Og så gik han lige ind og løste et kæmpe problem på højre back med rigtig flot spil. Hvem sagde manglende bredde?Mini-p skrev:Måske er han ikke vores bedste spiller, men min stemme går uanset hvad til PK...
Han klager ikke, han spiller der hvor han bliver sat på holdet og han yder en kæmpe indsats hver eneste gang !
Sæsonens AaB'er
Re: Sæsonens AaB'er
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
På trods af at vi har mange om buddet mener jeg Kusk indiskutabelt må være nr. 1. Alle hans mål og assist har været nøglen til vores succes! Han har haft en del kampe hvor han har faldet ud men omvendt er han forskellen mellem succes og fiasko for vores hold. I år har dette været succes.Funky skrev:Og så gik han lige ind og løste et kæmpe problem på højre back med rigtig flot spil. Hvem sagde manglende bredde?Mini-p skrev:Måske er han ikke vores bedste spiller, men min stemme går uanset hvad til PK...
Han klager ikke, han spiller der hvor han bliver sat på holdet og han yder en kæmpe indsats hver eneste gang !
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Selv i kampe hvor Kusk har været dårlig og usynlig, har han alligevel ofte lavet et eller andet fantastisk, som er ført til mål eller en stor chance 2-3-4 afleveringer senere. For mig har han uden tvivl været ligaens bedste spiller, og dermed selvfølgelig også AaB's bedste.