Efterlysning: Har du set denne mand?Brodernumsi skrev:
Helenius blev erstattet af et talent, og en 1. div. spiller, det må man sige gik meget godt.

Forsvundet fra hukommelsen.
PB Brodernumsi hvis du ved noget.

Efterlysning: Har du set denne mand?Brodernumsi skrev:
Helenius blev erstattet af et talent, og en 1. div. spiller, det må man sige gik meget godt.

Jeg elsker simpelthen at du tænder fuldstændig af over et beløb AaB har sagt NEJ til, ifølge medierne... det var altså NEJ de sagde. De har afslået prisen. De mener den er for lav. Måske mener de han skal koste 30 mio. Måske vil de slet ikke sælge Thomsen.AllanPedersen skrev:Siger desværre meget stadig om vores klubs mentalitet, at mange af jer er klar til at skyde et kæmpe talent afsted for 13mill.. netop udtaget til landsholdet og stor grund til vores mesterskab.
Vi har ikke behov for at sælge ham..
1: Flere af jer frygter vi kan få en middelmådig sæson og så mister han værdi, men det får vi da først hvis vi sælger vores start 11'er.
2: Nogle af jer foreslår mathias Thrane kan tage pladsen.. men come on.. han går jo ikke ind fra 2. division og er i start 11'eren hos Superligaens mesterhold...
3: Vi behøver ikke sælge ham, tror de fleste af os regner med Kusk ryger, vi skal ikke bruge pengene nu og her, og vi står til at kunne spille enten Europa League eller champions League gruppespil..
Det vil være meget mere værd end de 13 mill.
20 mill så er der et tal vi kan begynde at kigge seriøst på.
Vi bliver også nød til at få rykket den sandhed om at AaB er en billig klub at handle i..
Vi bliver nød til at starte et sted og sige 'Vi er mestrene, vi har fået styr på driften, og nu koster vores spillere altså penge igen hvis i vil have dem.'

Det hjælper bare ikke så meget når andre bliver ved med at citere tågehornetEksil skrev:Pro tip: Der findes en 'ignorer knap' herinde.
For en gang skyld er vi helt enig...AllanPedersen skrev:Prøv at genlæse den aller første linje hvor jeg henvender mig direkte til brugere og ikke klubben.
Jeg svarer på det faktum at mange herinde gerne vil skyde Thomsen af til under 20 millioner
ikke på hvad klubben gør.
Jeg henvender mig til taber mentaliten herinde som siger vi skal skyde talenterne af nu inden vi ender i bunden næste sæson og de mister værdi..
Det bliver en meget lang sæson hvis du skal konstruere egne sandheder ud af alle mine posts, i et forsøg på at starte et slagsmål.
Kan vi aftale du lærer at læse og forstå før du svarer? for så vil jeg have nemmere ved at overholde min del af aftalen..
Men nu er du er jo også en af de mere dobbeltmoralske herinde, der elsker at starte en debat ved direkte at henvende dig til mig på en angribende måde, for så efterfølgende at ville påtage sig den seriøse rolle.
ikke sandt?..
Så kan vi vende tilbage til emnet, som er spekulationer om Thomsens mulige salg eller bliven?
Medmindre du først vil starte en anden irrelevant debat om mine posts?
Jeg tror han ryger for 15-16 hvis vi bliver budt det, og vil jeg stadig mene er for lidt, i en situation hvor vi ikke behøver sælge,
Hvis vi var på røven som sidste år så fair nok, men ser ingen grund til salget, tror ikke han er faldet i værdi til næste sommer, tværtimod udvikler han sig jo stadig.
Derudover mener jeg bestemt Europa League gruppespillet er muligt.. selv Esbjerg kan spille sig til det, og det vil være for uambitiøst som mesterklubben at ikke gå efter det.
Ups, den har jeg fejllæst. Tak for korrektionen :-) Så kan jeg bedre se, hvorfor det måske ku have interesse for Thomsen.le Cid skrev:Går ud fra, at du mener Bastia. De endte lige præcis i midten af den bedste franske liga sidste år...
Der er ingen grund til at omtale Thomsen som solgt. Det har været et bud på 13 mio. kr., hvor AaB har afvist det. Derfor er Thomsen som udgangspunkt AaB-spiller, medmindre Bastia forhøjer sit bud, eller der er andre, som vil give mere end 13 mio.budo skrev:Ups, den har jeg fejllæst. Tak for korrektionen :-) Så kan jeg bedre se, hvorfor det måske ku have interesse for Thomsen.le Cid skrev:Går ud fra, at du mener Bastia. De endte lige præcis i midten af den bedste franske liga sidste år...
Det lader dog stadig til, at være en færdig historie, så der er vel ingen grund til konstant at omtale Thomsen, som så godt som solgt. Eller har jeg overset andet?
Jeg tror også du er den eneste, som har bragt det på banen (At han skulle være solgt)budo skrev:Ups, den har jeg fejllæst. Tak for korrektionen :-) Så kan jeg bedre se, hvorfor det måske ku have interesse for Thomsen.le Cid skrev:Går ud fra, at du mener Bastia. De endte lige præcis i midten af den bedste franske liga sidste år...
Det lader dog stadig til, at være en færdig historie, så der er vel ingen grund til konstant at omtale Thomsen, som så godt som solgt. Eller har jeg overset andet?
Damn! En lille bitte feriepause fra debatsiden, og man mister straks forumkampformenGaarde6 skrev:Jeg tror også du er den eneste, som har bragt det på banen (At han skulle være solgt)budo skrev:Ups, den har jeg fejllæst. Tak for korrektionen :-) Så kan jeg bedre se, hvorfor det måske ku have interesse for Thomsen.le Cid skrev:Går ud fra, at du mener Bastia. De endte lige præcis i midten af den bedste franske liga sidste år...
Prisen blev diskuteret fordi de havde budt og tråden dødede her efter.
Så bragte du den til live 4 dage senere

Hmmm... der står nu ikke noget om 21 Mill. i artiklen. Der står millioner og 21-årige i samme sætning, men deraf kan vist ikke udledes noget. : -)AaB-Jones skrev:Kent virker meget skråsikker i denne artikel, og jeg deler hans mening om, at Thomsen bør blive og udvikle sig i AaB i hvert fald i yderligere en halvsæson.
http://www.bt.dk/superligaen/AaB-holder ... stortalent" onclick="window.open(this.href);return false;
2 ting springer i øjnene i artiklen.
-Siger vi virkelig nej til 21 mio. fra Bastia?
- Hvornår han en træner sidst udtalt sig om klubbens regnskabstal? Det lyder godt med + 13 mio., men det bør Kent vel dybest set ikke tale om? Kommunikationsvejene plejer at være snorlige i klubben, og dette må være Stephan Schoors' område..
En løsning kunne blive, at Thomsen sælges nu, men spiller i AaB i foråret - men det har man tidligere set kan være giftigt. Gaarde selv som skrækeksemplet, da han var solgt til Udinese.
Skide godt! :-)abbifar skrev:Hmmm... der står nu ikke noget om 21 Mill. i artiklen. Der står millioner og 21-årige i samme sætning, men deraf kan vist ikke udledes noget. : -)AaB-Jones skrev:Kent virker meget skråsikker i denne artikel, og jeg deler hans mening om, at Thomsen bør blive og udvikle sig i AaB i hvert fald i yderligere en halvsæson.
http://www.bt.dk/superligaen/AaB-holder ... stortalent" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hvornår han en træner sidst udtalt sig om klubbens regnskabstal? Det lyder godt med + 13 mio., men det bør Kent vel dybest set ikke tale om? Kommunikationsvejene plejer at være snorlige i klubben, og dette må være Stephan Schoors' område..
En løsning kunne blive, at Thomsen sælges nu, men spiller i AaB i foråret - men det har man tidligere set kan være giftigt. Gaarde selv som skrækeksemplet, da han var solgt til Udinese.

Jo, den skulle være god nok. AaB er begyndt at drive forretning efter "Synoptik modellen" Spillerne koster deres alder i millioner...abbifar skrev:Hmmm... der står nu ikke noget om 21 Mill. i artiklen. Der står millioner og 21-årige i samme sætning, men deraf kan vist ikke udledes noget. : -)AaB-Jones skrev:Kent virker meget skråsikker i denne artikel, og jeg deler hans mening om, at Thomsen bør blive og udvikle sig i AaB i hvert fald i yderligere en halvsæson.
Ud med Augo ASAP.white splash skrev:Jo, den skulle være god nok. AaB er begyndt at drive forretning efter "Synoptik modellen" Spillerne koster deres alder i millioner...abbifar skrev:Hmmm... der står nu ikke noget om 21 Mill. i artiklen. Der står millioner og 21-årige i samme sætning, men deraf kan vist ikke udledes noget. : -)AaB-Jones skrev:Kent virker meget skråsikker i denne artikel, og jeg deler hans mening om, at Thomsen bør blive og udvikle sig i AaB i hvert fald i yderligere en halvsæson.
Der ville være gode penge i at holde ham 20-30 år endnu, nu vi forventer at egenkapital og likviditet ikke er et problem fremover.jonas386 skrev:Ud med Augo ASAP.white splash skrev:Jo, den skulle være god nok. AaB er begyndt at drive forretning efter "Synoptik modellen" Spillerne koster deres alder i millioner...abbifar skrev:Hmmm... der står nu ikke noget om 21 Mill. i artiklen. Der står millioner og 21-årige i samme sætning, men deraf kan vist ikke udledes noget. : -)AaB-Jones skrev:Kent virker meget skråsikker i denne artikel, og jeg deler hans mening om, at Thomsen bør blive og udvikle sig i AaB i hvert fald i yderligere en halvsæson.
Alternativt kan Lynge vel trække i den røde trøje igen.Pastorius skrev:Der ville være gode penge i at holde ham 20-30 år endnu, nu vi forventer at egenkapital og likviditet ikke er et problem fremover.jonas386 skrev:Ud med Augo ASAP.white splash skrev:Jo, den skulle være god nok. AaB er begyndt at drive forretning efter "Synoptik modellen" Spillerne koster deres alder i millioner...abbifar skrev:Hmmm... der står nu ikke noget om 21 Mill. i artiklen. Der står millioner og 21-årige i samme sætning, men deraf kan vist ikke udledes noget. : -)AaB-Jones skrev:Kent virker meget skråsikker i denne artikel, og jeg deler hans mening om, at Thomsen bør blive og udvikle sig i AaB i hvert fald i yderligere en halvsæson.
Jeg tænker Børge Bach!jonas386 skrev:Alternativt kan Lynge vel trække i den røde trøje igen.Pastorius skrev:Der ville være gode penge i at holde ham 20-30 år endnu, nu vi forventer at egenkapital og likviditet ikke er et problem fremover.jonas386 skrev:Ud med Augo ASAP.white splash skrev:Jo, den skulle være god nok. AaB er begyndt at drive forretning efter "Synoptik modellen" Spillerne koster deres alder i millioner...abbifar skrev:Hmmm... der står nu ikke noget om 21 Mill. i artiklen. Der står millioner og 21-årige i samme sætning, men deraf kan vist ikke udledes noget. : -)AaB-Jones skrev:Kent virker meget skråsikker i denne artikel, og jeg deler hans mening om, at Thomsen bør blive og udvikle sig i AaB i hvert fald i yderligere en halvsæson.