Rasmus Jönsson

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Låst
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af Provst i Brovst » 21. jul 2014, 21:22

Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:
Glenn Francisco skrev:Vil egentlig hellere se den her opstilling? :-)

Det hold vil terrorisere superligaen.
Det hold der er det bedste hold i superligaen. Vi bør faktisk være favoritter til mesterskabet.
Vi er i hvert fald kandidater! Det afhænger også af hvornår Helenius, Jönsson, Enevoldsen og Thomsen er i form igen.
Selvfølgelig.
Jeg kender ikke meget til FCK's hold men jeg er sikker på at deres startellever ikke kan matche den vi kan stille nu (med alle mand i form).
Jeg er voldsomt tilfreds. Vi var ubestridt Superligaens bedste hold sidste år og nu har vi byttet Kusk ud for Helenius og Enevoldsen hvilket jeg ser som en ret markant forstærkning (igen forudsat alle i form og skadesfri). I min verden er vi klar favorit til at genvinde mesterskabet.
Jeg er med dig. Der er ingen andre start elvere der kan matche vores. Desværre er vores trup nok ikke så dyb som FCKs er og muligvis BIFs er.

EDIT: Vores angreb er, det er det bedste og bredeste i ligaen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 21. jul 2014, 21:25

AMadsen skrev:
Rolig nu køllen, vi har et bedre hold når "musikken spiller" altså når vi præstere MAX, men vores bundniveau er for lavt(host nordtyske).
SønderjyskE er et bedre hold end Silkeborg og vi skulle ikke have en lille hjælp for at få point og beholde alle 11 mand på banen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 21. jul 2014, 21:35

Det opstilling der er med afstand den stærkeste startopstilling der kan præsteres i Superligaen anno 2014/2015

Mht. til bænken og bredden så er bredden god ift. angrebet og det centrale forsvar er vel det eneste der er lidt tvivlsomt selvom jeg egentlig har tiltro til Kasper Pedersen og Blåbjerg.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. jul 2014, 21:40

AMadsen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Vi var klart bedre end alle de hold sidste år. Og vi har forstærket os.
At sammenligne vores startellever med Ikast, Esbjerg og Brøndby er sgu næsten direkte latterligt. Om nogle af disse hold så har en bedre bænk har jeg ikke nærstuderet.

Kan slet ikke se at FCK's starter skulle være bedre end vores.

Rolig nu køllen, vi har et bedre hold når "musikken spiller" altså når vi præstere MAX, men vores bundniveau er for lavt(host nordtyske). Præstere alle spillere, så er det en ganske anden historie.... og det er der Kent kommer ind i billedet!
Er vores bundniveau lavt? Hvor??
Hvad kalder du så FCK's bundniveau? Vi tilintetgjorde dem bla i pokalfinalen og de burde have tabt til en oprykker igår. Gør os nu ikke dårligere end vi er. Vi har det bedste hold i ligaen.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Indlæg af AMadsen » 21. jul 2014, 21:56

Køllen I Møllen skrev:
AMadsen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
At sammenligne vores startellever med Ikast, Esbjerg og Brøndby er sgu næsten direkte latterligt. Om nogle af disse hold så har en bedre bænk har jeg ikke nærstuderet.

Rolig nu køllen, vi har et bedre hold når "musikken spiller" altså når vi præstere MAX, men vores bundniveau er for lavt(host nordtyske). Præstere alle spillere, så er det en ganske anden historie.... og det er der Kent kommer ind i billedet!
Hvad kalder du så FCK's bundniveau? Vi tilintetgjorde dem bla i pokalfinalen og de burde have tabt til en oprykker igår. Gør os nu ikke dårligere end vi er. Vi har det bedste hold i ligaen.
FCK´s bundniveau = håbløst ;-)

Men nu skrev jeg ikke noget om FCK, jeg konkludere blot at vores bundniveau er for lavt i forhold til at kunne tage "de sikre tre point", om det så munder ud i taktik, "noget" mentalt eller helt tredje ved jeg ikke. Men jeg er ikke uenig med dig, vores hold, de første 14-15 stykker ser ganske imponerende ud OG det er vel præcist det vi gerne vil, der skal være rum til "den nye Kusk"
Guld? igen, igen...!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 21. jul 2014, 21:58

AMadsen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
AMadsen skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Men nu skrev jeg ikke noget om FCK, jeg konkludere blot at vores bundniveau er for lavt i forhold til at kunne tage "de sikre tre point", om det så munder ud i taktik, "noget" mentalt eller helt tredje ved jeg ikke. Men jeg er ikke uenig med dig, vores hold, de første 14-15 stykker ser ganske imponerende ud OG det er vel præcist det vi gerne vil, der skal være rum til "den nye Kusk"
Hvem er det der har det gode bundniveau?

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Indlæg af AMadsen » 21. jul 2014, 22:11

Provst i Brovst skrev:
AMadsen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
AMadsen skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Hvem er det der har det gode bundniveau?
Præcist! Det er der ingen der har, men når man har en trup som vores, med klasse spillere så forpligter det også.
Guld? igen, igen...!

9800
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Wurtz

Indlæg af 9800 » 21. jul 2014, 22:12

At sige at vi vandt mesterskabet suverænt i sidste sæson er en overdrivelse, selv når jeg tager mine aller rødeste briller på! Jeg føler mig overbevist om at Ikast havde taget den, hvis ikke Izzuna og Zviachenko havde rendt ind i Langtids skader!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 21. jul 2014, 22:14

abbifar
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Indlæg af abbifar » 21. jul 2014, 22:32

Jeg forstår ikke rigtigt den trang, der generelt er til at sætte Dalle foran PK. PK har bygget voldsomt på sit spil det seneste år - samtidig har Dalle vel nærmest mistet det meste af et år, når han (forhåbentlig snart) er frisk igen.

Jeg mener, at PK med afstand er førstevalget til højre back.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 21. jul 2014, 22:40

abbifar skrev:

Jeg forstår ikke rigtigt den trang, der generelt er til at sætte Dalle foran PK. PK har bygget voldsomt på sit spil det seneste år - samtidig har Dalle vel nærmest mistet det meste af et år, når han (forhåbentlig snart) er frisk igen.

De er gode begge to. Endnu en position hvor vi er godt og bredt besat!

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 21. jul 2014, 22:41

9800 skrev:At sige at vi vandt mesterskabet suverænt i sidste sæson er en overdrivelse, selv når jeg tager mine aller rødeste briller på! Jeg føler mig overbevist om at Ikast havde taget den, hvis ikke Izzuna og Zviachenko havde rendt ind i Langtids skader!
Jeg fatter ikke en meter af hvorfor I FCMere skal skrive på vores side.....fis ind på ulvegraven.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 21. jul 2014, 22:44

Provst i Brovst skrev:
abbifar skrev:

De er gode begge to. Endnu en position hvor vi er godt og bredt besat!
Det bliver sindssygt giftigt at skulle vælge når dalle er i topform. Men synes dalle bidrager med en anelse mere i offensiven end PK men igen bitte bitte små marginaler.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 21. jul 2014, 22:48

9800 skrev:At sige at vi vandt mesterskabet suverænt i sidste sæson er en overdrivelse, selv når jeg tager mine aller rødeste briller på! Jeg føler mig overbevist om at Ikast havde taget den, hvis ikke Izzuna og Zviachenko havde rendt ind i Langtids skader!
Om Ikast havde købt Neymar, Ronaldo, Messi, Thiago Silva, Pique, Alaba, Lahm, Kroos og Sweinsteiger så havde de ikke vundet en skid.
Hader København!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 21. jul 2014, 22:52

FCM tabte 4 af de sidste 7 kampe med Izunna på holdet og vandt kun 5 af hans sidste 14. Da han blev skadet, havde de lige tabt i Aalborg med ham på holdet og derefter også med ham hjemme mod FCN. De havde mistet førstepladsen allerede med ham på holdet, hvis det ikke havde været for AaB's freak nederlag i Haderslev i den runde.

FCM tabte 2 af de sidste 5 kampe med Sviatchenko på holdet. Og de vandt kun 3 af de sidste 9 med ham.

På den baggrund synes jeg, det er voldsomt at være overbevist om FCM-guld, hvis de to ikke var blevet skadet. FCM kunne også finde ud af at være lort med dem på holdet.

I øvrigt havde AaB også skader og karantæner i foråret. Jönsson, Ahlmann, Anders K, Würtz, Kenneth Emil og Risgård sad alle ude i en eller flere kampe i foråret - også i nøglekampe mod hold som Brøndby, FCK og FCM. Desuden var Dalsgaard ude i de sidste 12 kampe, og vi solgte vores største forsvarsprofil i vinterpausen uden at hente erstatning, mens FCM omvendt forstærkede sig med indkøb.

Kent og Kuhn var bare SÅ meget bedre end inkompetente Glen til at føre nye folk ind på holdet. Det var det, der afgjorde mesterskabet. Ikke skaderne hos FCM.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 21. jul 2014, 23:22

Maglau skrev:
Jeg fatter ikke en meter af hvorfor I FCMere skal skrive på vores side.....fis ind på ulvegraven.
Der stinker af møl og bitter våd ulv. Det er vel næppe så underligt, at ingen har lyst til at være der.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 21. jul 2014, 23:26

sulakvelidze skrev:
FCM tabte 4 af de sidste 7 kampe med Izunna på holdet og vandt kun 5 af hans sidste 14. Da han blev skadet, havde de lige tabt i Aalborg med ham på holdet og derefter også med ham hjemme mod FCN. De havde mistet førstepladsen allerede med ham på holdet, hvis det ikke havde været for AaB's freak nederlag i Haderslev i den runde.

FCM tabte 2 af de sidste 5 kampe med Sviatchenko på holdet. Og de vandt kun 3 af de sidste 9 med ham.

På den baggrund synes jeg, det er voldsomt at være overbevist om FCM-guld, hvis de to ikke var blevet skadet. FCM kunne også finde ud af at være lort med dem på holdet.

I øvrigt havde AaB også skader og karantæner i foråret. Jönsson, Ahlmann, Anders K, Würtz, Kenneth Emil og Risgård sad alle ude i en eller flere kampe i foråret - også i nøglekampe mod hold som Brøndby, FCK og FCM. Desuden var Dalsgaard ude i de sidste 12 kampe, og vi solgte vores største forsvarsprofil i vinterpausen uden at hente erstatning, mens FCM omvendt forstærkede sig med indkøb.

Kent og Kuhn var bare SÅ meget bedre end inkompetente Glen til at føre nye folk ind på holdet. Det var det, der afgjorde mesterskabet. Ikke skaderne hos FCM.
Jøsses, sandheden må gøre ondt, det der er som bar røv på sandpapirs rutsjebane.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 21. jul 2014, 23:29

Jeg tror altså ikke at 9800 er FCM fan, det er hvertfald ikke mit indtryk. Mon ikke bare han har læst en del om at det var skader hos FCM der gjorde de ikke vandt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 21. jul 2014, 23:44

Aha, så det var derfor Ikast tabte mesterskabet på gulvet og vi uhindret kunne samle det op. Det forklar jo en del. Så har Gravballemanden jo alligevel ret, det var et billigt mesterskab. Jeg håber godt nok Ikast slipper for dumme skader i år, så mesterskabet kan finde den rette vinder.

Billede

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 22. jul 2014, 00:16

jonas386 skrev:Jeg tror altså ikke at 9800 er FCM fan
Det tror jeg egentlig heller ikke!

Låst