I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
-
AMadsen
- Superliga

- Geografisk sted: Støvring, Nordjylland
troelsh skrev:
Fedt at læse! Jeg håber virkelig vi kan få ham på en permanent kontrakt, han er en klasse spiller!
HVIS! Og her er det HVIS, det går godt, så vi om 3 til 4/5 måneder har en Jönsson på 100% så har det potentiale til at blive episk. Han er klasser over hvad vi har mulighed for at tiltrække, og med kvaliteten af vores lægestand skal det nok gå!
Men HVIS! Kan der skruges en præstations aftale sammen, er jeg helt game!!
Får vi helenius også.... Så skal vi til BERLIN.... Ahhhh
Guld? igen, igen...!
-
Sauer
- Allstar

AMadsen skrev:troelsh skrev:
Fedt at læse! Jeg håber virkelig vi kan få ham på en permanent kontrakt, han er en klasse spiller!
HVIS! Og her er det HVIS, det går godt, så vi om 3 til 4/5 måneder har en Jönsson på 100% så har det potentiale til at blive episk. Han er klasser over hvad vi har mulighed for at tiltrække, og med kvaliteten af vores lægestand skal det nok gå!
Men HVIS! Kan der skruges en præstations aftale sammen, er jeg helt game!!
Får vi helenius også.... Så skal vi til BERLIN.... Ahhhh
Det bliver spændende at se, hvordan lægesektoren vurderer hans skade her efter operationen. Hvis der er udsigt til en skadesfri Rasmus Jönsson i løbet af i år, vil det ganske enkelt bare være godt købmandskab at få tegnet en kontrakt med ham. Han er først fyldt 24 i år, men hold op, hvor var han god i de kampe, han ikke døjede med sin lyske. Det vil andre og større klubber ikke kunne stå for, hvis han først får mulighed for at udfolde sig igen.
-
McQwai
- 1. div

Jeg var meget imponeret over Jönsson i de kampe han var 100% klar, og som andre skriver, en vigtig brik i en stor sæson.
Det er næsten i overkanten, at drømme om både ham og Helenius...
AaB - ingen lige - ingen over !
-
McQwai
- 1. div

AaB - ingen lige - ingen over !
-
astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
McQwai skrev:Jeg var meget imponeret over Jönsson i de kampe han var 100% klar, og som andre skriver, en vigtig brik i en stor sæson.
Det er næsten i overkanten, at drømme om både ham og Helenius...
Mja, hverken Jönsson eller Ene kommer til at bidrage i CL kvalen grundet skader alligevel - så at drømme om Helenius er vel fair nok.
Det drømmer jeg da i hvert fald om og vil skrige min lykke ud såfremt vi får Helenius hjem.
Bienvenu Bassogog!
-
Arendt
- Landshold

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
http://www.bold.dk/nyt/AaB-joensson-hel ... nteressant" onclick="window.open(this.href);return false;
Det ser ud til, at Gaarde vil forsøge at lave den bedst mulige økonomiske aftale for at beholde Jönsson.
Det kan blive et stort transfervindue, hvis vi kan få Ene, Jönsson og Helenius

Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
-
Funky
- Allstar

Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Hovedet
- Allstar

Selv om jeg finder det problematisk, at vi nu har hele 3 spillere med voldsom skadeshistorik og ubestemt ukampdygtighed tilknyttet truppen, føler jeg, at vi skal satse i forhold til Jönsson. Jeg blev ganske vist imødegået, da jeg hævdede, at AaB i Jönsson har en spiller i Ståle/Elmander - klassen, men det tror jeg faktisk. Han er virkelig, virkelig god - forudsat han altså kommer til at spille naturligvis.
Dog er jeg en anelse bekymret for defensiven. Jeg sad faktisk og håbede lidt på Brede Hangeland, men måtte efter knap et sekunds efterrationalisering tilstå, at han nok lige ligger uden for klubbens rækkevidde.
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Hovedet skrev:Selv om jeg finder det problematisk, at vi nu har hele 3 spillere med voldsom skadeshistorik og ubestemt ukampdygtighed tilknyttet truppen, føler jeg, at vi skal satse i forhold til Jönsson. Jeg blev ganske vist imødegået, da jeg hævdede, at AaB i Jönsson har en spiller i Ståle/Elmander - klassen, men det tror jeg faktisk. Han er virkelig, virkelig god - forudsat han altså kommer til at spille naturligvis.
Dog er jeg en anelse bekymret for defensiven. Jeg sad faktisk og håbede lidt på Brede Hangeland, men måtte efter knap et sekunds efterrationalisering tilstå, at han nok lige ligger uden for klubbens rækkevidde.
Jeg vil også gerne imødegå at Elmander er i Ståle-klassen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 18. jun 2014, 15:58
Provst i Brovst skrev:Hovedet skrev:Selv om jeg finder det problematisk, at vi nu har hele 3 spillere med voldsom skadeshistorik og ubestemt ukampdygtighed tilknyttet truppen, føler jeg, at vi skal satse i forhold til Jönsson. Jeg blev ganske vist imødegået, da jeg hævdede, at AaB i Jönsson har en spiller i Ståle/Elmander - klassen, men det tror jeg faktisk. Han er virkelig, virkelig god - forudsat han altså kommer til at spille naturligvis.
Jeg vil også gerne imødegå at Elmander er i Ståle-klassen.
Jönsson er ikke så målfarlig, men niveaumæssigt vil jeg sammenligne ham med Superligaens pt bedste spiller (Nicolaj Jørgensen når han ellers er skadesfri). Jönsson er en super spiller når han er fit, det er ret vildt at tænke på hvor god han kan blive hvis han bliver skadesfri. Vi har ikke set det bedste fra Jönsson endnu da han også i efteråret var plaget af skader, den dag han forhåbentlig er helt klar bliver han for vild.
-
andreasaab89
- Allstar

Er jeg den eneste der virkelig godt kunne se en Jönnson som Kusk afløser på kanten?
Og så Helenius, Spalvis og AK i angrebet
Det er vel lovligt at drømme. Syntes Jönnson altid var bedst når han faldt meget dybt nede i banen og den der "frie kantspillerrolle" som Kusk havde tror jeg ville passe rigtigt godt. Eneste problem er at han er højrebenet i forhold til de omvendte kanter vi har spillet med.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
troelsh
- Allstar

- Geografisk sted: 9000
andreasaab89 skrev:Er jeg den eneste der virkelig godt kunne se en Jönnson som Kusk afløser på kanten?
Det er vel lovligt at drømme. Syntes Jönnson altid var bedst når han faldt meget dybt nede i banen og den der "frie kantspillerrolle" som Kusk havde tror jeg ville passe rigtigt godt. Eneste problem er at han er højrebenet i forhold til de omvendte kanter vi har spillet med.
Nej den tanke er tænkt, og man har vel lov at håbe på ovenstående bliver en realitet

-
jonas386
- Allstar

andreasaab89 skrev:Er jeg den eneste der virkelig godt kunne se en Jönnson som Kusk afløser på kanten?
Hvis han trækker ind i banen som Kusk gjorde tror jeg faktisk ikke det betyder det store om han er højre eller venstrebenet. Jønsson som Kusk afløser tror jeg iøvrigt også vil være den bedste løsning vi kan få (såfremt Kusk smutter) og så med Ene som allround alternativ offensivt som backup for Thomsen, Jønsson, Riagaard eller Helenius (hvis han kommer). Der skal nok komme rigeligt med kampe til ham selvom han "kun" er backup.
Hvis vi får de handler hjem samt en ung spiller der kan dække vore backs, så ser jeg os som værende overall forstærket ifht denne sæson, for så har vi pludselig også bredden med.
Iøvrigt kunne jeg godt se det frække i at hente Thrane fra HIK og så leje ham ud til Hobro en sæson hvor han kan vende sig til niveauet i suppen. Det kræver dog Hobro er interessede i at bruge ham, men hvis det er en spiller Kent, Kuhn og Gaarde tror på er han nok også god nok til Hobro.
-
Dr.Jones
- Allstar

- Favoritspiller: Andersen og Thomsen
Kæft jeg gad godt se denne tråd springe i luften efter en stigning. Kom nu med den!!! Er der nogle der ved om Gaarde er tæt på?
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Så skal Funky få fingeren ud.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
gravballe
- Allstar

Hvis det lykkes, så er dette det stærkeste transfervindue længe set i AaB! For satan jeg håber så brændende at det lykkes. Han vil være den perfekte spiller at få ned på kusk´s plads. Samtidig vil vi kunne rykke en del rundt på vores spillere, og gøre det sværer for modstanderen at læse os...
-
Kenneth K
- Allstar

- Geografisk sted: Århus
Det der med Jönsson på kanten, er det ikke bare en Debatside-sandhed? Har han før spillet kant? Eller har I bare alle bildt hinanden ind, at han er den fødte kantspiller?
Jeg ser ham klart som angriber, og selvom han er en kongespiller, så forstår jeg ikke, at vi tilsyneladende arbejder rimelig hårdt på at få ham til. Med AK, Spalvis og Helenius, så er vi allerede bedre stillet i angrebet, end vi har været i mange, mange år.
-
Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Kenneth K skrev:Det der med Jönsson på kanten, er det ikke bare en Debatside-sandhed? Har han før spillet kant? Eller har I bare alle bildt hinanden ind, at han er den fødte kantspiller?
Jeg ser ham klart som angriber, og selvom han er en kongespiller, så forstår jeg ikke, at vi tilsyneladende arbejder rimelig hårdt på at få ham til. Med AK, Spalvis og Helenius, så er vi allerede bedre stillet i angrebet, end vi har været i mange, mange år.
Hvis jeg husker korrekt, så spillede Jönsson ofte kant i sin sidste sæson i Helsingborg, for at gøre plads til Gerndt og Sundin/Álvaro Santos i angrebet.
Hair is not a right: it´s a privilege!