Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
Uffe Bech, som blev foreslået som et emne for ganske kort tid siden, scorede to kasser i dag i fcn´s comeback. Jeg så dog ikke målene, så jeg aner ikke, hvor stor andel (udover at han blev noteret for målene) han havde i målene. Dog må vi konstatere, at to kasser stort set uanset hvad er ganske ok.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Uffe Bech bliver en af de store profiler i ligaen i år.Mogens skrev:Uffe Bech, som blev foreslået som et emne for ganske kort tid siden, scorede to kasser i dag i fcn´s comeback. Jeg så dog ikke målene, så jeg aner ikke, hvor stor andel (udover at han blev noteret for målene) han havde i målene. Dog må vi konstatere, at to kasser stort set uanset hvad er ganske ok.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Enig. Endnu et produkt af Lyngbys fornemme talentudvikling, som desværre for Lyngby mest har gavnet andre klubber.Brodernumsi skrev:Uffe Bech bliver en af de store profiler i ligaen i år.Mogens skrev:Uffe Bech, som blev foreslået som et emne for ganske kort tid siden, scorede to kasser i dag i fcn´s comeback. Jeg så dog ikke målene, så jeg aner ikke, hvor stor andel (udover at han blev noteret for målene) han havde i målene. Dog må vi konstatere, at to kasser stort set uanset hvad er ganske ok.
Med forbehold for fejl og mangler så kunne Lyngby som tanke eksperiment stille med følgende stærke hold af egenproducerede spillere:
N. Larsen
A. Fischer - F. Sørensen - A. Bjelland - B. Hamalainen
A. Christiansen - U. Bech
M. Beckmann - L. Schøne - E. Larsen
L. Rise
M. Nordstrand, K. Aabech, Claus Jensen, Dennis Romnedahl og Carsten Fredgaard på bænken.
Bortset fra backerne ville det være et super stærkt hold, som vil give baghjul til stort set alle andre klubbers talentarbejde!
I øvrigt er backen Oliver Fredsted som har været nævnt herinde som emne netop skiftet fra Lyngby til Brønshøj.
Uffe Bech spillede en rædderlig kamp de første 70 minutter. Jeg var på Farum Park i går og folk var på nippet til at give ham en regulær pibekoncert når han igen og igen smed bolden væk indtil han så lidt heldigt står perfekt placeret ved udligningen og laver et glimrende mål til 3-2.
Jeg synes snarere man bør rose Dennis Sørensen, Oliver Lund og Anders Due hvis det sker ud fra kampen i går.
Jeg synes snarere man bør rose Dennis Sørensen, Oliver Lund og Anders Due hvis det sker ud fra kampen i går.
-
frederikshavneren
- Allstar

Bassel Jradi er blevet solgt til Godset.Kempes skrev:Bassel Jradi er tilsyneladende stadigvæk ude i kulden i FCN, selv om de har skiftet træner
ifølge Rygtebørsen har vi tidligere været efter ham, nu kan vi måske få ham billigt (eller på en lejeaftale). I vores reserveholdskamp mod dem i foråret var han klart deres mest iøjnefaldende spiller.
Modsat Kløve er Jradi venstrebenet. Jeg tror desuden han har et højere topniveau, selv om han skulle være en lidt udisciplineret spiller (noget KN måske kan få pillet af ham).
Spillere nok på midtbanen til Wichmann aldrig skal spille en kamp for os igen. Evig klods om benet i vores offensive spil hele 1. halvleg.
-
frederikshavneren
- Allstar

Thrane spillede oftest venstre kant hos HIK. Måske han får chancen noget tidligere end ventet.thomasjn skrev:Spillere nok på midtbanen til Wichmann aldrig skal spille en kamp for os igen. Evig klods om benet i vores offensive spil hele 1. halvleg.
I stedet for Enevoldsen, mener du?frederikshavneren skrev:Thrane spillede oftest venstre kant hos HIK. Måske han får chancen noget tidligere end ventet.thomasjn skrev:Spillere nok på midtbanen til Wichmann aldrig skal spille en kamp for os igen. Evig klods om benet i vores offensive spil hele 1. halvleg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
frederikshavneren
- Allstar

Det er jo det som er problemet. Vi har en række spillere som er bedst på venstrekanten (Thomsen, Ene, Thrane), derimod ser vi virkelig tynde ud på højrekanten. Bruhn har tilsyneladende ikke Kents tillid, men hvem skal så spille på højrekanten?Funky skrev:I stedet for Enevoldsen, mener du?frederikshavneren skrev:Thrane spillede oftest venstre kant hos HIK. Måske han får chancen noget tidligere end ventet.thomasjn skrev:Spillere nok på midtbanen til Wichmann aldrig skal spille en kamp for os igen. Evig klods om benet i vores offensive spil hele 1. halvleg.
Wichmann er ikke kantspiller, mens Thomsen og Ene er bedst på venstrekanten. Jeg gentager mig selv, men som jeg ser det har Gaarde ikke handlet optimalt i transfervinduet. Det er lidt absurd at vi har så mange midtbane spillere, men alligevel har vi svært ved at finde en til højrekanten.
Re: Sv: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
Jönsson skal købes og sættes ud på den højrekant, tror jeg kunne blive godt. Ikke decideret kantspiller, men han har kvaliteterne til at sætte andre i scene fra den position.frederikshavneren skrev:Det er jo det som er problemet. Vi har en række spillere som er bedst på venstrekanten (Thomsen, Ene, Thrane), derimod ser vi virkelig tynde ud på højrekanten. Bruhn har tilsyneladende ikke Kents tillid, men hvem skal så spille på højrekanten?Funky skrev:I stedet for Enevoldsen, mener du?frederikshavneren skrev:Thrane spillede oftest venstre kant hos HIK. Måske han får chancen noget tidligere end ventet.thomasjn skrev:Spillere nok på midtbanen til Wichmann aldrig skal spille en kamp for os igen. Evig klods om benet i vores offensive spil hele 1. halvleg.
Wichmann er ikke kantspiller, mens Thomsen og Ene er bedst på venstrekanten. Jeg gentager mig selv, men som jeg ser det har Gaarde ikke handlet optimalt i transfervinduet. Det er lidt absurd at vi har så mange midtbane spillere, men alligevel har vi svært ved at finde en til højrekanten.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Dalle?frederikshavneren skrev:Det er jo det som er problemet. Vi har en række spillere som er bedst på venstrekanten (Thomsen, Ene, Thrane), derimod ser vi virkelig tynde ud på højrekanten. Bruhn har tilsyneladende ikke Kents tillid, men hvem skal så spille på højrekanten?Funky skrev:I stedet for Enevoldsen, mener du?frederikshavneren skrev:Thrane spillede oftest venstre kant hos HIK. Måske han får chancen noget tidligere end ventet.thomasjn skrev:Spillere nok på midtbanen til Wichmann aldrig skal spille en kamp for os igen. Evig klods om benet i vores offensive spil hele 1. halvleg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Jeg kunne godt se Viktor Ahlmann på den fløj, men han skal nok have chancen i front først. På nuværende tidspunkt er det nok Wichmann, som beholder den indtil Thomsen kommer tilbage. Så tror jeg at enten Ene eller Thomsen ender på højre.Funky skrev:Dalle?frederikshavneren skrev:Det er jo det som er problemet. Vi har en række spillere som er bedst på venstrekanten (Thomsen, Ene, Thrane), derimod ser vi virkelig tynde ud på højrekanten. Bruhn har tilsyneladende ikke Kents tillid, men hvem skal så spille på højrekanten?Funky skrev:I stedet for Enevoldsen, mener du?frederikshavneren skrev:Thrane spillede oftest venstre kant hos HIK. Måske han får chancen noget tidligere end ventet.thomasjn skrev:Spillere nok på midtbanen til Wichmann aldrig skal spille en kamp for os igen. Evig klods om benet i vores offensive spil hele 1. halvleg.
Muligheden er der måske også med Jönsson, men 1. Hvornår er han klar og 2. Får vi ham overhovedet...
Starup
-
ContractManager
- Ynglinge

- Favoritspiller: ...ingen over klubben
- Geografisk sted: Aalborg
Fra AaB's facebookside:
AaB
9 minutes ago
Har du fået købt den nye AaB-trøje?
Om en time afsløres det, hvem der overtager trøje nummer 10…
Nogen der har insider? Måske en Jönsson?
AaB
9 minutes ago
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Far og jeg sidder på ferie og kan ikke blive enige om hvem der spillede i nr 10 og 11 sidste sæson ?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nok bare det er noget gøjlet nummerskift internt i truppen, men de lægger da godt nok op til den store skuffelse for en del med sådan en nyhed.ContractManager skrev:Fra AaB's facebookside:
AaB
9 minutes ago
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jönsson var #11.Mini-p skrev:Far og jeg sidder på ferie og kan ikke blive enige om hvem der spillede i nr 10 og 11 sidste sæson ?
Curth var #10.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Curth 10, Jönsson 11Mini-p skrev:Far og jeg sidder på ferie og kan ikke blive enige om hvem der spillede i nr 10 og 11 sidste sæson ?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
ContractManager
- Ynglinge

- Favoritspiller: ...ingen over klubben
- Geografisk sted: Aalborg
Så er der mange børn, der går grædende til aftensmadenMHJ skrev: Nok bare det er noget gøjlet nummerskift internt i truppen, men de lægger da godt nok op til den store skuffelse for en del med sådan en nyhed.
Jeg håber på Jönsson - men Spalvis har formentlig bedt om det nummer, det er hvertfald en mulighed
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Re: Sv: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)
Har spalvis autoritet til det nummer endnu?ContractManager skrev:Så er der mange børn, der går grædende til aftensmadenMHJ skrev: Nok bare det er noget gøjlet nummerskift internt i truppen, men de lægger da godt nok op til den store skuffelse for en del med sådan en nyhed.![]()
Jeg håber på Jönsson - men Spalvis har formentlig bedt om det nummer, det er hvertfald en mulighed
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Det er Bendtner med playersponsorat fra flere sponsorer. Største i Danmarkshistorien [THUMBS UP SIGN]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
JA DAAAAAAAAA!!!!