stjerne!
Det bliver sgu en tro kopi af den ægte Ronaldo!
Hader København!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 5. jun 2014, 00:28

Helenius vil gerne hjem til AaB. Mon ikke han gerne vil acceptere en solid lønnedgang mod til gengæld at få en salgsklausul a'la Kusks indføjet i kontrakten...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 5. jun 2014, 01:08

Synes det er en lidt for kæk udmelding, håber for hans egen skyld at han er lidt fejlciteret. Aston Villa kan jo også spille hardball, hvis han ikke vil sælges til en anden klub, og sætte ham til at træne et drengehold, uden nogen mulighed for kamptræning overhovedet.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 5. jun 2014, 01:19

Brodernumsi skrev:Synes det er en lidt for kæk udmelding, håber for hans egen skyld at han er lidt fejlciteret. Aston Villa kan jo også spille hardball, hvis han ikke vil sælges til en anden klub, og sætte ham til at træne et drengehold, uden nogen mulighed for kamptræning overhovedet.
Der er jo et stykke tid til vinduet lukker. Saa mon ikke man skifter strategi hvis de viser tegn paa at ville ofre Helenius. Dog er Helenius en ret ubetydelig spiller i det store hele, saa jeg tvivler paa Villa har saerligt meget at vinde ved at sylte en spiller i den grad du naevner. Taenk, at tage en spiller der gerne vil blive i klubben (eller tage med sin gravide kone hjem) og straffe ham paa den maade. Det har bad publicity written all over it.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 5. jun 2014, 22:15

Oldager skrev:Helenius set i Statoil Hasseris her til aften. Den gravide kæreste er jo DCs søster! Den knejt der kommer ud af det må jo være fremtidens stjerne!
Jeg har hørt det skulle være tvillinger
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 5. jun 2014, 22:22

Noget tyder på, at de ikke vil lade ham gå gratis, så der arbejdes vist på en lejeaftale, da vi stadig ikke kan/vil kaste penge i grams.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Sv: Helenius

Indlæg af Kristian » 5. jun 2014, 22:37

Mogens skrev:Noget tyder på, at de ikke vil lade ham gå gratis, så der arbejdes vist på en lejeaftale, da vi stadig ikke kan/vil kaste penge i grams.
Vi har jo heller ingen penge at købe for. Likviditet i minus, så enten gratis eller leje

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Sv: Helenius

Indlæg af doukas » 5. jun 2014, 22:53

Kristian skrev:
Mogens skrev:Noget tyder på, at de ikke vil lade ham gå gratis, så der arbejdes vist på en lejeaftale, da vi stadig ikke kan/vil kaste penge i grams.
Vi har jo heller ingen penge at købe for. Likviditet i minus, så enten gratis eller leje

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Nej. Likviditet i minus er et ikke-eksisterende begreb der i øvrigt heller ikke giver mening. Og derfor har AaB selvfølgelig ikke en likviditet i minus, og i så fald hvis AaB ingen likviditet havde, så var klubben gået i betalingsstandsning.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

9000AaB
Superliga
Superliga
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Indlæg af 9000AaB » 12. jun 2014, 11:44

Bryder mig ikke om at der er så stille i AaB...

Hvor bliver spillerne af?...

Skal de gøre opstarten optimal er de nød til at købe/leje spillere med det samme således de kan komme i gang med at lære Kent og Kuhns' koncept med det samme og vi ikke er så sårbare med Thomsen og Kusk salg..

Krydser stadig fingre for Helenius, Ende, evt. Ankaraz (stavet forkert AGF) eller Mensah (Viborg) til kanten og en ekstra VB/Central forsvarer.

Besvar