Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7
Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7
Hvorfor kommer der ikke striber på bagsiden også?
Uden Synd Ingen Frelse
Fordi man har valgt at lave den i en farve........Halil skrev:Hvorfor kommer der ikke striber på bagsiden også?
Tror godt det kunne være den med, at vi ikke må køre striberne igennem nummeret på bagsiden, som har udmøntet sig i denne variant. Har det lidt som Fabbe. Man skal lige vænne sig. Men grim synes jeg ikke den er, så mon ikke det er muligt. Synes på en måde det er fint, at vi prøver noget anderledes. I det mindste er der striber på den her
Aalborg BK 1885!
http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... agten.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
De skide regler. Et "hul", hvor bagnummeret kan være på også striber i vildskab ville være det optimale.- Rundt om nummeret skal der være en ensfarvet baggrund på minimum 2 cm over numret og 3 cm på de øvrige tre sider.
Uden Synd Ingen Frelse
Jeg syndes den er fed 
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvis det blå i Argentinas spillertrøje blev byttet ud med rødt, så havde det været den perfekte trøje.
Hader København!
Enig.(Selvom det vist ikke er efter de danske regler - Idiotisk)alithebeast skrev:Hvis det blå i Argentinas spillertrøje blev byttet ud med rødt, så havde det været den perfekte trøje.
Det er lidt underligt, at det kun er den ene side af trøjen, hvor der er striber.
Uden Synd Ingen Frelse
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Desværre skal de røvhuller i DBU også forpure det. 
Hader København!
Det var gået min næse forbi! Men syntes stadig man burde kunne forudbestille den.. Håber de har nok for må jo ud og ha den... Trods den '90er stilet krave
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Fronten på den nye trøje er lige i øjet. Tænk hvis striberne også var på ryggen, det havde været en fremragende trøje... forpulede DBU!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Helt enig!Hanga skrev:Fronten på den nye trøje er lige i øjet. Tænk hvis striberne også var på ryggen, det havde været en fremragende trøje... forpulede DBU!
Jeg må sige at jeg jeg foretrækker den trøje vi havde sidste sæson, fremfor denne. Ajax modellen bagpå er jeg ikke så glad for.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Virkelig fed trøje hvor vi endelig slipper for kassen på ryggen. Egentlig kun det førnævnte Spar Nord tryk foran der er blevet lidt ærgerligt.
Er sgu ked af, at AaB ikke får en trøje ligesom Argentinas.
Det kunne være så episk smuk med striber på for- og bagside.
Æv bæv.
I mit hoved er skylden naturligvis DBUs grundet nogle fjollede regler. De satans røvhuller.
Det kunne være så episk smuk med striber på for- og bagside.
Æv bæv.
I mit hoved er skylden naturligvis DBUs grundet nogle fjollede regler. De satans røvhuller.
Uden Synd Ingen Frelse
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Er der nogle, som kan fortælle mig, hvor loggerne ikke kan passes ind i trøjen. Klublogo kunne jo godt have samme størrelse som striben. Tilsvarende spar nord, hvorfor kan det ikke passes ind i længden af antal striber. Og endelig Adidas, igen hvorfor bredere end striben?
Det virker jo som om, at de tre sidste ting bare er smidt på. Det er en gamle skade, men undrer mig over at designere ikke kan se det.
Det virker jo som om, at de tre sidste ting bare er smidt på. Det er en gamle skade, men undrer mig over at designere ikke kan se det.
- FlæskeFrank
Hmm, når jeg bliver stor, vil jeg sq være designer hos Adidas. Det lader godtnok til at være det letteste job i byen.
Over kaffen og wienerbrødet, var der en af dem der sagde "Hallo! Vi skifter da bare det der røde på siderne og ærmerne ud med hvidt, og siger det er en ny trøje". "Arh!" er der så en anden der siger "Så dumme er nordjyderne sq heller ikke, lad os også lige smide en krave på, så er den hjemme...".
Jow jow, fin "ny" trøje

Over kaffen og wienerbrødet, var der en af dem der sagde "Hallo! Vi skifter da bare det der røde på siderne og ærmerne ud med hvidt, og siger det er en ny trøje". "Arh!" er der så en anden der siger "Så dumme er nordjyderne sq heller ikke, lad os også lige smide en krave på, så er den hjemme...".
Jow jow, fin "ny" trøje

"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
Synes faktisk den er fed. Ryggen kan jeg bedre li nu, der er meget Ajax over den, og det er bestemt ikke negativt synes jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Kan det passe man ikke kan få eget navn og nummer på trøjerne mere? Nu er det nogle år siden jeg har købt en sidst (2008), så undre mig lidt over man kun kan vælge spillernes tryk [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
JA DAAAAAAAAA!!!!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Det er indtil videre korrekt. Jeg ligger lige pt i battle med dem derude. Jeg er pænt vred.bøllemis skrev:Kan det passe man ikke kan få eget navn og nummer på trøjerne mere? Nu er det nogle år siden jeg har købt en sidst (2008), så undre mig lidt over man kun kan vælge spillernes tryk [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Jeg har bestilt en ny spilletrøje (som jeg ville have på til sæsonstart). Fik den med eget tryk. Men de sendte den i 2 numre for stor (!) den er giga.
Jeg ringede og bad dem sende en ny - men det kan de ikke fordi den maskine de bruger til custom tryk er gået i stykker og koster efter deres udsagn 50k at fixe.
Det tygger de på lige nu om de gider, så jeg går og venter på min trøje endnu. Har ringet til dem 5 gange for status, men ikke noget klart svar.
Det er fanme for dårligt nu når man har betalt 800 kr for trøjen. Føj.
Så indtil videre er svaret: du kan ikke få eget tryk og jeg kan ikke få min trøje leveret.
Bienvenu Bassogog!
-
Red0fox
- 2. div

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen, Who else?
- Geografisk sted: Aalborg
Så køb trøjen og få den tryk et andet sted...
Prøv tex-tryk, Stark trykker også selv på arbejdstøjet.
Ellers prøv vores ven mr. Google, han kender en masse der kan trykke navn på trøjer.
Prøv tex-tryk, Stark trykker også selv på arbejdstøjet.
Ellers prøv vores ven mr. Google, han kender en masse der kan trykke navn på trøjer.
Vil jo helst have original tryk. Synes det er grimt med ukorante(staveplade) tryk
JA DAAAAAAAAA!!!!
Er der nogen som kan sige hvordan størrelsen er på de nye trøjer? Er de små, store eller almindelige i størrelserne?
JA DAAAAAAAAA!!!!