De prisgæt jeg kommer med er hvis de sælges i dette vindue.Arendt skrev: I forhold til Thomsen og Spavis er jeg på ingen måde enig. Thomsen kan virkelig drive det langt, og er en meget moderne midtbanespiller, som kan rigtig mange ting. Hvis han får bygget mål på sit spil, så bliver han rigtig dygtig. I forhold til Spalvis har han kontrakt indtil 2018, og hvis han får vist sig rigtig flot frem for AaB i Europa i næste sæson og kan score +15 mål i Superligaen, så kan han også indbringe os +10 mio. kr. Ved at score for Litauen gør det ham ikke mindre attraktiv.
I forhold til Thelander og Ahlmann synes jeg, at det ville være flot, hvis vi samlet kunne få 13-15 mio. kr. for dem, da Ahlmann er egen avl og Thelander kom gratis fra AB. Hvis unge spillere kan se, at AaB kan udvikle og sælge dem videre til udlandet, så bliver AaB en attraktiv klub.
Ang. Spalvis er vi slet ikke uenige, hvis Spalvis fortsætter sin imponerende formkurve og scorer 15-20 mål næste sæson, så er det er et nyt Helenius salg der. Det synes jeg bare er rigtig træls, jeg er ikke imponeret af 10-12 millioner for en topangriber i superligaen.
i
Sammenlignet med Bjelland salget er det et discount salg af dimensioner hvis Ahlmann bliver solgt for 5 - 8 millioner, mod de 21 millioner for Bjelland!
Vi er slet ikke så uenige, du synes bare 10 - 12 millioner for en AaB spiller er flot. Det synes jeg ikke.