AllanPedersen skrev:Det ligger i kortene han så kan få en ny kontrakt til næste sommer.
Han vil blive indskiftet i efteråret, og hvis alt går godt begynde og sætte sig på holdet.
Meget skulle gå galt hvis han pludselig får lyst til at skifte til en anden klub, midt i han er ved at spille sige på holdet i AaB.
det ville svare til at en spiller som Thelander havde et brændende ønske for at komme væk fra AaB nu.
Så synes 2 år er passende, og hvis det går godt forlængelse til sommer, ellers salg til Viborg..
Vedr. 1. linje, så er jeg da helt med på den. Min anke går naturligvis bare på, at jeg godt kan se ham få et hurtigt gennembrud, hvorfor han med kun 1 år tilbage af kontrakten har gode kort på hånden (a la Kusk, som du vist selv har forbandet langt væk).
Eksemplet med Thelander er ikke helt godt. Med de spillere vi har til rådighed, så er han ikke ved at spille sig ind på holdet - han må være at regne for en stamspiller.
Nevermind - ikke noget at lave en lang diskussion ud af. Jeg gad bare godt, at kontrakten havde været et år længere.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14