3. runde. OB - AaB - UDE - Lørdag 02.08.2014 kl. 17.00
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Re: 3. runde. OB - AaB - UDE - Lørdag 02.08.2014 kl. 17.00
Gudskelov er OB umanerlig uskarpe på de kæmpe chancer de tilspiller sig, puhhaa den her kamp er langtfra ovre endnu.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nicolai Larsen tager de få skud der ikke ryger 4 m over mål.limey skrev:Jeg er enig i, at det er meget lige nu og at vi godt kan ende med at løbe med sejren. Det rokker dog ikke ved at OB er, og fortsat kommer til, monster mange chancer og der skal kun een god afslutning til før vi er bagud igen.Køllen I Møllen skrev:Det er fandeme ikke ufortjent. Ved ikke om I allesammen ser kampen på 3+ og evt lader jer manipulere af farvede kommentatorer men jeg ser slet ikke den samme kamp som mange herinde gør. Det er en helt lige kamp hvor OB udelukkende lever på kontra. Vi vinder.frederikshavneren skrev:Pisse ufortjent men fuck nu det. Kanon aflevering fra Helenius.Hinsur skrev:1-1 PK scorer
Janteloven eksisterer IKKE!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Tænker som Køllen at vi har spillet bedst, men vi spiller med risiko. Men hvis deres skud udefra ikke bliver rettet af og går i mål igen, så får vi helt sikkert point i den her kamp.
Jeg ser samme kamp som Frederikshavneren. 19-9 i skudstatistik i OB's favør.Frygah skrev:Vi har haft stort set ALT spillet i 2. halvleg, med et OB-hold der står med en 5-back kæde og kun vil noget kontra med Falk. Slap nu af med det pisse ufortjent, Mr. Always Negative.frederikshavneren skrev:Pisse ufortjent men fuck nu det. Kanon aflevering fra Helenius.Hinsur skrev:1-1 PK scorer
Hvor køber man den optimisme og stoiske ro du udviser - een eller anden eksotisk lufthavn?Køllen I Møllen skrev:Nicolai Larsen tager de få skud der ikke ryger 4 m over mål.limey skrev:Jeg er enig i, at det er meget lige nu og at vi godt kan ende med at løbe med sejren. Det rokker dog ikke ved at OB er, og fortsat kommer til, monster mange chancer og der skal kun een god afslutning til før vi er bagud igen.Køllen I Møllen skrev:Det er fandeme ikke ufortjent. Ved ikke om I allesammen ser kampen på 3+ og evt lader jer manipulere af farvede kommentatorer men jeg ser slet ikke den samme kamp som mange herinde gør. Det er en helt lige kamp hvor OB udelukkende lever på kontra. Vi vinder.frederikshavneren skrev:Pisse ufortjent men fuck nu det. Kanon aflevering fra Helenius.Hinsur skrev:1-1 PK scorer
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er godt Wurtz, saa er du helt klar i Kroatien.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Køllen I Møllen
- Allstar

De 17 af 19 går jo 4 m over mål. Nicolai Larsen står fejlfrit. Og vi sidder på den. Vi vinder.Patmand skrev:Jeg ser samme kamp som Frederikshavneren. 19-9 i skudstatistik i OB's favør.Frygah skrev:Vi har haft stort set ALT spillet i 2. halvleg, med et OB-hold der står med en 5-back kæde og kun vil noget kontra med Falk. Slap nu af med det pisse ufortjent, Mr. Always Negative.frederikshavneren skrev:Pisse ufortjent men fuck nu det. Kanon aflevering fra Helenius.Hinsur skrev:1-1 PK scorer
- Køllen I Møllen
- Allstar

Og uanset hvordan den her kamp vinder så får vi en stor sæson når alle skadede mand er tilbage og de der ikke er helt i form endnu kommer i omdrejninger. Så skru op for humøret allesammen.
Jeg gad satme godt have Falk i Aalborg. Tænk lige på hvor vild han ville være på et hold som vores. Crazy!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
jensemand57
- Allstar

Nemlig. Selv om det er mod AaB, er han en nydelse på en bane.Frygah skrev:Jeg gad satme godt have Falk i Aalborg. Tænk lige på hvor vild han ville være på et hold som vores. Crazy!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
kæft hvor er jeg ved at være træt af den latterlige dommer, vi bliver slagtet gang på gang uden frispark. Nicolai Larsen bliver skubbet ind i sit mål på et hjørnespark af en OBer og INTET bliver dømt. også snart vi rører en OBer prompte frispark, latterligt.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Vi skaber intet
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

DU skaber intet
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Wichmann er den der har løbet længst!
Det er jo også sindssygt. De står jo 10 mand på egen 1/4 del, med 5 mand i deres bagkæde!
Det kan godt være de har vundet kampen hvis det havde været NFL, men det er jo sindssygt så defensive de er i deres udgangspunkt.
Det kan godt være de har vundet kampen hvis det havde været NFL, men det er jo sindssygt så defensive de er i deres udgangspunkt.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Hvis Falk bliver skadet eller solgt, så ryger Odense direkte i 1. division.
frederikshavneren skrev:Wichmann er den der har løbet længst!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Ej mand du kan sgu ikke bebrejde OB for at stå Ultra defensivt, de har haft det sindsygt svært de senere år inkl. denne sæson og de møder de danske mester, selvfølgelig prøver de på at stå kompakt og forsvarer det ene point hjem, man kan ikke forvente andet af OB for tiden.Frygah skrev:Det er jo også sindssygt. De står jo 10 mand på egen 1/4 del, med 5 mand i deres bagkæde!
-
DonSilicone
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Sv: 3. runde. OB - AaB - UDE - Lørdag 02.08.2014 kl. 17.
Præmien er en Big Mac menu...frederikshavneren skrev:Wichmann er den der har løbet længst!
Den kommentar om 3+ er helt sort for mig - jeg har godtnok kun set anden halvleg, men syntes de to kommentatorer har været yderst fair og positive overfor AaB's spil og talenter ... faktisk mere positive end de fleste herinde. Helt sort!Køllen I Møllen skrev:
Det er fandeme ikke ufortjent. Ved ikke om I allesammen ser kampen på 3+ og evt lader jer manipulere af farvede kommentatorer men jeg ser slet ikke den samme kamp som mange herinde gør. Det er en helt lige kamp hvor OB udelukkende lever på kontra. Vi vinder.