Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Gaarde6 » 11. jun 2014, 16:17

Provst i Brovst skrev:
Gaarde6 skrev: Ved godt han har sagt AaB eller Villa. Men med en gravid kæreste og en længsel efter Aalborg kunne Randers vel også være et match, hvis ikke AaB snart kommer ud af busken?
Jeg tvivler stærkt!
Jeg håber du har ret!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 12. jun 2014, 00:45

Danny Olsen fra AGF/FCM har åbenbart spillet kant tidligere og med vores spillestil er han bestemt en god kandidat hvis vi mister Thomsen. Han er en større løbemaskine end Thomsen. Reelt er han vel også en bedre mulighed end en skadet Enevoldsen, i hvert fald på den korte bane. Men han er jo nok ikke gratis som jeg regner med Enevoldsen er. Det er åbenbart nærmest 100% sikkert at Enevoldsen kommer, så Thomsen skal jo ud inden det bliver relevant med Danny Olsen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 12. jun 2014, 09:20

Provst i Brovst skrev:Danny Olsen fra AGF/FCM har åbenbart spillet kant tidligere og med vores spillestil er han bestemt en god kandidat hvis vi mister Thomsen. Han er en større løbemaskine end Thomsen. Reelt er han vel også en bedre mulighed end en skadet Enevoldsen, i hvert fald på den korte bane. Men han er jo nok ikke gratis som jeg regner med Enevoldsen er. Det er åbenbart nærmest 100% sikkert at Enevoldsen kommer, så Thomsen skal jo ud inden det bliver relevant med Danny Olsen.
Han skulle have en meget lav klausul ved nedrykning. Ved ikke præcist hvad den er, men måske vil Brøndby fortælle det.

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 12. jun 2014, 09:43

Hvordan kan man sige, at nogen er en større løbemaskine end Thomsen? Er han ikke den spiller i Superligaen, der har løbet længst? Derudover er jeg enig i, at Danny Olsen kunne være en ok afløser for Thomsen, selvom jeg hellere så Bruhn tage over. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror på han bliver den spiller, der bryder igennem i næste sæson.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 12. jun 2014, 09:52

Danny Olsen er vel højrekant, så ikke nogen erstatning for Thomsen. Eller skal det forstås, at Enevoldsen er Kusk-erstatning i kreativitet m.m. og Danny Olsen i indlæg og løb for Thomsen. Altså at "kanttyperne" bytter side.
- FlæskeFrank

degn
1. div
1. div
Geografisk sted: nordjylland

Indlæg af degn » 12. jun 2014, 11:54

Kunne Antipas ikke være en glimrende makker til Spalvis. en stor target mand og en lille hurtigløber.

Antipas's udmelding om at han gerne vil lave et sidste skifte med en god kontrakt. kunne dog være et problem.

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 12. jun 2014, 12:02

degn skrev:Kunne Antipas ikke være en glimrende makker til Spalvis. en stor target mand og en lille hurtigløber.

Antipas's udmelding om at han gerne vil lave et sidste skifte med en god kontrakt. kunne dog være et problem.
Selvfølgelig skal vi skrive kontrakt med Brøndby reserve og give en markant bedre løn end den han får i Brøndby. Selvfølgelig skal vi det, det kan der ikke herske tvivl om, fabelagtig idé, uden sidestykke.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 12. jun 2014, 12:03

FlæskeFrank skrev:Danny Olsen er vel højrekant, så ikke nogen erstatning for Thomsen. Eller skal det forstås, at Enevoldsen er Kusk-erstatning i kreativitet m.m. og Danny Olsen i indlæg og løb for Thomsen. Altså at "kanttyperne" bytter side.
Er danny Olesen ikke højrebenet ligesom Thomsen, så der er vel ingen forskel?
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

degn
1. div
1. div

Indlæg af degn » 12. jun 2014, 12:03

Maglau skrev:
degn skrev:Kunne Antipas ikke være en glimrende makker til Spalvis. en stor target mand og en lille hurtigløber.

Selvfølgelig skal vi skrive kontrakt med Brøndby reserve og give en markant bedre løn end den han får i Brøndby. Selvfølgelig skal vi det, det kan der ikke herske tvivl om, fabelagtig idé, uden sidestykke.

Det var dog et fabelagtigt konstruktivt svar. jeg er imponeret.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 12. jun 2014, 12:10

Ang. Antipas, så måtte han jo gå ned i løn med det samme, efter han skiftede til de uringule. Fik de nogensinde de penge tilbage?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

degn
1. div
1. div

Indlæg af degn » 12. jun 2014, 12:24

Maglau skrev:

Nu skal jeg gerne uddybe grunden til at foreslå Antipas:

Vi har ingen deciderede "hurtigløbere" imellem vores angribere. Dvs. med antipas kunne vi give vores i forvejen glimrende kontraspil en ekstra dimension, ved at kunne slå den direkte på ham. hans direkte spillestil gør at han også på egen hånd kan sætte en mand eller to. I kampe vor vi er foran, mener jeg ikke at dette ville være helt dårligt. Eller i "euro" kampe hvor vi kan forvente at komme under pres.

Derudover vil Spalvis også kunne bruge antipas som manden han "flækker" bolden videre til.

Han er en type angriber vi ikke har. Hurtig og teknisk. Dog kan hans træfsikkerhed forbedres.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 12. jun 2014, 13:17

Maglau skrev:

For det første skal der betales transfer for Antipas, for det andet udtaler Antipas at han ønsker at score kassen på den sidste kontrakt han indgår i karrieren (han er åbenbart ikke tilfreds med hvad fattigrøvene på vestegnen betaler ham). Det gør naturligvis et skifte til AaB til et indlysende valg...
Skifter Antipas til en anden dansk klub bliver det nok til OB (fynboerne har et spillerbudget der minimum er dobbelt så stort som vores).

Danny Olsen kan ikke afløse Kusk eller Thomsen. D. Olsen er ikke længere en kantspiller, han er klart bedst inde centralt. Hvis han skal være afløser for en af profilerne som forlader os så må det være for Jönsson, men det ender sikkert med at D. Olsen skifter tilbage til Ikast eller at han tager til udlandet.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. jun 2014, 16:10

Antipas er ikke god nok til et tophold i superligaen. Han var god på kontraholdet i Haderselv, og han var god da Brøndby var elendige og levede af modstandernes fejl, men han ville ikke kunne tilføre et tophold andet end en masse skud forbi mål.

Han er en decideret kontraspiller, som jeg ikke på nogen måde kan se passe ind på vores hold. Om han så var gratis og ville gå for en løn som ikke er større end vores reservers, ville jeg alligevel være lunken ved tanken.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 12. jun 2014, 16:37

Jeg har lige set video med Lucas Andersens boldkunster. Ham vil jeg gerne ha' hjem. Hvornår kommer der en artikel om, at han også vil hjem til AaB?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 12. jun 2014, 16:42

Sauer skrev:Jeg har lige set video med Lucas Andersens boldkunster. Ham vil jeg gerne ha' hjem. Hvornår kommer der en artikel om, at han også vil hjem til AaB?
Hey din narrefisse. Hit med videoen!

Naa, men her er til gengaeld en nyhed af aeldre dato, hvor Lucas saetter en doer paa klem for AaB
"- Jeg har ikke taget stilling til, om jeg gerne vil tilbage til AaB nu, hvis Ajax ikke kan bruge mig i næste sæson, men når jeg en dag vender tilbage til Superligaen, er AaB nok dér, hvor jeg helst vil hen. AaB er en stor del af min fodbolduddannelse, og jeg var der, fra jeg var 10 til 18 år. Det er den klub, jeg har i hjertet."
http://www.bt.dk/fodbold/lucas-andersen ... eg-skrider
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 12. jun 2014, 16:50

Jesper Schmidt skrev:Antipas er ikke god nok til et tophold i superligaen. Han var god på kontraholdet i Haderselv, og han var god da Brøndby var elendige og levede af modstandernes fejl, men han ville ikke kunne tilføre et tophold andet end en masse skud forbi mål.

Han er en decideret kontraspiller, som jeg ikke på nogen måde kan se passe ind på vores hold. Om han så var gratis og ville gå for en løn som ikke er større end vores reservers, ville jeg alligevel være lunken ved tanken.
Fuldstændig enig. Vi skal have spillere med kvalitet, og Quincy Antipas har på ingen måde den kvalitet, som vi har brug for. Han er ikke dygtig nok til at starte inde, og han ville være en utrolig dyr spiller at have på bænken. Han siger direkte, at han vil hæve den store guldmine i den næste kontrakt. Det ville være ligesom at signe Jan Kristiansen og give ham 400.000 kr om måneden. Det kommer heldigvis ikke til at ske i AaB :thumbsup:

Hvis vi mister nogle i vores startformation, så skal de erstattes med spillere, som kan være en profil fra første dag eller spillere, som har potentialet til at blive profiler for os inden for en årrække af 1-2 år. Her er Kasper Kusk og Nikolaj Thomsen de bedste eksempler.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 12. jun 2014, 16:54

MHJ skrev:
Sauer skrev:Jeg har lige set video med Lucas Andersens boldkunster. Ham vil jeg gerne ha' hjem. Hvornår kommer der en artikel om, at han også vil hjem til AaB?

Naa, men her er til gengaeld en nyhed af aeldre dato, hvor Lucas saetter en doer paa klem for AaB
"- Jeg har ikke taget stilling til, om jeg gerne vil tilbage til AaB nu, hvis Ajax ikke kan bruge mig i næste sæson, men når jeg en dag vender tilbage til Superligaen, er AaB nok dér, hvor jeg helst vil hen. AaB er en stor del af min fodbolduddannelse, og jeg var der, fra jeg var 10 til 18 år. Det er den klub, jeg har i hjertet."
Sikken en fest! Lad os da få det på plads.

YouTube flyder over med halvgamle videoer, man kan ty til, når studiet ikke lige virker så appetitligt.

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 12. jun 2014, 17:02

Sauer skrev:
MHJ skrev:

YouTube flyder over med halvgamle videoer, man kan ty til, når studiet ikke lige virker så appetitligt.

Han er en fantastisk fodboldspiller! Forhåbentligt slår han igennem i Ajax, så vi kan få en masse penge ud af den videresalgsklausul, som Lynge har lavet. Han har gjort det rigtig godt på deres Indonesien tur, kunne jeg se på Onside.dk
Hvis han derimod ikke slår igennem af den ene eller den anden årsag, så skal vi have ham hjem!
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 12. jun 2014, 19:22

Chucks Aneke ser satme spændende ud på Youtube, selvom det selvfølgelig ikke siger så pisse meget. Nogen der kender noget til ham fra hans tid i Arsenal?

Ville han kunne fungere på kanten?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 12. jun 2014, 20:06

Arendt skrev:
Sauer skrev:
MHJ skrev:

Han er en fantastisk fodboldspiller! Forhåbentligt slår han igennem i Ajax, så vi kan få en masse penge ud af den videresalgsklausul, som Lynge har lavet. Han har gjort det rigtig godt på deres Indonesien tur, kunne jeg se på Onside.dk
Hvis han derimod ikke slår igennem af den ene eller den anden årsag, så skal vi have ham hjem!
Hvilken nyhed refererer du til? Saa vidt jeg husker scorede han (og braendte en masse) i deres foerste kamp (med noget naer deres B-hold), hvor han dog blev skadet. Har han spillet (godt) siden?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Låst