2. runde. AaB - FCM - HJEMME - 26/07/2014 kl. 17:00
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Re: 2. runde. AaB - FCM - HJEMME - 26/07/2014 kl. 17:00
Spalvis spottet i Netto hvor han købte 4 Sommersby og en hvidvin. Mon han fejrer weekendens sejr over FCM tidligt?
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Kort eller kontant?Lucas Kuskenius skrev:Spalvis spottet i Netto hvor han købte 4 Sommersby og en hvidvin. Mon han fejrer weekendens sejr over FCM tidligt?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Han fejrer det kort og kontant med 2 æsker.doukas skrev:Kort eller kontant?Lucas Kuskenius skrev:Spalvis spottet i Netto hvor han købte 4 Sommersby og en hvidvin. Mon han fejrer weekendens sejr over FCM tidligt?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- doukas
- Allstar

Jeg håber det er fordi der er damer involveret Spalvis køber sådan noget tøsedrik.Lucas Kuskenius skrev:Spalvis spottet i Netto hvor han købte 4 Sommersby og en hvidvin. Mon han fejrer weekendens sejr over FCM tidligt?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Han er fra østeuropa, det er en let frokost.Lucas Kuskenius skrev:Spalvis spottet i Netto hvor han købte 4 Sommersby og en hvidvin. Mon han fejrer weekendens sejr over FCM tidligt?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
doukas skrev:Jeg håber det er fordi der er damer involveret Spalvis køber sådan noget tøsedrik.Lucas Kuskenius skrev:Spalvis spottet i Netto hvor han købte 4 Sommersby og en hvidvin. Mon han fejrer weekendens sejr over FCM tidligt?
Lindmark / Vendelbokartellet
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Havde et godt øje til at Andreas Bruhn ville steppe op i denne sæson, men han var slet ikke i truppen mod Sdr.jyske.
Er han blevet skadet eller bare kommet på baghjul ifht Wichmann, Børsting og unge Ahlmann ?
Er han blevet skadet eller bare kommet på baghjul ifht Wichmann, Børsting og unge Ahlmann ?
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Børsting er, ifølge Twitter og AaB-Inside i spil som starter foran Wichmann. Sådan forstår jeg hvertfald det her tweet
https://twitter.com/ttjasper/status/492598577672491008" onclick="window.open(this.href);return false;
https://twitter.com/ttjasper/status/492598577672491008" onclick="window.open(this.href);return false;
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Spændende! Børsting er en spiller med et højt niveau på nærmest alle fronter! Hvis han starter, og griber chancen, til trods for et enormt pres, så vil vi se ham sætte sin mand gang på gang. Spændende!
Årets spiller på u19 sidste år, ville jeg mene.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- doukas
- Allstar

Kan du sætte lidt flere ord på hvad han er for en type spiller?Oldager skrev:Spændende! Børsting er en spiller med et højt niveau på nærmest alle fronter! Hvis han starter, og griber chancen, til trods for et enormt pres, så vil vi se ham sætte sin mand gang på gang. Spændende!
- Erasmus Montanus
- Allstar

Citat fra Jacob Larsen selv:doukas skrev:Kan du sætte lidt flere ord på hvad han er for en type spiller?Oldager skrev:Spændende! Børsting er en spiller med et højt niveau på nærmest alle fronter! Hvis han starter, og griber chancen, til trods for et enormt pres, så vil vi se ham sætte sin mand gang på gang. Spændende!
Frederik Børsting er egentlig god til det hele; han har stor løbekapacitet, han er en stærk erobringsspiller og han er boldsikker og kan afdrible en mand.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis han er højrekant, så vil det vel også være fint at prøve ham af...
- FlæskeFrank
- Erasmus Montanus
- Allstar

generelt lader han til at være en af de spillere, som AaB har troet på hele vejen, selvom DBU har overset ham gang på gang. Lidt ligesom det var med Thomsen og Kusk.
Edit:
Jeg husker en artikel fra Nordjyske, hvor Børsting blev fremhævet som fremtidig superligaspiller, selvom han ikke havde været inde omkring noget landshold. AaB så hans talent, og det plejer de jo at være gode til. Jeg kan dog ikke finde artiklen. Der blev Rye dog også udpeget som fremtidig superligaspiller, og selvom det ikke ser sådan ud nu, så tror jeg vi ser ham i superligaen om få år.
Edit igen: Meget imponerende arbejde af Børsting! Selvom vi har mange skader, så kan han altså ende med at sende spillere som Wichmann og Bruhn på bænken, selvom han kun har trænet med i en begrænset periode.
Edit:
Jeg husker en artikel fra Nordjyske, hvor Børsting blev fremhævet som fremtidig superligaspiller, selvom han ikke havde været inde omkring noget landshold. AaB så hans talent, og det plejer de jo at være gode til. Jeg kan dog ikke finde artiklen. Der blev Rye dog også udpeget som fremtidig superligaspiller, og selvom det ikke ser sådan ud nu, så tror jeg vi ser ham i superligaen om få år.
Edit igen: Meget imponerende arbejde af Børsting! Selvom vi har mange skader, så kan han altså ende med at sende spillere som Wichmann og Bruhn på bænken, selvom han kun har trænet med i en begrænset periode.
- doukas
- Allstar

Lyder lidt som en Thomsen vers. 2Jacob Figo Larsen skrev:Frederik Børsting er egentlig god til det hele; han har stor løbekapacitet, han er en stærk erobringsspiller og han er boldsikker og kan afdrible en mand.
I like!
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Er jeg den eneste, der sidder med rigtig bange anelser før den her kamp?
Vi er esktremt skadesramt/endnu ikke i form-ramt, og vi kom meget hakkende fra start i første kamp uden et eneste skud på mål. Og vi skal op mod et Ikast-hold, der sprudlede i første runde mod alle mediers yndlinge.
Læg dertil den psykologiske faktor, at Ikast er revancelystne (nærmest hævngerrige) efter, at vi "stjal deres mesterskab", og de ikke slog os sidste år, mens vores unge drenge står over for den klassiske udfordring med at få armene ned efter en jubelsæson (hvilket jeg desværre er bange for, at Kent/Kuhn ikke helt er lykkedes med at sikre). Læg dertil, at jeg synes, der er sneget sig lidt for meget fokus ind på den kommende CL-kval.
Vi er esktremt skadesramt/endnu ikke i form-ramt, og vi kom meget hakkende fra start i første kamp uden et eneste skud på mål. Og vi skal op mod et Ikast-hold, der sprudlede i første runde mod alle mediers yndlinge.
Læg dertil den psykologiske faktor, at Ikast er revancelystne (nærmest hævngerrige) efter, at vi "stjal deres mesterskab", og de ikke slog os sidste år, mens vores unge drenge står over for den klassiske udfordring med at få armene ned efter en jubelsæson (hvilket jeg desværre er bange for, at Kent/Kuhn ikke helt er lykkedes med at sikre). Læg dertil, at jeg synes, der er sneget sig lidt for meget fokus ind på den kommende CL-kval.
Fodbold skal ses med hjertet!
Mit hoved er slet ikke på FCM kampen. Jeg er fint indstillet på vi nok ikke vinder, hvilket også er ok imo. Mit fokus er allerede på Zagreb kampen. Forhåbentligt er Kent/Kuhn noget bedre til at holde fokus.
Jeg har indstillet mig på vi nok starter langsomt ud, og til September får vi så holdets styrke at se.
Jeg har indstillet mig på vi nok starter langsomt ud, og til September får vi så holdets styrke at se.
Fandme underligt!!jonas386 skrev:Mit hoved er slet ikke på FCM kampen. Jeg er fint indstillet på vi nok ikke vinder, hvilket også er ok imo. Mit fokus er allerede på Zagreb kampen. Forhåbentligt er Kent/Kuhn noget bedre til at holde fokus.
Går med NØJAGTIG samme tanke!
Sad og kiggede start programmet ud den anden dag.
Kiggede lidt på, hvilke skader og spillere ude af form vi har og kom så frem til nøjagtig samme konklusion!
ALT skal sættes ind på de Zagreb kampe! og så skal vi nok komme efter det i superligaen i takt med spillere kommer tilbage.
Igen skal vi huske at der efter 5. runde er en pause på 4 uger, hvor vi kun spiller én Superligakamp. Derfor vil det være fuldt ud acceptabelt hvis vi står med 6-8 point efter 5 runder og så kan indlede en efterårsoffensiv efter den dobbelte landskampspause, hvor vi kan få Thomsen, Dalsgaard, Helenius, Jönsson og Würtz op på 100%.
16/8: AaB-Esbjerg
31/8: Silkeborg-AaB
14/9: AaB-København
Yankee skrev:Igen skal vi huske at der efter 5. runde er en pause på 4 uger, hvor vi kun spiller én Superligakamp. Derfor vil det være fuldt ud acceptabelt hvis vi står med 6-8 point efter 5 runder og så kan indlede en efterårsoffensiv efter den dobbelte landskampspause, hvor vi kan få Thomsen, Dalsgaard, Helenius, Jönsson og Würtz op på 100%.
come on, selvfølgelig skal vi vinde og have fokus på den næste kamp, ikke Zagreb kampen!
Guld? igen, igen...!
Selvfølgelig skal vi gå efter at vinde hver kamp, men jeg ser det ikke som en katastrofe hvis vi starter halvskidt ud de første 5 runder. Vi skal selvfølgelig ikke stå med 2 point efter de 5 runder, men som yankee siger er 8 point helt fint. Fck og BIF skal nok starte mindst lige så skidt ud og når alle er klar mener jeg faktisk vi er bedre end de to hold. FCK får en mellemsæson, og BIF har for tydelige mangler til for alvor at kunne blande sig.