Så videoen på Onside, hvor han flugter den i kassen og generelt spiller rigtig godt, men mangler det sidste i mange af situationerne. Jeg tror og håber, at Fischer, Schöne, Boilesen og Andersen får en stor sæson i næste sæson.MHJ skrev:Hvilken nyhed refererer du til? Saa vidt jeg husker scorede han (og braendte en masse) i deres foerste kamp (med noget naer deres B-hold), hvor han dog blev skadet. Har han spillet (godt) siden?Arendt skrev:Han er en fantastisk fodboldspiller! Forhåbentligt slår han igennem i Ajax, så vi kan få en masse penge ud af den videresalgsklausul, som Lynge har lavet. Han har gjort det rigtig godt på deres Indonesien tur, kunne jeg se på Onside.dkSauer skrev:Sikken en fest! Lad os da få det på plads.MHJ skrev:Hey din narrefisse. Hit med videoen!Sauer skrev:Jeg har lige set video med Lucas Andersens boldkunster. Ham vil jeg gerne ha' hjem. Hvornår kommer der en artikel om, at han også vil hjem til AaB?
Naa, men her er til gengaeld en nyhed af aeldre dato, hvor Lucas saetter en doer paa klem for AaB
http://www.bt.dk/fodbold/lucas-andersen ... eg-skrider"- Jeg har ikke taget stilling til, om jeg gerne vil tilbage til AaB nu, hvis Ajax ikke kan bruge mig i næste sæson, men når jeg en dag vender tilbage til Superligaen, er AaB nok dér, hvor jeg helst vil hen. AaB er en stor del af min fodbolduddannelse, og jeg var der, fra jeg var 10 til 18 år. Det er den klub, jeg har i hjertet."
YouTube flyder over med halvgamle videoer, man kan ty til, når studiet ikke lige virker så appetitligt.
Hvis han derimod ikke slår igennem af den ene eller den anden årsag, så skal vi have ham hjem!
Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
O.K. Men ud fra det er det en tilsnigelse at sige han spillede godt på den tur, eftersom det kun var første kamp han var med i, som han ikke engang spillede til ende. Og i anden kamp mod Persib spillede han slet ikke (måske på grund af skaden), som igen endda var et halvt reservehold.Arendt skrev:Så videoen på Onside, hvor han flugter den i kassen og generelt spiller rigtig godt, men mangler det sidste i mange af situationerne. Jeg tror og håber, at Fischer, Schöne, Boilesen og Andersen får en stor sæson i næste sæson.MHJ skrev:Hvilken nyhed refererer du til? Saa vidt jeg husker scorede han (og braendte en masse) i deres foerste kamp (med noget naer deres B-hold), hvor han dog blev skadet. Har han spillet (godt) siden?Arendt skrev:Han er en fantastisk fodboldspiller! Forhåbentligt slår han igennem i Ajax, så vi kan få en masse penge ud af den videresalgsklausul, som Lynge har lavet. Han har gjort det rigtig godt på deres Indonesien tur, kunne jeg se på Onside.dkSauer skrev:Sikken en fest! Lad os da få det på plads.MHJ skrev:Hey din narrefisse. Hit med videoen!Sauer skrev:Jeg har lige set video med Lucas Andersens boldkunster. Ham vil jeg gerne ha' hjem. Hvornår kommer der en artikel om, at han også vil hjem til AaB?
Naa, men her er til gengaeld en nyhed af aeldre dato, hvor Lucas saetter en doer paa klem for AaB
http://www.bt.dk/fodbold/lucas-andersen ... eg-skrider"- Jeg har ikke taget stilling til, om jeg gerne vil tilbage til AaB nu, hvis Ajax ikke kan bruge mig i næste sæson, men når jeg en dag vender tilbage til Superligaen, er AaB nok dér, hvor jeg helst vil hen. AaB er en stor del af min fodbolduddannelse, og jeg var der, fra jeg var 10 til 18 år. Det er den klub, jeg har i hjertet."
YouTube flyder over med halvgamle videoer, man kan ty til, når studiet ikke lige virker så appetitligt.
Hvis han derimod ikke slår igennem af den ene eller den anden årsag, så skal vi have ham hjem!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Dalsgaard er fortsat skadet og der er desværre ingen fremgang at spore. Det kan godt se ud til at den succesrige vikar (Patrick) får mange kampe som højre back i efterårssæsonen. Vi er meget tyndt besat på back pladserne når Dalsgaard er ude. Reelt har vi kun Patrick og Ahlmann, hvilket er meget lidt med tanke på det omfattende kampprogram som der forhåbentlig venter.
Det vil bestemt ikke skade hvis Gaarde kan finde en forholdsvis billig gardering til primært venstresiden, men vi er også tyndt besat på højre back når Dalsgaard er ude.
Det vil bestemt ikke skade hvis Gaarde kan finde en forholdsvis billig gardering til primært venstresiden, men vi er også tyndt besat på højre back når Dalsgaard er ude.
Vi bør ganske rigtigt udvise rettidigt omhu i tilfældet Henrik Dalsgaard, hvor der skal hentes en klassespiller ind som afløser. Dalsgaard får vi ikke at se i topform i meget lang tid, og han ligner ligesom Rasmus Jönsson en spiller med enormt potentiale - og overhængende risiko for fodboldinvaliditet. Derfor bør vi allerede nu sikre end afløser for ham, da vi er ualmindelig tyndt kørende defensivt i forhold til de opgaver, der venter.
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Her er jeg helt uenig. Vi skal hente en back-up på et rimeligt niveau (måske fra 1.div), der kan gå ind, når Ahlmann eller PK er skadet. Patrick ER den klassespiller, der skal afløse Dalsgaard.Hovedet skrev:Vi bør ganske rigtigt udvise rettidigt omhu i tilfældet Henrik Dalsgaard, hvor der skal hentes en klassespiller ind som afløser. Dalsgaard får vi ikke at se i topform i meget lang tid, og han ligner ligesom Rasmus Jönsson en spiller med enormt potentiale - og overhængende risiko for fodboldinvaliditet. Derfor bør vi allerede nu sikre end afløser for ham, da vi er ualmindelig tyndt kørende defensivt i forhold til de opgaver, der venter.
Vil langt hellere bruge de begrænsede midler på erstatninger på midtbane/angreb alt efter, hvem der ryger.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
Køb Erik Marxen i Horsens på de småpenge det kan koste at købe ham fri. Erfaren venstreback, kan vel også bruges i højre side.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
AaB henter Maurinho som erstatning for Kusk, og han er vist allerede ved at blive importeret sammen med en sending brasilianske gadebørn, som ungdomsafdelingen skal give et hjem og derefter forme til at blive habile suppespillere.
https://www.youtube.com/watch?v=kmP9BgyZqXs
Han er venstrebenet, driblestærk, brasiliansk teknik. Det er lidt af en lottokupon at satse det hele på, men sådan går det jo nogle gange.
Nej, men seriøst. Hvem skal erstatte sidste sæsons bedste spiller som bidrog med 17 mål, 17 assist, et hav af chanceskabende afleveringer, evig uro for modstanderholdet, et hav af kvalificerede afslutninger og en syndflod af gode sideskift og driblinger?
Han skal jo helst kunne et og andet med sit venstreben, hvis spillestilen skal bevares.
Han er venstrebenet, driblestærk, brasiliansk teknik. Det er lidt af en lottokupon at satse det hele på, men sådan går det jo nogle gange.
Nej, men seriøst. Hvem skal erstatte sidste sæsons bedste spiller som bidrog med 17 mål, 17 assist, et hav af chanceskabende afleveringer, evig uro for modstanderholdet, et hav af kvalificerede afslutninger og en syndflod af gode sideskift og driblinger?
Han skal jo helst kunne et og andet med sit venstreben, hvis spillestilen skal bevares.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det bliver vel Enevoldsen, ifølge Dennis Sørensen skulle den være 100% sikker.Oldager skrev:Nej, men seriøst. Hvem skal erstatte sidste sæsons bedste spiller som bidrog med 17 mål, 17 assist, et hav af chanceskabende afleveringer, evig uro for modstanderholdet, et hav af kvalificerede afslutninger og en syndflod af gode sideskift og driblinger?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
frederikshavneren
- Allstar

Marxen smutter til Haderslev hvor han erstatter DC.Eksil skrev:Køb Erik Marxen i Horsens på de småpenge det kan koste at købe ham fri. Erfaren venstreback, kan vel også bruges i højre side.
Kan huske vi alle sad og græd snot herinde, da vi stillede det samme spørgsmål da Helenius smuttede.Oldager skrev:AaB henter Maurinho som erstatning for Kusk, og han er vist allerede ved at blive importeret sammen med en sending brasilianske gadebørn, som ungdomsafdelingen skal give et hjem og derefter forme til at blive habile suppespillere.
Vi havde ingen til at tage overfor vores topscorer dengang.
Jeg tror Gaarde finder den helt rigtige løsning igen.
Mathias Thrane laver igen to mål i dagens kamp og er samlet på 11 sæsonbasser. Det er snart uforsigtigt, hvis vi ikke henter den mand!
Uden at kende manden er jeg alligevel tæt på at give dig ret.Arendt skrev:Mathias Thrane laver igen to mål i dagens kamp og er samlet på 11 sæsonbasser. Det er snart uforsigtigt, hvis vi ikke henter den mand!
Det STINKER af en AaB signing! Vi har haft KÆMPE succes med unge spillere, så lad os da tage ham herind og se, hvad det udvikler sig til.
Det er næppe en millionhyre, der står på spil.
http://www.bold.dk/nyt/HIK-talent-tilfr ... vetraening" onclick="window.open(this.href);return false;
Han er 20 år og har er halvt år tilbage af sin kontrakt. Det må være en billig signing!
Han er 20 år og har er halvt år tilbage af sin kontrakt. Det må være en billig signing!
-
frederikshavneren
- Allstar

Thrane lyder spændende, men der er et stort spring fra 2. division til Superligaen. Thelander og AK kom trods alt fra 1. divisionsklubber, det gjorde niveau forskellen noget mindre. Dalsgaard har opnået stor succes trods han kom fra Serie 2, men han har først opnået succesen efter han blev omskolet. Han floppede som angriber, det var tydeligt at han ikke havde niveauet helt fremme.Arendt skrev:http://www.bold.dk/nyt/HIK-talent-tilfr ... vetraening
Thrane har bombet lød den seneste tid, men jeg kender intet til hans niveau. Jeg har aldrig set Thrane spille.
PS: Lasse Nielsen skifter til OB.
Jeg fik næsten et chok da jeg så overskriften på nettet, men det er heldigvis Lasse fra Slagelses luftvåben som skifter til fynboerne.
Jeg er fuldstændig enig med dig. Vi kan dog lave en billig transfer, hvor Thrane skal bruge det første år på at vænne sig til niveauet, blive dygtigere fysisk og få nogle indskiftninger. Herefter kan han have mulighed for at bide sig fast. Det spændende ved denne spiller er, at han er ung, venstrebenet og målfarlig. Den eneste lignende spiller vi har i truppen, er Kasper Kusk. Ifølge min citerede artikel skulle hans forcer være i det tekniske spil, og derfor kunne han være skræddersyet til vores spillekoncept.frederikshavneren skrev:Thrane lyder spændende, men der er et stort spring fra 2. division til Superligaen. Thelander og AK kom trods alt fra 1. divisionsklubber, det gjorde niveau forskellen noget mindre. Dalsgaard har opnået stor succes trods han kom fra Serie 2, men han har først opnået succesen efter han blev omskolet. Han floppede som angriber, det var tydeligt at han ikke havde niveauet helt fremme.Arendt skrev:http://www.bold.dk/nyt/HIK-talent-tilfr ... vetraening
Thrane har bombet lød den seneste tid, men jeg kender intet til hans niveau. Jeg har aldrig set Thrane spille.
PS: Lasse Nielsen skifter til OB.
Jeg fik næsten et chok da jeg så overskriften på nettet, men det er heldigvis Lasse fra Slagelses luftvåben som skifter til fynboerne.
Umiddelbart synes jeg, at han lyder rigtig spændende. Har også været inde over U-19 landsholdet.
Hvad angår Lasse Nielsen fra Slagelse, så mener jeg at OB har signet en spiller, som er 1-2 klasser dårligere end vores Lasse Nielsen.
Det er nogle fine indkøb, OB har gjort. Lucas Jensen er en god kontraspiller og både Lasse Nielsen og Lasse Kryger passer godt til OBs spillestil og har rutine i de kampe, de skal ud at spille. For med de indkøb, må det være fuldstændig evident at OB forbereder sig på en benhård overlevelseskamp. Næste år kommer vi næppe til at hælde de sædvanlige 4-5 kasser ind dernede, men omvendt har de så også resigneret i forhold til landets bedste klubber og går i ren Horsens-mode. Spændende udvikling.
-
frederikshavneren
- Allstar

Desværre siger OB farvel til Anders Møller Christensen. Han har sejlet rundt når vi har mødt fynboerne og var altid garant for gode arbejdsbetingelser for vores offensiv.Yankee skrev:Det er nogle fine indkøb, OB har gjort. Lucas Jensen er en god kontraspiller og både Lasse Nielsen og Lasse Kryger passer godt til OBs spillestil og har rutine i de kampe, de skal ud at spille. For med de indkøb, må det være fuldstændig evident at OB forbereder sig på en benhård overlevelseskamp. Næste år kommer vi næppe til at hælde de sædvanlige 4-5 kasser ind dernede, men omvendt har de så også resigneret i forhold til landets bedste klubber og går i ren Horsens-mode. Spændende udvikling.
Fynboernes hidtidige indkøb er meget atypiske. OB har altid svømmet i penge og har spenderet på livet løs, men heldigvis har de altid fucket det hele op trods deres meget store budget.
Lucas Jensen var i efteråret ofte nævnt herinde som et emne. Han startede stærkt for Viborg sidste efterår, men han er faldet meget i niveau.
Måske Thrane kommer på prøvetræning igen. Hvis han har niveauet kan det måske være en tanke at hente ham, og derefter sende ham på græs i f.eks. Hjørring i efterårssæsonen.
Så sker der ting med Thomas Enevoldsen. Hvis man tror på denne artikel, så ser jeg jeg det som positivt, at han bliver hentet tidligt hjem og derfor kan være med i hele vores opstart. Det bliver rigtig spændende at se, om han kan komme op på tidligere fordoms styrke. I så fald bliver det en rigtig god investering.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/me ... em-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/me ... em-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Absolut positiv nyhed hvis det sker. Vi er dog utroligt godt dækket ind på kanterne med Ene også, såfremt vi ikke sælger Kusk og/eller Thomsen. Men faktisk meget rart at se AaB agere proaktivt, fremfor at vente til man har solgt og derfor nemt kan ende i hastværk i sidste sekund. Kunne vel også klart tolkes som et godt tegn for vores økonomiske bedring at vi tør "satse" på denne måde.Arendt skrev:Så sker der ting med Thomas Enevoldsen. Hvis man tror på denne artikel, så ser jeg jeg det som positivt, at han bliver hentet tidligt hjem og derfor kan være med i hele vores opstart. Det bliver rigtig spændende at se, om han kan komme op på tidligere fordoms styrke. I så fald bliver det en rigtig god investering.
Life is good..... AaB is better!
Jeg er meget enig med dig. I dette konkrete tilfælde tror jeg, at vi enten har fået ham på en lejeaftale eller lavet en billig transfer. Gaarde handler heldigvis ikke med hovedet under armenJacob skrev:Absolut positiv nyhed hvis det sker. Vi er dog utroligt godt dækket ind på kanterne med Ene også, såfremt vi ikke sælger Kusk og/eller Thomsen. Men faktisk meget rart at se AaB agere proaktivt, fremfor at vente til man har solgt og derfor nemt kan ende i hastværk i sidste sekund. Kunne vel også klart tolkes som et godt tegn for vores økonomiske bedring at vi tør "satse" på denne måde.Arendt skrev:Så sker der ting med Thomas Enevoldsen. Hvis man tror på denne artikel, så ser jeg jeg det som positivt, at han bliver hentet tidligt hjem og derfor kan være med i hele vores opstart. Det bliver rigtig spændende at se, om han kan komme op på tidligere fordoms styrke. I så fald bliver det en rigtig god investering.